Ja een beetje hoewel. Het is een beetje dubbel. Ergens hoop ik op mijn menstruatie om de ietwat stomme reden dat ik eind april nog een beetje mooi in mn trouwjurk wil passen. Anderzijds wil ik wel graag een beebietje in de buik.... dus het is me een beetje om het even maar ook weer neit helemaal.quote:
He wat balen Hestria maar ik doe met je mee.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:07 schreef hestria het volgende:
hier zijn de![]()
ook weer gekomen, als ik deze periode aanhou dan is de volgende NOD 31 maart.
ja, we waren er van uit gegaan dat het ong een jaar zou gaan duren, ook vonden we het leuk om ze vlak na elkaar te krijgen, zo dat als michelle 1,5/2 was we een zusje of broertje zouden krijgen.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
He balen Hestria...
Wat zijn jullie trouwens 'snel' na de geboorte van Michelle al weer voor een 2e gegaan zie ik nu (06-2005). Was dat met het idee dat het wel eens wat langer kon gaan duren?
dalijk maar ff uitproberenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, dat klinkt best vaag idd. Ik ken alleen de plasovereenstaafjeendoededoperop versie.
Ja dat is ook waar... vergeten. Spannend hoor allemaal hier.....quote:Op maandag 5 maart 2007 17:16 schreef Marie79 het volgende:
Diaan, ik temp al een hele tijd, en mijn temperatuur blijft vrij hoog nu! Ik voel wel wat rommelen in mijn buik enzo, het is gewoon nog even afwachten...
Ik ben al té vaak teleurgesteld, dus ook ik kijk het zeker nog wel een aantal dagen aan voor ik aan testen ga denken...
Ik hou jullie nog even in spanning hier..quote:Op maandag 5 maart 2007 18:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar... vergeten. Spannend hoor allemaal hier.....
En die teleurstelling herken ik ook idd erg goed.
al hebben we stiekem bedacht dat ik zwanger mocht zijn voordat we gaan trouwen, we niets in de familie gaan zeggen en in het stadhuis als verrassing brengenmaar ja eerst maar eens zwanger zien te worden
Amaranta SPANNEND!!!!!
Hmm het ligt eraan wanneer ik zwanger word/ben.... ben niet al te mager dus het valt denk ik niet zo snel op. Maar als het wel zo is, ontkomen we er natuurlijk niet aan. Wat randdingen betreft, dingen wel niet eten etc., zal geen problemen opgeven.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hou jullie nog even in spanning hier..
maareh diaan, ben je dan niet bang dat het tegen die tijd al te zien is?
zoietsquote:Op maandag 5 maart 2007 19:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm het ligt eraan wanneer ik zwanger word/ben.... ben niet al te mager dus het valt denk ik niet zo snel op. Maar als het wel zo is, ontkomen we er natuurlijk niet aan. Wat randdingen betreft, dingen wel niet eten etc., zal geen problemen opgeven.
Waarom hou je ons nog in spanning? Is daar een reden voor? Eerst even iemand vertellen?:P![]()
pmquote:Op maandag 5 maart 2007 20:17 schreef Diaan73 het volgende:![]()
Amaranta
![]()
Volgens mij kun jij je zorgen gaan maken of de trouwjurk nog wel past![]()
en je staat nog niet eens in het lijstje
![]()
Marie79, meid we wachten met je af.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:16 schreef Marie79 het volgende:
Diaan, ik temp al een hele tijd, en mijn temperatuur blijft vrij hoog nu! Ik voel wel wat rommelen in mijn buik enzo, het is gewoon nog even afwachten...
Ik ben al té vaak teleurgesteld, dus ook ik kijk het zeker nog wel een aantal dagen aan voor ik aan testen ga denken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |