Zo zijn er bijvoorbeeld mensen die maar blijven posten terwijl ze allang weg zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen de mensen in het spel verliezen de realiteit hoor........ er zijn er hier ook een hele voorraad die het niet helemaal helder meer zien.
Maak er maar 3 van. Na lang ienemienemutte toch voor deze gekozenquote:Op maandag 26 februari 2007 02:27 schreef Prospera het volgende:
Jee, ben blij dat er maar 2 nieuwe cossen zijn, dat valt weer mee in kiezen
Ik voel mij niet aangesproken hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen de mensen in het spel verliezen de realiteit hoor........ er zijn er hier ook een hele voorraad die het niet helemaal helder meer zien.
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:26 schreef F04 het volgende:
Jij eerst?
Ik zie er anders 3quote:Op maandag 26 februari 2007 02:27 schreef Prospera het volgende:
Jee, ben blij dat er maar 2 nieuwe cossen zijn, dat valt weer mee in kiezen
nee maar wel tegen de wijnkoeling en daar heeft hij met z'n poten ingestaan. daarna is hij z'n bed ingegaanquote:Op maandag 26 februari 2007 02:30 schreef Sammy-S het volgende:
Heeft Huub in bed gepist?
Gaarne een reactie Snetje.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:20 schreef APK het volgende:
WTF
Jij hebt echt een probleem.![]()
Ik probeer iemand te helpen.
ben je nou je eigen cos aan het promoten of watquote:Op maandag 26 februari 2007 02:31 schreef F04 het volgende:
[COS #568] Waar Nasty jarig is
Huub heeft tegen de kast gepist als het goed is.
Jah, maar ik ga al over 5min slapen.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:32 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ben je nou je eigen cos aan het promoten of wat![]()
ik ga zo slapen dus jij mag de volgende hebben. ik kan er ook niks aan doen dat mensen hier begonnen te posten
Nee, jij loopt constant te zeiken, dat viel mij ook al opquote:Op maandag 26 februari 2007 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Gaarne een reactie Snetje.:)
Of heb jij een Huub-probleempje?![]()
trustequote:Op maandag 26 februari 2007 02:29 schreef Cyan het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen eens bekijken voor de afwisseling. Heb nu wel genoeg gehups, gedraai en slechte gesprekken gezien.
Ciao!
Ik hou altijd de laagste aan, anders heb ik weer een banquote:Op maandag 26 februari 2007 02:33 schreef F04 het volgende:
[..]
Jah, maar ik ga al over 5min slapen.![]()
Ik weet niet eens welke COS eerst is.
trustequote:Op maandag 26 februari 2007 02:34 schreef F04 het volgende:
Ik ga slapen hoor. Ik ga niet heel dat feest lopen volgen.
Een nachtje of is fysiek geweld echt voortaan toegestaan ?quote:Op maandag 26 februari 2007 02:35 schreef blaaadt het volgende:
NL blijft
Alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 26 februari 2007 02:35 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Een nachtje of is fysiek geweld echt voortaan toegestaan ?
Het is wel goed met jou.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:33 schreef PC eend het volgende:
Nee, jij loopt constant te zeiken, dat viel mij ook al op
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Het is wel goed met jou.![]()
Ik probeerde iemand te helpen met een computerprobleem en een of andere Snetje wil even populair doen door mij te dissen.![]()
Waar is die Snetje?![]()
Op je fucking knieen!![]()
Zie je, nou doe je het weerquote:Op maandag 26 februari 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Het is wel goed met jou.![]()
Ik probeerde iemand te helpen met een computerprobleem en een of andere Snetje wil even populair doen door mij te dissen.![]()
Waar is die Snetje?![]()
Op je fucking knieen!![]()
Zit patries nu te uploadenquote:Op maandag 26 februari 2007 02:38 schreef de_kolonel het volgende:
Weet iemand of er ook youtube-filmpjes van van vandaag zijn?
Ja maar als jij niet wilt dan heeft het weinig zin tochquote:
Latente homo...de choco willy van Ericquote:Op maandag 26 februari 2007 02:20 schreef raggende_annie het volgende:
ik weet waar ik met mijn hot black sexy chocolate sta
waar sloeg dat nou weer op??
truste Bassiequote:Op maandag 26 februari 2007 02:29 schreef Cyan het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen eens bekijken voor de afwisseling. Heb nu wel genoeg gehups, gedraai en slechte gesprekken gezien.
Ciao!
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Latente homo...de choco willy van Eric![]()
getver!quote:Op maandag 26 februari 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]- "hot black sexy chocolate" is een koosnaam van Brian voor Natasia.
Dat was al duidelijk, ik gaf er een andere draai aanquote:Op maandag 26 februari 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]- "hot black sexy chocolate" is een koosnaam van Brian voor Natasia.
Het begint er wel op te lijken ....quote:Op maandag 26 februari 2007 02:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik heb het idee dat Nathanael nog met een portie onverwerkte agressie zit tov Hupert...
yep goed gezien...Ze blijven zeggen dat het goed zit tussen hen maar ik geloog er geen f*ck van.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik heb het idee dat Nathanael nog met een portie onverwerkte agressie zit tov Hupert...
Ik zie nog geen probleemquote:Op maandag 26 februari 2007 02:48 schreef scanman01 het volgende:
Gaat dit wel goedkomen tussen Huub en Nathanael
Hoewel.quote:
Je praat tegen jezelfquote:Op maandag 26 februari 2007 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hoewel.
Huub kan toch niet nog steeds bezopen zijn
Huub stond goed vol, dus hij zal best nog wel een beetje dronken zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hoewel.
Huub kan toch niet nog steeds bezopen zijn
Een kater lijkt mij nu wel op zijn plaats.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub stond goed vol, dus hij zal best nog wel een beetje dronken zijn.
Als je het vaak genoeg herhaalt komt het vanzelf in de Dikke Van Dalequote:Op maandag 26 februari 2007 02:57 schreef Prospera het volgende:
ahh ok, dan moet ik mezelf af en toe heel goed benuanceren
Gelukkig heb ik jullie nog.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel gezellig op die manier zo met jezelf he![]()
Ik vind het echt geweldig! Kon ik er maar op komen! Bij mij komt het er allemaal zo saai en normaal uit!quote:Op maandag 26 februari 2007 02:50 schreef Prospera het volgende:
Brian
ze zouden slagingen krijgen
wat moeten we nog meer uit de put krijgen allemaal valsgevingen
tegen Natas.
Letterlijk verwoord.
Wou je mij gaan stalken?quote:Op maandag 26 februari 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
Heb je een headsetje Eend?
Hey twentenaar!quote:Op maandag 26 februari 2007 03:01 schreef de_kolonel het volgende:
En ja hoor, die relnicht moet weer in zijn onderbox gaan staan....
Is dat technotalk voor zonnegroetjequote:Op maandag 26 februari 2007 03:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik wilde een hyperwarf met je doen![]()
Ja gekkie, alleen brian mag toch spullen van anderen in de bosjes verstoppen! Dat is contractueel vastgelegd.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:05 schreef waxmask het volgende:
booooeee Brain houdt em tegen
Eerst een hyperwarf en daarna een zonnegroetje voor jouquote:Op maandag 26 februari 2007 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat technotalk voor zonnegroetje
Dat heeft Huub toch niet gedaan ?quote:Op maandag 26 februari 2007 03:08 schreef Fluxi het volgende:
Het kan aan mij liggen maar .NL lag op te grond toch net ?
Ja, volgens mij was hij gewoon gevallen en had dat niets te maken met Huub.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:08 schreef Fluxi het volgende:
Het kan aan mij liggen maar .NL lag op te grond toch net ?
Omdat Huub hem zat te treiteren.... NL dronken er tegen in....ga je toch lekker naar huis zegt Huub en NL drupt met de staart tussen de benen af....en zo hoort het...de villa is voor winnaars en niet voor losers...quote:Op maandag 26 februari 2007 03:10 schreef Dutchguy het volgende:
Waarom is NL zo boos?
Ik zou ze met een paar zware stenen aan hun voeten de vijver in smijten als het mijn kleding wasquote:Op maandag 26 februari 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda gooit de zak met kleren van Huub in de bosjes of vijver.......
Is het gemeen of geeft ie nergens meer om?quote:Op maandag 26 februari 2007 03:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind het wel opvallend hoe gemeen Hupert wordt met drank in zijn lijf
Vertel wat is er zo gemeen ?quote:Op maandag 26 februari 2007 03:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja dat is het inderdaad, hij wordt stoicijnsquote:Op maandag 26 februari 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het gemeen of geeft ie nergens meer om?
Vind ik wel meevallen, ik vind Brian veel gemener met géén drank in zijn lijfquote:Op maandag 26 februari 2007 03:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja dat geldt voor Natasia ook, zo weet ik er nog wel meerquote:Op maandag 26 februari 2007 03:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, ik vind Brian veel gemener met géén drank in zijn lijf
Denk dat het grootste deel van haar leven in bed afspeeltquote:Op maandag 26 februari 2007 03:24 schreef mootie het volgende:
Waarom maakt Amanda dr ogen altijd schoon in bed, vind ik zo gek! Dat doe je toch niet.
Vergelijk het niet meteen met Brian zijn gedraag, bekijk het los ervan.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, ik vind Brian veel gemener met géén drank in zijn lijf
Wat zal het lastig zijn geweest voor de doekjes er waren! Zat ze in bed te prutsten met watjes en tonic en lotion, daarna nog even met een washandje over dr gezicht, lastig!quote:Op maandag 26 februari 2007 03:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat het grootste deel van haar leven in bed afspeelt![]()
Ik sta dat altijd heel ordinair in de badkamer te doen bij de wastafel, het is geheel nieuw voor me om het naar bed te verplaatsenquote:Op maandag 26 februari 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
Jezus natasja ligt het ook al te doen!
Van Huub lijkt het misschien wel zo maar van Brian is het zo, die is echt gewetenloos en gevoelloos en spijkerhard. En Natasia is al genoeg over gezegd, als je als moeder je kinderen zo gemakkelijk een jaar of langer in de steek laat is dat niet gevoelloos en spijkerhard?quote:Op maandag 26 februari 2007 03:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat geldt voor Natasia ook, zo weet ik er nog wel meer
Maar wat Hupert betreft, die lijkt echt gewetenloos en gevoelloos te worden, die wordt spijkerhard
Wij zijn dan ook geen miljonairs ;-( Gewoon in de badkamer, dat is onze plaats!quote:Op maandag 26 februari 2007 03:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik sta dat altijd heel ordinair in de badkamer te doen bij de wastafel, het is geheel nieuw voor me om het naar bed te verplaatsen
naja het ging even over Hupert nu, zonder en met drankquote:Op maandag 26 februari 2007 03:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Van Huub lijkt het misschien wel zo maar van Brian is het zo, die is echt gewetenloos en gevoelloos en spijkerhard. En Natasia is al genoeg over gezegd, als je als moeder je kinderen zo gemakkelijk een jaar of langer in de steek laat is dat niet gevoelloos en spijkerhard?
Ze blijft liever nog langer in DGK voor Brian dan dat ze naar huis gaat naar haar eigen kinderen![]()
Jawel dat doe ik wel, het een is een gevolg van het ander...quote:Op maandag 26 februari 2007 03:26 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Vergelijk het niet meteen met Brian zijn gedraag, bekijk het los ervan.
quote:Op maandag 26 februari 2007 03:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook geen miljonairs ;-( Gewoon in de badkamer, dat is onze plaats!
Raar volk ken jij! Zeker nouveau riche! In de badkamer....... wat een paupers.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Pssst geheimpje...ik ken miljonairs die het ook zo doen![]()
Wat doet ze?quote:Op maandag 26 februari 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
Jezus natasja ligt het ook al te doen!
En dus duikt Eric bij Brian en Amanda op bed ......quote:Op maandag 26 februari 2007 03:31 schreef scanman01 het volgende:
Huub werkt Eric netjes zijn bed uit
Ja, je het blijkt nu echt plebs gedrag te zijn ik zal het even doorgeven dat het echt not done isquote:Op maandag 26 februari 2007 03:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Raar volk ken jij! Zeker nouveau riche! In de badkamer....... wat een paupers.
Misschien als er pilletjes in zn drankje zitten wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:34 schreef Ashrak het volgende:
Zal Brian daaraan meedoen ?
Ik zou hem het bed uitschoppen, opdonderen met die gast dat ie dat zelf niet begrijptquote:Op maandag 26 februari 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En dus duikt Eric bij Brian en Amanda op bed ......
Ja, dat zie je hem denken ..... Wordt weer een keer niet klaarkomen voor Brian.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:36 schreef scanman01 het volgende:
Brian denkt: "ERIC ROT OP!"
anti de situatie denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 03:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is Eric opeens anti Hupert?
Ja is heel erg knap inderdaadquote:Op maandag 26 februari 2007 03:37 schreef Ashrak het volgende:
Soms zou ik willen dat ik gedachten kon lezen ...
Hij is al een paar keer naar Huub gelopen vanavond en vanaf de eerste avond wilde Eric al de discussie aangaan met Huub over drank. Ik denk echt dat het gemeend is ...quote:Op maandag 26 februari 2007 03:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is Eric opeens anti Hupert?
Tipsy is gewoon een lekker verwijfd woord en het klinkt minder bruut dan bezopen of dronkenquote:Op maandag 26 februari 2007 03:39 schreef Sammy-S het volgende:
Die Eric toch, hij blijft erbij dat ie niet dronken is maar tipsy![]()
Ja, er zit wel drank in zijn bloed he ... daar kunnen we het toch wel over eens zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub ligt na te denken in bed. Soms met een vette glimlach .....
Ik denk dat hij er aan denkt dat Nathanael zichzelf weer enorm voor lul heeft gezet en dat Nathanael waarschijnlijk een hele andere voorstelling had van zijn terugkeerquote:Op maandag 26 februari 2007 03:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub ligt na te denken in bed. Soms met een vette glimlach .....
Wat nou misbruik ze biedt zichzelf vrijwillig aanquote:Op maandag 26 februari 2007 03:39 schreef scanman01 het volgende:
Met Eric erbij wordt Amanda tenminste een keer niet misbruikt.
Vind ik echt ronduit asociaal wat een gekquote:Op maandag 26 februari 2007 03:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian tegen Eric : "Ik wil duidelijk zijn. Ik zou hier graag alleen willen zijn met Amanda"
Eric trekt er zich niets van aan.
Klopt... maar ik vond het mooier klinken dat Brian Amanda misbruiktquote:Op maandag 26 februari 2007 03:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat nou misbruik ze biedt zichzelf vrijwillig aan
Ze gebruiken elkaar
hmmmm hier verschillen we even van mening, ik vind het wel grappigquote:Op maandag 26 februari 2007 03:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind ik echt ronduit asociaal wat een gek
Ik zou het zelf niet in mijn hoofd halen, het zijn 2 matrassen...quote:Op maandag 26 februari 2007 03:44 schreef mootie het volgende:
[..]
hmmmm hier verschillen we even van mening, ik vind het wel grappig![]()
Het is natuurlijk ook oerstom van NL om Huub te gaan opzoeken in de villa. Hij kon tevoren weten dat Huub hem zou gaan dissen - alleen al omdat Huub wel kon terugkeren en NL niet. Ik kan werkelijk niet bedenken wat NL had willen bereiken.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er aan denkt dat Nathanael zichzelf weer enorm voor lul heeft gezet en dat Nathanael waarschijnlijk een hele andere voorstelling had van zijn terugkeerMaar punt NL is met zijn staart tussen de benen vertrokken
haha idd heeeel leuk ditquote:Op maandag 26 februari 2007 03:47 schreef Prospera het volgende:
Eric, zou je het erg vinden als ik je naar beneden begeleidt.
quote:Op maandag 26 februari 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia's boek zit in de zak met kleren van Huub. Sylvia gaat naar Amanda, zegt haar dat ze weet dat Amanda de zak heeft meegenomen en zegt haar dat het boek nu terug moet komen.
Juist de persoon die het hardst schreeuwde dat ze dat niet zou accepteren ...quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 03:53 schreef waxmask het volgende:
Ik denk dat dit een speciale dubbel aflevering gaan worden hahaha
Ik zou echt naar de kast van Amanda lopen en alles in de vijver gooien.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:54 schreef mootie het volgende:
Syl moet verdomme laaiend worden!
Dat is ook precies wat Huub gaat doenquote:Op maandag 26 februari 2007 03:55 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik zou echt naar de kast van Amanda lopen en alles in de vijver gooien.
Ja, vind ik ook.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:58 schreef waxmask het volgende:
Ja nu mag Huub gaan rellen....
Boven vinden ze het anders heel erg geinigquote:Op maandag 26 februari 2007 03:59 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
Een geintje is leuk, maar post en boeken vind ik te ver gaan.
quote:Op maandag 26 februari 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
Echt afschuwelijk, kleding is 1 ding, maar post en boeken..... zo persoonlijk...
Ja, een zak met alleen kleren had ik persoonlijk ook nog wel een leuk geintje gevonden.quote:Op maandag 26 februari 2007 04:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Boven vinden ze het anders heel erg geinig![]()
*giegel*quote:Op maandag 26 februari 2007 03:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert zegt dat hij het bontje van Amanda in de fik gaat steken
Amanda heeft de vuilniszak zelf gepakt, dus ze wist dondersgoed wat erin zat toch ?quote:Op maandag 26 februari 2007 04:02 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, een zak met alleen kleren had ik persoonlijk ook nog wel een leuk geintje gevonden.
quote:Op maandag 26 februari 2007 04:03 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Amanda heeft de vuilniszak zelf gepakt, dus ze wist dondersgoed wat erin zat toch ?
Hopelijk doet hij datquote:Op maandag 26 februari 2007 03:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert zegt dat hij het bontje van Amanda in de fik gaat steken
tja, maar ondertussen baalt amanda wel dat haar snuggere wraak actie mislukt is.quote:Op maandag 26 februari 2007 04:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Boven vinden ze het anders heel erg geinig![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 04:05 schreef Kaleddis het volgende:
Wel zielig voor HDNKKK dat hij zichzelf niet kan bewijzen voor de streamers vannacht![]()
Zie opvallend veel Huub's in dit verhaal, doet hij toch iets goed denk ik dan ...quote:Op maandag 26 februari 2007 04:07 schreef waxmask het volgende:
Even een resume:
Huub lastig bij kapper
Huub knockout
Huub belt moeder
Huub vertelt Natasia de waarheid
Huub krijgt bloedproef
Huubs proef is dusdanig positief dat verder onderzoek gewenst is
Brian wordt Para Brodda van Huub
Sataniel wordt gedissed door Huub
Tas in vijver door Amandel
Syl die zorgt dat hij er weer uitgehaald wordt
Huub nu al plannen makend hoe hij Amanda gaat aanpakken
Dat past nooit in 1 aflevering!
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 26 februari 2007 04:07 schreef waxmask het volgende:
Even een resume:
Huub lastig bij kapper
Huub knockout
Huub belt moeder
Huub vertelt Natasia de waarheid
Huub krijgt bloedproef
Huubs proef is dusdanig positief dat verder onderzoek gewenst is
Brian wordt Para Brodda van Huub
Sataniel wordt gedissed door Huub
Tas in vijver door Amandel
Syl die zorgt dat hij er weer uitgehaald wordt
Huub nu al plannen makend hoe hij Amanda gaat aanpakken
Dat past nooit in 1 aflevering!
Was er trouwens ook niet iemand jarig? Jammer dat daar geen andacht voor geweest is, is toch zeldzaam een verjaardag in DGK?
Ja ok ik geef toe dat het Eric was , maar is rand gevalletje, Eric had het niet gedaan als Amandel niet wegrende met die tasquote:
Nou al uitgestalktquote:Op maandag 26 februari 2007 04:09 schreef Prospera het volgende:
Een pooier, een del en een nicht in 1 bed.
Ben benieuwd of het nog wat wordt.
truste Eend![]()
Eric liep er de hele tijd achteraan schreeuwend, gooi hem in de vijver, gooi hem in de vijver.quote:Op maandag 26 februari 2007 04:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja ok ik geef toe dat het Eric was , maar is rand gevalletje, Eric had het niet gedaan als Amandel niet wegrende met die tas
Op naar de volgende keer dat hij zich knock out zuiptquote:Op maandag 26 februari 2007 04:11 schreef miesy het volgende:
dit is trouwens al de 2de keer dat huubs tassen dief ook zelf weer de tassen terug brengt..
hupert RULEZ!
Trustuhquote:Op maandag 26 februari 2007 04:12 schreef waxmask het volgende:
4;10 dit was het dan voor vandaag, heerlijk dagje weer , maar nu toch snel naar me bedje, morgen het vervolg
kennie wachtequote:Op maandag 26 februari 2007 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op naar de volgende keer dat hij zich knock out zuipt![]()
Niemand vertelt mij hier ook nooit watquote:Op maandag 26 februari 2007 04:14 schreef Prospera het volgende:
Zelfs niet op een private technoroom
Ik gaf je een headsetje, een hyperwarp 'http://media.putfile.com/Hyperwarp' en een vraag of we samen konden luisteren.quote:Op maandag 26 februari 2007 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niemand vertelt mij hier ook nooit wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |