Geef koffie maar thee. Verder is het juist.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:30 schreef havefun het volgende:
Dus ik begrijp dat die hoer en die hypocriete kut nicht Huub's spullen in de vijver hebben gegooi inclusief zijn brieven en dat nu Huub Amanda's Bondjas gestolen heeft?
En dat Amanda daarna koffie over Huub heeft gegooid?
Is dit juist of niet?
ok ... jij verlaat de stad dus niet en wacht op FOK CSI ..... was het hete thee trouwens? Klinkt wel als fysiek geweld in mijn oren ...ergo: klinkt als een uitgelezen kans om Amanda uit het huis te zetten, toch?quote:
genoeg watquote:Op maandag 26 februari 2007 10:30 schreef vlinderr het volgende:
[..]
volgens Huub was er genoeg aangetroffen om verder te laten onderzoeken in het lab... dinsdag krijgt hij hier de uitslag van
Precies. Die leeft normaal tussen de criminelen waarschijnlijk en zal ook wel voor die types dagelijks de benen wijd doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:29 schreef Charmian het volgende:
dat kind zit gewoon te dreigen...men oh men oh men...die komt uit een milieu waar de honden geen brood van lusten
24 Vakantiedagen per jaarquote:Op maandag 26 februari 2007 10:26 schreef XiChico het volgende:
Krokusvakantie.
Thanks Ik moest al door 7 COSSen doorworstelenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep en hij heeft de schuld voor het gooien in de vijver op zich genomen
Amanda wou ze in de bosjes gooien
hete thee ? fysiek geweldquote:Op maandag 26 februari 2007 10:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geef koffie maar thee. Verder is het juist.
ja maar eric gaat haar zo helpen zoeken.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:32 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet die bontjas nog lang niet terug geven. Hij kan Amanda er duidelijk helemaal gek mee maken. Huub moet gewoon een anti-bont statement maken
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:31 schreef Lieve het volgende:
Shit, gaat de boel weer bufferen! WIE heeft er rondgestrooid dat het weer leuk is op de streams?
Er zijn teveel mensen die de economie aan het platgooien zijn.
( Huub verantwoordelijk voor gigantische omzetverliezen! Talpa is de grote winnaar in dit geheel))
Huub zal nog wel even doorgaan met 'spelen met het bontje'. Hij heeft inmiddels ook gezegd dat hij haar make-up heeft, dat is volgens mij gewoon bluf.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:32 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet die bontjas nog lang niet terug geven. Hij kan Amanda er duidelijk helemaal gek mee maken. Huub moet gewoon een anti-bont statement maken
Als ze echt thee over hem heeft gegooid vind ik dat ze echt zeer zeker uit moet. Lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:31 schreef Copycat het volgende:
Hoe ver is Amanda verwijderd van een fysieke aanval op Huub?
Ja, die kop thee was echt een voltreffer - daar is geen twijfel over. Het ging te plots en onverwacht, het lukte me niet een cap te maken.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze echt thee over hem heeft gegooid vind ik dat ze echt zeer zeker uit moet. Lijkt me duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |