abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46687955
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk heeft Yvonne (ex-huishoudster) Natasia per brief gewaarschuwd voor de chocolade-willy.
erg he. Ik zei dat toch al.
pi_46687958
Waarom mogen we de kapper niet zien.
pi_46687974
Waar ligt de Bontjas?
Goedemorgen :W
pi_46687982
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:49 schreef blomst het volgende:
Waar ligt de Bontjas?
onder huub's bed
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_46687987
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:46 schreef Zus_konijn het volgende:
Herma heeft gezegd waar de bontjas ligt...........
Oh.. ik hoor anders net Erik vragen aan de huishouding of ze tijdens het schoonmaken willen opletten of ze de bontjas tegenkomen want hij voelt zich er schuldig over dat Amanda hem kwijt is.
pi_46687990
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
Na de wijnsmijterij werd er gezegd dat dat niet meer getolereerd werd. Als nu de overweging moet worden of de thee koud, lauw of heet was krijgen we de discussie hoe heet de vloeistof mag zijn als ermee gegooid wordt. Lazer op zeg .... gooien met wijn, thee of whatever doe je in een opwelling en dan steek je niet eerst je vinger in je glas om te voelen of het aan een gooi-criterium voldoet. Huub had wel gewond kunnen zijn dus. Eruit met die ordinaire trut.
Precies helemaal mee eens. Ze deed het in een opwelling en als het hete thee was had Huub nu dus brandwonden. En huub moet die bondjas in de hens steken, en een anti bond statement maken!
Maar wil Huub nou blijven of gaat hij weg?
pi_46687991
Wat loopt Amanda nou te lullen dat ze het niet leuk vindt als er iemand aan haar spullen zit
Zij is zelf toch begonnen de spullen van Huub in te pakken en te verstoppen
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46688008
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
Na de wijnsmijterij werd er gezegd dat dat niet meer getolereerd werd. Als nu de overweging moet worden of de thee koud, lauw of heet was krijgen we de discussie hoe heet de vloeistof mag zijn als ermee gegooid wordt. Lazer op zeg .... gooien met wijn, thee of whatever doe je in een opwelling en dan steek je niet eerst je vinger in je glas om te voelen of het aan een gooi-criterium voldoet. Huub had wel gewond kunnen zijn dus. Eruit met die ordinaire trut.
Ja, ik ben het met je eens!
Daarbij zijn de bedreigingen van die ordinaire snol van dien aard dat ze echt wegmag. Want dit soort dreigementen moet nu eindelijk ook eens worden aangepakt. Dat ben ik zo spuugzat ( Wilgo mag jou lekker wel slaan! We drogeren je, lopen langs je als je down en out bent en verkleden je, maken foto's van je terwijl je gedrogeerd bent en zetten die oop internet om te lachen. Iemand ie meegaat met de groep mikt je spullen een stapje verder, eerst pakt delletje je spullen in ( wat nou, je moet van andermans spullen afblijven! Dan had AmanDel met haar gore zaadtengels van Huubs spullen moeten afblijven!) dan kikt ze ze buiten in de bosjes ( was toch afgesproken dat niemand dat meer zou doen?????? Toch Delletje????) en dan mikt de volgende je zooi in het water en dan trekken we daar weer eens een grens? Dan mag Huub vooral niets terug doen?

HUUB HUUB
pi_46688015
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef havefun het volgende:

[..]

Precies helemaal mee eens. Ze deed het in een opwelling en als het hete thee was had Huub nu dus brandwonden. En huub moet die bondjas in de hens steken, en een anti bond statement maken!
Huub heeft vanmorgen gebeld om zijn 24 uur weer in te trekken.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46688017
wat heeft huub eigenlijk bij amanda gedaan voordat ze zijn spullen in de vijver gooide?
naar mijn idee was het amanda die begon met dat kinderachtig gedoe...
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_46688018
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef Kaleddis het volgende:
Wat loopt Amanda nou te lullen dat ze het niet leuk vindt als er iemand aan haar spullen zit
Ja mensen schijnen daar in de villa nogal te lijden aan een enorme hypocratie, en geen enkele zelfkeniis.
Het zijn ikke en de rest kan stikken mensen.
pi_46688019
quote:

[..]

Hij heeft z'n 24 uur net ingetrokken
pi_46688024
Godsamme daar gaat ze weer met dat gezever
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 26 februari 2007 @ 10:51:29 #164
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_46688025
wat is dr allemaal gebeurt? ben t hele weekend weg geweest, zie ze nu praten maare wat heeft huub gedaan?
  maandag 26 februari 2007 @ 10:51:44 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46688036
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dat verwacht ik niet, hoop van wel. Het zal wel een waarschuwing worden.
Waarom? Als ze iemand trapt komt er ook geen waarschuwing. Drank over iemand heen gooien mag ook niet, dus ook meteen exit neem ik aan.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46688039
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Hij heeft z'n 24 uur net ingetrokken
  maandag 26 februari 2007 @ 10:51:55 #167
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46688046
Amanda heeft haar dooie beest weer ..... jammer
pi_46688047
iwmand al wat gehoord over dat bont jasje van bont voor dieren? behalve dat ze er mee bezig zijn.
pi_46688049
Wat een zeurrrrr is die Amanda, katertje!!
O ze hep dr jassie trug
het water roept
pi_46688051
AMANDA HOUD JE BEK DICHT
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_46688052
quote:

[..]

24 uur is ingetrokken.

En als de huishouding de jas tegenkom,t dan bemoeien ze zich er niet mee! Anders ontslag!
Zijn ze nou helemaal maf geworden?
pi_46688063
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wat is dr allemaal gebeurt? ben t hele weekend weg geweest, zie ze nu praten maare wat heeft huub gedaan?
Lees alle cossen en je kunt weer een weekendje weg
pi_46688067
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef Clank het volgende:

[..]

Oh.. ik hoor anders net Erik vragen aan de huishouding of ze tijdens het schoonmaken willen opletten of ze de bontjas tegenkomen want hij voelt zich er schuldig over dat Amanda hem kwijt is.
Ja Herma fluisterde naar eric jaa ik weet waar ie ligt en zei toen harder, jaaa we gaan wel zoeken.....
pi_46688073
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef havefun het volgende:

[..]

Ja mensen schijnen daar in de villa nogal te lijden aan een enorme hypocratie, en geen enkele zelfkeniis.
Het zijn ikke en de rest kan stikken mensen.
Heel raar Ook haar vergelijk dat haar bontjas meer waard is dan de persoonlijke post van Amanda is ook heel raar. Zegt heel veel hoe zij in elkaar zit.

Shit, amoebe heeft ondertussen haar votje terug
  maandag 26 februari 2007 @ 10:52:57 #175
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46688074
Amanda probeert nu Sylvia ook van Huub af te keren. En voor het eerst ben ik niet 100% meer overtuigd dat dat niet gaat lukken.
pi_46688080
Amanda is 'n muts.
pi_46688083
AMANDA MOET WEG WEGENS FYSIEK GEWELD EN BEDREIGINGEN!
  maandag 26 februari 2007 @ 10:53:56 #178
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46688095
Amanda zegt dat Huub geen manier heeft. Nee, Amanda wel gelukkig, die meteen met een ander in bed duikt als haar vriendje even een break voorstelt.
pi_46688097
Sil ,zeg nou, hou je mond, Amanda
het water roept
pi_46688102
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda heeft haar dooie beest weer ..... jammer
Jezus kut hoer ze zouden van haar zo'n jas moeten maken dan kermt ze wel anders!
En nu zeikt ze nog terwijl ze haar jas weer terug heeft.
pi_46688103
Shit, Amanda heeft haar bontjas weer terug. Jammer!!! Maar het is aan de andere kant werl weer eenvoudiger voor de DGK om haar eruit te gooien wat betreft het gooien met the of koffie.
pi_46688107
En niemand die zegt kutje je doet t zelf ook!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_46688113
quote:
zit ik me ook over te verbazen, ze draait de zaak nu om.
huub pakt volgens amanda andermans spullen af, daarom heeft ze zijn spullen in de bosjes gegooit.
en dan mag hij dus niet haar bontjasje afpakken.

zij begon toch?

huub heeft geen manieren volgens amanda.
ze vindt het eng dat hij in haar tas zit.
nogmaals: is ze dan echt vergeten dat zij begint met aan huub zijn spullen te zitten? en dat zijn actie met de bontjas een reactie is op haar gedrag.
pi_46688122
Ze moet haar excuses aanbieden voor dat achterlijke gescheld van haar jegens Sylvia.
Go hard or go home
pi_46688126
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Waarom? Als ze iemand trapt komt er ook geen waarschuwing. Drank over iemand heen gooien mag ook niet, dus ook meteen exit neem ik aan.
Mijn 'waarom' is omdat in voorgaande gevallen Natasia geen sanctie kreeg en Brian een waarschuwing. Ik denk dat ze daarom nu geen exit kunnen opleggen als sanctie.
Keep the Sunny Side Up
  maandag 26 februari 2007 @ 10:55:19 #186
111260 Charmian
a little joy
pi_46688137
quote:
ja maar dat vergeten ze nu al ongeveer 2 uur
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_46688139
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:43 schreef itsme het volgende:

[..]

viel mij ook al op.
WTF Krijgt Natasia nu weer een speciale dag?
van mij mag het. Gisteren was haar dag ook goed verpest
pi_46688142
Kan iemand dat mens even wurgen
pi_46688151
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:54 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

zit ik me ook over te verbazen, ze draait de zaak nu om.
huub pakt volgens amanda andermans spullen af, daarom heeft ze zijn spullen in de bosjes gegooit.
en dan mag hij dus niet haar bontjasje afpakken.

zij begon toch?

huub heeft geen manieren volgens amanda.
ze vindt het eng dat hij in haar tas zit.
nogmaals: is ze dan echt vergeten dat zij begint met aan huub zijn spullen te zitten? en dat zijn actie met de bontjas een reactie is op haar gedrag.

Ja dit soort gedrag zie je dara steeds weer, zou dit gescript zijn mischien?
  maandag 26 februari 2007 @ 10:55:34 #190
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46688154
Wéér wordt Amanda gigantisch in een hoek geluld, maar ze heeft het zelf niet door
pi_46688157
Begint ze weer over de punten van Nattenel, die was amper de deur uit toen dat gebeurde.Syl; respect hoe je hier tot nu toe mee om gaat
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_46688162
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Mijn 'waarom' is omdat in voorgaande gevallen Natasia geen sanctie kreeg en Brian een waarschuwing. Ik denk dat ze daarom nu geen exit kunnen opleggen als sanctie.
De regels zijn aangepast na deze incidenten.
pi_46688165
Owww meeeen waarom kan Syl nooit 's iets zeggen als 'laat maar Amanda je snapt er geen fuck van, dom wicht'
pi_46688171
quote:

[..]

Het schijnt dat het gooien van drank over een medebewoner na eerdere incidenten gelijk is gesteld aan fysiek geweld. In dat geval zou een exit gerechtvaardigd zijn.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46688172
is er voordat amanda die spullen van huub weggooide ook iets gebeurd, of is het daarmee begonnen?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46688176
Amanda blijft maar bezig over die kast van der, tegen Sylvia elke keer en ze beschuldigt Syl ervan dat ze Huub een hand boven het hoofd houdt. Syl vertelt nog maar eens dat ze dat niet doet want dan had ze haar bontjas nu niet meer.

Nu weer over de punten etc. Syl zegt dat Amanda Brian het hand boven het hoofd houdt.
Amanda blijft bezig over de punten ze kan dat niet begrijpen zegt ze.
  maandag 26 februari 2007 @ 10:56:46 #197
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_46688180
Sylvia is ook geniaal.. zegt ze net: " Daarom leeft je bontjas nog"
pi_46688181
sylvia doet nu aardig en meegaand naar amanda.
terwijl amanda toch enorm tekeer ging tegen sylvia vanmorgen.
mijn conclusie is dat sylvia een slinks spelletje speelt om amanda in haar kamp op te nemen om haar daarna eens even flink te laten vallen
pi_46688185
Sylvia en daarom leeft je bontjas nog
pi_46688188
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:55 schreef Charmian het volgende:

[..]

ja maar dat vergeten ze nu al ongeveer 2 uur
Maar ook Sylvia gebruikt dit argument niet, snap er niets van ...
pi_46688192
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:55 schreef scanman01 het volgende:
Wéér wordt Amanda gigantisch in een hoek geluld, maar ze heeft het zelf niet door
zegt eens te meer : HOE DOM KAN JE ZIJN

If you can't fix it, fuck it
pi_46688207
quote:

[..]

Ik denk dat ze de regels daar een beetje moeten aanscherpen. Als iemand koffie of thee naar je gaat gooien vind ik dat vallen onder fysiek geweld. Heb je weleens hete koffie of thee over je heen gehad? Geloof me, dat doet pijn.

Ik hoop dat Amanda op moet rotten met die dooie rat van der.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 26 februari 2007 @ 10:57:36 #203
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46688208
De thee van Amanda was misschien te lauw voor brandwonden, maar de trap van Neentje was ook te zacht voor een dubbele beenbreuk. Nena moest eruit ... Amanda ook! ... de grens ligt gewoon bij het elkaar te lijf gaan. Ook al doe je het niet met je blote handen ... je gaat elkaar gewoon niet te lijf. Over kasten leeghalen en spullen in bosjes maken ze maar ruzie tot het eind der dagen, maar te lijf ga je elkaar niet. Als daar lang en breed over gediscussieerd moet worden ga je een soort van regelboek krijgen met wat wel en wat niet, hoe heet of hoe koud, hoe hard of hoe zacht je elkaar te lijf van gaan. Gelul dus. Amanda is Huub te lijf gegaan met een bak thee en ik denk dat de redaktie (en Huub) gewoon dankbaar mag zijn dat het geen gloeiend hete thee was.
pi_46688209
Nee, Huub heeft de bontjas gepakt nadat hij hoorde van Sylvia dat zijn post en Sylvia's boek in de vuilniszak zaten die door Eric en Amanda in de vijver zijn gegooid.
  maandag 26 februari 2007 @ 10:57:43 #205
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46688212
Ze verwijt Huub dat hij in haar kast heeft gezeten. Heeft Amanda niet gisteren alle kleren van Huub ingepakt? Amanda moet echt keihard aangepakt worden. Dat mens is nog erger dan Natasia.
pi_46688215
jezus. ben gvd 1,5 uur wakker en hoor alleen maar die teef over dat bontjas van haar. heb zware koppijn door haar
pi_46688216
Ok Sylvia zeg dat ze haar bek moet houden, ook voor ons graag, ik kan hier niet meer naar luisteren
pi_46688226
Hahaha Huub scheldt over alles uit, kinderen , ouders, mijn kast omfg hahahaha
pi_46688228
Kom, ik ga eens wat doen. ben die domme dooie dierenkanibaal wel weer zat! Het IQ van een fruitvlieg? Nee, dat haalt ze niet.

Jammer voor de reddeloos verloren Sylvia. Dat is een kinky bitch hoor. Die wil zich heel graag vol laten schelden. Ik denk dat ze erop kikt want ze vraagt erom en gaat ernaar op zoek. Vervolgens gaat ze kruipen, likken en slijmen. wat die zich binnen haar eigen beperking allemaal kan voorstellen
  maandag 26 februari 2007 @ 10:58:29 #210
130524 Sonique
occasional streamer
pi_46688229
Ik ben zo ziek als een hond,
Zet de streams aan.

En wordt meteen met dat gezeik geconfronteerd van Amanda...

Van welke kleuterschool hebben ze die opgepikt, want als ouder zou ik die kleuterschool aanklagen..
pi_46688237
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef Ashrak het volgende:
Nee, Huub heeft de bontjas gepakt nadat hij hoorde van Sylvia dat zijn post en Sylvia's boek in de vuilniszak zaten die door Eric en Amanda in de vijver zijn gegooid.
en het lukt niemand om dat aan haar duidelijk te maken, ik geloof dat ik het snap.
ik snap niet dat syl nog vriendelijk tegen haar is.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46688248
Alle kapotte langspeelplaten mogen blijven. Amanda vergeet nu ook nog even te vertellen dat ze zojuist weer de spullen van Huub in de bosjes gegooid heeft
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_46688255
Amanda moet eruit en Herma dient ontslagen te worden.
Simpel.
  maandag 26 februari 2007 @ 10:59:51 #214
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46688257
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef scanman01 het volgende:
Ze verwijt Huub dat hij in haar kast heeft gezeten. Heeft Amanda niet gisteren alle kleren van Huub ingepakt? Amanda moet echt keihard aangepakt worden. Dat mens is nog erger dan Natasia.
dat bedoel ik dus .... hun eigen akties zijn altijd voor de grap, maar andermans akties zijn vreselijk verschrikkelijk en kunnen niet door de beugel.
pi_46688260
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef Sonique het volgende:

Van welke kleuterschool hebben ze die opgepikt, want als ouder zou ik die kleuterschool aanklagen..
Dan mogen ze de schoenenzaak ook aanklagen.
Go hard or go home
pi_46688261
quote:
Ja dat is dus het probleem. Amanda werd niet opgehaald bij de kleuterschool. Ze heeft daar weken geslapen en uiteindelijk is er besloten om haar in een pleeggezin te zetten, genaamd de Gouden Kooi

Beterschap!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_46688276
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef 2live het volgende:

[..]

en het lukt niemand om dat aan haar duidelijk te maken, ik geloof dat ik het snap.
ik snap niet dat syl nog vriendelijk tegen haar is.
Sylvia probeert gewoon op een rustige manier de boel te sussen.
Ergens moet het stoppen.

Het erge is alleen dat de persoon die juist niet wilde dat persoonlijke spullen werden gepakt, Amanda, de spullen van Huub heeft ingepakt en heeft weggegooid. Samen met Eric zijn uiteindelijk de spullen in de vijver beland.
pi_46688277
Volgend jaar ben ik thuis zeg Natasia.
Kan iemand haar even pen en papier geven.
Go hard or go home
  maandag 26 februari 2007 @ 11:01:33 #219
130524 Sonique
occasional streamer
pi_46688299
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:00 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ja dat is dus het probleem. Amanda werd niet opgehaald bij de kleuterschool. Ze heeft daar weken geslapen en uiteindelijk is er besloten om haar in een pleeggezin te zetten, genaamd de Gouden Kooi

Beterschap!
Dank je!
pi_46688309
Brian heeft weer een kort koppie.

Hij blijft lelijk!
Go hard or go home
  maandag 26 februari 2007 @ 11:02:19 #221
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46688314
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
De thee van Amanda was misschien te lauw voor brandwonden, maar de trap van Neentje was ook te zacht voor een dubbele beenbreuk. Nena moest eruit ... Amanda ook! ... de grens ligt gewoon bij het elkaar te lijf gaan. Ook al doe je het niet met je blote handen ... je gaat elkaar gewoon niet te lijf.
Inderdaad. Dit kan maar één consequentie hebben en dat is een onmiddellijke exit.
Er zal zo wel een brief op de mat vallen neem ik aan. Dat wordt dan echt genieten
  maandag 26 februari 2007 @ 11:02:22 #222
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46688316
quote:
Ik ben zo ziek als een hond,
Zet de streams aan.
Beterschap Sonique ... lekker als je beroerd bent en dan die Nanny-stem van Amanda aan moet horen.
  maandag 26 februari 2007 @ 11:02:56 #223
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46688331
Ik heb Huub al een tijdje niet meer gezien trouwens. Sylvia heult me ook iets te veel met de vijand de laatste dagen.
pi_46688332
Waarom krijgt dat wijf die haarzooi.
Syl was veel eerder.
En die snollie moet er toch uit.
Dus bespaar geld.
pi_46688344
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb Huub al een tijdje niet meer gezien trouwens. Sylvia heult me ook iets te veel met de vijand de laatste dagen.
volgens mij is huub achter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')