Pascalle is cool.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
Paul en Pascalle gaat ook nog wat worden. Wat een opgedoft mens zeg.. denk dat als ze een nagel breekt dat ze er mee stopt: zoals Servio zei: ik stop pas, als ik wat breek
dat ligt haar denk ik welquote:Op zondag 25 februari 2007 22:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Whehehe, Lut heeft een politieke carriere!
Dat worden de grootste tenenkrommers denk ikquote:Op zondag 25 februari 2007 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Egbert en Jozefien.. daar werd ik trouwens ook niet bepaald hysterisch van
Josefien heeft potentie, mits ze niet zo tuttig blijkt te zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Egbert en Jozefien.. daar werd ik trouwens ook niet bepaald hysterisch van
ja maar je hebt om gaan, en om gaan... had nog mooie tv kunnen wordenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach, denk niet dat het een groot gemis is, die twee eruit. De homofoob was nu al zo ongeveer om.
Dat was ook al een beetje mijn bedoeling van mijn post.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar je hebt om gaan, en om gaan... had nog mooie tv kunnen worden
en ja ik ben me bewust van de foutheid van deze opmerking![]()
Ralf kwam af en toe wel wat nichteriger over dan Servioquote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar je hebt om gaan, en om gaan... had nog mooie tv kunnen worden
en ja ik ben me bewust van de foutheid van deze opmerking![]()
wordt idd niet herhaaldquote:Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef Piles het volgende:
Weet iemand of de aflevering herhaald wordt?
Zal wel niet, NET5 kennende
ik weet niet meer wat ie precies zei maar het was iets in de trant van:quote:Op maandag 26 februari 2007 08:59 schreef maedel het volgende:
Balen dat Servio er al uit moest.... ik had dat wel leuk gevonden met die homofoob erbij.
En dat PE niet herhaald wordt is echt lastig.
Hij had best een goede conditie voor een homoquote:
Mee eens, goed begin.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:35 schreef het-is-mij het volgende:
Leuke aflevering, leuk begin, kan nog wat worden.
Diversiteit aan koppels, zeer beneiuwd.
mijn vriend vond het stukje dat ze zich aan het aankleden was niet verkeerdquote:Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef Nuna het volgende:
Mèn wat een niveau weer van die blondjes.
Sjezis, wat waren die twee dom.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef Nuna het volgende:
Mèn wat een niveau weer van die blondjes.
Hehehe inderdaad, en dan je krulset e.d. meenemen in zo'n rugtas, beetje ijdel oke maar datquote:Op maandag 26 februari 2007 10:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Mee eens, goed begin.
Vraag me vaak wel af wat voor sommige mensen de drijfveer is om zich op te geven voor zo'n programma........als je bijv. nog nooit in een tent geslapen hebt of als je denkt dat je het met je blonde haar wel red(lachu trouwens dat ze gewoon 2 keer helemaal fout gaan).
Servio was toch het nichtje c.q het pootje?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:02 schreef BettyR het volgende:
Die nichtje zijn gewoon vreselijk.
Zo jammer dat die Servio zn pootje verzwikte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |