saint ik vind het niet meer dan normaal om feli te geven aan zwangeren en anderen op beuren, ik heb het op momenten ook heel zwaar en dan doet dat goed om een lief woordje te krijgen op forum... en iedereen heeft de kinderwens hier.. en ik wens iedereen toe dat ze vlug zwanger geraken en ben dan ook blij als dat zo is... want het is echt frustrerend om lang te moeten wachten op iets wat je heel graag wilt... Daarom dat het dan ook zo makkelijk gaat om iemand te feliciteren of een hart onder de riem te steken. Want we zitten allen in het zelfde schuitjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:35 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Glossy sorry dat ik over je berichtje heen heb gelezen.
Heel veel succes in de toekomst. En fijn dat je op het forum je plekje daar hebt gevonden. Zodat je heerlijk je hart kan luchten als je dat nodig hebt.
Ik wens al het geluk!
Luna je bent lief. Kan niet anders zeggen. Ik las op de eerste pagina dat er meerdere zijn die al zo lang bezig zijn. Ik vind het wonderlijk dat je de moet niet opgeeft en andere op beurt en filiciteerd. Echt waar!
Liefs
Hoewel onze VK zei dat het niet mogelijk was, heb ik vanaf het begin af aan last gehad van maagzuur, dus volgens mij kan het wel!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:18 schreef DeLiedje het volgende:
vraagje:
Kun ook in het hele prille begin van je zwangerschap al last hebben van zure oprispingen? Ik heb dat normaal echt nooit, en nu ineens al een paar dagen....?
Omdat je al getest hebt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:16 schreef bixister het volgende:
zonde he! maarja. ik ga ze toch niet meer nodig hebben denk ik.
|k neem geen vrijwillige rust hoor maar een verplichtequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:16 schreef lunastar het volgende:
Welkom NIjo en hopelijk vlug een 2de streepje
Jolene meid dikke knuffel en neem maar wat rust op forumvlak.. maar blijf klussen voor het echie en toi toi toi meid
groetjes
lunastar
Wat spannend!! Wanneer ga je testen?quote:Op zondag 25 maart 2007 19:02 schreef DeLiedje het volgende:
DeLiedje begint geloof ik een beetje zenuwachtig te worden...
Allereerst staat mijn NOD een dag te laat in de lijst, die was vandaag al... Ennuh ik ben bij het berekenen van die NOD vandaag uitgegaan van gewoon een cyclus van 28 dagen (vandaag dag 28 dus).
Nou waren mijn afgelopen 3 cyclussen steeds 27, 26 en 27 dagen, en geen 28 dus....
En daar wordt ik nu dus zenuwachtig van...![]()
Daarbij opgeteld dat ik al sinds vrijdag middag absoluut geen zin meer in eten heb (en geloof me, das echt uitzonderlijk te noemen) heb echt een soort constante brok in mn keel, moet er af en toe van kokhalzen... En dat ik alleen nog maar dingen ruik die stinken... Ik heb echt een afkeer van alles ineens
Help! En dan denk ik steeds in mijn achterhoofd, ik stel me aan, ik word vast gewoon ongesteld vandaag of morgen (en dat denk ik al 3 dagen)
Aha. Dat begrijp ik al beter!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:39 schreef DeLiedje het volgende:Ik heb natuuuuuuurlijk ook al wel een test gedaan gisterenochtend (dag 28) maar daar was nog niets op te zien...
[/sub]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |