zegt eens te meer : HOE DOM KAN JE ZIJNquote:Op maandag 26 februari 2007 10:55 schreef scanman01 het volgende:
Wéér wordt Amanda gigantisch in een hoek geluld, maar ze heeft het zelf niet door
Ik denk dat ze de regels daar een beetje moeten aanscherpen. Als iemand koffie of thee naar je gaat gooien vind ik dat vallen onder fysiek geweld. Heb je weleens hete koffie of thee over je heen gehad? Geloof me, dat doet pijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn 'waarom' is omdat in voorgaande gevallen Natasia geen sanctie kreeg en Brian een waarschuwing. Ik denk dat ze daarom nu geen exit kunnen opleggen als sanctie.
en het lukt niemand om dat aan haar duidelijk te maken, ik geloof dat ik het snap.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef Ashrak het volgende:
Nee, Huub heeft de bontjas gepakt nadat hij hoorde van Sylvia dat zijn post en Sylvia's boek in de vuilniszak zaten die door Eric en Amanda in de vijver zijn gegooid.
dat bedoel ik dus .... hun eigen akties zijn altijd voor de grap, maar andermans akties zijn vreselijk verschrikkelijk en kunnen niet door de beugel.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef scanman01 het volgende:
Ze verwijt Huub dat hij in haar kast heeft gezeten. Heeft Amanda niet gisteren alle kleren van Huub ingepakt? Amanda moet echt keihard aangepakt worden. Dat mens is nog erger dan Natasia.
Dan mogen ze de schoenenzaak ook aanklagen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef Sonique het volgende:
Van welke kleuterschool hebben ze die opgepikt, want als ouder zou ik die kleuterschool aanklagen..
Ja dat is dus het probleem. Amanda werd niet opgehaald bij de kleuterschool. Ze heeft daar weken geslapen en uiteindelijk is er besloten om haar in een pleeggezin te zetten, genaamd de Gouden Kooiquote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef Sonique het volgende:
Van welke kleuterschool hebben ze die opgepikt, want als ouder zou ik die kleuterschool aanklagen..
Sylvia probeert gewoon op een rustige manier de boel te sussen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef 2live het volgende:
[..]
en het lukt niemand om dat aan haar duidelijk te maken, ik geloof dat ik het snap.![]()
ik snap niet dat syl nog vriendelijk tegen haar is.
Dank je!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja dat is dus het probleem. Amanda werd niet opgehaald bij de kleuterschool. Ze heeft daar weken geslapen en uiteindelijk is er besloten om haar in een pleeggezin te zetten, genaamd de Gouden Kooi
Beterschap!
Inderdaad. Dit kan maar één consequentie hebben en dat is een onmiddellijke exit.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
De thee van Amanda was misschien te lauw voor brandwonden, maar de trap van Neentje was ook te zacht voor een dubbele beenbreuk. Nena moest eruit ... Amanda ook! ... de grens ligt gewoon bij het elkaar te lijf gaan. Ook al doe je het niet met je blote handen ... je gaat elkaar gewoon niet te lijf.
Beterschap Sonique ... lekker als je beroerd bent en dan die Nanny-stem van Amanda aan moet horen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef Sonique het volgende:
Ik ben zo ziek als een hond,
Zet de streams aan.
volgens mij is huub achterquote:Op maandag 26 februari 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb Huub al een tijdje niet meer gezien trouwens. Sylvia heult me ook iets te veel met de vijand de laatste dagen.
Goed geschreven!!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
De thee van Amanda was misschien te lauw voor brandwonden, maar de trap van Neentje was ook te zacht voor een dubbele beenbreuk. Nena moest eruit ... Amanda ook! ... de grens ligt gewoon bij het elkaar te lijf gaan. Ook al doe je het niet met je blote handen ... je gaat elkaar gewoon niet te lijf. Over kasten leeghalen en spullen in bosjes maken ze maar ruzie tot het eind der dagen, maar te lijf ga je elkaar niet. Als daar lang en breed over gediscussieerd moet worden ga je een soort van regelboek krijgen met wat wel en wat niet, hoe heet of hoe koud, hoe hard of hoe zacht je elkaar te lijf van gaan. Gelul dus. Amanda is Huub te lijf gegaan met een bak thee en ik denk dat de redaktie (en Huub) gewoon dankbaar mag zijn dat het geen gloeiend hete thee was.
In dat geval zet ik mijn streams nog maar even aan voordat ik weer allerlei nuttige dingen ga doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zal zo wel een brief op de mat vallen neem ik aan. Dat wordt dan echt genieten
dAnk je, En dan ook nog te bedenken dat ik geen aspirine of paracetamol in huis heeft...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Beterschap Sonique ... lekker als je beroerd bent en dan die Nanny-stem van Amanda aan moet horen.
Dit ziet er uit als fysiek geweld. Ze wilde het in zn gezicht gooien en Huub weert af....hij krijgt iets naar zn hoofd gegooid en beschermd zich met zn handen...een steen, een hand die wil slaan, de inhoud van een beker..what ever..dit is fysiek geweld..vind ik..quote:
ik kan me niet voorstellen dat dit voorval geruisloos voorbij gaat.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit kan maar één consequentie hebben en dat is een onmiddellijke exit.
Er zal zo wel een brief op de mat vallen neem ik aan. Dat wordt dan echt genieten
Helemala mee eens. Als de redacti eAmanda er nu niet uithaalt gooit Brian de volgende keer gewoon weer met wijn hoor. Eruit met die stoephoer en terug naar de wallen ermee!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
De thee van Amanda was misschien te lauw voor brandwonden, maar de trap van Neentje was ook te zacht voor een dubbele beenbreuk. Nena moest eruit ... Amanda ook! ... de grens ligt gewoon bij het elkaar te lijf gaan. Ook al doe je het niet met je blote handen ... je gaat elkaar gewoon niet te lijf. Over kasten leeghalen en spullen in bosjes maken ze maar ruzie tot het eind der dagen, maar te lijf ga je elkaar niet. Als daar lang en breed over gediscussieerd moet worden ga je een soort van regelboek krijgen met wat wel en wat niet, hoe heet of hoe koud, hoe hard of hoe zacht je elkaar te lijf van gaan. Gelul dus. Amanda is Huub te lijf gegaan met een bak thee en ik denk dat de redaktie (en Huub) gewoon dankbaar mag zijn dat het geen gloeiend hete thee was.
Ze heeft al te veel gedaan. Exit amandalquote:Op maandag 26 februari 2007 11:03 schreef toneelhaak1 het volgende:
Huub pleassse ga door met treiteren van Amandeltje. Kijken hoeveel ze kan hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Huub heeft pianoles in het kantoorquote:Op maandag 26 februari 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb Huub al een tijdje niet meer gezien trouwens. Sylvia heult me ook iets te veel met de vijand de laatste dagen.
Even uitleg, want het lijkt op een abstract schilderij...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:03 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dit ziet er uit als fysiek geweld. Ze wilde het in zn gezicht gooien en Huub weert af....hij krijgt iets naar zn hoofd gegooid en beschermd zich met zn handen...een steen, een hand die wil slaan, de inhoud van een beker..what ever..dit is fysiek geweld..vind ik..![]()
Moeten ze die stagiaire er maar in zetten. Die zag er héél slim uit.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Zal de redactie ook niet balen van al die labiele leeghoofden? Ze moeten steeds op zoek naar vervanging, zou er schijtziek van worden.
Dat begrijp ik ook eventjes niet, Sylvia zei toch niet in de gameroom dat de extensions van haar vanmiddag kwamen en dat Amanda moest bellen over wanneer die van haar kwamen?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:02 schreef rooie3 het volgende:
Waarom krijgt dat wijf die haarzooi.
Syl was veel eerder.
En die snollie moet er toch uit.
Dus bespaar geld.
ongelooflijk, wat zitten daar voor rare mensen, het blijkt dus dat toen het de eerste keer is getolereerd, het een vrijbrief is geworden voor iedereen. Walgelijk!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:03 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dit ziet er uit als fysiek geweld. Ze wilde het in zn gezicht gooien en Huub weert af....hij krijgt iets naar zn hoofd gegooid en beschermd zich met zn handen...een steen, een hand die wil slaan, de inhoud van een beker..what ever..dit is fysiek geweld..vind ik..![]()
Ze screenen ze zelf .... en tja, part of the job denk ik dan maar. Ze zouden de regels ook kunnen aanpassen zodat dit soort gedrag niet meer getolereerd word maar dan kijk je naar een stel gedresseerde aapjes die in het gareel lopenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Zal de redactie ook niet balen van al die labiele leeghoofden? Ze moeten steeds op zoek naar vervanging, zou er schijtziek van worden.
Die van Syl waren uitgesteld.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:05 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook eventjes niet, Sylvia zei toch niet in de gameroom dat de extensions van haar vanmiddag kwamen en dat Amanda moest bellen over wanneer die van haar kwamen?
psies... nog goedkoper dan een hoerquote:Op maandag 26 februari 2007 11:06 schreef scanman01 het volgende:
Amanda komt écht op me over als een meisje dat voor alles wat ze wil normaal haar benen even opent. Op die manier rolt ze door het leven. Zo'n 'even pijpen voor een breezer' type.
BReezah sletje idd...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:06 schreef scanman01 het volgende:
Amanda komt écht op me over als een meisje dat voor alles wat ze wil normaal haar benen even opent. Op die manier rolt ze door het leven. Zo'n 'even pijpen voor een breezer' type.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |