quote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef Bright het volgende:
En weer is er een mooie stap gezet. We werden door het ziekenhuis gebeld dat er na opwerking niet 100.000 (zoals de eerste keer) maar wel 800.000 goede zaadcelletjes zijn! Dat betekent in ieder geval dat we de volgende keer weer mee mogen doen (we hebben dus nog 4 pogingen tot IUI!!) en natuurlijk vooral dat deze poging heel reeel is.
We hopen echt op een extra streepje!!! (Maar testen duurt nog zoooooo lang...)
Trouwens, afgelopen week en nu ook nog wel flink ziek geweest (tot aan 41.6 graden toe) dus we moeten in ieder geval minimaal 3 maanden wachten weer, net als daarvoor. We hopen dat dat niet nodig is!
quote:Op maandag 26 februari 2007 08:14 schreef hestria het volgende:
Bright, goed nieuw zeg, hoop dat het lukt!
Hier zere borsten, misselijk en heel erg moe.(normaal heb ik hier rond de ongi geen last van!). Maar ik durf eigenlijk niet te hopen. Wel heel raar want bij michelle en de laaste zwangerschap had ik van precies de zelfde kwaaltjes last. Waarschijnlijk loop ik me gewoon veel te druk te maken en beeld ik het allemaal in.
. De menselijke geest is af en toe gewoon heel erg raar!
quote:Op maandag 26 februari 2007 08:31 schreef hestria het volgende:
dat weet ik dus niet precies, omdat ik een erge onregelmatige periode heb, weet ik voor god niet waarneer ik moet testen, denk dat ik mischien vanmiddag al een testje haal, maar die zal wel negatief zijn(waarschijnlijk veel te vroeg, (als ik al zwanger ben))
Ik ben zo bang om er op te hopen, gek he? anderhalf jaar hopen en proberen en ik durf het niet eens meer, ik heb zo vaak me in mijn eigen lichaam vergist ik vertrouw het gewoon niet meer. Ach dat zullen wel meer mensen hebben.
quote:Op maandag 26 februari 2007 08:38 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Ik kan me je gevoelens wel voorstellen hoor. En het is ook niet zo vreemd, als je zo lang ergens op hoopt, kan het, als het dan gebeurd, wel onwerkelijk lijken.
Je gaat in ieder geval een erg spannende periode tegemoet en ik hoop van harte dat het nu na zo'n lange tijd toch raak is
Ik heb Lunastar en glossy en mezelf wel aangepast (dat stond nog op pagina 6) Voor de rest vond ik terug zoeken een beetje erg veel werk.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
klopt het lijstje nog wel??
en zijn jullie bezig om zwanger te raken? Of wil je gewoon stoer komen melden dat je zonder condoom neukt?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:04 schreef mrdjey het volgende:
Van het weekend m'n vriendin meerdere malen vol gespoten (sorry voor de uitdrukking)
Zal me benieuwen of het in 1x raak is.
dank je wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:07 schreef Kleintje het volgende:
Jammer Deliedje en Jolene.
Gebruikersnaam... toe... zeg eens wat meer!
een voorzichtige gefeliciteerd voor jou!
Spiek ik hier uit nieuwsgierigheid eens in de OP, zie ik dat jolene ertussen staat. Vond ik heel leuk om te lezen!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:55 schreef jolene het volgende:
de liedje wat balen..
Beaker, ik heb gestest maar negatief dus maar eens wachten tot de ongesteldheid komt.
Hoest met BE, een beetje van de dittumquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
Misslautje miste ik idd ook al, die heeft niet meer gepost sinds vorige week donderdag.
Das een goeie voor tussen in .quote:
Ow wat spannend..quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef hestria het volgende:
nog steeds geenin aantocht.
vanochtend toch weer een testje gedaan, maar nog steeds maar 1 streepje, maar dan denk ik aan michelle en daar was ik een week overtijd voordat er een streepje uitkwam. Dus blijf heel stiekem nog een beetje hoop houden. Pff dat wachten duurt lang zeg.
lol - heb hier nog een prachtfoto van, maar het heeft toen geholpen hoor!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gisterenavond voor het eerst met m'n benen omhoog gelegen.Voelde mezelf compleet gestoord en manlief heeft me heerlijk uitgelachen.
![]()
Had ik ook gedaan als ik hem wasquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gisterenavond voor het eerst met m'n benen omhoog gelegen.Voelde mezelf compleet gestoord en manlief heeft me heerlijk uitgelachen.
![]()
ik ken het gevoel en frustratie hoe jij en je vrouwtje zich nu moeten voelen... dikke knuffel voor jullie en hopelijk vlug een 2e wondertje op komstquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:38 schreef Bright het volgende:
Helaas, net nu we wat meer hoop kregen komen die klote![]()
weer langs!
Jammer, nu moeten we weer 3 maanden wachten voor de volgende iui (als het er al van komt, want we zien het zo ook niet echt zitten nog...)
Hoe komt het toch dat de mensen om je heen wel allemaal zwanger raken, zelfs mensen die maar 1% kans hadden gaan ons voorbij met hun 2e! En wij blijven maar op dezelfde plek staan..... zucht. Laten we maar eerst weer tot rust komen..
En de volgende NOD? - laten we zeggen: over 29 dagen (heb nu ff geen zin om dat uit te rekenen hoor, sorry)
mmm, ik eet voldoende slagroom, mischien dus maar wat meer ijs gaan eten, vind ik eigenlijk niet eens zo heel erg ideequote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat jammer hestria.
Bij mijn vrouw duurde het ook tot 5 dagen na haar langste cyclus dat de test eindelijk posititef was.
en nu iets heel leuks
oomijs verhoogt vruchtbaarheid
Gepost door Bert (Bromsnor) - Bron: The Independent
Gepubliceerd: vrijdag 2 maart 2007 @ 13:48
Icoon GezondheidHet klinkt nogal strijdig met het schoonheids ideaal, maar de vrouwelijke vruchtbaarheid wordt verhoogd door het eten van ijs met slagroom. Onderzoekers hebben aangetoond dat vrouwen die volle-melk producten drinken, vruchtbaarder zijn dan zij die half-volle of magere producten nuttigen.
Deze bevindingen kunnen een verklaring zijn voor de toename van vrouwelijke onvruchtbaarheid in het Westen. Met name modebewuste jonge vrouwen die proberen gezond en slank te blijven, lopen risico.
Het eten van twee of meer vetarme dieet producten per dag verhoogt het risico op onvruchtbaarheid met maar liefst 85%. Deze verhoogde onvruchtbaarheid ontstaat door een verstoorde ovulatie als gevolg van te weinig vetten in het lichaam. Vrouwen die ten minste één vol-vet product per dag aten, reduceerden hun onvruchtbaarheid met 27%.
Het onderzoek is gedaan onder 18.000 vrouwen tussen de 24 en 42 jaar. Ze probeerden zwanger te worden in de periode tussen 1991 en 1999.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Jammer dames.. Op naar de volgende maand, en dan allemaal streepies piesen hoor!![]()
Gebruikersnaam, wat leuk een brusje voor Rhody!!
Volgens mij zijn jullie ook een tijdje bezig geweest, want ik kan me herinneren dat je een tijdje terug zei dat jullie ook voor een 2e streepje te gaan!![]()
dan zijn de 9 maanden omquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:57 schreef bixister het volgende:
gebruikersnaam maar wat bedoel je dan met die peildatum van 1 november?
Deze week ergens, morgen of overmorgen denk ik. Maar ik denk niet dat ik zwanger ben.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je al een idee wanneer je zou willen testen Amaranta?
Ja een beetje hoewel. Het is een beetje dubbel. Ergens hoop ik op mijn menstruatie om de ietwat stomme reden dat ik eind april nog een beetje mooi in mn trouwjurk wil passen. Anderzijds wil ik wel graag een beebietje in de buik.... dus het is me een beetje om het even maar ook weer neit helemaal.quote:
He wat balen Hestria maar ik doe met je mee.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:07 schreef hestria het volgende:
hier zijn de![]()
ook weer gekomen, als ik deze periode aanhou dan is de volgende NOD 31 maart.
ja, we waren er van uit gegaan dat het ong een jaar zou gaan duren, ook vonden we het leuk om ze vlak na elkaar te krijgen, zo dat als michelle 1,5/2 was we een zusje of broertje zouden krijgen.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
He balen Hestria...
Wat zijn jullie trouwens 'snel' na de geboorte van Michelle al weer voor een 2e gegaan zie ik nu (06-2005). Was dat met het idee dat het wel eens wat langer kon gaan duren?
dalijk maar ff uitproberenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, dat klinkt best vaag idd. Ik ken alleen de plasovereenstaafjeendoededoperop versie.
Ja dat is ook waar... vergeten. Spannend hoor allemaal hier.....quote:Op maandag 5 maart 2007 17:16 schreef Marie79 het volgende:
Diaan, ik temp al een hele tijd, en mijn temperatuur blijft vrij hoog nu! Ik voel wel wat rommelen in mijn buik enzo, het is gewoon nog even afwachten...
Ik ben al té vaak teleurgesteld, dus ook ik kijk het zeker nog wel een aantal dagen aan voor ik aan testen ga denken...
Ik hou jullie nog even in spanning hier..quote:Op maandag 5 maart 2007 18:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar... vergeten. Spannend hoor allemaal hier.....
En die teleurstelling herken ik ook idd erg goed.
al hebben we stiekem bedacht dat ik zwanger mocht zijn voordat we gaan trouwen, we niets in de familie gaan zeggen en in het stadhuis als verrassing brengenmaar ja eerst maar eens zwanger zien te worden
Amaranta SPANNEND!!!!!
Hmm het ligt eraan wanneer ik zwanger word/ben.... ben niet al te mager dus het valt denk ik niet zo snel op. Maar als het wel zo is, ontkomen we er natuurlijk niet aan. Wat randdingen betreft, dingen wel niet eten etc., zal geen problemen opgeven.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hou jullie nog even in spanning hier..
maareh diaan, ben je dan niet bang dat het tegen die tijd al te zien is?
zoietsquote:Op maandag 5 maart 2007 19:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm het ligt eraan wanneer ik zwanger word/ben.... ben niet al te mager dus het valt denk ik niet zo snel op. Maar als het wel zo is, ontkomen we er natuurlijk niet aan. Wat randdingen betreft, dingen wel niet eten etc., zal geen problemen opgeven.
Waarom hou je ons nog in spanning? Is daar een reden voor? Eerst even iemand vertellen?:P![]()
pmquote:Op maandag 5 maart 2007 20:17 schreef Diaan73 het volgende:![]()
Amaranta
![]()
Volgens mij kun jij je zorgen gaan maken of de trouwjurk nog wel past![]()
en je staat nog niet eens in het lijstje
![]()
Marie79, meid we wachten met je af.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:16 schreef Marie79 het volgende:
Diaan, ik temp al een hele tijd, en mijn temperatuur blijft vrij hoog nu! Ik voel wel wat rommelen in mijn buik enzo, het is gewoon nog even afwachten...
Ik ben al té vaak teleurgesteld, dus ook ik kijk het zeker nog wel een aantal dagen aan voor ik aan testen ga denken...
Nog niets.... ik ga straks weer een tampontest doen, tja je moet toch iets...quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:45 schreef Misslautje84 het volgende:
Jammer, Marie 79 dat het toch weer lijkt te komen. Het klonk zo hoopvol.
Diaan, en en ??
de -1 keer eigenlijk.... eigenlijk wilden we in maart of april voor het eggie gaan....quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:11 schreef Kleintje het volgende:
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!
Van harte!!!!!!
Super hoor!
Snel raak bij jullie! Geniet ervan... een november kindje!
WOEIIIII
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:07 schreef amaranta het volgende:
Oke jullie mogen jompelen.
ik hoor mijn moederquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:27 schreef bixister het volgende:
wow amaranta!ben je zelf al van de schrik bekomen?
gefeliciteerd, een hele goede zwangerschap gewenst. ik hoop dat ie je bruiloft niet teveel in de war gaat schoppen door vervelende kwaaltjes.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:11 schreef Diaan73 het volgende:
[...]
misschien wil ik de testen wel overnemen... pm me maar even welke testen het zijn en wat ze kosten...
[...]
Zwangerschapsdementie begint al vroeg!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
wordt je ook scheel als je zwanger bent?![]()
had ik dus niet gezien
ik denk dat ik dalijk mijn naaste collega in ga lichten want ik vergeet echt allesquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zwangerschapsdementie begint al vroeg!![]()
Is prima, maar dan zal ik morgen pas reageren. We zijn vanavond naar concert van Stef Bos en de router ligt er hier nog steeds uit, dus kunnen maar op 1 pc internetten... Ik lees het dan morgen op mn werk wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:55 schreef amaranta het volgende:
de tests liggen nu op het postkantoor ze waren gisteren pas binnen, ik pm je vanavond
Diaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ach weetje ik kijk er al niet eens meer van op. Begin steeds meer te denken en aan het idee te wennen dat het voor ons gewoon niet is weggelegd om samen een babietje te maken.![]()
Hoe herkenbaar...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ach weetje ik kijk er al niet eens meer van op. Begin steeds meer te denken en aan het idee te wennen dat het voor ons gewoon niet is weggelegd om samen een babietje te maken.![]()
Hier ook meid, heel herkenbaar gevoel, dikke knuffelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
Zou je aanraden om vanaf dag tien conceptie te hebben vanaf gister gerekend. Natuurlijk staat voor de rest neuken vrij moet wel leuk blijvenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:44 schreef Ninaatje het volgende:
Shit de pit. Weer misgeschoten. Gisteravond kon ik alweer een oma-onderbroek uit de kast halen en een surfplank. Grrrr.
Vraagje: als ik een cyclus van 22-24 dagen heb, wanneer is dan ongeveer de eisprong? Volgens mij reken ik helemaal verkeerd.....
En vandaag ongesteld! Die had ik dus niet zien aankomen. Wist dat ik niet zwanger was, maar ik voelde nog helemaal geen gerommel of pijntjes die een menstruatie konden aanduiden. Daarom was ik juist bang dat het allemaal heel lang zou gaan duren. Maargoed, op naar de volgende ronde dus!quote:
Glossy, spijtig. Hopelijk lukt het nog wel ooit!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:40 schreef glossy het volgende:
hoi allemaal,
ik kom gedag zeggen.
ik ga stoppen hier het heeft op het moment toch geen zin meer.
we zijn vandaag weer bij de gyn geweest hebben de uitslagen gehad van alle testen.
bij mij is alles goed maar me vriend heeft maar 1 miljoen zaadjes waarvan een aantal niet zo snel zijn.
over 2 maanden moet hij weer voor een zaad test en als het dan nog zo is zit er waarschijnlijk niks anders op dan alleen nog maar ivf , spontaan zwanger worden is zeer klein.
groetjes Glossy
zoals al verteld is daarom hoeft het niet langer te duren voor je zwanger geraakt.. mijn beide zussen hebben cyclussen van 3-4 maanden en mijn moeder had dat ook.. zij heeft er 5 gekregen.. en mijn zussen hebben er allebei 2.. verwekt in 1ste en 2de maand dat ze bezig waren, dus de moed niet opgeven.. Kijk naar ons(ik en ventje) ik heb cyclussen van rond de 32 dagen (met uitzonderingen door mk) en we zijn nu al 3j en 3 maanden verder en nog steeds niks..quote:Op zondag 18 maart 2007 19:09 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Suzziieee wat een vervelende situatie! Zijn jullie er (op wat voor manier dan ook) inmiddels meer uitgekomen?
S-A-I-N-T al meer nieuws? Die onregelmatigheid is inderdaad zó irritant!
Ik zit inmiddels op dag 53. De eerste cyclus na het stoppen met de pil duurde 50 dagen, en nu is het dus de 53e dag, en niet zwanger. Nu weet ik best dat het een tijd kan duren voordat alles weer op gang komt en regelmatig is, maar ik had toch niet zulke lange cycli verwacht. Ik heb geen enorme haast om zwanger te worden, maar ik zou toch wel graag willen dat ik op een gegeven moment weer een beetje regelmaat heb. Is het overdreven om nu al de huisarts hierover te gaan bellen? Ik hou er niet van om de huisarts met onnodige vragen lastig te vallen, maar het is ook zo zonde als ze straks zegt "was hier nou maar eerder mee gekomen".
glossy meid niet wanhopen (zeg ik weeral) mijn ventje heeft in aantal veel minder.. en jullie hebben 1 milj. wel een paar trage (hier ook) maar je moet er maar 1tje hebben.. dus blijven hopen meid... de moed niet opgeven... dat proberen wij ook niet te doenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:40 schreef glossy het volgende:
hoi allemaal,
ik kom gedag zeggen.
ik ga stoppen hier het heeft op het moment toch geen zin meer.
we zijn vandaag weer bij de gyn geweest hebben de uitslagen gehad van alle testen.
bij mij is alles goed maar me vriend heeft maar 1 miljoen zaadjes waarvan een aantal niet zo snel zijn.
over 2 maanden moet hij weer voor een zaad test en als het dan nog zo is zit er waarschijnlijk niks anders op dan alleen nog maar ivf , spontaan zwanger worden is zeer klein.
groetjes Glossy
saint ik vind het niet meer dan normaal om feli te geven aan zwangeren en anderen op beuren, ik heb het op momenten ook heel zwaar en dan doet dat goed om een lief woordje te krijgen op forum... en iedereen heeft de kinderwens hier.. en ik wens iedereen toe dat ze vlug zwanger geraken en ben dan ook blij als dat zo is... want het is echt frustrerend om lang te moeten wachten op iets wat je heel graag wilt... Daarom dat het dan ook zo makkelijk gaat om iemand te feliciteren of een hart onder de riem te steken. Want we zitten allen in het zelfde schuitjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:35 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Glossy sorry dat ik over je berichtje heen heb gelezen.
Heel veel succes in de toekomst. En fijn dat je op het forum je plekje daar hebt gevonden. Zodat je heerlijk je hart kan luchten als je dat nodig hebt.
Ik wens al het geluk!
Luna je bent lief. Kan niet anders zeggen. Ik las op de eerste pagina dat er meerdere zijn die al zo lang bezig zijn. Ik vind het wonderlijk dat je de moet niet opgeeft en andere op beurt en filiciteerd. Echt waar!
Liefs
Hoewel onze VK zei dat het niet mogelijk was, heb ik vanaf het begin af aan last gehad van maagzuur, dus volgens mij kan het wel!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:18 schreef DeLiedje het volgende:
vraagje:
Kun ook in het hele prille begin van je zwangerschap al last hebben van zure oprispingen? Ik heb dat normaal echt nooit, en nu ineens al een paar dagen....?
Omdat je al getest hebt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:16 schreef bixister het volgende:
zonde he! maarja. ik ga ze toch niet meer nodig hebben denk ik.
|k neem geen vrijwillige rust hoor maar een verplichtequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:16 schreef lunastar het volgende:
Welkom NIjo en hopelijk vlug een 2de streepje
Jolene meid dikke knuffel en neem maar wat rust op forumvlak.. maar blijf klussen voor het echie en toi toi toi meid
groetjes
lunastar
Wat spannend!! Wanneer ga je testen?quote:Op zondag 25 maart 2007 19:02 schreef DeLiedje het volgende:
DeLiedje begint geloof ik een beetje zenuwachtig te worden...
Allereerst staat mijn NOD een dag te laat in de lijst, die was vandaag al... Ennuh ik ben bij het berekenen van die NOD vandaag uitgegaan van gewoon een cyclus van 28 dagen (vandaag dag 28 dus).
Nou waren mijn afgelopen 3 cyclussen steeds 27, 26 en 27 dagen, en geen 28 dus....
En daar wordt ik nu dus zenuwachtig van...![]()
Daarbij opgeteld dat ik al sinds vrijdag middag absoluut geen zin meer in eten heb (en geloof me, das echt uitzonderlijk te noemen) heb echt een soort constante brok in mn keel, moet er af en toe van kokhalzen... En dat ik alleen nog maar dingen ruik die stinken... Ik heb echt een afkeer van alles ineens
Help! En dan denk ik steeds in mijn achterhoofd, ik stel me aan, ik word vast gewoon ongesteld vandaag of morgen (en dat denk ik al 3 dagen)
Aha. Dat begrijp ik al beter!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:39 schreef DeLiedje het volgende:Ik heb natuuuuuuurlijk ook al wel een test gedaan gisterenochtend (dag 28) maar daar was nog niets op te zien...
[/sub]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |