Ik heb veels te veel vakantiedagen en als ik niet weg zou mogen, zet ik mijn baas gewoon erbij op het formulierquote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
collega & ik stonden 'n half jaar terug met de aanmeldformulieren (voor deze editie dus) in onze handen, maar toen kregen we al te horen dat we absoluut géén 6 weken weg mochten
zozo twéé smileys?! wat is er met je gebeurd johquote:
ja da's wel 'n beetje treurig... maar dat weken we wel los ofzoquote:hij is wel ernstig dol op zn mama.... hij woont bij haar en gaat ermee op Peking Express.....
Dat valt tot nu toe echt 100% mee....quote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Lekker ook die vooroordelen van die gozer tegen homo's
ja op zich wel maar die bekrompenheid van die gozerquote:Op zondag 25 februari 2007 21:27 schreef BVO het volgende:
Lullig voor die Ralph.
oeh ik vergeet deze heerlijke fok!-traditie ook helemaalquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat valt tot nu toe echt 100% mee....
En dat gaan we proberen het tegendeel te bewijzen, maar wel op het uiterlijk gaan gooienquote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef Bruce117 het volgende:
Je hebt toch wel last van vooroordelen
wil jij straks ook mijn rugzak dragen??quote:Op zondag 25 februari 2007 21:33 schreef Fancypancy het volgende:
omg ze draagt nog steeds niet haar eigen rugzak....
Maar wel lekker ingezoomd op hun tietenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Oh jee, doe het maar op de hoerige manier maar als je te dom bent om een kaart te snappen dan helpt het niet veel ben ik bang
als er maar geen krultangen, haarspelden en fohns inzittenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
wil jij straks ook mijn rugzak dragen??
shitquote:Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef Fancypancy het volgende:
als er maar geen krultangen, haarspelden en fohns inzitten![]()
absoluut, respect voor de voet-kwestiequote:
die blondjes zijn nu al niet leuk meer, die gimmick is al uitgewerktquote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Eigenlijk moeten deze duo's er alle drie in blijven. Ze zijn zo lekker opvallend en 1-dimensionaal.
Ik zou mooi uitdelen bij de plaatselijke bevolking, hoe verder ze komen, hoe lichter de tas.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:33 schreef Fancypancy het volgende:
omg ze draagt nog steeds niet haar eigen rugzak....
Vind ik ook, ze staan garant voor leuke beelden.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:37 schreef Flem het volgende:
Potverdomme; die sletjes moeten wel door.
Wat doen we nog hier.... zullen we gister weg gaan???quote:Op zondag 25 februari 2007 21:38 schreef babette21 het volgende:
ja gooi er ook nog 'n Australiëfilmpje tegenaan, nu wordt ik helemaal gek![]()
* Jojogirl vermaakt zich wel met zich verbazen over het duo hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die blondjes zijn nu al niet leuk meer, die gimmick is al uitgewerkt
maar dat is dan ook het enige..quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind ik ook, ze staan garant voor leuke beelden.
Ik denk dat die gimmick hén er nu uit gaat werkenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die blondjes zijn nu al niet leuk meer, die gimmick is al uitgewerkt
Beide duo's... Dat andere duo is nix. Zorgde vorig jaar ook niet voor echt leuke tv...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar dat is dan ook het enige..
heb dan liever dat Servio en Ralf doorgaan![]()
herrinnert zich iemand nog Carla en Sophie?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:40 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
* Jojogirl vermaakt zich wel met zich verbazen over het duo hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |