Hij wist niet dat de post van Huub in die zak zat.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:24 schreef itsme het volgende:
Wat is die Eric walgelijk zeg.
slappe zak.![]()
en dat gesprek heb ik gemist. Wat zei hij dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wel prettig dat Eric even met Huub praat ... is een soort van snelle COS eigenlijk. Scheelt een paar uur lezen.
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:05 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Best of both worlds![]()
![]()
Zitten jullie hier aan de overkant achter die grote glazen gevel te schuddebuiken??
Krokusvakantie.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:25 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat het hier te doen is voor streamloze werkers?
Maar dan nog, Eric was ook zo'n grote moraal ridder de eerste dag dat er niet aan de spullen moest worden gezeten. Het is te triest allemaal.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij wist niet dat de post van Huub in die zak zat.
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:27 schreef droomkoningin het volgende:
whehe huub: wat moet t met de kijkcijfers als jij bent? zo 2 kijkcijferkanonnen weg
Dat hij spijt heeft dat hij de vuilniszak met spullen van Huub in de vijver heeft gegooid. De post van Huub zat daar ook in en daar heeft Eric spijt van. Ik heb verder geen idee wat er aan de hand is.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:25 schreef itsme het volgende:
[..]
en dat gesprek heb ik gemist. Wat zei hij dan?
O hij heeft bekend en ook verteld dat amanda mee deed?
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:25 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat het hier te doen is voor streamloze werkers?
Gisteravond hebben Eric en Amanda zijn spullen in de vijver gegooid. Kleding en post van Huub.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:28 schreef 2live het volgende:
wat is er met Huub aan de hand jongens, hij is goed op dreef, maar is er een aanleiding voor[sinds gisteravond]
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:27 schreef Varen het volgende:
Filmpje Theegoeien???
Ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:28 schreef itsme het volgende:
heeft eric verteld dat hij en amanda zijn spullen in de vijver hebben gegooid?
Lees ff 2 Cossen terug.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:28 schreef 2live het volgende:
wat is er met Huub aan de hand jongens, hij is goed op dreef, maar is er een aanleiding voor[sinds gisteravond]
Yep en hij heeft de schuld voor het gooien in de vijver op zich genomenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:28 schreef itsme het volgende:
Eric heeft Huub verteld dat Amanda de zak in de bosjes wilde gooien. Vervolgens bekende hij dat hij de zak in de vijver heeft gegooid.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:28 schreef itsme het volgende:
yeah, ik ook nog op de valreepquote:
M2quote:
Geef koffie maar thee. Verder is het juist.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:30 schreef havefun het volgende:
Dus ik begrijp dat die hoer en die hypocriete kut nicht Huub's spullen in de vijver hebben gegooi inclusief zijn brieven en dat nu Huub Amanda's Bondjas gestolen heeft?
En dat Amanda daarna koffie over Huub heeft gegooid?
Is dit juist of niet?
ok ... jij verlaat de stad dus niet en wacht op FOK CSI ..... was het hete thee trouwens? Klinkt wel als fysiek geweld in mijn oren ...ergo: klinkt als een uitgelezen kans om Amanda uit het huis te zetten, toch?quote:
genoeg watquote:Op maandag 26 februari 2007 10:30 schreef vlinderr het volgende:
[..]
volgens Huub was er genoeg aangetroffen om verder te laten onderzoeken in het lab... dinsdag krijgt hij hier de uitslag van
Precies. Die leeft normaal tussen de criminelen waarschijnlijk en zal ook wel voor die types dagelijks de benen wijd doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:29 schreef Charmian het volgende:
dat kind zit gewoon te dreigen...men oh men oh men...die komt uit een milieu waar de honden geen brood van lusten
24 Vakantiedagen per jaarquote:Op maandag 26 februari 2007 10:26 schreef XiChico het volgende:
Krokusvakantie.
Thanks Ik moest al door 7 COSSen doorworstelenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep en hij heeft de schuld voor het gooien in de vijver op zich genomen
Amanda wou ze in de bosjes gooien
hete thee ? fysiek geweldquote:Op maandag 26 februari 2007 10:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geef koffie maar thee. Verder is het juist.
ja maar eric gaat haar zo helpen zoeken.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:32 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet die bontjas nog lang niet terug geven. Hij kan Amanda er duidelijk helemaal gek mee maken. Huub moet gewoon een anti-bont statement maken
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:31 schreef Lieve het volgende:
Shit, gaat de boel weer bufferen! WIE heeft er rondgestrooid dat het weer leuk is op de streams?
Er zijn teveel mensen die de economie aan het platgooien zijn.
( Huub verantwoordelijk voor gigantische omzetverliezen! Talpa is de grote winnaar in dit geheel))
Huub zal nog wel even doorgaan met 'spelen met het bontje'. Hij heeft inmiddels ook gezegd dat hij haar make-up heeft, dat is volgens mij gewoon bluf.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:32 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet die bontjas nog lang niet terug geven. Hij kan Amanda er duidelijk helemaal gek mee maken. Huub moet gewoon een anti-bont statement maken
Als ze echt thee over hem heeft gegooid vind ik dat ze echt zeer zeker uit moet. Lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:31 schreef Copycat het volgende:
Hoe ver is Amanda verwijderd van een fysieke aanval op Huub?
Ja, die kop thee was echt een voltreffer - daar is geen twijfel over. Het ging te plots en onverwacht, het lukte me niet een cap te maken.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze echt thee over hem heeft gegooid vind ik dat ze echt zeer zeker uit moet. Lijkt me duidelijk.
Ze heeft gegooid. Maar als het lauwe of koude thee is, hoeft ze er van mij niet uit.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze echt thee over hem heeft gegooid vind ik dat ze echt zeer zeker uit moet. Lijkt me duidelijk.
thee was zo te zien heet, maar kwam op een warmgedraaide bewoner dus dat temperde de boel weer enigzins. De huid van de persoon in quetie is op de rug flink verbrand en aan het vervellen dus Fysiek geweld!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ok ... jij verlaat de stad dus niet en wacht op FOK CSI ..... was het hete thee trouwens? Klinkt wel als fysiek geweld in mijn oren ...ergo: klinkt als een uitgelezen kans om Amanda uit het huis te zetten, toch?
Als hete thee gooien wordt toegestaan, is het slechts wachten tot Natasia met hete olie gaat gooien (zoals ze al zovele malen heeft aangekondigd te gaan doen).quote:Op maandag 26 februari 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ja, amanda is te dom voor woordenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:33 schreef havefun het volgende:
Dus zij lult nu kom niet in mijn kast terwijl zij de spullen van huub in de vijver gegooid heeft?
En waarom doet die Kut nicht hier aan mee? Hij was toch zo pro Huub, en anti Natasia, en nu zit ie tot in zijn enkels in haar reet.
Wat een zwak pis nichtje is die Eric zeg
Duidelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:36 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft veeel minder klasse dan Nena
Hoe duidelijk kan je het hebben als bewijsstukquote:
Ik hoop dat het onder fysiek geweld valt; ik ben dat ordinaire wicht zat (eigenlijk al vanaf de 1e dag).quote:Op maandag 26 februari 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de volgende ker beweerd Natasja na een pan hete olie dat het lauwe olie wasquote:Op maandag 26 februari 2007 10:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij was het lauwe thee. Ik weet niet of dit onder fysiek geweld valt.
Volgens mij was dat ook gezegd toen na het 2e wijnincident dat dat niet meer getollereerd zou worden. Dat was na de 'besloten' vergadering beneden. Ben benieuwd wat er mee gedaan wordt.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
Staat een plaatje van het thee incident op Tien. Lijkt mij duidelijk. Ze flikkert een bak thee over Huub. Of het koude of hete thee is maakt geen moer uit. Eruit met dat kreng!
Dat kan ik nog als grap zien... Maar Brian ontspringt de dans weer eens... Die is de eerste die met koffers ging gooien.. EN hij stond vanmorgen een brief van Huub te lezen... Die smiecht komt steeds weer weg met zijn kutgeintjesquote:Op maandag 26 februari 2007 10:36 schreef schizolientje het volgende:
En dat niemand er op terug komt dat als eerste Amanda voor de " grap" gisterenavond inpakte omdat hij de 24 uur aan vroeg begrijp ik niet.
Ja lijkt me duidelijk eruit met dat rot wijf. En als Huub dit gedaan zou hebben zou ieereen lopen zeiken dat hij eruit moet!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
Staat een plaatje van het thee incident op Tien. Lijkt mij duidelijk. Ze flikkert een bak thee over Huub. Of het koude of hete thee is maakt geen moer uit. Eruit met dat kreng!
Was het hete thee dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
En de volgende ker beweerd Natasja na een pan hete olie dat het lauwe olie was![]()
waarschuwing?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook gezegd toen na het 2e wijnincident dat dat niet meer getollereerd zou worden. Dat was na de 'besloten' vergadering beneden. Ben benieuwd wat er mee gedaan wordt.
WICKET!!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:38 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Zo'n jongen, als je die ziet lopen in Amsterdam geef je hem gewoon een euro voor drugs ofzo"
Amada draait helemaal door. Ze voelt veel meer voor Huub dan ze wil toegeven
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:37 schreef itsme het volgende:
10:15 - Fysiek geweld?
Deze ochtend staat in het teken van de ruzie tussen Huub en Amanda, en ndit op Natasia’s vergjaardag.
Bron: talpa
Ja en dan blijft het door gaan . domme koequote:Op maandag 26 februari 2007 10:41 schreef pullup het volgende:
En nu heeft ze zijn kleren in de bosjes gemikt, stoer hoor![]()
Als ze dit goed vinden,kunnen ze Nena ook terug halen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:39 schreef avonne het volgende:
Na Natasia en Brian is duidelijk gezegd dat drinken over iemand heen gooien valt onder fysiek geweld.
Ik neem aan dat Amanda er misschien nog mee weg komt als ze haar excuses aanbiedt (en dat is ook beter voor Huub, want dan kan ze nog weggestemd worden) maar in principe is het exit.
Van mij wel. Je mg ook geen wijn meer gooien, dus dan mag lauwe thee ook niet. Simpel. Amanda zonder twijfel exit.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ze heeft gegooid. Maar als het lauwe of koude thee is, hoeft ze er van mij niet uit.
komt rechtstreeks van talpa site... ik neem aan dat die niet hebben zitten shoppenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ja zeg die griet is echt gek.
Of is dot geshopt?
viel mij ook al op.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
ndit?
vergjaardag?
Zit Amanda soms op de redactie?
Van mij mag ze meteen oprotten, gestoorde troela.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:39 schreef avonne het volgende:
Na Natasia en Brian is duidelijk gezegd dat drinken over iemand heen gooien valt onder fysiek geweld.
Ik neem aan dat Amanda er misschien nog mee weg komt als ze haar excuses aanbiedt (en dat is ook beter voor Huub, want dan kan ze nog weggestemd worden) maar in principe is het exit.
Oh ik wist niet dat er niet meer gegooit mocht worden. Ik dacht dat het wel mocht, omdat ik Natasia het ook een keer heb zien doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach wat is heet en wat is lauw? Nog ff en er moet een thermometer in gehangen worden.
Heeft ze het alweer gedaan? Deze foto's van mij waren van half 10!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:42 schreef avonne het volgende:
Nu heeft ze weer die vuilniszak weggegooid, en Eric staat er bij te lachen
Sinds het tweede wijnincident (Brian naar Nena) is er besloten van bovenaf dat dit soort dingen ook onder fysiek geweld valt. Het maakt dus niet uit of het warm of koud is en is het volgens mij gewoon Amanda naar huisquote:Op maandag 26 februari 2007 10:37 schreef NS het volgende:
[..]
Ik hoop dat het onder fysiek geweld valt; ik ben dat ordinaire wicht zat (eigenlijk al vanaf de 1e dag).
Hey junkyquote:Op maandag 26 februari 2007 10:42 schreef Ashrak het volgende:
Het was vannacht leuk, maar ik ben blij dat ik nog wakker ben
Is dat dan gelijk exit, of waarschuwing?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van mij wel. Je mg ook geen wijn meer gooien, dus dan mag lauwe thee ook niet. Simpel. Amanda zonder twijfel exit.
Ja Jaquote:Op maandag 26 februari 2007 10:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hey junky![]()
( < Druk aan het werk)
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
Na de wijnsmijterij werd er gezegd dat dat niet meer getolereerd werd. Als nu de overweging moet worden of de thee koud, lauw of heet was krijgen we de discussie hoe heet de vloeistof mag zijn als ermee gegooid wordt. Lazer op zeg .... gooien met wijn, thee of whatever doe je in een opwelling en dan steek je niet eerst je vinger in je glas om te voelen of het aan een gooi-criterium voldoet. Huub had wel gewond kunnen zijn dus. Eruit met die ordinaire trut.
Dat verwacht ik niet, hoop van wel. Het zal wel een waarschuwing worden.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt onmiddellijk exit.
Nena kreeg toch ook geen waarschuwing na die trap? Fysiek geweld is een onmiddellijke exit. En aangezien het gooien met hete of minder hete thee ook onder fysiek geweld valt...quote:Op maandag 26 februari 2007 10:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat evrwacht ik niet, hoop van wel. Het zal wel een waarschuwing worden.
Ik verwacht inderdaad ook een waarschuwing, maar als ze echt hebben afgesproken dat het gooien van drank niet meer getolereerd wordt en gelijkgesteld wordt aan fysiek geweld zou het toch echt de exit van Amoebe moeten worden.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat evrwacht ik niet, hoop van wel. Het zal wel een waarschuwing worden.
Herma moest haar mond eens houden. Begin een gruwelijke hekel aan dat mens te krijgen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:46 schreef Zus_konijn het volgende:
Herma heeft gezegd waar de bontjas ligt...........
dan heeft ze dus een hoog iq ?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:42 schreef havefun het volgende:
Jezus die Hoer gooit nu weer die spullen in de bosjes!
Zij heeft echt haar iq in die tieten van haar zitten volgens mij.
Jep en daarmee is het idee van vergiftigen geboren in het brein van Brainless.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk heeft Yvonne (ex-huishoudster) Natasia per brief gewaarschuwd voor de chocolade-willy.
erg he. Ik zei dat toch al.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk heeft Yvonne (ex-huishoudster) Natasia per brief gewaarschuwd voor de chocolade-willy.
onder huub's bedquote:Op maandag 26 februari 2007 10:49 schreef blomst het volgende:
Waar ligt de Bontjas?
Oh.. ik hoor anders net Erik vragen aan de huishouding of ze tijdens het schoonmaken willen opletten of ze de bontjas tegenkomen want hij voelt zich er schuldig over dat Amanda hem kwijt is.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:46 schreef Zus_konijn het volgende:
Herma heeft gezegd waar de bontjas ligt...........
Precies helemaal mee eens. Ze deed het in een opwelling en als het hete thee was had Huub nu dus brandwonden. En huub moet die bondjas in de hens steken, en een anti bond statement maken!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
Na de wijnsmijterij werd er gezegd dat dat niet meer getolereerd werd. Als nu de overweging moet worden of de thee koud, lauw of heet was krijgen we de discussie hoe heet de vloeistof mag zijn als ermee gegooid wordt. Lazer op zeg .... gooien met wijn, thee of whatever doe je in een opwelling en dan steek je niet eerst je vinger in je glas om te voelen of het aan een gooi-criterium voldoet. Huub had wel gewond kunnen zijn dus. Eruit met die ordinaire trut.
Ja, ik ben het met je eens!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huub heeft vanmorgen gebeld om zijn 24 uur weer in te trekken.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef havefun het volgende:
[..]
Precies helemaal mee eens. Ze deed het in een opwelling en als het hete thee was had Huub nu dus brandwonden. En huub moet die bondjas in de hens steken, en een anti bond statement maken!
Maar wil Huub nou blijven of gaat hij weg?
Ja mensen schijnen daar in de villa nogal te lijden aan een enorme hypocratie, en geen enkele zelfkeniis.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef Kaleddis het volgende:
Wat loopt Amanda nou te lullen dat ze het niet leuk vindt als er iemand aan haar spullen zit![]()
Zij is zelf toch begonnen de spullen van Huub in te pakken en te verstoppen![]()
Hij heeft z'n 24 uur net ingetrokkenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef havefun het volgende:
[..]
Precies helemaal mee eens. Ze deed het in een opwelling en als het hete thee was had Huub nu dus brandwonden. En huub moet die bondjas in de hens steken, en een anti bond statement maken!
Waarom? Als ze iemand trapt komt er ook geen waarschuwing. Drank over iemand heen gooien mag ook niet, dus ook meteen exit neem ik aan.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet, hoop van wel. Het zal wel een waarschuwing worden.
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij heeft z'n 24 uur net ingetrokken![]()
24 uur is ingetrokken.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef havefun het volgende:
[..]
Lees alle cossen en je kunt weer een weekendje wegquote:Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wat is dr allemaal gebeurt? ben t hele weekend weg geweest, zie ze nu praten maare wat heeft huub gedaan?
Ja Herma fluisterde naar eric jaa ik weet waar ie ligt en zei toen harder, jaaa we gaan wel zoeken.....quote:Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
[..]
Oh.. ik hoor anders net Erik vragen aan de huishouding of ze tijdens het schoonmaken willen opletten of ze de bontjas tegenkomen want hij voelt zich er schuldig over dat Amanda hem kwijt is.
Heel raarquote:Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja mensen schijnen daar in de villa nogal te lijden aan een enorme hypocratie, en geen enkele zelfkeniis.
Het zijn ikke en de rest kan stikken mensen.
Jezus kut hoer ze zouden van haar zo'n jas moeten maken dan kermt ze wel anders!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda heeft haar dooie beest weer ..... jammer
zit ik me ook over te verbazen, ze draait de zaak nu om.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef Kaleddis het volgende:
Wat loopt Amanda nou te lullen dat ze het niet leuk vindt als er iemand aan haar spullen zit![]()
Zij is zelf toch begonnen de spullen van Huub in te pakken en te verstoppen![]()
Mijn 'waarom' is omdat in voorgaande gevallen Natasia geen sanctie kreeg en Brian een waarschuwing. Ik denk dat ze daarom nu geen exit kunnen opleggen als sanctie.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom? Als ze iemand trapt komt er ook geen waarschuwing. Drank over iemand heen gooien mag ook niet, dus ook meteen exit neem ik aan.
ja maar dat vergeten ze nu al ongeveer 2 uurquote:Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef Kaleddis het volgende:
van mij mag het. Gisteren was haar dag ook goed verpestquote:Op maandag 26 februari 2007 10:43 schreef itsme het volgende:
[..]
viel mij ook al op.
WTF Krijgt Natasia nu weer een speciale dag?
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:54 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
zit ik me ook over te verbazen, ze draait de zaak nu om.
huub pakt volgens amanda andermans spullen af, daarom heeft ze zijn spullen in de bosjes gegooit.
en dan mag hij dus niet haar bontjasje afpakken.
zij begon toch?
huub heeft geen manieren volgens amanda.
ze vindt het eng dat hij in haar tas zit.
nogmaals: is ze dan echt vergeten dat zij begint met aan huub zijn spullen te zitten? en dat zijn actie met de bontjas een reactie is op haar gedrag.
Ja dit soort gedrag zie je dara steeds weer, zou dit gescript zijn mischien?
De regels zijn aangepast na deze incidenten.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn 'waarom' is omdat in voorgaande gevallen Natasia geen sanctie kreeg en Brian een waarschuwing. Ik denk dat ze daarom nu geen exit kunnen opleggen als sanctie.
Het schijnt dat het gooien van drank over een medebewoner na eerdere incidenten gelijk is gesteld aan fysiek geweld. In dat geval zou een exit gerechtvaardigd zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn 'waarom' is omdat in voorgaande gevallen Natasia geen sanctie kreeg en Brian een waarschuwing. Ik denk dat ze daarom nu geen exit kunnen opleggen als sanctie.
Maar ook Sylvia gebruikt dit argument niet, snap er niets van ...quote:Op maandag 26 februari 2007 10:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar dat vergeten ze nu al ongeveer 2 uur
zegt eens te meer : HOE DOM KAN JE ZIJNquote:Op maandag 26 februari 2007 10:55 schreef scanman01 het volgende:
Wéér wordt Amanda gigantisch in een hoek geluld, maar ze heeft het zelf niet door
Ik denk dat ze de regels daar een beetje moeten aanscherpen. Als iemand koffie of thee naar je gaat gooien vind ik dat vallen onder fysiek geweld. Heb je weleens hete koffie of thee over je heen gehad? Geloof me, dat doet pijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
en het lukt niemand om dat aan haar duidelijk te maken, ik geloof dat ik het snap.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef Ashrak het volgende:
Nee, Huub heeft de bontjas gepakt nadat hij hoorde van Sylvia dat zijn post en Sylvia's boek in de vuilniszak zaten die door Eric en Amanda in de vijver zijn gegooid.
dat bedoel ik dus .... hun eigen akties zijn altijd voor de grap, maar andermans akties zijn vreselijk verschrikkelijk en kunnen niet door de beugel.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef scanman01 het volgende:
Ze verwijt Huub dat hij in haar kast heeft gezeten. Heeft Amanda niet gisteren alle kleren van Huub ingepakt? Amanda moet echt keihard aangepakt worden. Dat mens is nog erger dan Natasia.
Dan mogen ze de schoenenzaak ook aanklagen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef Sonique het volgende:
Van welke kleuterschool hebben ze die opgepikt, want als ouder zou ik die kleuterschool aanklagen..
Ja dat is dus het probleem. Amanda werd niet opgehaald bij de kleuterschool. Ze heeft daar weken geslapen en uiteindelijk is er besloten om haar in een pleeggezin te zetten, genaamd de Gouden Kooiquote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef Sonique het volgende:
Van welke kleuterschool hebben ze die opgepikt, want als ouder zou ik die kleuterschool aanklagen..
Sylvia probeert gewoon op een rustige manier de boel te sussen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef 2live het volgende:
[..]
en het lukt niemand om dat aan haar duidelijk te maken, ik geloof dat ik het snap.![]()
ik snap niet dat syl nog vriendelijk tegen haar is.
Dank je!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja dat is dus het probleem. Amanda werd niet opgehaald bij de kleuterschool. Ze heeft daar weken geslapen en uiteindelijk is er besloten om haar in een pleeggezin te zetten, genaamd de Gouden Kooi
Beterschap!
Inderdaad. Dit kan maar één consequentie hebben en dat is een onmiddellijke exit.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
De thee van Amanda was misschien te lauw voor brandwonden, maar de trap van Neentje was ook te zacht voor een dubbele beenbreuk. Nena moest eruit ... Amanda ook! ... de grens ligt gewoon bij het elkaar te lijf gaan. Ook al doe je het niet met je blote handen ... je gaat elkaar gewoon niet te lijf.
Beterschap Sonique ... lekker als je beroerd bent en dan die Nanny-stem van Amanda aan moet horen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef Sonique het volgende:
Ik ben zo ziek als een hond,
Zet de streams aan.
volgens mij is huub achterquote:Op maandag 26 februari 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb Huub al een tijdje niet meer gezien trouwens. Sylvia heult me ook iets te veel met de vijand de laatste dagen.
Goed geschreven!!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
De thee van Amanda was misschien te lauw voor brandwonden, maar de trap van Neentje was ook te zacht voor een dubbele beenbreuk. Nena moest eruit ... Amanda ook! ... de grens ligt gewoon bij het elkaar te lijf gaan. Ook al doe je het niet met je blote handen ... je gaat elkaar gewoon niet te lijf. Over kasten leeghalen en spullen in bosjes maken ze maar ruzie tot het eind der dagen, maar te lijf ga je elkaar niet. Als daar lang en breed over gediscussieerd moet worden ga je een soort van regelboek krijgen met wat wel en wat niet, hoe heet of hoe koud, hoe hard of hoe zacht je elkaar te lijf van gaan. Gelul dus. Amanda is Huub te lijf gegaan met een bak thee en ik denk dat de redaktie (en Huub) gewoon dankbaar mag zijn dat het geen gloeiend hete thee was.
In dat geval zet ik mijn streams nog maar even aan voordat ik weer allerlei nuttige dingen ga doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zal zo wel een brief op de mat vallen neem ik aan. Dat wordt dan echt genieten
dAnk je, En dan ook nog te bedenken dat ik geen aspirine of paracetamol in huis heeft...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Beterschap Sonique ... lekker als je beroerd bent en dan die Nanny-stem van Amanda aan moet horen.
Dit ziet er uit als fysiek geweld. Ze wilde het in zn gezicht gooien en Huub weert af....hij krijgt iets naar zn hoofd gegooid en beschermd zich met zn handen...een steen, een hand die wil slaan, de inhoud van een beker..what ever..dit is fysiek geweld..vind ik..quote:
ik kan me niet voorstellen dat dit voorval geruisloos voorbij gaat.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit kan maar één consequentie hebben en dat is een onmiddellijke exit.
Er zal zo wel een brief op de mat vallen neem ik aan. Dat wordt dan echt genieten
Helemala mee eens. Als de redacti eAmanda er nu niet uithaalt gooit Brian de volgende keer gewoon weer met wijn hoor. Eruit met die stoephoer en terug naar de wallen ermee!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
De thee van Amanda was misschien te lauw voor brandwonden, maar de trap van Neentje was ook te zacht voor een dubbele beenbreuk. Nena moest eruit ... Amanda ook! ... de grens ligt gewoon bij het elkaar te lijf gaan. Ook al doe je het niet met je blote handen ... je gaat elkaar gewoon niet te lijf. Over kasten leeghalen en spullen in bosjes maken ze maar ruzie tot het eind der dagen, maar te lijf ga je elkaar niet. Als daar lang en breed over gediscussieerd moet worden ga je een soort van regelboek krijgen met wat wel en wat niet, hoe heet of hoe koud, hoe hard of hoe zacht je elkaar te lijf van gaan. Gelul dus. Amanda is Huub te lijf gegaan met een bak thee en ik denk dat de redaktie (en Huub) gewoon dankbaar mag zijn dat het geen gloeiend hete thee was.
Ze heeft al te veel gedaan. Exit amandalquote:Op maandag 26 februari 2007 11:03 schreef toneelhaak1 het volgende:
Huub pleassse ga door met treiteren van Amandeltje. Kijken hoeveel ze kan hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Huub heeft pianoles in het kantoorquote:Op maandag 26 februari 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb Huub al een tijdje niet meer gezien trouwens. Sylvia heult me ook iets te veel met de vijand de laatste dagen.
Even uitleg, want het lijkt op een abstract schilderij...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:03 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dit ziet er uit als fysiek geweld. Ze wilde het in zn gezicht gooien en Huub weert af....hij krijgt iets naar zn hoofd gegooid en beschermd zich met zn handen...een steen, een hand die wil slaan, de inhoud van een beker..what ever..dit is fysiek geweld..vind ik..![]()
Moeten ze die stagiaire er maar in zetten. Die zag er héél slim uit.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Zal de redactie ook niet balen van al die labiele leeghoofden? Ze moeten steeds op zoek naar vervanging, zou er schijtziek van worden.
Dat begrijp ik ook eventjes niet, Sylvia zei toch niet in de gameroom dat de extensions van haar vanmiddag kwamen en dat Amanda moest bellen over wanneer die van haar kwamen?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:02 schreef rooie3 het volgende:
Waarom krijgt dat wijf die haarzooi.
Syl was veel eerder.
En die snollie moet er toch uit.
Dus bespaar geld.
ongelooflijk, wat zitten daar voor rare mensen, het blijkt dus dat toen het de eerste keer is getolereerd, het een vrijbrief is geworden voor iedereen. Walgelijk!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:03 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dit ziet er uit als fysiek geweld. Ze wilde het in zn gezicht gooien en Huub weert af....hij krijgt iets naar zn hoofd gegooid en beschermd zich met zn handen...een steen, een hand die wil slaan, de inhoud van een beker..what ever..dit is fysiek geweld..vind ik..![]()
Ze screenen ze zelf .... en tja, part of the job denk ik dan maar. Ze zouden de regels ook kunnen aanpassen zodat dit soort gedrag niet meer getolereerd word maar dan kijk je naar een stel gedresseerde aapjes die in het gareel lopenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Zal de redactie ook niet balen van al die labiele leeghoofden? Ze moeten steeds op zoek naar vervanging, zou er schijtziek van worden.
Die van Syl waren uitgesteld.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:05 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook eventjes niet, Sylvia zei toch niet in de gameroom dat de extensions van haar vanmiddag kwamen en dat Amanda moest bellen over wanneer die van haar kwamen?
psies... nog goedkoper dan een hoerquote:Op maandag 26 februari 2007 11:06 schreef scanman01 het volgende:
Amanda komt écht op me over als een meisje dat voor alles wat ze wil normaal haar benen even opent. Op die manier rolt ze door het leven. Zo'n 'even pijpen voor een breezer' type.
BReezah sletje idd...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:06 schreef scanman01 het volgende:
Amanda komt écht op me over als een meisje dat voor alles wat ze wil normaal haar benen even opent. Op die manier rolt ze door het leven. Zo'n 'even pijpen voor een breezer' type.
Omdat ze dan krijst: IK heb toch gezien! IK HEB HET GEZIEN!!! IK ZAT ER NAAST!!! Oh nee, nu een keer niet maar ik heb het wel gezien!! Had ik al gezegd dat ik het geziehien heb?!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:07 schreef itsme het volgende:
waarom zegt niemand dat Amanda zelf begonnen is met de spullen van huub weg te gooien.![]()
Ja precies, ze moet er gewoon uit want de volgende keer is het de frituurpan die Huub over zijn gezicht krijgt. Waarom hoor ik nu niemand zeggen dat Amanda eruit moet, terwijl toen Nena trapte iedereen het erover had! Of stond dit niet in het script?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:06 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:07 schreef itsme het volgende:
waarom zegt niemand dat Amanda zelf begonnen is met de spullen van huub weg te gooien.![]()
Dan laat ik alle bedreigingen buiten beschouwing! Dit is wereklijk geweldadig! Dit had van alles kunnen zijn! Dit had een steen, een schoen, een kopje of een schaal, kokende olie...... ( weet je nog Natasja?) kunnen zijn.quote:
huub heeft al aangegeven het er niet bij te laten zitten dus dat zit wel goed hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 11:08 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja precies, ze moet er gewoon uit want de volgende keer is het de frituurpan die Huub over zijn gezicht krijgt. Waarom hoor ik nu niemand zeggen dat Amanda eruit moet, terwijl toen Nena trapte iedereen het erover had! Of stond dit niet in het script?
De zoektocht naar punten was de nacht ervoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:09 schreef droomkoningin het volgende:
wat ik begrepen heb is dat huub op zoek is geweest naar contactpunten (zelf niksvan meegekregen) en dat de reden was waarom ze vond dat het gerechtvaardigd was om zijn spullen weg te gooien...
Amanda is net zo'n grijpmachine. Gooi er een euro in en ze spreid haar benen. En grijpen maar!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:10 schreef noekje het volgende:
Nee, Amanda is zo'n aanwinst als miljonair. Die brengt wel wat stijl in het huisl Het enige waar zij nog een beetje een goede aanvulling voor is, is de kermis.
ter verdediging van Herma: Eric gaf haar de opdracht het tevoorschijn te halen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:59 schreef snkr-xxx het volgende:
Amanda moet eruit en Herma dient ontslagen te worden.
Simpel.
Hier staat het!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:53 schreef Lieve het volgende:
![]()
AMANDA MOET WEG WEGENS FYSIEK GEWELD EN BEDREIGINGEN!
![]()
![]()
Van mij mag de brief ook snel komen ... als hij al komt.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:12 schreef Lieve het volgende:
Rat brian heeft gestolen, heeft geroofd en heeft afgedwongen mensen berooft van punten. Dat heeft Huub niet gedaan, maar de rattenkoning!
Ze is maar bezig met haar volstrekt onterechte beschuldigingen. Te ziek voor woorden!
Brian ik heb de allergrootste hekel aan brian!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:11 schreef 2live het volgende:
ik heb echt het punt bereikt dat ik een nog grotere hekel aan amanda heb dan aan natasia.
Ik ook volgens mij , dit wijf is zo puur ordinair ,naief, en dom. Hier kan Natasia nog niet aan tippen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:11 schreef 2live het volgende:
ik heb echt het punt bereikt dat ik een nog grotere hekel aan amanda heb dan aan natasia.
Klopt ... en dat hebben ze na alle wijn-gooierij ook gezegd. Dat zou niet meer getolereerd worden. Lijkt mij dus een appeltje-eitje ... Amanda gaat vandaag weg - kan niet anders.quote:
ze zijn absoluut ongeloofwaardig als dit wordt getolereerd!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Klopt ... en dat hebben ze na alle wijn-gooierij ook gezegd. Dat zou niet meer getolereerd worden. Lijkt mij dus een appeltje-eitje ... Amanda gaat vandaag weg - kan niet anders.
oké! En laffe Sylvia had ook al nagenoeg alles verraden ( dat zijn de echte backstebbers! Mensen als Sylvia! Eric zit er alleen voor leuk ter decoratie een beetje met zichzelf te rukken en an passant wat dom te doen)quote:Op maandag 26 februari 2007 11:11 schreef avonne het volgende:
[..]
ter verdediging van Herma: Eric gaf haar de opdracht het tevoorschijn te halen.
Je kunt dat zien als een opdracht aan een personeelslid
Ze kunnen de regels ten alle tijden veranderen hèquote:Op maandag 26 februari 2007 11:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gaaf dit.
Ze kunnen er nu niet meer onderuit.![]()
![]()
![]()
daaggggggggggg snollie
quote:quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fisiek geweld.
Dat moeten we niet hebben, want dan vindt de redactie haar waarschijnlijk te waardevol voor het programma om eruit te zetten. Maar hopelijk realiseren ze zich dat het echt niet anders kan in dit geval.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:11 schreef 2live het volgende:
Niet als het onder geweld valtquote:Op maandag 26 februari 2007 11:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze kunnen de regels ten alle tijden veranderen hè![]()
Ik ben dubbel vrolijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |