Dan moet je de hardwareversnelling van de videokaart even lager zetten.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:00 schreef raggende_annie het volgende:
maar printscreen werkte dus niet. dat wil nog wel s tegenwerken. sommigen krijgen gewoon zwart als ze printscreen maken van een filmpje
De redactie is blij met al die complotten die op internet rondzwerven. Trekt weer kijkcijfers! En ze hebben weer een aantal cliffhangers deze weekquote:Op maandag 26 februari 2007 02:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat ie beter de DGK_REDAKTIE dankbaar mag zijn. Als de redaktie anti-Huub zou zijn hadden ze hem kompleet kapot kunnen maken nu ineens zoveel Huub-fans geirriteerd raakten. Maar ze hebben er voor gekozen om de aandacht van de alcohol af te leiden met als resultaat daat Huub weer de held werd.
In firefox !quote:Op maandag 26 februari 2007 02:01 schreef BBW het volgende:
[..]
Hmmm, als ik in firefox gadwin gebruik, capt hij links boven niet, en als ik IE gebruik, capt hij rechtsonder niet![]()
Omdat ik Gert zijn vriendje ben?quote:Op maandag 26 februari 2007 02:01 schreef kleinzusje het volgende:
Toch blijf ik je heel lief vinden, raar he![]()
kijk dat zijn tips waar mensen iets mee kunnen. nu je het zo zegt schiet het mij ook opeens weer te binnen maar die stond deze keer toevallig goed bij mij want ik heb geen problemenquote:Op maandag 26 februari 2007 02:02 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Hardwareversnelling in mediaplayer lager of uitzetten.
Zal wel nietszeggend zijn. Huub staat veels te dichtbij, dus denk niet dat ze aan het roddelen zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:02 schreef Yvet_te het volgende:
wie is er ook benieuwd wat natasia en sylvia tegen elkaar zeggen?
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:00 schreef kleinzusje het volgende:
heet ze netty ?
SDP...dat is zo 2002 (een van de eerste stream downloaders). Net Transport en WM Recorder zijn tegenwoordig het beste...quote:Op maandag 26 februari 2007 02:03 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik heb laatst s lopen zoeken naar een programma waarmee ik fijn kon cappen en kwam uit bij deze SDP Downloader. http://sdp.ppona.com/
gewoon linkje invoeren van de stream en start klikken en de rest gaat vanzelf
Mwah, ik ben benieuwd hoe hij uiteindelijk in de uitzending neergezet gaat worden.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:03 schreef Mika25 het volgende:
Denk dat ie beter de DGK_REDAKTIE dankbaar mag zijn. Als de redaktie anti-Huub zou zijn hadden ze hem kompleet kapot kunnen maken nu ineens zoveel Huub-fans geirriteerd raakten. Maar ze hebben er voor gekozen om de aandacht van de alcohol af te leiden met als resultaat daat Huub weer de held werd.
Overlay uitzetten is genoeg (kies hoge kwaliteit)quote:Op maandag 26 februari 2007 02:04 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
kijk dat zijn tips waar mensen iets mee kunnen. nu je het zo zegt schiet het mij ook opeens weer te binnen maar die stond deze keer toevallig goed bij mij want ik heb geen problemen
OMFG wat is dat met jullie mannen, die broeken vallen wel heel snel op jullie knieënquote:
Established Jan 2001staat erboven dus je zit nog een jaartje ernaast maar het werkt wel super goed. gratis en snel te downloaden en installeren voor de minder validen (qua pc-gebeuren) onder onsquote:Op maandag 26 februari 2007 02:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
SDP...dat is zo 2002 (een van de eerste stream downloaders). Net Transport en WM Recorder zijn tegenwoordig het beste...
Wie is GerTquote:
mwah... dat zou niet anders gekund hebben denk ik.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk verklappen dat ik even buiten ben gaan luisteren, maar toen bleek dat het uit mn boxen kwamquote:Op maandag 26 februari 2007 02:06 schreef Cyan het volgende:
Ik zit volgens mij echt in een delerium ofzo ... hoor een vogel fluiten
ik hoor 'm ookquote:Op maandag 26 februari 2007 02:06 schreef Cyan het volgende:
Ik zit volgens mij echt in een delerium ofzo ... hoor een vogel fluiten
Kom jij uit Thailand ofzoquote:Op maandag 26 februari 2007 02:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wie is GerT![]()
Nee hoor schat, omdat ik je postings waardeer en je eerlijkheid, je betrokkenheid en je integere manier van reageren. Das echt zo![]()
Ja, dat scenario hadden we immers nog niet gehad......quote:Op maandag 26 februari 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
mwah... dat zou niet anders gekund hebben denk ik.
Op het moment dat Huubs moeder live op de streams zegt dat ze vergiftiging vermoedt moeten ze wel handelen.
Trouwens, wat is het alternatief? Rete-irritante Huub die zichzelf diskwalificeert door alcoholmisbruik en wangedrag.
Komt ie thuis, leest internet.... leest iets van 22 COSSEN dat hij vergiftigt is, belt RTL-Boulevard dat er iets niet in de haak is en komt vervolgens na 5 dagen weer het huis in?
Ok, is ook leuk
de muziek staat overigens wel hard. ik hoor én de vogeltjes, én de muziek vrij hardquote:Op maandag 26 februari 2007 02:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk verklappen dat ik even buiten ben gaan luisteren, maar toen bleek dat het uit mn boxen kwam
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk verklappen dat ik even buiten ben gaan luisteren, maar toen bleek dat het uit mn boxen kwam
tip voor jou ! ...links onderin klikken bij start en dan afsluiten kiezen .....quote:Op maandag 26 februari 2007 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je de hardwareversnelling van de videokaart even lager zetten.
Rechtsklikken op het bureaublad, eigenschappen kiezen etc.
nee dat zijn echte vogels. sylvia zei een paar dagen geleden ook midden in de nacht dat ze de vogeltjes weer hoordequote:Op maandag 26 februari 2007 02:12 schreef Cyan het volgende:
Die vogel he .... dat is toch gewoon een cdtje met dierengeluiden?
Mijn broek valt nu al op mijn knieenquote:
Ik ga nu naar buiten om te luisteren of hier ook vogels zitten met een jetlag!quote:Op maandag 26 februari 2007 02:13 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
nee dat zijn echte vogels. sylvia zei een paar dagen geleden ook midden in de nacht dat ze de vogeltjes weer hoorde
nee dat komt door die schijnwerpers die daar buiten staan.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:13 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik ga nu naar buiten om te luisteren of hier ook vogels zitten met een jetlag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |