dat is denk ik wel de meest praktische en mooiste oplossing.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:14 schreef becky27 het volgende:
[..]
BESLISSING GENOMEN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga het gasfornuis tegen de muur plaatsen!! De vloer moet er toch uit en verlijmd worden, dus ik laat een mannetje komen om de gasleiding tegen de muur te plaatsen! Daarnaast mag ie meteen de afzuigkap (stom onhandig ding, hangt te laag en ik stoot mijn hoofd voortdurend en kook voorover gebogen) weghalen en een nieuwe plaatsen! Ook daar ben ik nu al bij mee! duurt nog wel effies maar toch!
ah dat is goed voor de lijn moet je maar denken, al dat heen en weer geloop.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:49 schreef becky27 het volgende:
dat denk ik dus ook.... is wel mijn keuken ineens een stuk groter, waardoor de afstand koken/ spoelen wel groter wordt. Ben benieuwd hoe ik dat vind werken.
Voor een betere hechting. Scheur groter maken/uitkrabben. Dan vullen en afsmeren.quote:Op zondag 29 april 2007 16:42 schreef becky27 het volgende:
behangetje eraf.........gaatjes in de muur
[afbeelding]
dat is zeker!! En dan ook nog eens niet te vet koken, ik wordt slank!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:58 schreef truttebosje het volgende:
[..]
ah dat is goed voor de lijn moet je maar denken, al dat heen en weer geloop.
Heb ik gedaan! nu nog een behangetje!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:40 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Voor een betere hechting. Scheur groter maken/uitkrabben. Dan vullen en afsmeren.
juist! lekker helemaal alleen in mijn bloemetjes slaapkamer!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:18 schreef Adelante het volgende:
wil je dat je vriend niet blijft slapen ofzo?
ze hebben een nestje geklust in de boom tegenover mijn balkonquote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef becky27 het volgende:
Iemand enig idee wat ik kan doen tegen duiven op mijn balkon, ze sch**ten alles onder.....klustechnisch gezien dan he!
tsja...lief hoor die kleine vogelpoepjesquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:23 schreef becky27 het volgende:
[..]
ze hebben een nestje geklust in de boom tegenover mijn balkon![]()
.
(nog meer duiven)
Het is beter en makkelijker als je er een apart topic voor opent, zou je dat willen doen?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Aangezien Becky het hier regelmatig over haar houten vloer heeft gehad breek ik hier stiekem even in (hoop dat je dat niet erg vindt Becky? anders haal ik hem wel weer weg): wie kan me vertellen bij welk bedrijf/welke handel ik mooie wit geoliede houten vloeren kan vinden? En met goede service en niet te duur?(ik weet het..veel gevraagd
)
Heb jij zelf misschien een goed adres Becky?
En die kast is idd stukken beter!
Prima!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:45 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Het is beter en makkelijker als je er een apart topic voor opent, zou je dat willen doen?![]()
Ik durf met zekerheid te zeggen dat dit het israpunt is; zie onderstaande voorbeeldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:23 schreef Marsepein het volgende:
Dit is volgens mij het ISRA punt.
ps dit IS/RA punt bevindt zich in de slaapkamer! hoezo vaag!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik durf met zekerheid te zeggen dat dit het israpunt is; zie onderstaande voorbeeld
[afbeelding]
ISRA staat voor Infrastructuur Randapparatuur, het is het punt waar de telefoonlijn het huis van de klant binnenkomt. Meestal bestaat dit uit een telefoonstopcontact, maar er zijn verschillende typen verschenen in verschillende tijden.
In oudere huizen (gebouwd voor/rond de jaren '70) is het IS/RA punt meestal in de woonkamer te vinden, in de vorm van het grote telefoonstopcontact. Tegenwoordig wordt het IS/RA punt in de meterkast geplaatst.
KPN Telecom heeft verantwoordelijkheid over de bedrading en apparatuur die vóór het IS/RA punt zitten Daarom is het ook voor klanten verboden om zelf werkzaamheden te verrichten aan het IS/RA punt. Bij sommige uitvoeringen breekt er dan een zegel en in het geval van storing kunnen er op de klant kosten verhaald worden.
Gewoon uitzagen vrees ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |