Geef koffie maar thee. Verder is het juist.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:30 schreef havefun het volgende:
Dus ik begrijp dat die hoer en die hypocriete kut nicht Huub's spullen in de vijver hebben gegooi inclusief zijn brieven en dat nu Huub Amanda's Bondjas gestolen heeft?
En dat Amanda daarna koffie over Huub heeft gegooid?
Is dit juist of niet?
ok ... jij verlaat de stad dus niet en wacht op FOK CSI ..... was het hete thee trouwens? Klinkt wel als fysiek geweld in mijn oren ...ergo: klinkt als een uitgelezen kans om Amanda uit het huis te zetten, toch?quote:
genoeg watquote:Op maandag 26 februari 2007 10:30 schreef vlinderr het volgende:
[..]
volgens Huub was er genoeg aangetroffen om verder te laten onderzoeken in het lab... dinsdag krijgt hij hier de uitslag van
Precies. Die leeft normaal tussen de criminelen waarschijnlijk en zal ook wel voor die types dagelijks de benen wijd doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:29 schreef Charmian het volgende:
dat kind zit gewoon te dreigen...men oh men oh men...die komt uit een milieu waar de honden geen brood van lusten
24 Vakantiedagen per jaarquote:Op maandag 26 februari 2007 10:26 schreef XiChico het volgende:
Krokusvakantie.
Thanks Ik moest al door 7 COSSen doorworstelenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep en hij heeft de schuld voor het gooien in de vijver op zich genomen
Amanda wou ze in de bosjes gooien
hete thee ? fysiek geweldquote:Op maandag 26 februari 2007 10:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geef koffie maar thee. Verder is het juist.
ja maar eric gaat haar zo helpen zoeken.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:32 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet die bontjas nog lang niet terug geven. Hij kan Amanda er duidelijk helemaal gek mee maken. Huub moet gewoon een anti-bont statement maken
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:31 schreef Lieve het volgende:
Shit, gaat de boel weer bufferen! WIE heeft er rondgestrooid dat het weer leuk is op de streams?
Er zijn teveel mensen die de economie aan het platgooien zijn.
( Huub verantwoordelijk voor gigantische omzetverliezen! Talpa is de grote winnaar in dit geheel))
Huub zal nog wel even doorgaan met 'spelen met het bontje'. Hij heeft inmiddels ook gezegd dat hij haar make-up heeft, dat is volgens mij gewoon bluf.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:32 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet die bontjas nog lang niet terug geven. Hij kan Amanda er duidelijk helemaal gek mee maken. Huub moet gewoon een anti-bont statement maken
Als ze echt thee over hem heeft gegooid vind ik dat ze echt zeer zeker uit moet. Lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:31 schreef Copycat het volgende:
Hoe ver is Amanda verwijderd van een fysieke aanval op Huub?
Ja, die kop thee was echt een voltreffer - daar is geen twijfel over. Het ging te plots en onverwacht, het lukte me niet een cap te maken.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze echt thee over hem heeft gegooid vind ik dat ze echt zeer zeker uit moet. Lijkt me duidelijk.
Ze heeft gegooid. Maar als het lauwe of koude thee is, hoeft ze er van mij niet uit.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze echt thee over hem heeft gegooid vind ik dat ze echt zeer zeker uit moet. Lijkt me duidelijk.
thee was zo te zien heet, maar kwam op een warmgedraaide bewoner dus dat temperde de boel weer enigzins. De huid van de persoon in quetie is op de rug flink verbrand en aan het vervellen dus Fysiek geweld!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ok ... jij verlaat de stad dus niet en wacht op FOK CSI ..... was het hete thee trouwens? Klinkt wel als fysiek geweld in mijn oren ...ergo: klinkt als een uitgelezen kans om Amanda uit het huis te zetten, toch?
Als hete thee gooien wordt toegestaan, is het slechts wachten tot Natasia met hete olie gaat gooien (zoals ze al zovele malen heeft aangekondigd te gaan doen).quote:Op maandag 26 februari 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ja, amanda is te dom voor woordenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:33 schreef havefun het volgende:
Dus zij lult nu kom niet in mijn kast terwijl zij de spullen van huub in de vijver gegooid heeft?
En waarom doet die Kut nicht hier aan mee? Hij was toch zo pro Huub, en anti Natasia, en nu zit ie tot in zijn enkels in haar reet.
Wat een zwak pis nichtje is die Eric zeg
Duidelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:36 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft veeel minder klasse dan Nena
Hoe duidelijk kan je het hebben als bewijsstukquote:
Ik hoop dat het onder fysiek geweld valt; ik ben dat ordinaire wicht zat (eigenlijk al vanaf de 1e dag).quote:Op maandag 26 februari 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de volgende ker beweerd Natasja na een pan hete olie dat het lauwe olie wasquote:Op maandag 26 februari 2007 10:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij was het lauwe thee. Ik weet niet of dit onder fysiek geweld valt.
Volgens mij was dat ook gezegd toen na het 2e wijnincident dat dat niet meer getollereerd zou worden. Dat was na de 'besloten' vergadering beneden. Ben benieuwd wat er mee gedaan wordt.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
Staat een plaatje van het thee incident op Tien. Lijkt mij duidelijk. Ze flikkert een bak thee over Huub. Of het koude of hete thee is maakt geen moer uit. Eruit met dat kreng!
Dat kan ik nog als grap zien... Maar Brian ontspringt de dans weer eens... Die is de eerste die met koffers ging gooien.. EN hij stond vanmorgen een brief van Huub te lezen... Die smiecht komt steeds weer weg met zijn kutgeintjesquote:Op maandag 26 februari 2007 10:36 schreef schizolientje het volgende:
En dat niemand er op terug komt dat als eerste Amanda voor de " grap" gisterenavond inpakte omdat hij de 24 uur aan vroeg begrijp ik niet.
Ja lijkt me duidelijk eruit met dat rot wijf. En als Huub dit gedaan zou hebben zou ieereen lopen zeiken dat hij eruit moet!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
Staat een plaatje van het thee incident op Tien. Lijkt mij duidelijk. Ze flikkert een bak thee over Huub. Of het koude of hete thee is maakt geen moer uit. Eruit met dat kreng!
Was het hete thee dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
En de volgende ker beweerd Natasja na een pan hete olie dat het lauwe olie was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |