het kwam gisteren ook in beeld voorbij scrollen op Net5 toen ik de Gilmore Girls zat te kijkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 04:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Weer gemist, bahKomt er nog een herhaling?
[..]
Ik zie het niet in de tv gids, hoor..
Laatste moment planning ofzo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het kwam gisteren ook in beeld voorbij scrollen op Net5 toen ik de Gilmore Girls zat te kijken![]()
het klopt dus echt
![]()
Lijkt een eenmalig iets.quote:Woensdag om 22.35 uur
Peking Express
Heb je afgelopen zondag de eerste, extra lange aflevering van 'Peking Express: Zuid-Amerika' gemist? Vanavond wordt deze eenmalig herhaald. En wil je kans maken op een mooie reis naar Brazilië? Doe dan mee aan de prijsvraag!
Maar er staat in de gids Mr.T en nog iets ofzo...quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:06 schreef maedel het volgende:
ok, van de site (toch daar nog maar even gecheckt):
[..]
Lijkt een eenmalig iets.
Ja, die gidsen worden twee weken van tevoren al gedrukt, dus die site lijkt me actuelerquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Maar er staat in de gids Mr.T en nog iets ofzo...
Ik bedoel de Teletekst gids, sorry!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, die gidsen worden twee weken van tevoren al gedrukt, dus die site lijkt me actueler
Ik geef je het voordeel van de twijfelquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
het is echt zo! geloof me! het scrollde gisteren voorbij op Net522.35
![]()
zou best kunnen dat het alleen de eerste aflevering is![]()
quote:Woensdag om 22.35 uur
Peking Express
Heb je afgelopen zondag de eerste, extra lange aflevering van 'Peking Express: Zuid-Amerika' gemist? Vanavond wordt deze eenmalig herhaald.
Hey bij jouw profiel staat Brasil.. je woont er ook nog echtquote:
ja, ik woon er echtquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:32 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Hey bij jouw profiel staat Brasil.. je woont er ook nog echt??
Heb je de Blondo's niet live in aktie gezien![]()
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
het is echt zo! geloof me! het scrollde gisteren voorbij op Net522.35
![]()
zou best kunnen dat het alleen de eerste aflevering is![]()
vind moeder en zoon erg veel lijken op die twee belgische broertjes uit een vorige pe, weet niet meer hoe ze heten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 07:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind moeder en zoon erg schattigJa nou ja, vooral moeder dan
Hier in Belgie hebben we Roosquote:Op zondag 4 maart 2007 12:08 schreef Nuna het volgende:
Ik vind Art eigenlijk maar een irritant mannetje. Hoe hij praat, hoe hij doet.. Ik kan er niets aan doen.
Doet zij daar eigenlijk al het presenteerwerk? Zoals wij hier meer Art te zien krijgen, krijgen jullie voor het meerendeel Roos?quote:Op zondag 4 maart 2007 12:51 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Hier in Belgie hebben we Roos![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zoek niet, ik vind.
Roos is hier in elk geval de stem die alles inspreekt , maar volgens mij krijgen wij bij de opdrachten hetzelfde te zien hoor. Hier is dat afwisselend Roos of Art die ergens staat.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Doet zij daar eigenlijk al het presenteerwerk? Zoals wij hier meer Art te zien krijgen, krijgen jullie voor het meerendeel Roos?
Art is leukquote:Op zondag 4 maart 2007 12:08 schreef Nuna het volgende:
Ik vind Art eigenlijk maar een irritant mannetje. Hoe hij praat, hoe hij doet.. Ik kan er niets aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |