Nog niets.... ik ga straks weer een tampontest doen, tja je moet toch iets...quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:45 schreef Misslautje84 het volgende:
Jammer, Marie 79 dat het toch weer lijkt te komen. Het klonk zo hoopvol.
Diaan, en en ??
de -1 keer eigenlijk.... eigenlijk wilden we in maart of april voor het eggie gaan....quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:11 schreef Kleintje het volgende:
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!
Van harte!!!!!!
Super hoor!
Snel raak bij jullie! Geniet ervan... een november kindje!
WOEIIIII
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:07 schreef amaranta het volgende:
Oke jullie mogen jompelen.
ik hoor mijn moederquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:27 schreef bixister het volgende:
wow amaranta!ben je zelf al van de schrik bekomen?
gefeliciteerd, een hele goede zwangerschap gewenst. ik hoop dat ie je bruiloft niet teveel in de war gaat schoppen door vervelende kwaaltjes.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:11 schreef Diaan73 het volgende:
[...]
misschien wil ik de testen wel overnemen... pm me maar even welke testen het zijn en wat ze kosten...
[...]
Zwangerschapsdementie begint al vroeg!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
wordt je ook scheel als je zwanger bent?![]()
had ik dus niet gezien
ik denk dat ik dalijk mijn naaste collega in ga lichten want ik vergeet echt allesquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zwangerschapsdementie begint al vroeg!![]()
Is prima, maar dan zal ik morgen pas reageren. We zijn vanavond naar concert van Stef Bos en de router ligt er hier nog steeds uit, dus kunnen maar op 1 pc internetten... Ik lees het dan morgen op mn werk wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:55 schreef amaranta het volgende:
de tests liggen nu op het postkantoor ze waren gisteren pas binnen, ik pm je vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |