Klopt ... en dat hebben ze na alle wijn-gooierij ook gezegd. Dat zou niet meer getolereerd worden. Lijkt mij dus een appeltje-eitje ... Amanda gaat vandaag weg - kan niet anders.quote:
ze zijn absoluut ongeloofwaardig als dit wordt getolereerd!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Klopt ... en dat hebben ze na alle wijn-gooierij ook gezegd. Dat zou niet meer getolereerd worden. Lijkt mij dus een appeltje-eitje ... Amanda gaat vandaag weg - kan niet anders.
oké! En laffe Sylvia had ook al nagenoeg alles verraden ( dat zijn de echte backstebbers! Mensen als Sylvia! Eric zit er alleen voor leuk ter decoratie een beetje met zichzelf te rukken en an passant wat dom te doen)quote:Op maandag 26 februari 2007 11:11 schreef avonne het volgende:
[..]
ter verdediging van Herma: Eric gaf haar de opdracht het tevoorschijn te halen.
Je kunt dat zien als een opdracht aan een personeelslid
Ze kunnen de regels ten alle tijden veranderen hèquote:Op maandag 26 februari 2007 11:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gaaf dit.
Ze kunnen er nu niet meer onderuit.![]()
![]()
![]()
daaggggggggggg snollie
quote:quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fisiek geweld.
Dat moeten we niet hebben, want dan vindt de redactie haar waarschijnlijk te waardevol voor het programma om eruit te zetten. Maar hopelijk realiseren ze zich dat het echt niet anders kan in dit geval.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:11 schreef 2live het volgende:
ik heb echt het punt bereikt dat ik een nog grotere hekel aan amanda heb dan aan natasia.
Niet als het onder geweld valtquote:Op maandag 26 februari 2007 11:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze kunnen de regels ten alle tijden veranderen hè![]()
Ik ben dubbel vrolijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |