ben al bezigquote:Op zondag 25 februari 2007 21:42 schreef borisz het volgende:
komt er nog een mooie op
Die konden nog praktisch nadenken.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
herrinnert zich iemand nog Carla en Sophie?
De belgische dozen 2 jaar geleden?![]()
zij hebben nota bene gewonnen
![]()
Wat moet je ermee, straks ben je alweer bij pagina vier.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:42 schreef borisz het volgende:
komt er nog een mooie op
Inderdaad, die maakte gebruik van hun looks en charmes omdat ze dat ook echt hielp buiten de taktieken om. Deze 2 hebben niets anders.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die konden nog praktisch nadenken.
Ik denk dat het voor Paul beter is als ze het niet redden.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:45 schreef golfer het volgende:
Blond en dommer mogen wat mij betreft nog wel even blijven.
Ik hoop dat die vreselijke Pascalle er uit vliegt, hoewel ik het wel jammer voor Paul zou vinden.
Ik was ook fanquote:Op zondag 25 februari 2007 21:45 schreef babette21 het volgende:
Karla en Sophie waren geweldig!!! wij zaten hier met spandoeken op de bank
"als het maar proper is he"... en dan nog winnen ook!!
goed plan, maar eh.... twee maanden opzeg-termijn he....quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef Fancypancy het volgende:
Wat doen we nog hier.... zullen we gister weg gaan???![]()
tja allleen gok ik dat ik dan ook rondreis als deze peeps....... zonder geldquote:Op zondag 25 februari 2007 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
goed plan, maar eh.... twee maanden opzeg-termijn he....
maar ik kan morgen ontslag nemen, dan kunnen we op 26 april vertrekken!!
daar ben je wel wat laat meequote:Op zondag 25 februari 2007 21:44 schreef Liquidootje het volgende:
ik wil mee doen!
laten we dan tóch maar in december gaan, maar wél zo gaan rondreizenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef Fancypancy het volgende:
tja allleen gok ik dat ik dan ook rondreis als deze peeps....... zonder geld![]()
ik ze me niet eens meer herinneren.... er blijft me - behoudens Reinier:) - verdomd weinig bij van PEquote:Op zondag 25 februari 2007 21:45 schreef babette21 het volgende:
Karla en Sophie waren geweldig!!! wij zaten hier met spandoeken op de bank
"als het maar proper is he"... en dan nog winnen ook!!
Mja ik pas sindskort een televisie! Eerst keek ik nooit, nu vind ik het vet. Eerste aflevering die ik ooit gezien hebquote:Op zondag 25 februari 2007 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar ben je wel wat laat mee![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:48 schreef Liejannuh het volgende:
Carla en Sophie waren zo leuk!Die hebben heel erg verdiend gewonnen destijds!
Maar afijn, de nichtjes zijn irritant.En Pascalle ook.
ai ga je schamenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:49 schreef Wup het volgende:
ik ze me niet eens meer herinneren.... er blijft me - behoudens Reinier:) - verdomd weinig bij van PE
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:53 schreef BettyR het volgende:
Inge en Lien vergeet ik ook nooit meer...maar of dat positief is weet ik niet.
Er rijdt een extra busje mee met daarin camera + geluid en security. In sommige gevallen filmen ze dus ook in de auto.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef Smeich het volgende:
Die cameramensen he... hoe gaan die te werk? Dat vraag ik me wel eens vaker af... overvolle auto en dan niet plaats voor de cameraman/vrouw.. of ben ik nu dom?
even wachten tot het einde van deze PE, kan je het in de Making Of zienquote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef Smeich het volgende:
Die cameramensen he... hoe gaan die te werk? Dat vraag ik me wel eens vaker af... pakt men dan een overvolle auto en dan is er plots geen plaats meer voor de cameraman/vrouw..wat dan? of ben ik nu dom?
Yves en Wendyquote:Op zondag 25 februari 2007 21:55 schreef babette21 het volgende:
oh god ja, Inge en Lien, die waren echt niet tof...
en je had ook nog Krieke en Nathalie, en die huilies die dat jaar daarna wonnen (namen kwijt)
dank, die ja.... *braak*quote:Op zondag 25 februari 2007 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Yves en Wendy
Ik hoop met je meequote:Op zondag 25 februari 2007 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoop zo dat Ralph en Servio overleven.. de bikkel...
die enkel zag er echt NIET goed uit
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Pascal lijkt zo enorm op een oud-collega van me... als twee druppels
ja nu je het zegt die weet ik idd. ook nog ...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:53 schreef BettyR het volgende:
Inge en Lien vergeet ik ook nooit meer...maar of dat positief is weet ik niet.
Ook geweldig van Inge en Lien hoe ze hem toen in dat busje propten.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:57 schreef BettyR het volgende:
Vond t geweldig toen Reinier Inge en Lien ging dwars liggen.
quote:
ik voel weer enige telepathie......quote:
Nou... not dus.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Aub de nichtjes eruit
huh?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:02 schreef babette21 het volgende:
maar even serieus: Pascalle was dus ooit Pascal??
huhquote:Op zondag 25 februari 2007 22:02 schreef babette21 het volgende:
Ze lagen laatste.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:03 schreef Liquidootje het volgende:
Pff ik begrijp er niets van. Zitten ze daar en opeens, jullie vliegticket ligt klaar en afgelopen.
Ik denk dat de cameralui alleen meeliften als dat mogelijk is. Anders rijden ze er gewoon achteraan.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef Smeich het volgende:
Die cameramensen he... hoe gaan die te werk? Dat vraag ik me wel eens vaker af... pakt men dan een overvolle auto en dan is er plots geen plaats meer voor de cameraman/vrouw..wat dan? of ben ik nu dom?
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:02 schreef babette21 het volgende:
Nee man, die leveren genoeg hilariteit op om het vertrek van Homo&Foob goed te makenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:04 schreef Vogue het volgende:
He wat jammer dat die blondies mogen blijven
Dat vond ik ook alquote:Op zondag 25 februari 2007 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze heeft zo'n omgebouwde kop
maar verder zeg ik ook maar wat![]()
Die zijn zo dom, die komen echt niet verder, t'is dat Servio geblesseerd raakte want anders waren ze er dik aangegaanquote:Op zondag 25 februari 2007 22:01 schreef Bruce117 het volgende:
Maar ja nu hebben we de blondjes nog.
die namen zeggen me dus echt helemaal niksquote:Op zondag 25 februari 2007 22:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop dat Piet en Sylvia snel in een ravijn mieteren.
Sylvia is de 50-jarige Pipi Langkous wannabe met spijkerjasjes, zonder BH en ze heeft zo'n 100x "Ren voor je leven, Piet!" geroepen.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef babette21 het volgende:
die namen zeggen me dus echt helemaal niks
[dus ik heb gespiekt, maar die koppen zeggen me ook niet veel]
oh god, dat was ook zo'n bipolair duoquote:Op zondag 25 februari 2007 22:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Chris en Lut
Wat een onzin, misschien dat de blessure ervoor zorgde dat Servio&accountant bij de laatste drie kwamen, maar dat ze vervolgens daadwerkelijk zijn geëlimineerd hebben ze toch echt wel aan zichzelf te danken. Die twee bimbo's hebben zich in alle mogelijke bochten gewrongen om achterop te raken, maar al die tijd zaten Servio&Ralf thee te drinken bij een Brazilliaanse lesbo omdat ze niet durfden te zeggen dat ze haast haddenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zijn zo dom, die komen echt niet verder, t'is dat Servio geblesseerd raakte want anders waren ze er dik aangegaan
Volgens mij zag je bij de voorstukjes een hard huilende Piet!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben duidelijk voor Raf en Martha. Wat een topstel. Ik voorspel dat zij de Karla en Sophie en Chris en Lut van dit seizoen worden..
Ik hoop dat Piet en Sylvia snel in een ravijn mieteren.
Ja, maar ze groeiden naar elkaar toe en dat was een groot happy end.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef babette21 het volgende:
oh god, dat was ook zo'n bipolair duo
oh was zíj dat!!! ik luister meer dan dat ik kijk, dus dan moet je 't van dit soort dingen hebben...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sylvia is de 50-jarige Pipi Langkous wannabe met spijkerjasjes, zonder BH en ze heeft zo'n 100x "Ren voor je leven, Piet!" geroepen.
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sylvia is de 50-jarige Pipi Langkous wannabe met spijkerjasjes, zonder BH en ze heeft zo'n 100x "Ren voor je leven, Piet!" geroepen.
Ja dat was inderdaad niet heel slimquote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef Gezondaar het volgende:
Die twee bimbo's hebben zich in alle mogelijke bochten gewrongen om achterop te raken, maar al die tijd zaten Servio&Ralf thee te drinken bij een Brazilliaanse lesbo omdat ze niet durfden te zeggen dat ze haast hadden![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
ja die eeuwige haat-liefde verhouding tussen die twee, uiteindelijk werd het wat vermoeiend...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar ze groeiden naar elkaar toe en dat was een groot happy end..
stonden zij in de finale? joh.... volgens mij was ik bij dit seizoen halfwege afgehaakt...quote:Op die grote deceptie in de finale na, uiteraard. Dat ze gewoon verloren van. Yves en Wendy.
.
die hadden van mij wel exit gemogen inderdaadquote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Tja, Piet en Sylvia... Nee, gaat 'm gewoon niet worden.
De ruzie die ze volgende week krijgen maakt het misschien wel interessant, in plaats van dat "ja, we zijn al 50 jaar verliefd en die verliefdheid is... alles, mijn hele bestaan. Compleet, bladieblaquote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Tja, Piet en Sylvia... Nee, gaat 'm gewoon niet worden.
Maar ze rennen voor hun leven...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die hadden van mij wel exit gemogen inderdaad
Whehehe, Lut heeft een politieke carriere!quote:Lut VAN WINKEL
21ste plaats
“Sterk van Neerpelt tot in Tibet!”
Als zelfstandige ken ik de noden van de middenstand van binnen uit. Ondernemen en daadkracht moeten ook in de Neerpelter politiek meer aandacht krijgen. Geen ijdele woorden maar daden. Doorzetten en volhouden tot het einde zoals in Peking-express.
Ik hoop dat ze dood zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef BVO het volgende:
Inge en Lien hadden moeten winnen.
Hij rent voor zijn leven maar zij haalt hem de hele tijd bijquote:
Pascalle is cool.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
Paul en Pascalle gaat ook nog wat worden. Wat een opgedoft mens zeg.. denk dat als ze een nagel breekt dat ze er mee stopt: zoals Servio zei: ik stop pas, als ik wat breek
dat ligt haar denk ik welquote:Op zondag 25 februari 2007 22:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Whehehe, Lut heeft een politieke carriere!
Dat worden de grootste tenenkrommers denk ikquote:Op zondag 25 februari 2007 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Egbert en Jozefien.. daar werd ik trouwens ook niet bepaald hysterisch van
Josefien heeft potentie, mits ze niet zo tuttig blijkt te zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Egbert en Jozefien.. daar werd ik trouwens ook niet bepaald hysterisch van
ja maar je hebt om gaan, en om gaan... had nog mooie tv kunnen wordenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach, denk niet dat het een groot gemis is, die twee eruit. De homofoob was nu al zo ongeveer om.
Dat was ook al een beetje mijn bedoeling van mijn post.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar je hebt om gaan, en om gaan... had nog mooie tv kunnen worden
en ja ik ben me bewust van de foutheid van deze opmerking![]()
Ralf kwam af en toe wel wat nichteriger over dan Servioquote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar je hebt om gaan, en om gaan... had nog mooie tv kunnen worden
en ja ik ben me bewust van de foutheid van deze opmerking![]()
wordt idd niet herhaaldquote:Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef Piles het volgende:
Weet iemand of de aflevering herhaald wordt?
Zal wel niet, NET5 kennende
ik weet niet meer wat ie precies zei maar het was iets in de trant van:quote:Op maandag 26 februari 2007 08:59 schreef maedel het volgende:
Balen dat Servio er al uit moest.... ik had dat wel leuk gevonden met die homofoob erbij.
En dat PE niet herhaald wordt is echt lastig.
Hij had best een goede conditie voor een homoquote:
Mee eens, goed begin.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:35 schreef het-is-mij het volgende:
Leuke aflevering, leuk begin, kan nog wat worden.
Diversiteit aan koppels, zeer beneiuwd.
mijn vriend vond het stukje dat ze zich aan het aankleden was niet verkeerdquote:Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef Nuna het volgende:
Mèn wat een niveau weer van die blondjes.
Sjezis, wat waren die twee dom.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef Nuna het volgende:
Mèn wat een niveau weer van die blondjes.
Hehehe inderdaad, en dan je krulset e.d. meenemen in zo'n rugtas, beetje ijdel oke maar datquote:Op maandag 26 februari 2007 10:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Mee eens, goed begin.
Vraag me vaak wel af wat voor sommige mensen de drijfveer is om zich op te geven voor zo'n programma........als je bijv. nog nooit in een tent geslapen hebt of als je denkt dat je het met je blonde haar wel red(lachu trouwens dat ze gewoon 2 keer helemaal fout gaan).
Servio was toch het nichtje c.q het pootje?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:02 schreef BettyR het volgende:
Die nichtje zijn gewoon vreselijk.
Zo jammer dat die Servio zn pootje verzwikte.
het schijntquote:Op maandag 26 februari 2007 20:08 schreef Ang3l het volgende:
Fuck. Gemist.
En ik kan geen afleveringen vinden op de site....
Iemand een tip?
He, dit is goed nieuws, zo leer ik lekker snel die namen en het bijbehorende gedrag een beetje!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het schijnt
WOENSDAGAVOND 22.30 HERHAALD TE WORDEN
zondag 20.30 Net5quote:behalve de herhaling, wanneer wordt t nog meer uitgezonden?
Ik zie het niet in de tv gids, hoor..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het schijnt
WOENSDAGAVOND 22.30 HERHAALD TE WORDEN
het kwam gisteren ook in beeld voorbij scrollen op Net5 toen ik de Gilmore Girls zat te kijkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 04:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Weer gemist, bahKomt er nog een herhaling?
[..]
Ik zie het niet in de tv gids, hoor..
Laatste moment planning ofzo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het kwam gisteren ook in beeld voorbij scrollen op Net5 toen ik de Gilmore Girls zat te kijken![]()
het klopt dus echt
![]()
Lijkt een eenmalig iets.quote:Woensdag om 22.35 uur
Peking Express
Heb je afgelopen zondag de eerste, extra lange aflevering van 'Peking Express: Zuid-Amerika' gemist? Vanavond wordt deze eenmalig herhaald. En wil je kans maken op een mooie reis naar Brazilië? Doe dan mee aan de prijsvraag!
Maar er staat in de gids Mr.T en nog iets ofzo...quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:06 schreef maedel het volgende:
ok, van de site (toch daar nog maar even gecheckt):
[..]
Lijkt een eenmalig iets.
Ja, die gidsen worden twee weken van tevoren al gedrukt, dus die site lijkt me actuelerquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Maar er staat in de gids Mr.T en nog iets ofzo...
Ik bedoel de Teletekst gids, sorry!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, die gidsen worden twee weken van tevoren al gedrukt, dus die site lijkt me actueler
Ik geef je het voordeel van de twijfelquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
het is echt zo! geloof me! het scrollde gisteren voorbij op Net522.35
![]()
zou best kunnen dat het alleen de eerste aflevering is![]()
quote:Woensdag om 22.35 uur
Peking Express
Heb je afgelopen zondag de eerste, extra lange aflevering van 'Peking Express: Zuid-Amerika' gemist? Vanavond wordt deze eenmalig herhaald.
Hey bij jouw profiel staat Brasil.. je woont er ook nog echtquote:
ja, ik woon er echtquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:32 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Hey bij jouw profiel staat Brasil.. je woont er ook nog echt??
Heb je de Blondo's niet live in aktie gezien![]()
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
het is echt zo! geloof me! het scrollde gisteren voorbij op Net522.35
![]()
zou best kunnen dat het alleen de eerste aflevering is![]()
vind moeder en zoon erg veel lijken op die twee belgische broertjes uit een vorige pe, weet niet meer hoe ze heten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 07:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind moeder en zoon erg schattigJa nou ja, vooral moeder dan
Hier in Belgie hebben we Roosquote:Op zondag 4 maart 2007 12:08 schreef Nuna het volgende:
Ik vind Art eigenlijk maar een irritant mannetje. Hoe hij praat, hoe hij doet.. Ik kan er niets aan doen.
Doet zij daar eigenlijk al het presenteerwerk? Zoals wij hier meer Art te zien krijgen, krijgen jullie voor het meerendeel Roos?quote:Op zondag 4 maart 2007 12:51 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Hier in Belgie hebben we Roos![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zoek niet, ik vind.
Roos is hier in elk geval de stem die alles inspreekt , maar volgens mij krijgen wij bij de opdrachten hetzelfde te zien hoor. Hier is dat afwisselend Roos of Art die ergens staat.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Doet zij daar eigenlijk al het presenteerwerk? Zoals wij hier meer Art te zien krijgen, krijgen jullie voor het meerendeel Roos?
Art is leukquote:Op zondag 4 maart 2007 12:08 schreef Nuna het volgende:
Ik vind Art eigenlijk maar een irritant mannetje. Hoe hij praat, hoe hij doet.. Ik kan er niets aan doen.
Ik vind ze meer geil dan ergenisquote:Op zondag 4 maart 2007 20:42 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Yesss de blondies weer. Heerlijke objecten van ergernis. Met 1 kenmerk slechts: blond.
Inderdaad, wat een lulquote:Op zondag 4 maart 2007 20:50 schreef Liquidootje het volgende:
Egbert mag sterven !
Ik erger me aan alle 150 kgquote:
Ja die zie je echt amper, net als dat vreselijke stel (ik weet niet hoe ze heten, maar die man en vrouw)quote:
ik ookquote:Op zondag 4 maart 2007 20:52 schreef Piles het volgende:
Ik krijg jeuk van zo'n "beste-vrienden"-koppel![]()
Met hun richtingsgevoel zijn ze in staat om in Australie uit te komenquote:Op zondag 4 maart 2007 20:55 schreef k_man het volgende:
Mijn hemel, die twee blondjes.
Jammer dat ze er waarschijnlijk heel snel uit liggen. Ze zijn erg grappig.
Je vraagt je af hoe ze in Nederland uberhaupt de weg vanaf het winkelcentrum terug naar huis vinden.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met hun richtingsgevoel zijn ze in staat om in Australie uit te komen
op zich wel een mooie eigenschap, zolang je maar fair blijft ten opzichte van anderenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:04 schreef Adelante het volgende:
die pascal is best een beetje een loser met z'n moeten winnen, de beste willen zijn en niet tegen z'n verlies kunnen
Heel verwarrend. Het is pascalle die-vrouw-van-35 en pascal de-must-win-boyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |