Hij wist niet dat de post van Huub in die zak zat.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:24 schreef itsme het volgende:
Wat is die Eric walgelijk zeg.
slappe zak.![]()
en dat gesprek heb ik gemist. Wat zei hij dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wel prettig dat Eric even met Huub praat ... is een soort van snelle COS eigenlijk. Scheelt een paar uur lezen.
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:05 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Best of both worlds![]()
![]()
Zitten jullie hier aan de overkant achter die grote glazen gevel te schuddebuiken??
Krokusvakantie.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:25 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat het hier te doen is voor streamloze werkers?
Maar dan nog, Eric was ook zo'n grote moraal ridder de eerste dag dat er niet aan de spullen moest worden gezeten. Het is te triest allemaal.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij wist niet dat de post van Huub in die zak zat.
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:27 schreef droomkoningin het volgende:
whehe huub: wat moet t met de kijkcijfers als jij bent? zo 2 kijkcijferkanonnen weg
Dat hij spijt heeft dat hij de vuilniszak met spullen van Huub in de vijver heeft gegooid. De post van Huub zat daar ook in en daar heeft Eric spijt van. Ik heb verder geen idee wat er aan de hand is.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:25 schreef itsme het volgende:
[..]
en dat gesprek heb ik gemist. Wat zei hij dan?
O hij heeft bekend en ook verteld dat amanda mee deed?
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:25 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat het hier te doen is voor streamloze werkers?
Gisteravond hebben Eric en Amanda zijn spullen in de vijver gegooid. Kleding en post van Huub.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:28 schreef 2live het volgende:
wat is er met Huub aan de hand jongens, hij is goed op dreef, maar is er een aanleiding voor[sinds gisteravond]
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:27 schreef Varen het volgende:
Filmpje Theegoeien???
Ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:28 schreef itsme het volgende:
heeft eric verteld dat hij en amanda zijn spullen in de vijver hebben gegooid?
Lees ff 2 Cossen terug.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:28 schreef 2live het volgende:
wat is er met Huub aan de hand jongens, hij is goed op dreef, maar is er een aanleiding voor[sinds gisteravond]
Yep en hij heeft de schuld voor het gooien in de vijver op zich genomenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:28 schreef itsme het volgende:
Eric heeft Huub verteld dat Amanda de zak in de bosjes wilde gooien. Vervolgens bekende hij dat hij de zak in de vijver heeft gegooid.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:28 schreef itsme het volgende:
yeah, ik ook nog op de valreepquote:
M2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |