quote:Op maandag 26 februari 2007 02:13 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik ga nu naar buiten om te luisteren of hier ook vogels zitten met een jetlag!
Pacht zus pacht zo, geen van beiden weten dat het een pact isquote:Op maandag 26 februari 2007 02:14 schreef de_kolonel het volgende:
Gaat dit over een stuk grond in Suriname?
Dan is t nog te hopen dat ze t met CH wil schrijven, want als ze bij de PAG zoekt komt ze het niet tegen.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:13 schreef Cyan het volgende:
Wuhahahahaha Sylvia moet een pacht/pagt sluiten met Brian volgens Natasia. Een PAGT!!!
Geef die vrouw een woordenboek!
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
"ik probeer mijn laatste adem vol te houden"
Hou die vast Brian
hahahaha echt zo dom, brian zegt niet eens "pacht? bedoel je niet pact? lolquote:Op maandag 26 februari 2007 02:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Pacht zus pacht zo, geen van beiden weten dat het een pact is![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:16 schreef Missy_1974 het volgende:
zal wel weer een spel van huub en syl zijn, aangezien syl een bloedhekel aan brian heeft (denk ik)
omg dat is echt erge opmerkingquote:Op maandag 26 februari 2007 02:17 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia: "Met Eric's moeder kan niks meer gebeuren!"![]()
Dan wordt ze ook heel erg boos als ze haar toerrekje niet krijgtquote:Op maandag 26 februari 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is t nog te hopen dat ze t met CH wil schrijven, want als ze bij de PAG zoekt komt ze het niet tegen.
*ziet Natasia er wel toe in staat vervolgens een boze brief naar meneer van Dale te sturen![]()
spionquote:Op maandag 26 februari 2007 02:17 schreef avonne het volgende:
Ik weet dat Huub expres ruzie maakte met Sylvia, maar ik zie er niet echt voordeel in dat Sylvia een goede band zou hebben met B+N
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:17 schreef avonne het volgende:
Ik weet dat Huub expres ruzie maakte met Sylvia, maar ik zie er niet echt voordeel in dat Sylvia een goede band zou hebben met B+N
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:19 schreef obezzi het volgende:
wat betekend hdnkkk?
Ze koppelen maar raak, ik ga ook even iets bewerkstelligen: een paar uurtjes slaap.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:18 schreef Cyan het volgende:
Brian koppelt weer een gesprek en Natasia bewerkstelligt iets. En die klotevogel fluit gewoon door
WTFquote:Op maandag 26 februari 2007 02:12 schreef snetje het volgende:
tip voor jou ! ...links onderin klikken bij start en dan afsluiten kiezen .....
je wordt een beetje oudbollig met je constant gezeik hiero![]()
echt ik meen het ...de grap was 5 jaar gelee nog wel leuk maar nu echt saai ....
ga anderen lastig vallen !!![]()
ouwe piemel !!![]()
lolquote:Op maandag 26 februari 2007 02:19 schreef Mika25 het volgende:
hdnkkk = hij die niet klaar kan komen
Huub zei "dit is een goed moment om nu ruzie te krijgen"quote:Op maandag 26 februari 2007 02:19 schreef raggende_annie het volgende:
als huub en sylvia dit echt gespeeld hebben en sylvia dat net in dat gesprek nog ff doorzette vind ik het werkelijk briljant
op natasquote:Op maandag 26 februari 2007 02:20 schreef raggende_annie het volgende:
ik weet waar ik met mijn hot black sexy chocolate sta
waar sloeg dat nou weer op??
Well, dat Huub het aan het spelen is weten we...dat heeft hij samen met Sylvia besproken vorige week. Het enige probleem is nu...weet Sylvia ook dat het gespeeld isquote:Op maandag 26 februari 2007 02:19 schreef raggende_annie het volgende:
als huub en sylvia dit echt gespeeld hebben en sylvia dat net in dat gesprek nog ff doorzette vind ik het werkelijk briljant
Côte d'or? Milka? Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:20 schreef raggende_annie het volgende:
ik weet waar ik met mijn hot black sexy chocolate sta
waar sloeg dat nou weer op??
Niet alleen de mensen in het spel verliezen de realiteit hoor........ er zijn er hier ook een hele voorraad die het niet helemaal helder meer zien.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:20 schreef Sebi het volgende:
Wat een zelfkennis weer van Natasieeeeejaaaaa: "Ik ben nog koppiger dan een ezel!"
Grappig dat deze mensen helemaal opgaan in het spel van DGK en elke realiteit verliezen. Let op mijn woorden: morgen denken ze dat de aarde plat is, het wiel nog uitgevonden moet worden enz. Toch wel een leuk experiment DGK
Truste! Beweeg je wel af en toe? Voordat je naar het ziekenhuis moet .... bloedprikken ... ellende .... politie .... complot .... pacht enz.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze koppelen maar raak, ik ga ook even iets bewerkstelligen: een paar uurtjes slaap.
Truste![]()
![]()
Truste liefquote:Op maandag 26 februari 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze koppelen maar raak, ik ga ook even iets bewerkstelligen: een paar uurtjes slaap.
Truste![]()
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen de mensen in het spel verliezen de realiteit hoor........ er zijn er hier ook een hele voorraad die het niet helemaal helder meer zien.
daar zijn de vogeltjes voor maar die doen hun werk niet goedquote:Op maandag 26 februari 2007 02:22 schreef obezzi het volgende:
als dit in amerika uitgezonden was hoor je om de seconde *beep* *beep* met dat fuck fucking fuck de hele tijd
Ik noem geen namen, maar er zijn nogal wat accountnummers van boven de 160.000 bij....quote:Op maandag 26 februari 2007 02:23 schreef Borga het volgende:
Namen en rugnummers aub
Dat is knap hard werken met een zatte kop en/of een katerquote:Op maandag 26 februari 2007 02:23 schreef Mika25 het volgende:
Huub die het bed aan het verschonen is...de vorige keer was dat wel grappig om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |