Ik zou ze met een paar zware stenen aan hun voeten de vijver in smijten als het mijn kleding wasquote:Op maandag 26 februari 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda gooit de zak met kleren van Huub in de bosjes of vijver.......
Is het gemeen of geeft ie nergens meer om?quote:Op maandag 26 februari 2007 03:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind het wel opvallend hoe gemeen Hupert wordt met drank in zijn lijf
Vertel wat is er zo gemeen ?quote:Op maandag 26 februari 2007 03:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja dat is het inderdaad, hij wordt stoicijnsquote:Op maandag 26 februari 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het gemeen of geeft ie nergens meer om?
Vind ik wel meevallen, ik vind Brian veel gemener met géén drank in zijn lijfquote:Op maandag 26 februari 2007 03:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja dat geldt voor Natasia ook, zo weet ik er nog wel meerquote:Op maandag 26 februari 2007 03:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, ik vind Brian veel gemener met géén drank in zijn lijf
Denk dat het grootste deel van haar leven in bed afspeeltquote:Op maandag 26 februari 2007 03:24 schreef mootie het volgende:
Waarom maakt Amanda dr ogen altijd schoon in bed, vind ik zo gek! Dat doe je toch niet.
Vergelijk het niet meteen met Brian zijn gedraag, bekijk het los ervan.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, ik vind Brian veel gemener met géén drank in zijn lijf
Wat zal het lastig zijn geweest voor de doekjes er waren! Zat ze in bed te prutsten met watjes en tonic en lotion, daarna nog even met een washandje over dr gezicht, lastig!quote:Op maandag 26 februari 2007 03:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat het grootste deel van haar leven in bed afspeelt![]()
Ik sta dat altijd heel ordinair in de badkamer te doen bij de wastafel, het is geheel nieuw voor me om het naar bed te verplaatsenquote:Op maandag 26 februari 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
Jezus natasja ligt het ook al te doen!
Van Huub lijkt het misschien wel zo maar van Brian is het zo, die is echt gewetenloos en gevoelloos en spijkerhard. En Natasia is al genoeg over gezegd, als je als moeder je kinderen zo gemakkelijk een jaar of langer in de steek laat is dat niet gevoelloos en spijkerhard?quote:Op maandag 26 februari 2007 03:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat geldt voor Natasia ook, zo weet ik er nog wel meer
Maar wat Hupert betreft, die lijkt echt gewetenloos en gevoelloos te worden, die wordt spijkerhard
Wij zijn dan ook geen miljonairs ;-( Gewoon in de badkamer, dat is onze plaats!quote:Op maandag 26 februari 2007 03:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik sta dat altijd heel ordinair in de badkamer te doen bij de wastafel, het is geheel nieuw voor me om het naar bed te verplaatsen
naja het ging even over Hupert nu, zonder en met drankquote:Op maandag 26 februari 2007 03:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Van Huub lijkt het misschien wel zo maar van Brian is het zo, die is echt gewetenloos en gevoelloos en spijkerhard. En Natasia is al genoeg over gezegd, als je als moeder je kinderen zo gemakkelijk een jaar of langer in de steek laat is dat niet gevoelloos en spijkerhard?
Ze blijft liever nog langer in DGK voor Brian dan dat ze naar huis gaat naar haar eigen kinderen![]()
Jawel dat doe ik wel, het een is een gevolg van het ander...quote:Op maandag 26 februari 2007 03:26 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Vergelijk het niet meteen met Brian zijn gedraag, bekijk het los ervan.
quote:Op maandag 26 februari 2007 03:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook geen miljonairs ;-( Gewoon in de badkamer, dat is onze plaats!
Raar volk ken jij! Zeker nouveau riche! In de badkamer....... wat een paupers.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Pssst geheimpje...ik ken miljonairs die het ook zo doen![]()
Wat doet ze?quote:Op maandag 26 februari 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
Jezus natasja ligt het ook al te doen!
En dus duikt Eric bij Brian en Amanda op bed ......quote:Op maandag 26 februari 2007 03:31 schreef scanman01 het volgende:
Huub werkt Eric netjes zijn bed uit
Ja, je het blijkt nu echt plebs gedrag te zijn ik zal het even doorgeven dat het echt not done isquote:Op maandag 26 februari 2007 03:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Raar volk ken jij! Zeker nouveau riche! In de badkamer....... wat een paupers.
Misschien als er pilletjes in zn drankje zitten wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:34 schreef Ashrak het volgende:
Zal Brian daaraan meedoen ?
Ik zou hem het bed uitschoppen, opdonderen met die gast dat ie dat zelf niet begrijptquote:Op maandag 26 februari 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En dus duikt Eric bij Brian en Amanda op bed ......
Ja, dat zie je hem denken ..... Wordt weer een keer niet klaarkomen voor Brian.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:36 schreef scanman01 het volgende:
Brian denkt: "ERIC ROT OP!"
anti de situatie denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 03:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is Eric opeens anti Hupert?
Ja is heel erg knap inderdaadquote:Op maandag 26 februari 2007 03:37 schreef Ashrak het volgende:
Soms zou ik willen dat ik gedachten kon lezen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |