Omdat ze dan krijst: IK heb toch gezien! IK HEB HET GEZIEN!!! IK ZAT ER NAAST!!! Oh nee, nu een keer niet maar ik heb het wel gezien!! Had ik al gezegd dat ik het geziehien heb?!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:07 schreef itsme het volgende:
waarom zegt niemand dat Amanda zelf begonnen is met de spullen van huub weg te gooien.![]()
Ja precies, ze moet er gewoon uit want de volgende keer is het de frituurpan die Huub over zijn gezicht krijgt. Waarom hoor ik nu niemand zeggen dat Amanda eruit moet, terwijl toen Nena trapte iedereen het erover had! Of stond dit niet in het script?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:06 schreef scanman01 het volgende:
Amanda komt écht op me over als een meisje dat voor alles wat ze wil normaal haar benen even opent. Op die manier rolt ze door het leven. Zo'n 'even pijpen voor een breezer' type.
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:07 schreef itsme het volgende:
waarom zegt niemand dat Amanda zelf begonnen is met de spullen van huub weg te gooien.![]()
Dan laat ik alle bedreigingen buiten beschouwing! Dit is wereklijk geweldadig! Dit had van alles kunnen zijn! Dit had een steen, een schoen, een kopje of een schaal, kokende olie...... ( weet je nog Natasja?) kunnen zijn.quote:
huub heeft al aangegeven het er niet bij te laten zitten dus dat zit wel goed hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 11:08 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja precies, ze moet er gewoon uit want de volgende keer is het de frituurpan die Huub over zijn gezicht krijgt. Waarom hoor ik nu niemand zeggen dat Amanda eruit moet, terwijl toen Nena trapte iedereen het erover had! Of stond dit niet in het script?
De zoektocht naar punten was de nacht ervoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:09 schreef droomkoningin het volgende:
wat ik begrepen heb is dat huub op zoek is geweest naar contactpunten (zelf niksvan meegekregen) en dat de reden was waarom ze vond dat het gerechtvaardigd was om zijn spullen weg te gooien...
Amanda is net zo'n grijpmachine. Gooi er een euro in en ze spreid haar benen. En grijpen maar!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:10 schreef noekje het volgende:
Nee, Amanda is zo'n aanwinst als miljonair. Die brengt wel wat stijl in het huisl Het enige waar zij nog een beetje een goede aanvulling voor is, is de kermis.
ter verdediging van Herma: Eric gaf haar de opdracht het tevoorschijn te halen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:59 schreef snkr-xxx het volgende:
Amanda moet eruit en Herma dient ontslagen te worden.
Simpel.
Hier staat het!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:53 schreef Lieve het volgende:
![]()
AMANDA MOET WEG WEGENS FYSIEK GEWELD EN BEDREIGINGEN!
![]()
![]()
Van mij mag de brief ook snel komen ... als hij al komt.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:12 schreef Lieve het volgende:
Rat brian heeft gestolen, heeft geroofd en heeft afgedwongen mensen berooft van punten. Dat heeft Huub niet gedaan, maar de rattenkoning!
Ze is maar bezig met haar volstrekt onterechte beschuldigingen. Te ziek voor woorden!
Brian ik heb de allergrootste hekel aan brian!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:11 schreef 2live het volgende:
ik heb echt het punt bereikt dat ik een nog grotere hekel aan amanda heb dan aan natasia.
Ik ook volgens mij , dit wijf is zo puur ordinair ,naief, en dom. Hier kan Natasia nog niet aan tippen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:11 schreef 2live het volgende:
ik heb echt het punt bereikt dat ik een nog grotere hekel aan amanda heb dan aan natasia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |