Ik heb werkelijk waar geen flauw idee m.a.w.dit is gewoon een ordinaire tvp..quote:Op maandag 26 februari 2007 16:56 schreef becky27 het volgende:
woh je zet een nieuw topic online en binnen 3 uur 145 views!
Cool
- Iemand enig idee wat een nieuwe CV ketel kost tegen inkoop, en waar je op moet letten wanneer je een nieuwe CV wil aanschaffen?
denk denkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:45 schreef Shadowke het volgende:
waarom staat dat keukenblok niet tegen de muur
Joh, maar er zit maar een halve meter tussen je 'kookeiland' en de muur.quote:
of mijn vriendje aan vast kan binden!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:09 schreef Charisma het volgende:
als ik het bed zo zie zou ik misschien een hoofdstuk maken waar je kussens met lussen aan vast kunt knopen
Dat is inderdaad een gevalletje alleen bereikbaar doormiddel van een decopeerzaagquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef Marsepein het volgende:
Het wordt erg netjes hoor!
Zie ik hier:
[afbeelding]
nu een weggestopte centraaldoos?
En mogen wij die ook weten zodat andere klussers er ook wat aan hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:11 schreef becky27 het volgende:
oplossing gevonden!
nou ik doe het toch allemaal alleen... hoewel ik er niet altijd blij mee ben, en mijn rug al helemaal niet.....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:12 schreef Charisma het volgende:
heyy dat schiet op, heb je dat alels alelen gedaan of had je hulp? ik zie me nog niet schruiven met zo platen boven je hoofd
enne , ik zie wel een plafoniere , is die nog van vroega???![]()
Het is een massief houten vloer toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef becky27 het volgende:
oooh nog een vraag:
ik heb natuurlijk zelf mijn vloer gelegd en daar heb ik geen moment spijt van, maar ik krijg echt tranen in mijn ogen van alle kieren. 1 keer is echt zo breed dat de vloer uit zijn verband is.....zeg maar dat de planken niet meer in elkaar vallen......wat kan ik doen??
alvast bedankt!
Hoi Annequote:Op woensdag 4 april 2007 23:38 schreef AnneX het volgende:
off topic - way off topic.
@ Charisma, omdat ik je hier wat vaker aantref.
In het slow chat topic staat een berichtje voor jou : K&W - Feedback en Slowchat topic deel 17. Het voorjaar! gedateerd op 28 maart.
Daar heb je vast overheen gekeken ?!
Nog makkelijker : zelfgemaakte sieraden
ze hebben wel een groef en messing hoor...misschien zie je het niet zo goed met deze foto'squote:Op donderdag 5 april 2007 19:04 schreef KonnieKipke het volgende:
Hebben die planken geen groef en messing?
Je zou veren kunnen gebruiken, maar beter verlijm je het.
Denk dat je met veren wel een hoop kan oplossen. Kijk daar eerst maar eens mee als je de vloer goed spant, maar normaal gesproken horen de planken wel tegen elkaar aan te blijven liggen. Je zou de probleemgevallen bijvoorbeeld kunnen verlijmen.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:37 schreef becky27 het volgende:
[..]
ze hebben wel een groef en messing hoor...misschien zie je het niet zo goed met deze foto's
http://blog.scifi.com/tec(...)msung_creates_1.htmlquote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef becky27 het volgende:
Iemand enig idee wat ik kan doen tegen duiven op mijn balkon, ze sch**ten alles onder.....klustechnisch gezien dan he!
Dat heb ik ook, en als ik een vuilniszak op het balkon zet, ligt de volgende dag de hele inhoud op het balkon.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef becky27 het volgende:
Iemand enig idee wat ik kan doen tegen duiven op mijn balkon, ze sch**ten alles onder.....klustechnisch gezien dan he!
een kat kopen?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef becky27 het volgende:
nou - ik heb alleen haar vader gesproken, het meisje wat er komt te wonen woont nog bij haar ouders en wil van alles aangepast hebben, nu is er ook in 8 jaar niets aan gebeurd, dus ik begrijp dat je het dan goed wilt aanpakkenquote:Op maandag 16 april 2007 17:07 schreef becky27 het volgende:
ja dat vroeg ik me vanochtend nog af, zijn die lui boven je al aan het klussen en zo ja, zijn ze een beetje aardig. Moet zeggen voor ¤ 115.000 kan ik me voorstellen dat je wel wat moet doen.
Niet erg aardig dus?.................toen ik hier kwam wonen wilde ik de buurvrouw een handje geven, begon ze te meteen zeuren over de woningbouwvereniging en dat er niets gedaan werd aan haar woning, terwijl ze er al 40 jaar woont, bla bla bla niet aardig dus, handje heeft ze trouwens niet eens aangenomen.......tha bitch
![]()
Lijkt een beetje op kip maar dan wat taaier.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:52 schreef becky27 het volgende:
das al beter dan het frituren van deze beesten wat werd gesuggereerd bij F&F! heb nl geen idee hoe ze smaken![]()
Als je de ketel gaat vernieuwen vernieuw dan minimaal ook deze appendages (zoals aangegeven in offerte 2)quote:Op donderdag 19 april 2007 10:27 schreef becky27 het volgende:
zo twee offertes gekregen voor een cv: had vier bedrijven aangeschreven, twee zijn geweest, 1 is niet op komen dagen en 1 zal nog komen maar die kan pas na 09.00 uur en voor 17.00 uur en dat is voor mij totaal niet handig.
Offerte A:
Offerte is in je bezit.
Offerte B:
Offerte is in je bezit.
volgens mij maakt het niet veel uit, wat jullie?
Ik ga deze kastenwand eruit halen. Hij werkt niet! De deuren schuiven niet goed. En ik kan in mijn andere kamers de kledingkast die ik zelf heb niet kwijt. Dat betekent wel dat mijn bed eruit moet en er een nieuwe vloer gelegd moet worden. De huidige vloer kan ik waarschijnlijk wel gebruiken in het kamerje wat nog niet gedaan isquote:
ooh gelukkig die vond ik al niet zo mooi staan, eigenlijk zelfs al lelijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:07 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik ga deze kastenwand eruit halen. Hij werkt niet! De deuren schuiven niet goed. En ik kan in mijn andere kamers de kledingkast die ik zelf heb niet kwijt. Dat betekent wel dat mijn bed eruit moet en er een nieuwe vloer gelegd moet worden. De huidige vloer kan ik waarschijnlijk wel gebruiken in het kamerje wat nog niet gedaan is
klopt.....wat de vorige bewoners er twee hoog mee moesten is de vraag (duiven automatisch wegsproeien of zo??quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:29 schreef Cyan het volgende:
Het doet mij denken aan een automatische sproei-installatie? Althans een onderdeeltje ervan. Er staat als ik het goed lees, sprinklercontroller, op.
Volgens mij is het een timer om je sproei-installatie automatisch in te schakelen
Ik heb nog een hele mooie grijs/zilveren kledingkast. Ik heb er nu al geen spijt van dat die lelijke aanbouwkast weg is. Binnen drie kwartier had ik hem in stukken in de auto liggen. Merk wel dat klussen alleen best lastig is, vloertje leggen gaat wel, kastje uit elkaar halen wel minder, geloof dat de benedenbuurman niet blij was toen de kast in elkaar donderde.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef Charisma het volgende:
[..]
ooh gelukkig die vond ik al niet zo mooi staan, eigenlijk zelfs al lelijk
wat ga je ipv de kastenwand plaatsen? ik heb mijn kast tweede hands gekocht op marktplaats![]()
BESLISSING GENOMEN!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |