hopelijk heb je bij mij ook gelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:21 schreef dutchie het volgende:
XantheJAAAAA
told you so, told you so!!
Ik doe mn best * zit hier met tranen in de ogen....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:19 schreef Xanthe het volgende:
Nu jij nog Diaan , je komt me wel snel volgen hoor!
Maar eerlijk is eerlijk ik durf nog niet door naar het Z&G topic , dus blijf hier nog even met jullie mee duimen.
Kan het niet eens bevatten!
volgens de pendel is ze zwangerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef Xanthe het volgende:
Je maakt me nieuwsgierig! En dat vertel je ook niet even! HAhaaha
Ja, ik denk dat ik eens een andere test haal. De Etostest gaf wel aan dat je nog niet echt kon testen voor de 'NOD' dag, en dat heb ik als ik terugreken dus wel gedaan. Dus ik ben nu echt 'at loss'. ik laat het wel horen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:07 schreef Xanthe het volgende:
Spannend Linda! Misschien een andere test kopen dan die van de Etos?
Of eens kijken of er een nummer is dat je kunt bellen van die test (als je het doosje/bijsluiter niet meer hebt eens met de Etos bellen ervoor) om te kijken wat zij zeggen.
er word ook wel gezegt niet testen voor je nod want dan geeft ie maar 1 streepje,dat is ook zo met de trekpleister testenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:32 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik eens een andere test haal. De Etostest gaf wel aan dat je nog niet echt kon testen voor de 'NOD' dag, en dat heb ik als ik terugreken dus wel gedaan. Dus ik ben nu echt 'at loss'. ik laat het wel horen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |