Diaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ach weetje ik kijk er al niet eens meer van op. Begin steeds meer te denken en aan het idee te wennen dat het voor ons gewoon niet is weggelegd om samen een babietje te maken.![]()
Hoe herkenbaar...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ach weetje ik kijk er al niet eens meer van op. Begin steeds meer te denken en aan het idee te wennen dat het voor ons gewoon niet is weggelegd om samen een babietje te maken.![]()
Hier ook meid, heel herkenbaar gevoel, dikke knuffelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
Zou je aanraden om vanaf dag tien conceptie te hebben vanaf gister gerekend. Natuurlijk staat voor de rest neuken vrij moet wel leuk blijvenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:44 schreef Ninaatje het volgende:
Shit de pit. Weer misgeschoten. Gisteravond kon ik alweer een oma-onderbroek uit de kast halen en een surfplank. Grrrr.
Vraagje: als ik een cyclus van 22-24 dagen heb, wanneer is dan ongeveer de eisprong? Volgens mij reken ik helemaal verkeerd.....
En vandaag ongesteld! Die had ik dus niet zien aankomen. Wist dat ik niet zwanger was, maar ik voelde nog helemaal geen gerommel of pijntjes die een menstruatie konden aanduiden. Daarom was ik juist bang dat het allemaal heel lang zou gaan duren. Maargoed, op naar de volgende ronde dus!quote:
Glossy, spijtig. Hopelijk lukt het nog wel ooit!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:40 schreef glossy het volgende:
hoi allemaal,
ik kom gedag zeggen.
ik ga stoppen hier het heeft op het moment toch geen zin meer.
we zijn vandaag weer bij de gyn geweest hebben de uitslagen gehad van alle testen.
bij mij is alles goed maar me vriend heeft maar 1 miljoen zaadjes waarvan een aantal niet zo snel zijn.
over 2 maanden moet hij weer voor een zaad test en als het dan nog zo is zit er waarschijnlijk niks anders op dan alleen nog maar ivf , spontaan zwanger worden is zeer klein.
groetjes Glossy
zoals al verteld is daarom hoeft het niet langer te duren voor je zwanger geraakt.. mijn beide zussen hebben cyclussen van 3-4 maanden en mijn moeder had dat ook.. zij heeft er 5 gekregen.. en mijn zussen hebben er allebei 2.. verwekt in 1ste en 2de maand dat ze bezig waren, dus de moed niet opgeven.. Kijk naar ons(ik en ventje) ik heb cyclussen van rond de 32 dagen (met uitzonderingen door mk) en we zijn nu al 3j en 3 maanden verder en nog steeds niks..quote:Op zondag 18 maart 2007 19:09 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Suzziieee wat een vervelende situatie! Zijn jullie er (op wat voor manier dan ook) inmiddels meer uitgekomen?
S-A-I-N-T al meer nieuws? Die onregelmatigheid is inderdaad zó irritant!
Ik zit inmiddels op dag 53. De eerste cyclus na het stoppen met de pil duurde 50 dagen, en nu is het dus de 53e dag, en niet zwanger. Nu weet ik best dat het een tijd kan duren voordat alles weer op gang komt en regelmatig is, maar ik had toch niet zulke lange cycli verwacht. Ik heb geen enorme haast om zwanger te worden, maar ik zou toch wel graag willen dat ik op een gegeven moment weer een beetje regelmaat heb. Is het overdreven om nu al de huisarts hierover te gaan bellen? Ik hou er niet van om de huisarts met onnodige vragen lastig te vallen, maar het is ook zo zonde als ze straks zegt "was hier nou maar eerder mee gekomen".
glossy meid niet wanhopen (zeg ik weeral) mijn ventje heeft in aantal veel minder.. en jullie hebben 1 milj. wel een paar trage (hier ook) maar je moet er maar 1tje hebben.. dus blijven hopen meid... de moed niet opgeven... dat proberen wij ook niet te doenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:40 schreef glossy het volgende:
hoi allemaal,
ik kom gedag zeggen.
ik ga stoppen hier het heeft op het moment toch geen zin meer.
we zijn vandaag weer bij de gyn geweest hebben de uitslagen gehad van alle testen.
bij mij is alles goed maar me vriend heeft maar 1 miljoen zaadjes waarvan een aantal niet zo snel zijn.
over 2 maanden moet hij weer voor een zaad test en als het dan nog zo is zit er waarschijnlijk niks anders op dan alleen nog maar ivf , spontaan zwanger worden is zeer klein.
groetjes Glossy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |