erg he. Ik zei dat toch al.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk heeft Yvonne (ex-huishoudster) Natasia per brief gewaarschuwd voor de chocolade-willy.
onder huub's bedquote:Op maandag 26 februari 2007 10:49 schreef blomst het volgende:
Waar ligt de Bontjas?
Oh.. ik hoor anders net Erik vragen aan de huishouding of ze tijdens het schoonmaken willen opletten of ze de bontjas tegenkomen want hij voelt zich er schuldig over dat Amanda hem kwijt is.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:46 schreef Zus_konijn het volgende:
Herma heeft gezegd waar de bontjas ligt...........
Precies helemaal mee eens. Ze deed het in een opwelling en als het hete thee was had Huub nu dus brandwonden. En huub moet die bondjas in de hens steken, en een anti bond statement maken!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
Na de wijnsmijterij werd er gezegd dat dat niet meer getolereerd werd. Als nu de overweging moet worden of de thee koud, lauw of heet was krijgen we de discussie hoe heet de vloeistof mag zijn als ermee gegooid wordt. Lazer op zeg .... gooien met wijn, thee of whatever doe je in een opwelling en dan steek je niet eerst je vinger in je glas om te voelen of het aan een gooi-criterium voldoet. Huub had wel gewond kunnen zijn dus. Eruit met die ordinaire trut.
Ja, ik ben het met je eens!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
Na de wijnsmijterij werd er gezegd dat dat niet meer getolereerd werd. Als nu de overweging moet worden of de thee koud, lauw of heet was krijgen we de discussie hoe heet de vloeistof mag zijn als ermee gegooid wordt. Lazer op zeg .... gooien met wijn, thee of whatever doe je in een opwelling en dan steek je niet eerst je vinger in je glas om te voelen of het aan een gooi-criterium voldoet. Huub had wel gewond kunnen zijn dus. Eruit met die ordinaire trut.
Huub heeft vanmorgen gebeld om zijn 24 uur weer in te trekken.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef havefun het volgende:
[..]
Precies helemaal mee eens. Ze deed het in een opwelling en als het hete thee was had Huub nu dus brandwonden. En huub moet die bondjas in de hens steken, en een anti bond statement maken!
Maar wil Huub nou blijven of gaat hij weg?
Ja mensen schijnen daar in de villa nogal te lijden aan een enorme hypocratie, en geen enkele zelfkeniis.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef Kaleddis het volgende:
Wat loopt Amanda nou te lullen dat ze het niet leuk vindt als er iemand aan haar spullen zit![]()
Zij is zelf toch begonnen de spullen van Huub in te pakken en te verstoppen![]()
Hij heeft z'n 24 uur net ingetrokkenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef havefun het volgende:
[..]
Precies helemaal mee eens. Ze deed het in een opwelling en als het hete thee was had Huub nu dus brandwonden. En huub moet die bondjas in de hens steken, en een anti bond statement maken!
Waarom? Als ze iemand trapt komt er ook geen waarschuwing. Drank over iemand heen gooien mag ook niet, dus ook meteen exit neem ik aan.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet, hoop van wel. Het zal wel een waarschuwing worden.
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij heeft z'n 24 uur net ingetrokken![]()
24 uur is ingetrokken.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef havefun het volgende:
[..]
Lees alle cossen en je kunt weer een weekendje wegquote:Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wat is dr allemaal gebeurt? ben t hele weekend weg geweest, zie ze nu praten maare wat heeft huub gedaan?
Ja Herma fluisterde naar eric jaa ik weet waar ie ligt en zei toen harder, jaaa we gaan wel zoeken.....quote:Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
[..]
Oh.. ik hoor anders net Erik vragen aan de huishouding of ze tijdens het schoonmaken willen opletten of ze de bontjas tegenkomen want hij voelt zich er schuldig over dat Amanda hem kwijt is.
Heel raarquote:Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja mensen schijnen daar in de villa nogal te lijden aan een enorme hypocratie, en geen enkele zelfkeniis.
Het zijn ikke en de rest kan stikken mensen.
Jezus kut hoer ze zouden van haar zo'n jas moeten maken dan kermt ze wel anders!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda heeft haar dooie beest weer ..... jammer
zit ik me ook over te verbazen, ze draait de zaak nu om.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef Kaleddis het volgende:
Wat loopt Amanda nou te lullen dat ze het niet leuk vindt als er iemand aan haar spullen zit![]()
Zij is zelf toch begonnen de spullen van Huub in te pakken en te verstoppen![]()
Mijn 'waarom' is omdat in voorgaande gevallen Natasia geen sanctie kreeg en Brian een waarschuwing. Ik denk dat ze daarom nu geen exit kunnen opleggen als sanctie.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom? Als ze iemand trapt komt er ook geen waarschuwing. Drank over iemand heen gooien mag ook niet, dus ook meteen exit neem ik aan.
ja maar dat vergeten ze nu al ongeveer 2 uurquote:Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef Kaleddis het volgende:
van mij mag het. Gisteren was haar dag ook goed verpestquote:Op maandag 26 februari 2007 10:43 schreef itsme het volgende:
[..]
viel mij ook al op.
WTF Krijgt Natasia nu weer een speciale dag?
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:54 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
zit ik me ook over te verbazen, ze draait de zaak nu om.
huub pakt volgens amanda andermans spullen af, daarom heeft ze zijn spullen in de bosjes gegooit.
en dan mag hij dus niet haar bontjasje afpakken.
zij begon toch?
huub heeft geen manieren volgens amanda.
ze vindt het eng dat hij in haar tas zit.
nogmaals: is ze dan echt vergeten dat zij begint met aan huub zijn spullen te zitten? en dat zijn actie met de bontjas een reactie is op haar gedrag.
Ja dit soort gedrag zie je dara steeds weer, zou dit gescript zijn mischien?
De regels zijn aangepast na deze incidenten.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn 'waarom' is omdat in voorgaande gevallen Natasia geen sanctie kreeg en Brian een waarschuwing. Ik denk dat ze daarom nu geen exit kunnen opleggen als sanctie.
Het schijnt dat het gooien van drank over een medebewoner na eerdere incidenten gelijk is gesteld aan fysiek geweld. In dat geval zou een exit gerechtvaardigd zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn 'waarom' is omdat in voorgaande gevallen Natasia geen sanctie kreeg en Brian een waarschuwing. Ik denk dat ze daarom nu geen exit kunnen opleggen als sanctie.
Maar ook Sylvia gebruikt dit argument niet, snap er niets van ...quote:Op maandag 26 februari 2007 10:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar dat vergeten ze nu al ongeveer 2 uur
zegt eens te meer : HOE DOM KAN JE ZIJNquote:Op maandag 26 februari 2007 10:55 schreef scanman01 het volgende:
Wéér wordt Amanda gigantisch in een hoek geluld, maar ze heeft het zelf niet door
Ik denk dat ze de regels daar een beetje moeten aanscherpen. Als iemand koffie of thee naar je gaat gooien vind ik dat vallen onder fysiek geweld. Heb je weleens hete koffie of thee over je heen gehad? Geloof me, dat doet pijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
en het lukt niemand om dat aan haar duidelijk te maken, ik geloof dat ik het snap.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef Ashrak het volgende:
Nee, Huub heeft de bontjas gepakt nadat hij hoorde van Sylvia dat zijn post en Sylvia's boek in de vuilniszak zaten die door Eric en Amanda in de vijver zijn gegooid.
dat bedoel ik dus .... hun eigen akties zijn altijd voor de grap, maar andermans akties zijn vreselijk verschrikkelijk en kunnen niet door de beugel.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef scanman01 het volgende:
Ze verwijt Huub dat hij in haar kast heeft gezeten. Heeft Amanda niet gisteren alle kleren van Huub ingepakt? Amanda moet echt keihard aangepakt worden. Dat mens is nog erger dan Natasia.
Dan mogen ze de schoenenzaak ook aanklagen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef Sonique het volgende:
Van welke kleuterschool hebben ze die opgepikt, want als ouder zou ik die kleuterschool aanklagen..
Ja dat is dus het probleem. Amanda werd niet opgehaald bij de kleuterschool. Ze heeft daar weken geslapen en uiteindelijk is er besloten om haar in een pleeggezin te zetten, genaamd de Gouden Kooiquote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef Sonique het volgende:
Van welke kleuterschool hebben ze die opgepikt, want als ouder zou ik die kleuterschool aanklagen..
Sylvia probeert gewoon op een rustige manier de boel te sussen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef 2live het volgende:
[..]
en het lukt niemand om dat aan haar duidelijk te maken, ik geloof dat ik het snap.![]()
ik snap niet dat syl nog vriendelijk tegen haar is.
Dank je!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja dat is dus het probleem. Amanda werd niet opgehaald bij de kleuterschool. Ze heeft daar weken geslapen en uiteindelijk is er besloten om haar in een pleeggezin te zetten, genaamd de Gouden Kooi
Beterschap!
Inderdaad. Dit kan maar één consequentie hebben en dat is een onmiddellijke exit.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
De thee van Amanda was misschien te lauw voor brandwonden, maar de trap van Neentje was ook te zacht voor een dubbele beenbreuk. Nena moest eruit ... Amanda ook! ... de grens ligt gewoon bij het elkaar te lijf gaan. Ook al doe je het niet met je blote handen ... je gaat elkaar gewoon niet te lijf.
Beterschap Sonique ... lekker als je beroerd bent en dan die Nanny-stem van Amanda aan moet horen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef Sonique het volgende:
Ik ben zo ziek als een hond,
Zet de streams aan.
volgens mij is huub achterquote:Op maandag 26 februari 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb Huub al een tijdje niet meer gezien trouwens. Sylvia heult me ook iets te veel met de vijand de laatste dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |