quote:Op maandag 26 februari 2007 03:53 schreef waxmask het volgende:
Ik denk dat dit een speciale dubbel aflevering gaan worden hahaha
Ik zou echt naar de kast van Amanda lopen en alles in de vijver gooien.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:54 schreef mootie het volgende:
Syl moet verdomme laaiend worden!
Dat is ook precies wat Huub gaat doenquote:Op maandag 26 februari 2007 03:55 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik zou echt naar de kast van Amanda lopen en alles in de vijver gooien.
Ja, vind ik ook.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:58 schreef waxmask het volgende:
Ja nu mag Huub gaan rellen....
Boven vinden ze het anders heel erg geinigquote:Op maandag 26 februari 2007 03:59 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
Een geintje is leuk, maar post en boeken vind ik te ver gaan.
quote:Op maandag 26 februari 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
Echt afschuwelijk, kleding is 1 ding, maar post en boeken..... zo persoonlijk...
Ja, een zak met alleen kleren had ik persoonlijk ook nog wel een leuk geintje gevonden.quote:Op maandag 26 februari 2007 04:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Boven vinden ze het anders heel erg geinig![]()
*giegel*quote:Op maandag 26 februari 2007 03:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert zegt dat hij het bontje van Amanda in de fik gaat steken
Amanda heeft de vuilniszak zelf gepakt, dus ze wist dondersgoed wat erin zat toch ?quote:Op maandag 26 februari 2007 04:02 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, een zak met alleen kleren had ik persoonlijk ook nog wel een leuk geintje gevonden.
quote:Op maandag 26 februari 2007 04:03 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Amanda heeft de vuilniszak zelf gepakt, dus ze wist dondersgoed wat erin zat toch ?
Hopelijk doet hij datquote:Op maandag 26 februari 2007 03:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert zegt dat hij het bontje van Amanda in de fik gaat steken
tja, maar ondertussen baalt amanda wel dat haar snuggere wraak actie mislukt is.quote:Op maandag 26 februari 2007 04:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Boven vinden ze het anders heel erg geinig![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 04:05 schreef Kaleddis het volgende:
Wel zielig voor HDNKKK dat hij zichzelf niet kan bewijzen voor de streamers vannacht![]()
Zie opvallend veel Huub's in dit verhaal, doet hij toch iets goed denk ik dan ...quote:Op maandag 26 februari 2007 04:07 schreef waxmask het volgende:
Even een resume:
Huub lastig bij kapper
Huub knockout
Huub belt moeder
Huub vertelt Natasia de waarheid
Huub krijgt bloedproef
Huubs proef is dusdanig positief dat verder onderzoek gewenst is
Brian wordt Para Brodda van Huub
Sataniel wordt gedissed door Huub
Tas in vijver door Amandel
Syl die zorgt dat hij er weer uitgehaald wordt
Huub nu al plannen makend hoe hij Amanda gaat aanpakken
Dat past nooit in 1 aflevering!
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 26 februari 2007 04:07 schreef waxmask het volgende:
Even een resume:
Huub lastig bij kapper
Huub knockout
Huub belt moeder
Huub vertelt Natasia de waarheid
Huub krijgt bloedproef
Huubs proef is dusdanig positief dat verder onderzoek gewenst is
Brian wordt Para Brodda van Huub
Sataniel wordt gedissed door Huub
Tas in vijver door Amandel
Syl die zorgt dat hij er weer uitgehaald wordt
Huub nu al plannen makend hoe hij Amanda gaat aanpakken
Dat past nooit in 1 aflevering!
Was er trouwens ook niet iemand jarig? Jammer dat daar geen andacht voor geweest is, is toch zeldzaam een verjaardag in DGK?
Ja ok ik geef toe dat het Eric was , maar is rand gevalletje, Eric had het niet gedaan als Amandel niet wegrende met die tasquote:
Nou al uitgestalktquote:Op maandag 26 februari 2007 04:09 schreef Prospera het volgende:
Een pooier, een del en een nicht in 1 bed.
Ben benieuwd of het nog wat wordt.
truste Eend![]()
Eric liep er de hele tijd achteraan schreeuwend, gooi hem in de vijver, gooi hem in de vijver.quote:Op maandag 26 februari 2007 04:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja ok ik geef toe dat het Eric was , maar is rand gevalletje, Eric had het niet gedaan als Amandel niet wegrende met die tas
Op naar de volgende keer dat hij zich knock out zuiptquote:Op maandag 26 februari 2007 04:11 schreef miesy het volgende:
dit is trouwens al de 2de keer dat huubs tassen dief ook zelf weer de tassen terug brengt..
hupert RULEZ!
Trustuhquote:Op maandag 26 februari 2007 04:12 schreef waxmask het volgende:
4;10 dit was het dan voor vandaag, heerlijk dagje weer , maar nu toch snel naar me bedje, morgen het vervolg
kennie wachtequote:Op maandag 26 februari 2007 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op naar de volgende keer dat hij zich knock out zuipt![]()
Niemand vertelt mij hier ook nooit watquote:Op maandag 26 februari 2007 04:14 schreef Prospera het volgende:
Zelfs niet op een private technoroom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |