trustequote:Op maandag 26 februari 2007 02:29 schreef Cyan het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen eens bekijken voor de afwisseling. Heb nu wel genoeg gehups, gedraai en slechte gesprekken gezien.
Ciao!
Ik hou altijd de laagste aan, anders heb ik weer een banquote:Op maandag 26 februari 2007 02:33 schreef F04 het volgende:
[..]
Jah, maar ik ga al over 5min slapen.![]()
Ik weet niet eens welke COS eerst is.
trustequote:Op maandag 26 februari 2007 02:34 schreef F04 het volgende:
Ik ga slapen hoor. Ik ga niet heel dat feest lopen volgen.
Een nachtje of is fysiek geweld echt voortaan toegestaan ?quote:Op maandag 26 februari 2007 02:35 schreef blaaadt het volgende:
NL blijft
Alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 26 februari 2007 02:35 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Een nachtje of is fysiek geweld echt voortaan toegestaan ?
Het is wel goed met jou.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:33 schreef PC eend het volgende:
Nee, jij loopt constant te zeiken, dat viel mij ook al op
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Het is wel goed met jou.![]()
Ik probeerde iemand te helpen met een computerprobleem en een of andere Snetje wil even populair doen door mij te dissen.![]()
Waar is die Snetje?![]()
Op je fucking knieen!![]()
Zie je, nou doe je het weerquote:Op maandag 26 februari 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Het is wel goed met jou.![]()
Ik probeerde iemand te helpen met een computerprobleem en een of andere Snetje wil even populair doen door mij te dissen.![]()
Waar is die Snetje?![]()
Op je fucking knieen!![]()
Zit patries nu te uploadenquote:Op maandag 26 februari 2007 02:38 schreef de_kolonel het volgende:
Weet iemand of er ook youtube-filmpjes van van vandaag zijn?
Ja maar als jij niet wilt dan heeft het weinig zin tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |