bronquote:Na drie seizoenen in Azie (vier als je de VIP-versie meetelt) verhuist het programma Peking Express nu van werelddeel. Eerdere seizoenen werden opgenomen in Rusland, China, Zuid-Oost Azie en India. Die vierde 'gewone' reeks zal echter verhuizen naar Zuid Amerika. Uitzending van deze reeks volgt in het voorjaar van 2007.
Als ze naar Brazilië gaan, wordt het Portugees, en da's toch wel iets moeilijkerquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:18 schreef Bayswater het volgende:
Niet leuk, spaans is zo geleerd.
bronquote:In de vierde editie van Peking Express wordt er voor het eerst door een ander continent geracet: Zuid-Amerika. De route gaat van de Atlantische Oceaan naar de Stille Zuidzee, recht door het hart van Zuid-Amerika. Landen die worden doorkruist zijn Brazilië, Bolivia en Peru. Uiteraard wordt daarbij stilgestaan bij alle noemenswaardige steden en plaatsen die de deelnemers onderweg tegenkomen. Denk aan onder andere Rio de Janeiro, Brasilia, Corumba, La Paz en Lima waar de finale plaatsvindt.
Peking Express wordt voor de kandidaten een onbeschrijfelijke ervaring, laat NET 5 weten. “In hoog tempo liften ze door het continent heen en maken ze onderweg ken- nis met de vele verschillende culturen die Zuid-Amerika rijk is“, aldus een zegsvrouw. “Eén van de hoogtepunten van de reis is de Machu Picchu in Peru. Deze stad van de Inca’s behoort tot één van de wereldwonderen. Verder moeten de deelnemers lama’s scheren en vangen ze als ware cowboys kalveren met een lasso. Maar ook liften langs gevaarlijke snelwegen en het doden van piranha’s hoort bij de opdrachten.”
Presentator Art Rooijakkers presenteert het programma samen met Roos van Acker. “Na drie edities van Peking Express in Azië maken we nu de overstap naar een nieuw continent: Zuid-Amerika“, vertelt Art. “Ik had me er vooraf veel van voorgesteld, maar ik had nooit gedacht dat de verandering zó groot zou zijn. Azië is fascinerend, prachtig en interessant, maar Zuid-Amerika swingt, bruist en is minstens zo geweldig. Het contact met de bevolking in Zuid-Amerika is veel heftiger en intenser; Aziaten zijn in het algemeen rustiger en gereserveerder, terwijl de Zuid-Amerikanen die wij tegenkwamen barstten van de energie en van iedere dag een nieuw feest wisten te maken.” Peking Express: Zuid-Amerika is vanaf zondag 25 februari te zien op NET 5.
Yeahquote:Peking Express: Zuid-Amerika is vanaf zondag 25 februari te zien op NET 5.
terughoudend? Je kan tijden gratis in een pick-up ofzo meerijden. Vergeleken NL zijn ze zeer gastvrij is mijn ervaring. Vergeleken Azie weet ik het niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:24 schreef Wakey het volgende:
Dit wist ik al lang![]()
Volgens mij moeten ze van Rio de Janeiro naar Lima, via Bolivia.
Het lijkt mij niet zo leuk en uitdagend als de series in Azië, maar in Zuid-Amerika is men ook erg terughoudend in het meenemen van lifters dus misschien dat het daardoor lastig wordt. Ik ga iig wel kijken, want ik hou van Zuid-Amerika en het lijkt me erg leuk om eens bekende dingen te zien in PE.
Zouden er streams zijn of zoiets als uitzendinggemist.nl ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:33 schreef static het volgende:
Heel erg jammer dat ik dit niet kan volgen.
net5 heeft zo'n dienst niet. alleen de publieken en Tien hebben dat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zouden er streams zijn of zoiets als uitzendinggemist.nl ?
RTL ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
net5 heeft zo'n dienst niet. alleen de publieken en Tien hebben dat.
bronquote:Peking Express ontdekt Zuid-Amerika
Zomdag, NET 5, 20.30 UUR
Fans van Peking Express kunnen hun hart ophalen en wie er nooit naar kijkt, zou het nu toch moeten doen. Want het gaat er, zoals de Vlaamse kandidaten het noemen, ’stuiven!’ Op z’n Hollands heet dat: de beuk gaat erin! De start belooft bloedstollend te worden, want één koppel moet al afvallen nog voor de race goed en wel is begonnen. Het is voor de deelnemers vanaf het eerste moment erop of eronder. „Ren voor je leven…!” sporen ze elkaar brullend aan, want niemand wil tot dat ’koppeltje losers’ behoren.
En, het programma heet dan wel Peking Express, maar deze vierde race heeft niets met het Verre Oosten te maken. In hoog tempo liften de acht overgebleven koppels door het swingende en fascinerende Zuid-Amerika. Bijkans in één rechte streep van Rio de Janeiro in Brazilië naar Lima in Peru, van de Atlantische Oceaan naar de Stille Zuidzee En de koppels zijn al even bijzonder als de enerverende trip. Zo is daar de hitsige Pascalle, die is gekoppeld aan de 23 jaar oudere Belg Paul, waar Pascalle „niet dóód naast gevonden wil worden”, zoals ze bij terugkomst zegt. De nichtjes Anja en Nancy, twee guitige gansjes, die „alle vooroordelen over domme blondjes waar hebben gemaakt”. Zo lezen ze kaart omgekeerd en liften aan de verkeerde kant van de weg. De Belgische broertjes Hannes (20) en Jesse (22) doen geen stap buiten elkaar, maar waren „toch liever met een lekker wijf op stap gegaan”.
De homofobe accountmanager Ralph (27) die een span moet vormen met kapper Servio (23), die pal na de start zijn been knakt. Vijftien dagen rust, maar daar wil Servio niet van weten: doorgaan! „Wat een doorzettingsvermogen”, roept Ralph vol ontzag: „En dat voor een homo!”
En zo zijn er nog vier vriendelijke, lieve, gekke koppels die genoeg reden zijn om voor zondag Peking Express in de agenda te zetten.
Vanaf 27 februari elke dinsdag om 21u30 op VT4quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:17 schreef Adelante het volgende:
wanner zenden de belgen uit?
dat vind ik wel tegenvallen eigenlijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:00 schreef BVO het volgende:
het makkelijk te leren (..) portugees
De taal in zijn geheel is lastig ja, maar basisuitdrukkingen zijn nog wel te doen op zich. Maar idd veel lastiger dan Spaansof Italiaans, het is vooral qua uitspraak veel meer Arabisch. Qua lezen lijkt het veel meer op Spaans.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:07 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dat vind ik wel tegenvallen eigenlijk
Dat vind ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:11 schreef qwerty_x het volgende:
de uitspraak lijkt op Arabisch ???
Karla en Sophiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:10 schreef Zephyrus het volgende:
Super!
Ik las het van de week al in de tv-gids. Ben benieuwd! Ik ga zeker kijken zondag. Ik heb al een voorgevoel bij die twee blondjes: ze gaan ver komen. Doet me denken aan Karla en Sophie die met wat stommiteiten toch de hele race hadden gewonnen.
Ja leek er erg veel op, ik dacht ook dat dat peking was maar was anders.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:22 schreef Adelante het volgende:
Dacht van de week even een trailer te zien op net5, maar dat was een ander programma met ongeveer hetzelfde concept volgens mij Hartstocht???
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Iteejer en Yvonne doen ook mee
[afbeelding]
Da's waar. Ik vond de vergelijking ook wel treffend eigenlijkquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:44 schreef TheVulture het volgende:
Te Vette Peking Express... vanavond gaan we weer genieten
Heb de BN'er reeks gemist door desinteresse maar deze ga ik weer helemaal volgen
Of toch nietquote:De nichtjes Anja en Nancy, twee guitige gansjes, die „alle vooroordelen over domme blondjes waar hebben gemaakt”. Zo lezen ze kaart omgekeerd en liften aan de verkeerde kant van de weg.
quote:Zo is daar de hitsige Pascalle, die is gekoppeld aan de 23 jaar oudere Belg Paul, waar Pascalle „niet dóód naast gevonden wil worden”
Die vind ik nu al leukquote:De nichtjes Anja en Nancy, twee guitige gansjes, die „alle vooroordelen over domme blondjes waar hebben gemaakt”. Zo lezen ze kaart omgekeerd en liften aan de verkeerde kant van de weg.
Die lijken me dan weer wel saaiquote:De Belgische broertjes Hannes (20) en Jesse (22) doen geen stap buiten elkaar, maar waren „toch liever met een lekker wijf op stap gegaan”.
Altijd leuk, een "odd couple"quote:De homofobe accountmanager Ralph (27) die een span moet vormen met kapper Servio (23), die pal na de start zijn been knakt.
Ik ben benieuwd!!!quote:En zo zijn er nog vier vriendelijke, lieve, gekke koppels die genoeg reden zijn om voor zondag Peking Express in de agenda te zetten.
Ik hoop dat ze dat laatste idd doen, en dat het niet twee van die 'vriendinnen' zijnquote:Egbert en Josefien zijn goede vrienden die hun ultieme droom navolgen en meteen komaf willen maken met alle vooroordelen over homo’s en Missen.
Veel homo's deze editiequote:Op zondag 25 februari 2007 15:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat laatste idd doen, en dat het niet twee van die 'vriendinnen' zijn.
Ik vergeet de namen altijd heel snel, wie waren dat?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Als er maar niet zo'n Inge & Lien koppel bij zit..
Die ja.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:18 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik vergeet de namen altijd heel snel, wie waren dat?
Toch niet die lesbo's he?! Die háátte ik!![]()
![]()
!!!
die waren juist super! echt iedereen en vooral zichzelf opnaaien om maar de eerste te zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 15:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die ja.
Die waren echt godsgruwelijk irritant.
[afbeelding]
Ja dat was de categorie: geen bloed meer onder de nagelsquote:Op zondag 25 februari 2007 15:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die ja.
Die waren echt godsgruwelijk irritant.
[afbeelding]
Ik dacht het ook gelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 14:57 schreef Gezondaar het volgende:
Vanavond alweer?!![]()
Zouden Paul en Pascalle de nieuwe Reinier en Clarinka zijn?![]()
ja joh, vertel ook meteen wie de eerste aflevering wintquote:Op zondag 25 februari 2007 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Servio breekt zijn beenDan lijkt het me niet dat die ver gaan komen
Ja dat vertel ik niet, dat staat gewoon hierboven hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja joh, vertel ook meteen wie de eerste aflevering wint
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat vertel ik niet, dat staat gewoon hierboven hoor
Ik heb hemquote:Op zondag 25 februari 2007 17:53 schreef Coam het volgende:
Ik heb er zin in!
Oh, weet er iemand waar ik de Peking Express 1 dvd kan kopen? Wil die zo graag zien!
Reinierquote:Op zondag 25 februari 2007 14:57 schreef Gezondaar het volgende:
Vanavond alweer?!![]()
Zouden Paul en Pascalle de nieuwe Reinier en Clarinka zijn?![]()
ohw, daar had ik dus overheen gelezenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat vertel ik niet, dat staat gewoon hierboven hoor
Is idd wel weer lekker zo'n programma op de zondagavondquote:
Ik zag er 1 met dikke tieten. Voor die ben ikquote:Op zondag 25 februari 2007 20:43 schreef Flem het volgende:
Ik tel één chick.
Uhuquote:Op zondag 25 februari 2007 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijke combi... de homofoob en de homo
was een slecht jaarquote:
Die komen terug met 10 verschillende soa's. Voor ieder land 2.quote:
nu de homo/homofoob nog en de nichtjesquote:
het zijn Belgenquote:
dat zou inderdaad wel erg jammer zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:09 schreef Gezondaar het volgende:
Ik denk toch dat de geknakte enkel ze fataal gaat worden![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:05 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik zag de smiley in eerste instantie niet en dacht dat je een r&p krasser bedoelde
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:12 schreef babette21 het volgende:
.... en het is ze weer gelukt om 'n aantal onverstaanbare Belgen te vinden!
Braziliaanse vrouwenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:13 schreef TheVulture het volgende:
De looks van de jongens doen het goed
nee atb, dat valt niet mee!!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Valt wel mee toch?
jammer, vond ze wel 'stoer'.....quote:Op zondag 25 februari 2007 21:09 schreef Gezondaar het volgende:
Ik denk toch dat de geknakte enkel ze fataal gaat worden![]()
da's wel heel leuke erger-tvquote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef Nesle het volgende:
Pascalle en Piet mogen van mij anders meteen retour.
idd, hebben allemaal een lachwekkende factor in zich. Die Piet en Sylvia hadden eruit gemoeten.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:17 schreef Gezondaar het volgende:
Kut, al deze koppels wil ik erin houden!![]()
babettequote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef babette21 het volgende:
ik ben niet zo goed in namen, maar die griet en die bebrilde homojongen zijn stom
Egbert en Josefienquote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef babette21 het volgende:
ik ben niet zo goed in namen, maar die griet en die bebrilde homojongen zijn stom
Fancypancy!!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef Fancypancy het volgende:
jammer, vond ze wel 'stoer'.....
daar heb ik nog niet veel van gezien, ik vind die broertjes stomquote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef babette21 het volgende:
Stoeipoezen.... Die zijn gewoon echt niet slim.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:19 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
wie vallen af denken jullie? stoeipoezen? homo/-foob? of fitte belg / make-updoosje?
nee die snappen er echt geen hol vanquote:Op zondag 25 februari 2007 21:20 schreef existenz het volgende:
[..]
Stoeipoezen.... Die zijn gewoon echt niet slim.
ja mooi he...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:19 schreef Fancypancy het volgende:
[..]
heeerlijk die gastvrijheid!!! IK WIL TERUG!!!!
zou wel jammer zijn, moet toch iets te kijken overblijven voor de mannen....quote:Op zondag 25 februari 2007 21:20 schreef existenz het volgende:
[..]
Stoeipoezen.... Die zijn gewoon echt niet slim.
Hey Wupje!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:20 schreef Wup het volgende:
daar heb ik nog niet veel van gezien, ik vind die broertjes stom
Dat wel, maar ik erger me al teveel aan schildpad Pascallequote:
helemaal mee eens!!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:21 schreef Smeich het volgende:
[..]
ja mooi he...
Nederlanders Westerlingen kunnen er veel van leren
Ja, die hadden hun eerste SOA al bijna te pakkenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:24 schreef TheVulture het volgende:
oh oh, de nichtjes komen in een bordeel uit denk ik
is ie nu nog te groenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:23 schreef babette21 het volgende:
Raf is schattig, die mag zich over 'n paar jaar komen melden![]()
collega & ik stonden 'n half jaar terug met de aanmeldformulieren (voor deze editie dus) in onze handen, maar toen kregen we al te horen dat we absoluut géén 6 weken weg mochtenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:22 schreef existenz het volgende:
En weer krijg ik het idee om me toch eens op te geven... Heb ik nu al een paar jaar... Toch maar eens doen dan
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:23 schreef babette21 het volgende:
Raf is schattig, die mag zich over 'n paar jaar komen melden![]()
gewoon een kwestie van tijd....quote:Op zondag 25 februari 2007 21:24 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, die hadden hun eerste SOA al bijna te pakken![]()
Ja, ben bang van wel.quote:
Jammer!!! Hoeveel inschrijfgeld is ermee gemoeid? Ben daar wel benieuwd naar.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
collega & ik stonden 'n half jaar terug met de aanmeldformulieren (voor deze editie dus) in onze handen, maar toen kregen we al te horen dat we absoluut géén 6 weken weg mochten
jaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:27 schreef MissX het volgende:
Als die doorgaat met die voet, verneukt die hem volgens mij voor altijd.
Ik heb veels te veel vakantiedagen en als ik niet weg zou mogen, zet ik mijn baas gewoon erbij op het formulierquote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
collega & ik stonden 'n half jaar terug met de aanmeldformulieren (voor deze editie dus) in onze handen, maar toen kregen we al te horen dat we absoluut géén 6 weken weg mochten
zozo twéé smileys?! wat is er met je gebeurd johquote:
ja da's wel 'n beetje treurig... maar dat weken we wel los ofzoquote:hij is wel ernstig dol op zn mama.... hij woont bij haar en gaat ermee op Peking Express.....
Dat valt tot nu toe echt 100% mee....quote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Lekker ook die vooroordelen van die gozer tegen homo's
ja op zich wel maar die bekrompenheid van die gozerquote:Op zondag 25 februari 2007 21:27 schreef BVO het volgende:
Lullig voor die Ralph.
oeh ik vergeet deze heerlijke fok!-traditie ook helemaalquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat valt tot nu toe echt 100% mee....
En dat gaan we proberen het tegendeel te bewijzen, maar wel op het uiterlijk gaan gooienquote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef Bruce117 het volgende:
Je hebt toch wel last van vooroordelen
wil jij straks ook mijn rugzak dragen??quote:Op zondag 25 februari 2007 21:33 schreef Fancypancy het volgende:
omg ze draagt nog steeds niet haar eigen rugzak....
Maar wel lekker ingezoomd op hun tietenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Oh jee, doe het maar op de hoerige manier maar als je te dom bent om een kaart te snappen dan helpt het niet veel ben ik bang
als er maar geen krultangen, haarspelden en fohns inzittenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
wil jij straks ook mijn rugzak dragen??
shitquote:Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef Fancypancy het volgende:
als er maar geen krultangen, haarspelden en fohns inzitten![]()
absoluut, respect voor de voet-kwestiequote:
die blondjes zijn nu al niet leuk meer, die gimmick is al uitgewerktquote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Eigenlijk moeten deze duo's er alle drie in blijven. Ze zijn zo lekker opvallend en 1-dimensionaal.
Ik zou mooi uitdelen bij de plaatselijke bevolking, hoe verder ze komen, hoe lichter de tas.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:33 schreef Fancypancy het volgende:
omg ze draagt nog steeds niet haar eigen rugzak....
Vind ik ook, ze staan garant voor leuke beelden.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:37 schreef Flem het volgende:
Potverdomme; die sletjes moeten wel door.
Wat doen we nog hier.... zullen we gister weg gaan???quote:Op zondag 25 februari 2007 21:38 schreef babette21 het volgende:
ja gooi er ook nog 'n Australiëfilmpje tegenaan, nu wordt ik helemaal gek![]()
* Jojogirl vermaakt zich wel met zich verbazen over het duo hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die blondjes zijn nu al niet leuk meer, die gimmick is al uitgewerkt
maar dat is dan ook het enige..quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind ik ook, ze staan garant voor leuke beelden.
Ik denk dat die gimmick hén er nu uit gaat werkenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die blondjes zijn nu al niet leuk meer, die gimmick is al uitgewerkt
Beide duo's... Dat andere duo is nix. Zorgde vorig jaar ook niet voor echt leuke tv...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar dat is dan ook het enige..
heb dan liever dat Servio en Ralf doorgaan![]()
herrinnert zich iemand nog Carla en Sophie?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:40 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
* Jojogirl vermaakt zich wel met zich verbazen over het duo hoor.
Die waren erg naief, maar lang niet zo oerdom als dit stelletje dozen.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
herrinnert zich iemand nog Carla en Sophie?
De belgische dozen 2 jaar geleden?![]()
zij hebben nota bene gewonnen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |