quote:Op zondag 25 februari 2007 21:53 schreef BettyR het volgende:
Inge en Lien vergeet ik ook nooit meer...maar of dat positief is weet ik niet.
Er rijdt een extra busje mee met daarin camera + geluid en security. In sommige gevallen filmen ze dus ook in de auto.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef Smeich het volgende:
Die cameramensen he... hoe gaan die te werk? Dat vraag ik me wel eens vaker af... overvolle auto en dan niet plaats voor de cameraman/vrouw.. of ben ik nu dom?
even wachten tot het einde van deze PE, kan je het in de Making Of zienquote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef Smeich het volgende:
Die cameramensen he... hoe gaan die te werk? Dat vraag ik me wel eens vaker af... pakt men dan een overvolle auto en dan is er plots geen plaats meer voor de cameraman/vrouw..wat dan? of ben ik nu dom?
Yves en Wendyquote:Op zondag 25 februari 2007 21:55 schreef babette21 het volgende:
oh god ja, Inge en Lien, die waren echt niet tof...
en je had ook nog Krieke en Nathalie, en die huilies die dat jaar daarna wonnen (namen kwijt)
dank, die ja.... *braak*quote:Op zondag 25 februari 2007 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Yves en Wendy
Ik hoop met je meequote:Op zondag 25 februari 2007 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoop zo dat Ralph en Servio overleven.. de bikkel...
die enkel zag er echt NIET goed uit
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Pascal lijkt zo enorm op een oud-collega van me... als twee druppels
ja nu je het zegt die weet ik idd. ook nog ...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:53 schreef BettyR het volgende:
Inge en Lien vergeet ik ook nooit meer...maar of dat positief is weet ik niet.
Ook geweldig van Inge en Lien hoe ze hem toen in dat busje propten.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:57 schreef BettyR het volgende:
Vond t geweldig toen Reinier Inge en Lien ging dwars liggen.
quote:
ik voel weer enige telepathie......quote:
Nou... not dus.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Aub de nichtjes eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |