yep goed gezien...Ze blijven zeggen dat het goed zit tussen hen maar ik geloog er geen f*ck van.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik heb het idee dat Nathanael nog met een portie onverwerkte agressie zit tov Hupert...
Ik zie nog geen probleemquote:Op maandag 26 februari 2007 02:48 schreef scanman01 het volgende:
Gaat dit wel goedkomen tussen Huub en Nathanael
Hoewel.quote:
Je praat tegen jezelfquote:Op maandag 26 februari 2007 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hoewel.
Huub kan toch niet nog steeds bezopen zijn
Huub stond goed vol, dus hij zal best nog wel een beetje dronken zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hoewel.
Huub kan toch niet nog steeds bezopen zijn
Een kater lijkt mij nu wel op zijn plaats.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub stond goed vol, dus hij zal best nog wel een beetje dronken zijn.
Als je het vaak genoeg herhaalt komt het vanzelf in de Dikke Van Dalequote:Op maandag 26 februari 2007 02:57 schreef Prospera het volgende:
ahh ok, dan moet ik mezelf af en toe heel goed benuanceren
Gelukkig heb ik jullie nog.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel gezellig op die manier zo met jezelf he![]()
Ik vind het echt geweldig! Kon ik er maar op komen! Bij mij komt het er allemaal zo saai en normaal uit!quote:Op maandag 26 februari 2007 02:50 schreef Prospera het volgende:
Brian
ze zouden slagingen krijgen
wat moeten we nog meer uit de put krijgen allemaal valsgevingen
tegen Natas.
Letterlijk verwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |