http://www.theoldfloorshop.nl/quote:Op maandag 7 mei 2007 18:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:
De vloerderij lees ik verschillende verhalen over op internet...en weet zo niet of dat wel in de buurt is... Iemand nog meer ideeen?
www.escovloeren.nlquote:Op zondag 6 mei 2007 20:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Voor mijn nieuwe appartement wil ik graag een prachtige wit geoliede eiken vloer aanschaffen. Nu weet ik aan de andere kant van het land wel een paar bedrijven die daar geweldig in zijn maar ik wil graag weten waar ik in Den Haag zo'n bedrijf kan vinden die zelf ook houten vloeren hebben en (zwevend) leggen; goede service hebben en niet vreselijk duur zijn. Het is veel gevraagd..dat weet ik
Graag hier spuien
Heb je zelf ook een vloer via esco ? Wat is je ervaring?quote:
De bom, beter krijg je niet in NL voor de prijzen die ze hanterenquote:
Super ervaring;quote:Op zondag 13 mei 2007 20:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Heb je zelf ook een vloer via esco ? Wat is je ervaring?
Heb je hem zelf gelegd? En is dat een beetje te doen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:55 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Super ervaring;
Prettige verkopers, met rustige brabantse uitstraling, mooie toonzaal...
Scherpe prijzen..
Prima bezorging tot op de stoep, mooi op een pallet gesealed in plastic. Bezorgen door heel Nederland voor 50 euro.
Ik heb een riddervloer, eiken massief enkel gerookt wit, een prachtige vloer in grijzige kleur. Daarbij ondervloer en vochtwerend scherm..
Jups, zelf gelegd. Is prima te doen.. Legt prettiger dan laminaat.. Heb wel spanveren gebruikt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:27 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Heb je hem zelf gelegd? En is dat een beetje te doen?
kep de kasteel variant, getrommeld, grookt en wit geolied, geleverd tot aan de deur met de kooiaapquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:55 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Super ervaring;
Prettige verkopers, met rustige brabantse uitstraling, mooie toonzaal...
Scherpe prijzen..
Prima bezorging tot op de stoep, mooi op een pallet gesealed in plastic. Bezorgen door heel Nederland voor 50 euro.
Ik heb een riddervloer, eiken massief enkel gerookt wit, een prachtige vloer in grijzige kleur. Daarbij ondervloer en vochtwerend scherm..
Hoeveel heb je daarvoor betaalt en heb je misschien een picquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:30 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
kep de kasteel variant, getrommeld, grookt en wit geolied, geleverd tot aan de deur met de kooiaap
Ik heb heb laten leggen, snelheid en kwaliteit was het voornaamste, 60 m2 woonkamer zat er om 14:00 in, semizwevend.
Precies mijn vragen! Ik wil dit graag weten van DaBuzzz als van KonnieKipkequote:Op donderdag 17 mei 2007 14:47 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Hoeveel heb je daarvoor betaalt en heb je misschien een pic?
Wel een takke-eind... :s Zie dat ik in je topic destijds ook al naar je vloer heb gevraagdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:06 schreef KonnieKipke het volgende:
Westerhoven... Leggen is afhankelijk van het soort vloer.. Eiken zwevend leggen kost meen ik 14 E/m2.. Maar ga er eens langs. Het is echt een prima zaak.
Foto's van mijn vloer staan ergens in een topic van mijn woning hier.
Wat houdt semi-zwevend eigenlijk in? (ja dat het niet helemaal zweeft blijkbaar maar wat is t precies)quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:30 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
kep de kasteel variant, getrommeld, grookt en wit geolied, geleverd tot aan de deur met de kooiaap
Ik heb heb laten leggen, snelheid en kwaliteit was het voornaamste, 60 m2 woonkamer zat er om 14:00 in, semizwevend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |