Hij is al een paar keer naar Huub gelopen vanavond en vanaf de eerste avond wilde Eric al de discussie aangaan met Huub over drank. Ik denk echt dat het gemeend is ...quote:Op maandag 26 februari 2007 03:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is Eric opeens anti Hupert?
Tipsy is gewoon een lekker verwijfd woord en het klinkt minder bruut dan bezopen of dronkenquote:Op maandag 26 februari 2007 03:39 schreef Sammy-S het volgende:
Die Eric toch, hij blijft erbij dat ie niet dronken is maar tipsy![]()
Ja, er zit wel drank in zijn bloed he ... daar kunnen we het toch wel over eens zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub ligt na te denken in bed. Soms met een vette glimlach .....
Ik denk dat hij er aan denkt dat Nathanael zichzelf weer enorm voor lul heeft gezet en dat Nathanael waarschijnlijk een hele andere voorstelling had van zijn terugkeerquote:Op maandag 26 februari 2007 03:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub ligt na te denken in bed. Soms met een vette glimlach .....
Wat nou misbruik ze biedt zichzelf vrijwillig aanquote:Op maandag 26 februari 2007 03:39 schreef scanman01 het volgende:
Met Eric erbij wordt Amanda tenminste een keer niet misbruikt.
Vind ik echt ronduit asociaal wat een gekquote:Op maandag 26 februari 2007 03:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian tegen Eric : "Ik wil duidelijk zijn. Ik zou hier graag alleen willen zijn met Amanda"
Eric trekt er zich niets van aan.
Klopt... maar ik vond het mooier klinken dat Brian Amanda misbruiktquote:Op maandag 26 februari 2007 03:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat nou misbruik ze biedt zichzelf vrijwillig aan
Ze gebruiken elkaar
hmmmm hier verschillen we even van mening, ik vind het wel grappigquote:Op maandag 26 februari 2007 03:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind ik echt ronduit asociaal wat een gek
Ik zou het zelf niet in mijn hoofd halen, het zijn 2 matrassen...quote:Op maandag 26 februari 2007 03:44 schreef mootie het volgende:
[..]
hmmmm hier verschillen we even van mening, ik vind het wel grappig![]()
Het is natuurlijk ook oerstom van NL om Huub te gaan opzoeken in de villa. Hij kon tevoren weten dat Huub hem zou gaan dissen - alleen al omdat Huub wel kon terugkeren en NL niet. Ik kan werkelijk niet bedenken wat NL had willen bereiken.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er aan denkt dat Nathanael zichzelf weer enorm voor lul heeft gezet en dat Nathanael waarschijnlijk een hele andere voorstelling had van zijn terugkeerMaar punt NL is met zijn staart tussen de benen vertrokken
haha idd heeeel leuk ditquote:Op maandag 26 februari 2007 03:47 schreef Prospera het volgende:
Eric, zou je het erg vinden als ik je naar beneden begeleidt.
quote:Op maandag 26 februari 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia's boek zit in de zak met kleren van Huub. Sylvia gaat naar Amanda, zegt haar dat ze weet dat Amanda de zak heeft meegenomen en zegt haar dat het boek nu terug moet komen.
Juist de persoon die het hardst schreeuwde dat ze dat niet zou accepteren ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |