abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46688192
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:55 schreef scanman01 het volgende:
Wéér wordt Amanda gigantisch in een hoek geluld, maar ze heeft het zelf niet door
zegt eens te meer : HOE DOM KAN JE ZIJN

If you can't fix it, fuck it
pi_46688207
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Mijn 'waarom' is omdat in voorgaande gevallen Natasia geen sanctie kreeg en Brian een waarschuwing. Ik denk dat ze daarom nu geen exit kunnen opleggen als sanctie.
Ik denk dat ze de regels daar een beetje moeten aanscherpen. Als iemand koffie of thee naar je gaat gooien vind ik dat vallen onder fysiek geweld. Heb je weleens hete koffie of thee over je heen gehad? Geloof me, dat doet pijn.

Ik hoop dat Amanda op moet rotten met die dooie rat van der.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 26 februari 2007 @ 10:57:36 #203
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46688208
De thee van Amanda was misschien te lauw voor brandwonden, maar de trap van Neentje was ook te zacht voor een dubbele beenbreuk. Nena moest eruit ... Amanda ook! ... de grens ligt gewoon bij het elkaar te lijf gaan. Ook al doe je het niet met je blote handen ... je gaat elkaar gewoon niet te lijf. Over kasten leeghalen en spullen in bosjes maken ze maar ruzie tot het eind der dagen, maar te lijf ga je elkaar niet. Als daar lang en breed over gediscussieerd moet worden ga je een soort van regelboek krijgen met wat wel en wat niet, hoe heet of hoe koud, hoe hard of hoe zacht je elkaar te lijf van gaan. Gelul dus. Amanda is Huub te lijf gegaan met een bak thee en ik denk dat de redaktie (en Huub) gewoon dankbaar mag zijn dat het geen gloeiend hete thee was.
pi_46688209
Nee, Huub heeft de bontjas gepakt nadat hij hoorde van Sylvia dat zijn post en Sylvia's boek in de vuilniszak zaten die door Eric en Amanda in de vijver zijn gegooid.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  maandag 26 februari 2007 @ 10:57:43 #205
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46688212
Ze verwijt Huub dat hij in haar kast heeft gezeten. Heeft Amanda niet gisteren alle kleren van Huub ingepakt? Amanda moet echt keihard aangepakt worden. Dat mens is nog erger dan Natasia.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46688215
jezus. ben gvd 1,5 uur wakker en hoor alleen maar die teef over dat bontjas van haar. heb zware koppijn door haar
pi_46688216
Ok Sylvia zeg dat ze haar bek moet houden, ook voor ons graag, ik kan hier niet meer naar luisteren
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_46688226
Hahaha Huub scheldt over alles uit, kinderen , ouders, mijn kast omfg hahahaha
pi_46688228
Kom, ik ga eens wat doen. ben die domme dooie dierenkanibaal wel weer zat! Het IQ van een fruitvlieg? Nee, dat haalt ze niet.

Jammer voor de reddeloos verloren Sylvia. Dat is een kinky bitch hoor. Die wil zich heel graag vol laten schelden. Ik denk dat ze erop kikt want ze vraagt erom en gaat ernaar op zoek. Vervolgens gaat ze kruipen, likken en slijmen. wat die zich binnen haar eigen beperking allemaal kan voorstellen
  maandag 26 februari 2007 @ 10:58:29 #210
130524 Sonique
occasional streamer
pi_46688229
Ik ben zo ziek als een hond,
Zet de streams aan.

En wordt meteen met dat gezeik geconfronteerd van Amanda...

Van welke kleuterschool hebben ze die opgepikt, want als ouder zou ik die kleuterschool aanklagen..
pi_46688237
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef Ashrak het volgende:
Nee, Huub heeft de bontjas gepakt nadat hij hoorde van Sylvia dat zijn post en Sylvia's boek in de vuilniszak zaten die door Eric en Amanda in de vijver zijn gegooid.
en het lukt niemand om dat aan haar duidelijk te maken, ik geloof dat ik het snap.
ik snap niet dat syl nog vriendelijk tegen haar is.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46688248
Alle kapotte langspeelplaten mogen blijven. Amanda vergeet nu ook nog even te vertellen dat ze zojuist weer de spullen van Huub in de bosjes gegooid heeft
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_46688255
Amanda moet eruit en Herma dient ontslagen te worden.
Simpel.
  maandag 26 februari 2007 @ 10:59:51 #214
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46688257
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef scanman01 het volgende:
Ze verwijt Huub dat hij in haar kast heeft gezeten. Heeft Amanda niet gisteren alle kleren van Huub ingepakt? Amanda moet echt keihard aangepakt worden. Dat mens is nog erger dan Natasia.
dat bedoel ik dus .... hun eigen akties zijn altijd voor de grap, maar andermans akties zijn vreselijk verschrikkelijk en kunnen niet door de beugel.
pi_46688260
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef Sonique het volgende:

Van welke kleuterschool hebben ze die opgepikt, want als ouder zou ik die kleuterschool aanklagen..
Dan mogen ze de schoenenzaak ook aanklagen.
Go hard or go home
pi_46688261
quote:
Ja dat is dus het probleem. Amanda werd niet opgehaald bij de kleuterschool. Ze heeft daar weken geslapen en uiteindelijk is er besloten om haar in een pleeggezin te zetten, genaamd de Gouden Kooi

Beterschap!
pi_46688276
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef 2live het volgende:

[..]

en het lukt niemand om dat aan haar duidelijk te maken, ik geloof dat ik het snap.
ik snap niet dat syl nog vriendelijk tegen haar is.
Sylvia probeert gewoon op een rustige manier de boel te sussen.
Ergens moet het stoppen.

Het erge is alleen dat de persoon die juist niet wilde dat persoonlijke spullen werden gepakt, Amanda, de spullen van Huub heeft ingepakt en heeft weggegooid. Samen met Eric zijn uiteindelijk de spullen in de vijver beland.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46688277
Volgend jaar ben ik thuis zeg Natasia.
Kan iemand haar even pen en papier geven.
Go hard or go home
  maandag 26 februari 2007 @ 11:01:33 #219
130524 Sonique
occasional streamer
pi_46688299
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:00 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ja dat is dus het probleem. Amanda werd niet opgehaald bij de kleuterschool. Ze heeft daar weken geslapen en uiteindelijk is er besloten om haar in een pleeggezin te zetten, genaamd de Gouden Kooi

Beterschap!
Dank je!
pi_46688309
Brian heeft weer een kort koppie.

Hij blijft lelijk!
Go hard or go home
  maandag 26 februari 2007 @ 11:02:19 #221
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46688314
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
De thee van Amanda was misschien te lauw voor brandwonden, maar de trap van Neentje was ook te zacht voor een dubbele beenbreuk. Nena moest eruit ... Amanda ook! ... de grens ligt gewoon bij het elkaar te lijf gaan. Ook al doe je het niet met je blote handen ... je gaat elkaar gewoon niet te lijf.
Inderdaad. Dit kan maar één consequentie hebben en dat is een onmiddellijke exit.
Er zal zo wel een brief op de mat vallen neem ik aan. Dat wordt dan echt genieten
  maandag 26 februari 2007 @ 11:02:22 #222
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46688316
quote:
Ik ben zo ziek als een hond,
Zet de streams aan.
Beterschap Sonique ... lekker als je beroerd bent en dan die Nanny-stem van Amanda aan moet horen.
  maandag 26 februari 2007 @ 11:02:56 #223
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46688331
Ik heb Huub al een tijdje niet meer gezien trouwens. Sylvia heult me ook iets te veel met de vijand de laatste dagen.
pi_46688332
Waarom krijgt dat wijf die haarzooi.
Syl was veel eerder.
En die snollie moet er toch uit.
Dus bespaar geld.
pi_46688344
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb Huub al een tijdje niet meer gezien trouwens. Sylvia heult me ook iets te veel met de vijand de laatste dagen.
volgens mij is huub achter
pi_46688347
quote:
De thee van Amanda was misschien te lauw voor brandwonden, maar de trap van Neentje was ook te zacht voor een dubbele beenbreuk. Nena moest eruit ... Amanda ook! ... de grens ligt gewoon bij het elkaar te lijf gaan. Ook al doe je het niet met je blote handen ... je gaat elkaar gewoon niet te lijf. Over kasten leeghalen en spullen in bosjes maken ze maar ruzie tot het eind der dagen, maar te lijf ga je elkaar niet. Als daar lang en breed over gediscussieerd moet worden ga je een soort van regelboek krijgen met wat wel en wat niet, hoe heet of hoe koud, hoe hard of hoe zacht je elkaar te lijf van gaan. Gelul dus. Amanda is Huub te lijf gegaan met een bak thee en ik denk dat de redaktie (en Huub) gewoon dankbaar mag zijn dat het geen gloeiend hete thee was.
Goed geschreven!!
Go hard or go home
pi_46688349
quote:

[..]

Er zal zo wel een brief op de mat vallen neem ik aan. Dat wordt dan echt genieten
In dat geval zet ik mijn streams nog maar even aan voordat ik weer allerlei nuttige dingen ga doen.
  maandag 26 februari 2007 @ 11:03:24 #228
130524 Sonique
occasional streamer
pi_46688352
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:02 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

Beterschap Sonique ... lekker als je beroerd bent en dan die Nanny-stem van Amanda aan moet horen.
dAnk je, En dan ook nog te bedenken dat ik geen aspirine of paracetamol in huis heeft...

(ik ben echt hardcore!!)
pi_46688353
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:36 schreef droomkoningin het volgende:

Dit ziet er uit als fysiek geweld. Ze wilde het in zn gezicht gooien en Huub weert af....hij krijgt iets naar zn hoofd gegooid en beschermd zich met zn handen...een steen, een hand die wil slaan, de inhoud van een beker..what ever..dit is fysiek geweld..vind ik..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_46688357
quote:

[..]

Inderdaad. Dit kan maar één consequentie hebben en dat is een onmiddellijke exit.
ik kan me niet voorstellen dat dit voorval geruisloos voorbij gaat.
  maandag 26 februari 2007 @ 11:03:47 #231
169287 toneelhaak1
lekker belangrijk
pi_46688360
Huub pleassse ga door met treiteren van Amandeltje. Kijken hoeveel ze kan hebben
Het zou je Amandel maar wezen!!!!
Stoffel Dennix lees zijn Bio --->> http://www.fabeltjesweb.nl/personages/stoffel.html
pi_46688376
Zal de redactie ook niet balen van al die labiele leeghoofden? Ze moeten steeds op zoek naar vervanging, zou er schijtziek van worden.
pi_46688377
quote:
Helemala mee eens. Als de redacti eAmanda er nu niet uithaalt gooit Brian de volgende keer gewoon weer met wijn hoor. Eruit met die stoephoer en terug naar de wallen ermee!
pi_46688391
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:03 schreef toneelhaak1 het volgende:
Huub pleassse ga door met treiteren van Amandeltje. Kijken hoeveel ze kan hebben
Ze heeft al te veel gedaan. Exit amandal
pi_46688393
quote:
Huub heeft pianoles in het kantoor
Keep the Sunny Side Up
  maandag 26 februari 2007 @ 11:04:57 #236
130524 Sonique
occasional streamer
pi_46688395
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:03 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Dit ziet er uit als fysiek geweld. Ze wilde het in zn gezicht gooien en Huub weert af....hij krijgt iets naar zn hoofd gegooid en beschermd zich met zn handen...een steen, een hand die wil slaan, de inhoud van een beker..what ever..dit is fysiek geweld..vind ik..
Even uitleg, want het lijkt op een abstract schilderij...

Huub is de ontvanger in deze?
pi_46688396
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:03 schreef Ashley1 het volgende:

[..]

volgens mij is huub achter
Pianoles in het kantoor
Goedemorgen :W
pi_46688406
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Zal de redactie ook niet balen van al die labiele leeghoofden? Ze moeten steeds op zoek naar vervanging, zou er schijtziek van worden.
Moeten ze die stagiaire er maar in zetten. Die zag er héél slim uit.
Go hard or go home
pi_46688411
Domme doos met dood dier nog gauw even brains leeglebberen.
Wat een...... jezus wat een volk. Sylvia stroopt likt en lebbert anders ook aardig om brian heen?
Ze is tegenwoordig veel bij hem te vinden!
pi_46688413
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:02 schreef rooie3 het volgende:
Waarom krijgt dat wijf die haarzooi.
Syl was veel eerder.
En die snollie moet er toch uit.
Dus bespaar geld.
Dat begrijp ik ook eventjes niet, Sylvia zei toch niet in de gameroom dat de extensions van haar vanmiddag kwamen en dat Amanda moest bellen over wanneer die van haar kwamen?
pi_46688415
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:03 schreef Katewalker het volgende:

[..]

ongelooflijk, wat zitten daar voor rare mensen, het blijkt dus dat toen het de eerste keer is getolereerd, het een vrijbrief is geworden voor iedereen. Walgelijk!!!
  maandag 26 februari 2007 @ 11:06:01 #242
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46688425
Amanda komt écht op me over als een meisje dat voor alles wat ze wil normaal haar benen even opent. Op die manier rolt ze door het leven. Zo'n 'even pijpen voor een breezer' type.
pi_46688431
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Ze screenen ze zelf .... en tja, part of the job denk ik dan maar. Ze zouden de regels ook kunnen aanpassen zodat dit soort gedrag niet meer getolereerd word maar dan kijk je naar een stel gedresseerde aapjes die in het gareel lopen
pi_46688437
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:05 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook eventjes niet, Sylvia zei toch niet in de gameroom dat de extensions van haar vanmiddag kwamen en dat Amanda moest bellen over wanneer die van haar kwamen?
Die van Syl waren uitgesteld.
  maandag 26 februari 2007 @ 11:06:46 #245
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_46688439
Amanda krijg aub een acute keelonsteking!

Hahaha, mooie naam Toneelhaak1
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_46688444
hoe was de reactie van iedereen toen amanda dat deed?
pi_46688448
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:06 schreef scanman01 het volgende:
Amanda komt écht op me over als een meisje dat voor alles wat ze wil normaal haar benen even opent. Op die manier rolt ze door het leven. Zo'n 'even pijpen voor een breezer' type.
psies... nog goedkoper dan een hoer
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  maandag 26 februari 2007 @ 11:07:07 #248
130524 Sonique
occasional streamer
pi_46688450
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:06 schreef scanman01 het volgende:
BReezah sletje idd...

Dat bondje help ook niet echt igg...
pi_46688460
waarom zegt niemand dat Amanda zelf begonnen is met de spullen van huub weg te gooien.
pi_46688484
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:06 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Die van Syl waren uitgesteld.
Ok net andersom dus, thanks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')