Das een goeie voor tussen in .quote:
Ow wat spannend..quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef hestria het volgende:
nog steeds geenin aantocht.
vanochtend toch weer een testje gedaan, maar nog steeds maar 1 streepje, maar dan denk ik aan michelle en daar was ik een week overtijd voordat er een streepje uitkwam. Dus blijf heel stiekem nog een beetje hoop houden. Pff dat wachten duurt lang zeg.
lol - heb hier nog een prachtfoto van, maar het heeft toen geholpen hoor!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gisterenavond voor het eerst met m'n benen omhoog gelegen.Voelde mezelf compleet gestoord en manlief heeft me heerlijk uitgelachen.
![]()
Had ik ook gedaan als ik hem wasquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gisterenavond voor het eerst met m'n benen omhoog gelegen.Voelde mezelf compleet gestoord en manlief heeft me heerlijk uitgelachen.
![]()
ik ken het gevoel en frustratie hoe jij en je vrouwtje zich nu moeten voelen... dikke knuffel voor jullie en hopelijk vlug een 2e wondertje op komstquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:38 schreef Bright het volgende:
Helaas, net nu we wat meer hoop kregen komen die klote![]()
weer langs!
Jammer, nu moeten we weer 3 maanden wachten voor de volgende iui (als het er al van komt, want we zien het zo ook niet echt zitten nog...)
Hoe komt het toch dat de mensen om je heen wel allemaal zwanger raken, zelfs mensen die maar 1% kans hadden gaan ons voorbij met hun 2e! En wij blijven maar op dezelfde plek staan..... zucht. Laten we maar eerst weer tot rust komen..
En de volgende NOD? - laten we zeggen: over 29 dagen (heb nu ff geen zin om dat uit te rekenen hoor, sorry)
mmm, ik eet voldoende slagroom, mischien dus maar wat meer ijs gaan eten, vind ik eigenlijk niet eens zo heel erg ideequote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat jammer hestria.
Bij mijn vrouw duurde het ook tot 5 dagen na haar langste cyclus dat de test eindelijk posititef was.
en nu iets heel leuks
oomijs verhoogt vruchtbaarheid
Gepost door Bert (Bromsnor) - Bron: The Independent
Gepubliceerd: vrijdag 2 maart 2007 @ 13:48
Icoon GezondheidHet klinkt nogal strijdig met het schoonheids ideaal, maar de vrouwelijke vruchtbaarheid wordt verhoogd door het eten van ijs met slagroom. Onderzoekers hebben aangetoond dat vrouwen die volle-melk producten drinken, vruchtbaarder zijn dan zij die half-volle of magere producten nuttigen.
Deze bevindingen kunnen een verklaring zijn voor de toename van vrouwelijke onvruchtbaarheid in het Westen. Met name modebewuste jonge vrouwen die proberen gezond en slank te blijven, lopen risico.
Het eten van twee of meer vetarme dieet producten per dag verhoogt het risico op onvruchtbaarheid met maar liefst 85%. Deze verhoogde onvruchtbaarheid ontstaat door een verstoorde ovulatie als gevolg van te weinig vetten in het lichaam. Vrouwen die ten minste één vol-vet product per dag aten, reduceerden hun onvruchtbaarheid met 27%.
Het onderzoek is gedaan onder 18.000 vrouwen tussen de 24 en 42 jaar. Ze probeerden zwanger te worden in de periode tussen 1991 en 1999.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Jammer dames.. Op naar de volgende maand, en dan allemaal streepies piesen hoor!![]()
Gebruikersnaam, wat leuk een brusje voor Rhody!!
Volgens mij zijn jullie ook een tijdje bezig geweest, want ik kan me herinneren dat je een tijdje terug zei dat jullie ook voor een 2e streepje te gaan!![]()
dan zijn de 9 maanden omquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:57 schreef bixister het volgende:
gebruikersnaam maar wat bedoel je dan met die peildatum van 1 november?
Deze week ergens, morgen of overmorgen denk ik. Maar ik denk niet dat ik zwanger ben.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je al een idee wanneer je zou willen testen Amaranta?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |