abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49073748
Voor mijn nieuwe appartement wil ik graag een prachtige wit geoliede eiken vloer aanschaffen. Nu weet ik aan de andere kant van het land wel een paar bedrijven die daar geweldig in zijn maar ik wil graag weten waar ik in Den Haag zo'n bedrijf kan vinden die zelf ook houten vloeren hebben en (zwevend) leggen; goede service hebben en niet vreselijk duur zijn. Het is veel gevraagd..dat weet ik

Graag hier spuien
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_49074107
Ik heb geen idee waar het zit, maar ik hoor in K&W altijd lovende reacties over de vloerderij.
pi_49109898
De vloerderij lees ik verschillende verhalen over op internet...en weet zo niet of dat wel in de buurt is... Iemand nog meer ideeen?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_49110693
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:
De vloerderij lees ik verschillende verhalen over op internet...en weet zo niet of dat wel in de buurt is... Iemand nog meer ideeen?
http://www.theoldfloorshop.nl/
(onder tabblad colonial colonial)

Geen idee of het een goede zaak is, maar ik woonde vroeger hier in de buurt en vond hun vloeren altijd super gaaf
pi_49150336
In voorburg heb je 't hoekpunt (herenstraat geloof ik, waar gemeente ook zit)
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2007 @ 17:51:28 #6
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_49151971
Het Parkethof in Rijswijk. Een bevlogen vakman en goede service.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_49155588
tvp
pi_49324479
Kick!
pi_49324707
quote:
Op zondag 6 mei 2007 20:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Voor mijn nieuwe appartement wil ik graag een prachtige wit geoliede eiken vloer aanschaffen. Nu weet ik aan de andere kant van het land wel een paar bedrijven die daar geweldig in zijn maar ik wil graag weten waar ik in Den Haag zo'n bedrijf kan vinden die zelf ook houten vloeren hebben en (zwevend) leggen; goede service hebben en niet vreselijk duur zijn. Het is veel gevraagd..dat weet ik

Graag hier spuien
www.escovloeren.nl
pi_49325772
Alles in eigen beheer : www.impresse.nl en komen int hele land.
pi_49341812
Ik lees op de website van impresse dat ze planken breder dan 16 cm sowieso verlijmen en dus niet zwevend kunnen leggen. Echter heb ik van anderen gehoord dat dit niet nodig is...Wie kent de waarheid?
pi_49342209
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:52 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

www.escovloeren.nl
Heb je zelf ook een vloer via esco ? Wat is je ervaring?
pi_49350810
ben nu toch wel benieuwd waar jij gaat wonen, is inderdaad niet te zien op de totos dat er venyl ligt in je toekomstige woning
pi_49450334
Nog meer ideeen?
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:36:44 #15
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_49473305
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:52 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

www.escovloeren.nl
De bom, beter krijg je niet in NL voor de prijzen die ze hanteren
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_49473815
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Heb je zelf ook een vloer via esco ? Wat is je ervaring?
Super ervaring;

Prettige verkopers, met rustige brabantse uitstraling, mooie toonzaal...
Scherpe prijzen..
Prima bezorging tot op de stoep, mooi op een pallet gesealed in plastic. Bezorgen door heel Nederland voor 50 euro.

Ik heb een riddervloer, eiken massief enkel gerookt wit, een prachtige vloer in grijzige kleur. Daarbij ondervloer en vochtwerend scherm..
pi_49474630
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:55 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Super ervaring;

Scherpe prijzen..
Prima bezorging tot op de stoep, mooi op een pallet gesealed in plastic. Bezorgen door heel Nederland voor 50 euro.

Ik heb een riddervloer, eiken massief enkel gerookt wit, een prachtige vloer in grijzige kleur. Daarbij ondervloer en vochtwerend scherm..
Heb je hem zelf gelegd? En is dat een beetje te doen?
pi_49475906
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:27 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Heb je hem zelf gelegd? En is dat een beetje te doen?
Jups, zelf gelegd. Is prima te doen.. Legt prettiger dan laminaat.. Heb wel spanveren gebruikt.
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:30:01 #19
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_49476663
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:55 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Super ervaring;

Scherpe prijzen..

kep de kasteel variant, getrommeld, grookt en wit geolied, geleverd tot aan de deur met de kooiaap

Ik heb heb laten leggen, snelheid en kwaliteit was het voornaamste, 60 m2 woonkamer zat er om 14:00 in, semizwevend.
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_49479195
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:30 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

kep de kasteel variant, getrommeld, grookt en wit geolied, geleverd tot aan de deur met de kooiaap

Ik heb heb laten leggen, snelheid en kwaliteit was het voornaamste, 60 m2 woonkamer zat er om 14:00 in, semizwevend.
Hoeveel heb je daarvoor betaalt en heb je misschien een pic ?
pi_49487742
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:47 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Hoeveel heb je daarvoor betaalt en heb je misschien een pic ?
Precies mijn vragen! Ik wil dit graag weten van DaBuzzz als van KonnieKipke

En daarnaast: hoe brede planken hebben jullie gekozen?

[ Bericht 6% gewijzigd door myxomatosekonijn op 17-05-2007 19:41:07 ]
pi_49511292
Hebben jullie de Esco vloer bekeken in Westerhoven of bij een van de andere leveranciers? En hoeveel kost het om door hen te laten leggen? En komen ze eigenlijk dan ook 'voormeten' of moet je dat zelf doen?
pi_49529939
Westerhoven... Leggen is afhankelijk van het soort vloer.. Eiken zwevend leggen kost meen ik 14 E/m2.. Maar ga er eens langs. Het is echt een prima zaak.

Foto's van mijn vloer staan ergens in een topic van mijn woning hier.
pi_49534427
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 00:06 schreef KonnieKipke het volgende:
Westerhoven... Leggen is afhankelijk van het soort vloer.. Eiken zwevend leggen kost meen ik 14 E/m2.. Maar ga er eens langs. Het is echt een prima zaak.

Foto's van mijn vloer staan ergens in een topic van mijn woning hier.
Wel een takke-eind... :s Zie dat ik in je topic destijds ook al naar je vloer heb gevraagd

Maarreh...ze komen zeker niet 'voormeten' he? Dat zou nl. wel jammer zijn (als dat niet gebeurd)...
pi_49534446
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:30 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Wat houdt semi-zwevend eigenlijk in? (ja dat het niet helemaal zweeft blijkbaar maar wat is t precies)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')