Ik vind ze meer geil dan ergenisquote:Op zondag 4 maart 2007 20:42 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Yesss de blondies weer. Heerlijke objecten van ergernis. Met 1 kenmerk slechts: blond.
Inderdaad, wat een lulquote:Op zondag 4 maart 2007 20:50 schreef Liquidootje het volgende:
Egbert mag sterven !
Ik erger me aan alle 150 kgquote:
Ja die zie je echt amper, net als dat vreselijke stel (ik weet niet hoe ze heten, maar die man en vrouw)quote:
ik ookquote:Op zondag 4 maart 2007 20:52 schreef Piles het volgende:
Ik krijg jeuk van zo'n "beste-vrienden"-koppel![]()
Met hun richtingsgevoel zijn ze in staat om in Australie uit te komenquote:Op zondag 4 maart 2007 20:55 schreef k_man het volgende:
Mijn hemel, die twee blondjes.
Jammer dat ze er waarschijnlijk heel snel uit liggen. Ze zijn erg grappig.
Je vraagt je af hoe ze in Nederland uberhaupt de weg vanaf het winkelcentrum terug naar huis vinden.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met hun richtingsgevoel zijn ze in staat om in Australie uit te komen
op zich wel een mooie eigenschap, zolang je maar fair blijft ten opzichte van anderenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:04 schreef Adelante het volgende:
die pascal is best een beetje een loser met z'n moeten winnen, de beste willen zijn en niet tegen z'n verlies kunnen
Heel verwarrend. Het is pascalle die-vrouw-van-35 en pascal de-must-win-boyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |