Wou je mij gaan stalken?quote:Op maandag 26 februari 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
Heb je een headsetje Eend?
Hey twentenaar!quote:Op maandag 26 februari 2007 03:01 schreef de_kolonel het volgende:
En ja hoor, die relnicht moet weer in zijn onderbox gaan staan....
Is dat technotalk voor zonnegroetjequote:Op maandag 26 februari 2007 03:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik wilde een hyperwarf met je doen![]()
Ja gekkie, alleen brian mag toch spullen van anderen in de bosjes verstoppen! Dat is contractueel vastgelegd.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:05 schreef waxmask het volgende:
booooeee Brain houdt em tegen
Eerst een hyperwarf en daarna een zonnegroetje voor jouquote:Op maandag 26 februari 2007 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat technotalk voor zonnegroetje
Dat heeft Huub toch niet gedaan ?quote:Op maandag 26 februari 2007 03:08 schreef Fluxi het volgende:
Het kan aan mij liggen maar .NL lag op te grond toch net ?
Ja, volgens mij was hij gewoon gevallen en had dat niets te maken met Huub.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:08 schreef Fluxi het volgende:
Het kan aan mij liggen maar .NL lag op te grond toch net ?
Omdat Huub hem zat te treiteren.... NL dronken er tegen in....ga je toch lekker naar huis zegt Huub en NL drupt met de staart tussen de benen af....en zo hoort het...de villa is voor winnaars en niet voor losers...quote:Op maandag 26 februari 2007 03:10 schreef Dutchguy het volgende:
Waarom is NL zo boos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |