abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:11:20 #251
174036 Nijo
Butterfly's everywhere!
pi_47503215
Hey allemaal,
Na tijden anoniem meelurken, mag ik nu ook eindelijk gaan posten. Mijn en ik hebben het afgelopen weekend besloten dat we de pil aan de kant gooien en voor het echie gaan.
Nu nog even wachten op mijn ongi na de laatste pil (zou zaterdag moeten zijn, dinsdag laatste pil gehad) en dan kunnen we volop aan de gang.

Ik wens iedereen in dit topic veel succes en laat die streepjesregen maar komen!
pi_47504799
spannend nijo, succes!
pi_47505177
Spannend Nijo!
Fake it till you make it...
pi_47507159
Ik ga ook tijdelijk even uit het lijstje en als alles beter gaat kom ik weer terug.
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:21:01 #255
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_47507899
Spannend Nijo!!Hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie!!
Glossy, veel succes.Ik hoop echt dat het nog gaat lukken
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:37:46 #256
156412 hestria
erg gastvrij
pi_47508531
Glossy, veel sucses verder, geef de moed niet op!

Jolene, wat jammer dat je even tijdelijk weggaat.

Nijo welkom en sucses
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:21:30 #257
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_47524199
Nijno welkom!

Hier is het weer afwachten tot mn NOD as weekend...

Ben er door de hoeveelheid bestellingen op mn websites de laatste tijd, deze ronde wat minder mee bezig...
We hebben wel goed geklust hoor maar nu in de afwacht-fase heb ik heel andere dingen aan mn hoofd en dat is zeker wel fijn!

Ik laat gauw iets horen als ik wat weet.....
pi_47525729
Spannend Nijo! Hoop dat je snel een 2e streepje piest!!

DeLiedje, hoopook voor jou dat het raak is!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:15:04 #259
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_47542985
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:35 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Glossy sorry dat ik over je berichtje heen heb gelezen.

Heel veel succes in de toekomst. En fijn dat je op het forum je plekje daar hebt gevonden. Zodat je heerlijk je hart kan luchten als je dat nodig hebt.

Ik wens al het geluk!

Luna je bent lief. Kan niet anders zeggen. Ik las op de eerste pagina dat er meerdere zijn die al zo lang bezig zijn. Ik vind het wonderlijk dat je de moet niet opgeeft en andere op beurt en filiciteerd. Echt waar!

Liefs
saint ik vind het niet meer dan normaal om feli te geven aan zwangeren en anderen op beuren, ik heb het op momenten ook heel zwaar en dan doet dat goed om een lief woordje te krijgen op forum... en iedereen heeft de kinderwens hier.. en ik wens iedereen toe dat ze vlug zwanger geraken en ben dan ook blij als dat zo is... want het is echt frustrerend om lang te moeten wachten op iets wat je heel graag wilt... Daarom dat het dan ook zo makkelijk gaat om iemand te feliciteren of een hart onder de riem te steken. Want we zitten allen in het zelfde schuitje

lms meid ik had over je gelezen meid... dikke knuffel en hopelijk deze cyclus meer geluk
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:16:31 #260
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_47543020
Welkom NIjo en hopelijk vlug een 2de streepje

Jolene meid dikke knuffel en neem maar wat rust op forumvlak.. maar blijf klussen voor het echie en toi toi toi meid

groetjes

lunastar
pi_47559649
FF snel laten weten (ik hoop van het weekend weer bij te lezen)

De zijn hier na 27 dagen gekomen Volgende ronde dan maar weer, ik schat mijn NOD nu rond 17 april in.

Hopelijk hebben jullie deze komende maand wat meer geluk
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:18:45 #262
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_47575057
vraagje:

Kun ook in het hele prille begin van je zwangerschap al last hebben van zure oprispingen? Ik heb dat normaal echt nooit, en nu ineens al een paar dagen....?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:33:11 #263
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47575595
volgens mij kan het wel, zijn er mensen al misselijk vanaf de innesteling
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_47576327
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:18 schreef DeLiedje het volgende:
vraagje:

Kun ook in het hele prille begin van je zwangerschap al last hebben van zure oprispingen? Ik heb dat normaal echt nooit, en nu ineens al een paar dagen....?
Hoewel onze VK zei dat het niet mogelijk was, heb ik vanaf het begin af aan last gehad van maagzuur, dus volgens mij kan het wel!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 23 maart 2007 @ 12:02:46 #265
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_47576612
Bedankt voor jullie reacties! Het kan natuurlijk ook best gewoon iets anders zijn, maar ja, zo gaat dat nou eenmaal... je denkt bij alles dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn

Even afwachten nog maar!

En nu ga ik *hup* maar gauw weer aan het werk!
pi_47576790
spannend deliedje! hoeveel dagen nog?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 12:15:59 #267
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_47577008
DeLiedje! Spannend hoor! Ik hoop dat je niet weer voor de gek gehouden wordt en dat je snel met zwangerschapsverlof kan... Wihaaa, hoe cool zou dat zijn, mijn beste?
En Bix, ik verwacht maandag gebak van d'r.... Maar het kan ook iets later zijn.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 13:14:30 #268
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_47578727
luna toppie!

Deliedje wat spannend zeg.

Hier nog niets te bekennene n ik voel van alles en ik voel niets.

Voor mijn lange cyclus ben ik nu toch al een dag of 3 overtijd. Maar ik durf niet te testen. Ooit 1x een cyclus van 7 weken gehad zou het dit keer weer zo zijn.

Ik weet het niet zouden jullie testen, zou het niet te vroeg zijn. Soms denk ik dat ik zwanger ben door iets dat ik proef of ruik en normaal het me niet opvalt, heb al de hele week last van mijn onderbuik het rommelt, trekt en doet, wel wat last van mijn tepels maar totaal niet van mijn borsten. Ontzettend last van mijn onderrug. Ach ja alle klachten kunnen duiden op een zwangerschap maar ook op een ongesteldheid.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 13:19:15 #269
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_47578879
hoi

mariposa dikke knuffel meid.. rotduivels...

saint ik weet dat ik ook niet meer durf te testen.. als ik overtijd was, over de langste cyclus... ik dacht dan in mijn eigen van ach als ik zwanger ben zal ik het op den duur wel merken zeker....

de liedje, inderdaad je gaat vanalles merken en voelen en dan begin je te hopen, maar op den duur durf je dat ook al niet meer, bang om teleurgesteld te geraken door dit alles... gewoon ff afwachten meid en als je overtijd gaat misschien dan testje wagen hé meid.. ik hoop het zo voor je meid dat het raak is...

het is iedereen hier gegund om een wondertje (of meer) te krijgen...

groetjes

lunastar
  vrijdag 23 maart 2007 @ 16:11:04 #270
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_47585571
Ja Bix, mijn NOD staat op maandag... Spannend he?

En testen (ook als antwoord op jou vraagt Saint) dat doe ik het liefst al dagen van te voren Maar goed dat die dingen zo duur zijn anders deed ik er elke dag wel een (.....of twee) Hahaha!

@Lishe, zwangerschaps verlof?! Ha... je weet hoe druk ik het heb op dit moment! Ennuh, stel dat het nu (of over een maand of twee ofzo) raak zou zijn, dan heb jij je kleine baby al in je armen tegen de tijd dat ik echt met verlof zou 'moeten'.... Wie gaat me dan vervangen???
Help! Eigen baas zijn heeft ook zo z'n nadelen geloof ik....
  vrijdag 23 maart 2007 @ 16:13:27 #271
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_47585666
@ Saint... alhoewel ik natuurlijk snap dat dat in jou sitatie heel anders is, dat testen...
Als je niet weet hoelang je cyclus is, ben je natuurlijk extra bang om weer eens teleurgesteld te worden...
succes!
pi_47585787
spannend deliedje! hoe zit 't eigenlijk met teruggave van kinderopvang als je eigen baas bent? of heb je je daar nog niet op ingelezen.

saint ik zou het denk ik toch niet kunnen laten om zeer binnenkort weer eens te testen als ik jou was. ik duim voor je!

ik heb van de week trouwens een paar ClearBlue testen weggegooid. over datum.... zonde he! maarja. ik ga ze toch niet meer nodig hebben denk ik.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 16:35:14 #273
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_47586588
uhm.... Daar heb ik me nog niet mee bezig gehouden...
Ik ben wel eigen baas, maar totaal niet zo goed in dat soort dingen .

Zal het er eens met vriendlief (die wel gewoon voor een baas werkt trouwens) over hebben...
  vrijdag 23 maart 2007 @ 18:09:49 #274
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_47589513
Deliedje,
het is idd een teleurstelling als het niet zo is normaal al als mijn cyclus per ongeluk een paar maanden om de 4 weken kwam. nu het zo onregelmatig is word ik daar echt wat onzeker van. Omdat ik zo twijfel brrrr maar goed veel afleiding zoeken dan denk ik er niet aan en zolang er geen test in huis is baal ik sochtends wel maar kan hem niet doen ook.

Bixister: ik wil ook wel een test doen hoor maar verleg het iedere keer. Eigelijk zou ik het morgen doen maar heb er gewoon geen een gekocht hahaha wat je niet hebt kan je niet gebruiken ook. Ookal baal ik nu al dat ik hem niet gekocht heb. maar wie weet toch nog dit weekend. In iedergeval volgend weekend dan testen we zeker dan ben ik al een tijd overtijd bij de langste cyclus.

succes allemaal
  Jubileum moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 20:55:16 #275
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_47595239
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:16 schreef bixister het volgende:
zonde he! maarja. ik ga ze toch niet meer nodig hebben denk ik.
Omdat je al getest hebt?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_47595907
hehheh ja in een 'ver' verleden!
  zaterdag 24 maart 2007 @ 21:04:38 #277
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_47621747
en weer een dag verder zonder die krengen van een rode duivels. Sommige momenten weet ik zeker dat ik zwanger ben en soms denk ik ooo nu word ik ongesteld.

heb al de hele avond een zeurende pijn in mijn onderug en laag in mijn buik.
Had bijna een test gekocht vandaag maar helaas geen da in de buurt waar we waren. En dan twijfel ik weer toch nog maar even wachten als de test in huis is doe ik hem meteen namelijk.

Kreeg vandaag van een collega allemaal positie kleding en babykleding en nog meer baby rommeltjes enz enz. Snik en dan hoop ik zo als ik al dat kleine spul zie.

liefs
pi_47633394
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:16 schreef lunastar het volgende:
Welkom NIjo en hopelijk vlug een 2de streepje

Jolene meid dikke knuffel en neem maar wat rust op forumvlak.. maar blijf klussen voor het echie en toi toi toi meid

groetjes

lunastar
|k neem geen vrijwillige rust hoor maar een verplichte
Maar dat komt over een paar maandjes vast weer goed.
pi_47633397
Spannend SAINT en Deliedje.
  zondag 25 maart 2007 @ 12:15:20 #280
26341 Mariposa
Telt af...
pi_47635627
Zo ik ben weer even bijgelezen

Nijo, welkom, ik hoop dat je snel naar Z&G daar mag gaan.

Glossy heel jammer, dat het blijkbaar zo moet gaan. Ik hoop toch, ondanks minder zwemmertjes dat er één komt die de eindstreep haalt. Fijn in ieder geval dat je bij het andere forum je ei kwijt kan.

Jolene, jammer dat je even uit het lijstje gaat, kom je wel weer terug?

Luna, thnx voor je lieve woorden

De Liedje, ben je er al uit hoe je je voelt en of je maandag of dinsdag kan gaan testen? Het lijkt me zo spannend om over tijd te zijn en dan te gaan testen.

S-A-I-N-T, wat lastig het niet weten waar je aan toe bent, ik hoop dat je het snel weet
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zondag 25 maart 2007 @ 19:02:17 #281
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_47647623
DeLiedje begint geloof ik een beetje zenuwachtig te worden...

Allereerst staat mijn NOD een dag te laat in de lijst, die was vandaag al... Ennuh ik ben bij het berekenen van die NOD vandaag uitgegaan van gewoon een cyclus van 28 dagen (vandaag dag 28 dus).
Nou waren mijn afgelopen 3 cyclussen steeds 27, 26 en 27 dagen, en geen 28 dus....

En daar wordt ik nu dus zenuwachtig van...

Daarbij opgeteld dat ik al sinds vrijdag middag absoluut geen zin meer in eten heb (en geloof me, das echt uitzonderlijk te noemen ) heb echt een soort constante brok in mn keel, moet er af en toe van kokhalzen... En dat ik alleen nog maar dingen ruik die stinken... Ik heb echt een afkeer van alles ineens

Help! En dan denk ik steeds in mijn achterhoofd, ik stel me aan, ik word vast gewoon ongesteld vandaag of morgen (en dat denk ik al 3 dagen )
  zondag 25 maart 2007 @ 19:47:11 #282
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_47648940
Aaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!! Heee, test 's! Ik wil weten of ik al sloffen aan kan schaffen voor mn kleine Punk!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 25 maart 2007 @ 19:48:10 #283
105850 Fuente
mamamuts
pi_47648966
quote:
Op zondag 25 maart 2007 19:02 schreef DeLiedje het volgende:
DeLiedje begint geloof ik een beetje zenuwachtig te worden...

Allereerst staat mijn NOD een dag te laat in de lijst, die was vandaag al... Ennuh ik ben bij het berekenen van die NOD vandaag uitgegaan van gewoon een cyclus van 28 dagen (vandaag dag 28 dus).
Nou waren mijn afgelopen 3 cyclussen steeds 27, 26 en 27 dagen, en geen 28 dus....

En daar wordt ik nu dus zenuwachtig van...

Daarbij opgeteld dat ik al sinds vrijdag middag absoluut geen zin meer in eten heb (en geloof me, das echt uitzonderlijk te noemen ) heb echt een soort constante brok in mn keel, moet er af en toe van kokhalzen... En dat ik alleen nog maar dingen ruik die stinken... Ik heb echt een afkeer van alles ineens

Help! En dan denk ik steeds in mijn achterhoofd, ik stel me aan, ik word vast gewoon ongesteld vandaag of morgen (en dat denk ik al 3 dagen )
Wat spannend!! Wanneer ga je testen?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 25 maart 2007 @ 20:12:03 #284
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_47649614
deliedje,

ik herken het gevoel helemaal van het van alles voelen, ruiken en proeven en dan opeens weer denken nee ik word nu toch echt ongesteld.

Hier dus weer een dag verder met vanmorgen kots en kots misselijk zo erg dat ik om 9 uur me bed weer in ben gegaan in de loop van de dag werd het weer minder. Een toevals treffer of een voorteken.

Hhaha ik moet soms zo om mezelf lachen.

Liefs joyce
pi_47650071
DeLiedje en SAINT, spannend hoor...
Toevalstreffer of voorteken... wie zal het zeggen... wanneer gaan jullie testen?
  maandag 26 maart 2007 @ 10:40:58 #286
174036 Nijo
Butterfly's everywhere!
pi_47664673
Ik zou afgelopen zaterdag ongi moeten worden na de laatste pil, alleen is het nu maandag en ben ik het nog steeds niet...
Normaal ben ik het altijd na de pil stipt op tijd. Nou moet ik ook bekennen dat ik afgelopen maand niet zo zorgvuldig met de pil ben omgesprongen...
Ik heb helemaal nergens last van, alleen van gevoelige/pijnlijke borsten. Testen doe ik op z'n vroegst pas morgen of woensdag.

DeLiedje en SAINT, spannend hoor voor jullie. Ik duim dat het raak is!!!
pi_47665155
Spannend Nijo, DeLiedje en SAINT! Ik duim mee !
pi_47665850
spannend hier zeg!! ik gooi er even wat jompel uit
wie weet werkt het ....
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  maandag 26 maart 2007 @ 12:09:07 #289
156412 hestria
erg gastvrij
pi_47667417
mag ik hier even mijn hart luchten?

zondag uit eten geweest met de familie, eerste opmerking, ja als ik klaar ben met school dan ga ik een jaartje werken en daarna een baby, dus ik zeg zo, hoop het voor je(en ik was best positief), zegt ze ach valt wel mee, ik ben nog onder de 30! pas daarboven word het moeilijker, dus ik zeg zo van er zijn ook heel veel mensen onder de 30 die moeilijk zwanger raken, maar nee dat was niet zo.

Later aan tafel vraagt ze hoe het bij ons gaat, dus ik vertel dat het nogal tegenvalt, krijg ik dus van twee kanten(moeder en zusje) ach joh, je bent nog jong, je hebt michelle al, wees maar blij anders heb je het zo druk. , hebben die mensen helemaal geen gevoel? zo reageerde ons mam dus ook bij de miskramen en curretage hé, dus het is geen opzich staand iets, ik voel me zo onbegrepen, hebben die mensen nu echt niet door dat een kinderwens niks met leeftijd te maken heeft? ik ben zo ongeloofelijk kwaad nu.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  maandag 26 maart 2007 @ 13:31:32 #290
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_47670234
Jeetje Hestria, kan me voorstellen dat je kwaad bent...
Een beetje begrip zou van je directe omgeving toch wel het minste zijn...

...

Ik voel me vandaag nog hetzelfde, ben volgens mij officieel een dag overtijd nu!

Ik probeer nog een paar dagen te wachten met testen, mijn ouders wonen niet echt in de buurt en ze komen eind van de week langs, dus vind het wel heel speciaal om het dan te doen vlak voor ze komen, zodat ik het dan meteen kan vertellen....
of ik wordt gewoon nog ongesteld voor die tijd, kan ook nog natuurlijk...
pi_47670280
Kan je het zo lang uithouden dan?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_47670303
Jij bent geduldig, DeLiedje.
Ik heb toen getest de dag voor ik ongesteld ging worden...
  maandag 26 maart 2007 @ 13:39:08 #293
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_47670474
Ik heb natuuuuuuurlijk ook al wel een test gedaan gisterenochtend (dag 28) maar daar was nog niets op te zien...

zo geduldig was ik dus niet... maar die dingen zijn zo duur, dus nu doe ik goed mijn best om te wachten!
Het scheelt dat ik aan mn vriend heb beloofd er alleen een te doen als hij erbij is, en hij is al naar zijn werk voor ik opsta s'ochtends.... dat scheelt!
pi_47670571
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:39 schreef DeLiedje het volgende:
Ik heb natuuuuuuurlijk ook al wel een test gedaan gisterenochtend (dag 28) maar daar was nog niets op te zien...

[/sub]
Aha. Dat begrijp ik al beter!
pi_47677859
hier na 2 dagen over de datum ... Het geloven was weer een tweede..daar waren 4 (of heel misschien 5 ) thuistesten voor nodig...

Zeker spannend hier
pi_47687156
Spannend hoor! Ik hoop op een tweede streepje voor je de volgende test DeLiedje!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:01:39 #297
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_47701165
ben best dom grrr
gister avond een test gedaan met een mini plasje ja dat is het he als je dat kreng eenmaal in huis hebt. Een dikke vette MIN en het controle streepje dat niet geheel tevoorschijn kwam. OOOO wat word ik dan weer geirriteerd dat ik niet kon wachten.

En weet je. Ik vind het niet eens jammer dat ik niet zwanger ben (nou ja minder erg) maar ik ben zo verdrietig dat mijn cyclus dus nu 7 weken is als het niet langer gaat duren. Daar word ik echt sip van.
Gelukkig is het vandaag mooi weer dus ga lekker met mijn kleine meid ff uitwaaien op het strand vanmiddag.

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte

Deliedje en nijo succes met testen en pies maar een plus
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:17:57 #298
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_47701479
DeLiedje, je kan ook gewoon vroeg opstaan hoor!
Ik heb ergens om 4:45 getest, ik hield het niet meer uit (daarna kon ik ook niet meer slapen hahahaha)
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:24:05 #299
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_47703234
Dat is waar natuurlijk ik80, en als ik een test in huis had gehad had ik dat waarschijnlijk ook al lang gedaan
Of gewoon s'avonds als vriendlief thuis is want het hoeft natuurlijk niet met ochtend-urine...

Ik had bij wijze van stok achter de deur om gewoon nog te wachten nog steeds geen test gehaald, maar nu hou ik het niet meer... het is dinsdag en nog steeds geen spoortje van de !
En ik voel me zo... zo... Zo anders als anders

Lastige is wel dat mijn ouders 180km verderop wonen en ik het die natuurlijk als liefste het eerste wil vertellen...
Hoe ga ik dat doen zonder jullie hier teleur te stellen?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:25:34 #300
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47703284
Als lishe gebak krijgt van je dan weten we genoeg
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')