jammer, vond ze wel 'stoer'.....quote:Op zondag 25 februari 2007 21:09 schreef Gezondaar het volgende:
Ik denk toch dat de geknakte enkel ze fataal gaat worden![]()
da's wel heel leuke erger-tvquote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef Nesle het volgende:
Pascalle en Piet mogen van mij anders meteen retour.
idd, hebben allemaal een lachwekkende factor in zich. Die Piet en Sylvia hadden eruit gemoeten.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:17 schreef Gezondaar het volgende:
Kut, al deze koppels wil ik erin houden!![]()
babettequote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef babette21 het volgende:
ik ben niet zo goed in namen, maar die griet en die bebrilde homojongen zijn stom
Egbert en Josefienquote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef babette21 het volgende:
ik ben niet zo goed in namen, maar die griet en die bebrilde homojongen zijn stom
Fancypancy!!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef Fancypancy het volgende:
jammer, vond ze wel 'stoer'.....
daar heb ik nog niet veel van gezien, ik vind die broertjes stomquote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef babette21 het volgende:
Stoeipoezen.... Die zijn gewoon echt niet slim.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:19 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
wie vallen af denken jullie? stoeipoezen? homo/-foob? of fitte belg / make-updoosje?
nee die snappen er echt geen hol vanquote:Op zondag 25 februari 2007 21:20 schreef existenz het volgende:
[..]
Stoeipoezen.... Die zijn gewoon echt niet slim.
ja mooi he...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:19 schreef Fancypancy het volgende:
[..]
heeerlijk die gastvrijheid!!! IK WIL TERUG!!!!
zou wel jammer zijn, moet toch iets te kijken overblijven voor de mannen....quote:Op zondag 25 februari 2007 21:20 schreef existenz het volgende:
[..]
Stoeipoezen.... Die zijn gewoon echt niet slim.
Hey Wupje!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:20 schreef Wup het volgende:
daar heb ik nog niet veel van gezien, ik vind die broertjes stom
Dat wel, maar ik erger me al teveel aan schildpad Pascallequote:
helemaal mee eens!!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:21 schreef Smeich het volgende:
[..]
ja mooi he...
Nederlanders Westerlingen kunnen er veel van leren
Ja, die hadden hun eerste SOA al bijna te pakkenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:24 schreef TheVulture het volgende:
oh oh, de nichtjes komen in een bordeel uit denk ik
is ie nu nog te groenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:23 schreef babette21 het volgende:
Raf is schattig, die mag zich over 'n paar jaar komen melden![]()
collega & ik stonden 'n half jaar terug met de aanmeldformulieren (voor deze editie dus) in onze handen, maar toen kregen we al te horen dat we absoluut géén 6 weken weg mochtenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:22 schreef existenz het volgende:
En weer krijg ik het idee om me toch eens op te geven... Heb ik nu al een paar jaar... Toch maar eens doen dan
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:23 schreef babette21 het volgende:
Raf is schattig, die mag zich over 'n paar jaar komen melden![]()
gewoon een kwestie van tijd....quote:Op zondag 25 februari 2007 21:24 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, die hadden hun eerste SOA al bijna te pakken![]()
Ja, ben bang van wel.quote:
Jammer!!! Hoeveel inschrijfgeld is ermee gemoeid? Ben daar wel benieuwd naar.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
collega & ik stonden 'n half jaar terug met de aanmeldformulieren (voor deze editie dus) in onze handen, maar toen kregen we al te horen dat we absoluut géén 6 weken weg mochten
jaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:27 schreef MissX het volgende:
Als die doorgaat met die voet, verneukt die hem volgens mij voor altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |