Dat jullie zoeen relatie hebben wisten wij hier allangquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:07 schreef no1uknow het volgende:
fipo
SPOILER: Geheime liefde van HuHuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach.. op "een oude" fiets moet je het lerenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb geen xbox360.. wel een fiets![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef fvivif het volgende:*toen was ik op vakantie, maar ochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef fvivif het volgende:waarom 23dec? en niet 21?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.House muziek maakt jongeren kapot!!!
Potjandoriquote:Op zondag 25 februari 2007 21:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
*toen was ik op vakantie, maar och
omdat ik toen nog in t land wasquote:
maar goed, verder waren de dates heul leukquote:
Saints Rowquote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Perfect Dark Zero
Halo 2
Burnout
Saints Row
Kameo
Dead or Alive
De dates waren superquote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
maar goed, verder waren de dates heul leuk![]()
van wat?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
zooooooooooo foto's!
Oké.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef X-fi het volgende:
[..]
Saints Row
Pro Evolution 6
Need For Speed Carbon
volgende keer zullen we foto makenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
zooooooooooo foto's!
Burnout Revenge, helemaal vergetenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Oké.
Ik hou zelf niet van voetbal, dus dat komt niet in huis. En verder heb ik Burnout dus om te racen, vind ik wat leuker dan NFS.
2 januari ofzo toch?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef fvivif het volgende:
[..]
De dates waren supermaar wanneer was die eerste eigenlijk ?
![]()
Ja was in die vakantie maar had geen idee meer wanneerquote:
helemaal mee eensquote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef HuHu het volgende:
[..]
Die heb je ook?
Vet geil, cool, stoer ende gaaf is dat spel.
primaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:19 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ja was in die vakantie maar had geen idee meer wanneer, volgende keer even leuke foto's maken
Ja ik ga dan dus misschien uit eten voor me pa's verjaardag ik bel je nog welquote:Op zondag 25 februari 2007 21:21 schreef liiszle het volgende:
[..]
prima![]()
gaan we nog uit volgende week?
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef VlaDje het volgende:
Bah, 100% kankerweekend,
Zaterdag een kameraad verloren in een auto ongeluk,
Vandaag mn relatie op de klippen verdomme...
wtfquote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef VlaDje het volgende:
Bah, 100% kankerweekend,
Dank jequote:Op zondag 25 februari 2007 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kut man ! Gecondoleert![]()
hmms.. njha is goed.. anders kunnen we vrijdag wel iets gaan doen ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 21:23 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ja ik ga dan dus misschien uit eten voor me pa's verjaardag ik bel je nog wel
iddquote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef HuHu het volgende:
[..]
En elke keer weer schreeuwen uit frustratie, omdat JIJ crashed terwijl je HEM beukte !!!
Pfff.. Gecondoleerd !!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef VlaDje het volgende:
Bah, 100% kankerweekend,
vervelend hee...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef VlaDje het volgende:
Bah, 100% kankerweekend,
Jah !quote:Op zondag 25 februari 2007 21:27 schreef liiszle het volgende:
[..]
hmms.. njha is goed.. anders kunnen we vrijdag wel iets gaan doen ofzo
Getver... Niets meer van over zeg..quote:Op zondag 25 februari 2007 21:29 schreef VlaDje het volgende:
http://www.kilroynews.net/special/2007-02/20070224.htm
Voor iedereen die geintresseerd is naar de ernst van het ongeval...
De rode Civic was mijn kameraad's auto
Nee idd, dats echt kutquote:Op zondag 25 februari 2007 21:30 schreef X-fi het volgende:
[..]
Getver... Niets meer van over zeg..Wat een eng ongeluk.
De plek ligt nu vol met bloemen,quote:Op zondag 25 februari 2007 21:30 schreef X-fi het volgende:
[..]
Getver... Niets meer van over zeg..Wat een eng ongeluk.
}quote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef eRrrrJeee het volgende:
waar kan ik autonavigatie voor de k800i downen?
jeutjequote:Op zondag 25 februari 2007 21:29 schreef VlaDje het volgende:
Nee, vind ik niet. Als vriend ( of wat het ook van je is ) vind ik dit zeker een mooi gebaar tegenover hem!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
De plek ligt nu vol met bloemen,
en het doet me gigantisch goed als ik dr sta, dan hebi k het gevoel dat hij dichtbij me is...
is dit eigenlijk niet heel vreemd? aangezien hij daar zn leven verloren heeft?
holy f...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:29 schreef VlaDje het volgende:
19 jaar...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef X-fi het volgende:
Mag ik vragen hoe oud hij is geworden?
Nope, het is de plek die je het meest aan hem doet denken, ongetwijfeld kut, maar dr is niets geks aanquote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
De plek ligt nu vol met bloemen,
en het doet me gigantisch goed als ik dr sta, dan hebi k het gevoel dat hij dichtbij me is...
is dit eigenlijk niet heel vreemd? aangezien hij daar zn leven verloren heeft?
Damnit. Weet jij wat er gebeurd is ofzo?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
19 jaar...
Kende hem al vanaf mn kleuterschool![]()
Het is dat hij zegt dat dit een Civic is. Ik zie het niet...quote:
Nja, al zn doen en laten is dr nog,quote:Op zondag 25 februari 2007 21:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nope, het is de plek die je het meest aan hem doet denken, ongetwijfeld kut, maar dr is niets geks aan
Heel veel sterkte iig toegewenst!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja, al zn doen en laten is dr nog,
gelukkig alleen maar goede herrinneringen aan die man...
opmerkingen die veelal gemaakt worden in onze vriendengroep en hij bedacht heeft als: Batsie batsie, tampeloeedeeeuh en kwartettooo leven gelukkig wel voort...
Tom![]()
het is gisteren nog op HvNL geweest
Beter goede herinneringen aan overhouden. Ik heb een goede kennis verloren met een ruzie, das een kut-gevoel kan ik je zeggen..quote:Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja, al zn doen en laten is dr nog,
gelukkig alleen maar goede herrinneringen aan die man...
opmerkingen die veelal gemaakt worden in onze vriendengroep en hij bedacht heeft als: Batsie batsie, tampeloeedeeeuh en kwartettooo leven gelukkig wel voort...
Tom![]()
het is gisteren nog op HvNL geweest
Aqua planning..quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef X-fi het volgende:
[..]
Damnit. Weet jij wat er gebeurd is ofzo?
Neuj, vladje kwam zelf met de linkquote:Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
misschien is een edit op zijn plaats?
Iets in het spel geweest zeker?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Aqua planning..
op de verkeerde weghelft gekomen, en daar is hij tegen een auto aangeknalt,
hij kwam net bij zn vriendin weg....
Btw, ik klaag nu wel over mn maatje,,
heb ik het nog niet over de vrouw van de tegenligger![]()
vreemdgenoeg(klinkt hard) doet me die ook niet zo veel
Valt te begrijpen, die ken je ook niet jaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Aqua planning..
op de verkeerde weghelft gekomen, en daar is hij tegen een auto aangeknalt,
hij kwam net bij zn vriendin weg....
Btw, ik klaag nu wel over mn maatje,,
heb ik het nog niet over de vrouw van de tegenligger![]()
vreemdgenoeg(klinkt hard) doet me die ook niet zo veel
Nja, ik wilde ook vooral de foto's laten zien om jullie te laten zien hoe gevaarlijk autorijden kan zijn...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj, vladje kwam zelf met de linkEn op een totaal vernielde auto na is er niets te zien
![]()
Het enige dat dr in het spel was was een te hoge snelheid (maar iedereen rijdt daar veel te hard, tegenligger ook dus)quote:
ik heb geleerd om nooit hard te rijden als er slecht weer is, vooral met dit soort wegen...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Het enige dat dr in het spel was was een te hoge snelheid (maar iedereen rijdt daar veel te hard, tegenligger ook dus)
en de harde regen
Je bent jong en je wilt wat, geloof me, als jij de weg had gekent had jij dr ook geen 80 gereden...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:40 schreef X-fi het volgende:
[..]
ik heb geleerd om nooit hard te rijden als er slecht weer is, vooral met dit soort wegen...
Ja oke de achterliggende gedachte is dat dit kan gebeurenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja, ik wilde ook vooral de foto's laten zien om jullie te laten zien hoe gevaarlijk autorijden kan zijn...
en de foto's mogen best gezien worden vind ik...
T is niet alleen een kapotte auto die dr te zien is in mijn ogen...
T' is een waarschuwing voor hardrijders met nat weer![]()
okequote:Op zondag 25 februari 2007 21:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj, vladje kwam zelf met de linkEn op een totaal vernielde auto na is er niets te zien
![]()
Sorry, maar vindt het zelf wel dom.. Toen ik op 20 jarige leeftijd mijn rijbewijs heb behaald, reedt ik alleen maar voorzichtig/quote:Op zondag 25 februari 2007 21:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je bent jong en je wilt wat, geloof me, als jij de weg had gekent had jij dr ook geen 80 gereden...
Hoiquote:
Veel praten helptquote:Op zondag 25 februari 2007 21:40 schreef VlaDje het volgende:
Nja, dank jullie voor het medeleven....
ik ben blij dat ik toch nog even weer (praat al 2 dagen nergens anders over) m'n ei kwijt kan...
Is ze een beetje sexy ?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:46 schreef fvivif het volgende:
Ik kom net van me omawie wilt er een foto van mijn oma ?
GILFquote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is ze een beetje sexy ?![]()
nou.. ik rijd vanwaar ik zelf denk dat het kan.. wel harder dan gemiddeld..quote:Op zondag 25 februari 2007 21:42 schreef X-fi het volgende:
[..]
Sorry, maar vindt het zelf wel dom.. Toen ik op 20 jarige leeftijd mijn rijbewijs heb behaald, reedt ik alleen maar voorzichtig/
Moet je dat nog vragen ?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is ze een beetje sexy ?![]()
Alleen als ze ijs- en ijskoud isquote:Op zondag 25 februari 2007 21:46 schreef fvivif het volgende:
Ik kom net van me omawie wilt er een foto van mijn oma ?
Nee eignelijk nietquote:
Het hangt overal vanaf, als het rustig is op de weg wil je ookal het tempo wat omhoog gooien, en je weet vanjezelf ook wel wat je kan denkik, aquaplanning is niet veel aan te doen, maar met slecht weer zou ik alwel rustiger aan doen...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:48 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
nou.. ik rijd vanwaar ik zelf denk dat het kan.. wel harder dan gemiddeld..
maar zodra er anderen in de auto zitten.. rijd ik volgens de regels..
WEL MANquote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef mash_ het volgende:
ik ga helemaal niks onthullen
Maar ik heb geen foto van me omaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee eignelijk niet![]()
Doe eens sturen![]()
![]()
true.. slechtweer ben ik niet zon hardrijder..quote:Op zondag 25 februari 2007 21:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het hangt overal vanaf, als het rustig is op de weg wil je ookal het tempo wat omhoog gooien, en je weet vanjezelf ook wel wat je kan denkik, aquaplanning is niet veel aan te doen, maar met slecht weer zou ik alwel rustiger aan doen...
't Blijft kut
quote:
Doe je het niet, ben ik hier echt de enige die geen probleem maakt van (niet) scheren?quote:
hooooiquote:
Dan zul jij ook wel niet zo'n wildebras zijn als de meeste jongens hierquote:Op zondag 25 februari 2007 21:42 schreef X-fi het volgende:
[..]
Sorry, maar vindt het zelf wel dom.. Toen ik op 20 jarige leeftijd mijn rijbewijs heb behaald, reedt ik alleen maar voorzichtig/
Ja idd, die foto's zijn er wel...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja oke de achterliggende gedachte is dat dit kan gebeuren![]()
Ik doelde meer op bloed en dergelijke
Om eerlijk te zijn; neequote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan zul jij ook wel niet zo'n wildebras zijn als de meeste jongens hier![]()
oooh? is dat zoquote:
Die moet je ook nooit gaan bekijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef VlaDje het volgende:
Ja idd, die foto's zijn er wel...
maar wil ik niet eens zien...
Ik wil Tom graag herinneren zoals hij was, en niet als een hoopje vleesch en bloed
ziekjes, maar wel geile gesprekke met fviv, en aant dammen met oshiroquote:
Die heb je vast ook nietquote:
Ik stem neequote:
en niet met mijquote:Op zondag 25 februari 2007 21:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
ziekjes, maar wel geile gesprekke met fviv, en aant dammen met oshiro
Deceptie bedoel je?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die heb je vast ook niet![]()
Wat een diceptie![]()
wel winnenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
ziekjes, maar wel geile gesprekke met fviv, en aant dammen met oshiro
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Deceptie bedoel je?
En dat is Mod.
Sorryquote:Op zondag 25 februari 2007 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die heb je vast ook niet![]()
Wat een diceptie![]()
verlorenquote:
Oorzaak - Gevolgquote:Op zondag 25 februari 2007 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Boeiend, op KLB gebruiken we dat soort woorden toch niet, komen we niet verder dan kanker en dergelijke![]()
![]()
quote:
Geeft het niveau van KLB wel goed aanquote:Op zondag 25 februari 2007 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Boeiend, op KLB gebruiken we dat soort woorden toch niet, komen we niet verder dan kanker en dergelijke![]()
![]()
Dat kan je twee kanten uit redeneren:quote:
ehh, nee ik ben al verliefd op fvivquote:
Houden van hoeft ook niet relationetief te zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
ehh, nee ik ben al verliefd op fviv
Jouw niveau was te hoog voor VBL? Of nog lager dan die hooligans?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geeft het niveau van KLB wel goed aan
Dat heet: relationeel.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Houden van hoeft ook niet relationetief te zijn.
te hoog voor VBLquote:Op zondag 25 februari 2007 22:02 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jouw niveau was te hoog voor VBL? Of nog lager dan die hooligans?
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:00 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat kan je twee kanten uit redeneren:Omdat er domme mensen komen, hebben ze domme mods gezocht. Omdat de mods dom zijn, trekken zij domme mensen aan.
Beide gevallen zijn niet positief voor jou hč.
Ik hoop dat 'ie 't begrijpt.
quote:
Dat je er zelf gruwelijk aan mag overlijden.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:04 schreef eRrrrJeee het volgende:
huhu kk spammer
lijkt me heerlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 22:06 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat je er zelf gruwelijk aan mag overlijden..
Suck my balls bitch!quote:
Mijn zoon is alleenquote:
Ik heb een combinatie van The Terminal, Band of Brothers & peking express gehad. Krijg je rare combi's vanquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Laten we het gezellig houden![]()
Debiel.quote:
Hehe, truequote:
ik ken er 1.. en die doet de laatste dagen steeds wazigerquote:
Ken je maar 1 van je exen...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik ken er 1.. en die doet de laatste dagen steeds waziger
haha nah ik wil er nog maar 1 kennenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ken je maar 1 van je exen...
of heb je dr maar 1 gehad![]()
Meestal wil ik dr zo min mogelijk meer mee te maken hebbenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha nah ik wil er nog maar 1 kennen
2,5 ?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:18 schreef nijnja het volgende:
al mijn exen (op 2,5 na) hebben geen contact meer met mij (of ik niet met hun)
Ga slapen.quote:
De andere helft hangt nog in z'n kastquote:
2 heb'k nog contact mee, die ander heeft me op MSN geblokt, maar zit bij me op dansen en dan doet ze wel gewoon normaal, gister nog een heel gesprek met dr gehadquote:
Tyfus wat een kutgrapquote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De andere helft hangt nog in z'n kast![]()
Hij komt niet voor niets van jouw kantquote:
Kutgrappen zijn leukquote:Op zondag 25 februari 2007 22:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij komt niet voor niets van jouw kant
Get used to it.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij komt niet voor niets van jouw kant
Neequote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Damn, je gaat me niet vertellen dat jij nog nooit een ex verlamd heb getrapt aan 1 kant![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De andere helft hangt nog in z'n kast![]()
Ow op die manierquote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
2 heb'k nog contact mee, die ander heeft me op MSN geblokt, maar zit bij me op dansen en dan doet ze wel gewoon normaal, gister nog een heel gesprek met dr gehad
ligt eraan welke kut(grappen)quote:
Matig, ik gooi gewoon van alles in het bierflesjequote:Op zondag 25 februari 2007 22:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Maggi Hot in een lege bierfles doen en voor een kameraad neerzetten...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat benne geen grappen dat benne streeknquote:Op zondag 25 februari 2007 22:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Maggi Hot in een lege bierfles doen en voor een kameraad neerzetten...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maggi hot is echt leuker,,quote:Op zondag 25 februari 2007 22:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Matig, ik gooi gewoon van alles in het bierflesje
Laatst ene keer gras gegooid in't bierflesje van een vriend, dat bier spoot daarna ook alle kanten uit![]()
tis maar net hoe je het afsluit hequote:Op zondag 25 februari 2007 22:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Meestal wil ik dr zo min mogelijk meer mee te maken hebben![]()
Vreemdgenoeg houdt hij nu meestal zn bier vast, en bij het urineren neemt hij de fles zelfs meequote:Op zondag 25 februari 2007 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat benne geen grappen dat benne streekn![]()
Lijkt me ook zeer verstandigquote:Op zondag 25 februari 2007 22:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vreemdgenoeg houdt hij nu meestal zn bier vast, en bij het urineren neemt hij de fles zelfs mee![]()
Safety Firstquote:Op zondag 25 februari 2007 22:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vreemdgenoeg houdt hij nu meestal zn bier vast, en bij het urineren neemt hij de fles zelfs mee![]()
Nja, het blijft je Ex...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
tis maar net hoe je het afsluit he
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:28 schreef liiszle het volgende:
HOOI
Hoooiquote:Op zondag 25 februari 2007 22:28 schreef liiszle het volgende:
HOOI
Waar ik wel respect voor blijf hebben, vaak is hetalleen niet wederzijdsquote:
true..quote:
hoi , paardrijden?quote:
Dan nog, een ex...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waar ik wel respect voor blijf hebben, vaak is hetalleen niet wederzijds
Oke, en dan zoeken we daarna een schuur op omdat het zo regent, en dan moeten je natte kleertjes aan de waslijnert drogenquote:
Ik ben wel een mensquote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan nog, een ex...
Die boeit je toch geen zak enzo?
zoals ik al eerder zei..quote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan nog, een ex...
Die boeit je toch geen zak enzo?
nee, neit jijquote:
daarom reken ik het ook fout, als meester, jouw naam met een paar e's ertussenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Nouja zeg!
Ik heb testraks nog een serieus gesprek met je gevoerd!
Nja, ik ben sinds vanmiddag ook weer vrijgezel (op een gewone manier uit elkaar) ,quote:Op zondag 25 februari 2007 22:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei..
het is de manier waarop je uit elkaar gaat
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
daarom reken ik het ook fout, als meester, jouw naam met een paar e's ertussen
agjah.. maar jij hebt ook wel andere dingen aan je hoofd hangen op het momentquote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja, ik ben sinds vanmiddag ook weer vrijgezel (op een gewone manier uit elkaar) ,
en zij gaat vanavond stappen...
En het boeit me werkeljik waar echt geen zak wat ze gaat doen
Gek genoeg blijven mijn exen ook gewoon mensen waar ik respect voor heb, maar goed meningen verschillenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik ook,
Maar mijn beleving is dat een ex niet voor niets je ex is
quote:
geloof me, 't is echt niet 't eerste vrouwtje wat ik gesleten heb en waarmee ik fatsoenlijk ben gebroken...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
agjah.. maar jij hebt ook wel andere dingen aan je hoofd hangen op het moment
Dan is het ook maar beter dat het uit is als je er nu zo over denktquote:Op zondag 25 februari 2007 22:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
geloof me, 't is echt niet 't eerste vrouwtje wat ik gesleten heb en waarmee ik fatsoenlijk ben gebroken...
Het doet me gwoon heel weinig,
het is nu haar leven en het mijne apart...
Mooi mooi wel oke, mude maar toch ook niet en geen zin om te slapen maar ook geen zin om morgen gebroken op stage te zitten enzoquote:
Whehequote:Op zondag 25 februari 2007 22:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mooi mooi wel oke, mude maar toch ook niet en geen zin om te slapen maar ook geen zin om morgen gebroken op stage te zitten enzo
wat gaat jij morgen doen om je nuttig te makenquote:
School.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
wat gaat jij morgen doen om je nuttig te maken?
ik denk er altijd al zo over,quote:Op zondag 25 februari 2007 22:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan is het ook maar beter dat het uit is als je er nu zo over denkt![]()
![]()
Ik weet het niet zeker, corrigeer me als ik het fout heb, maar ik meen dat ik 'nuttig' zeiquote:
Daar ben je heel zeker van.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, corrigeer me als ik het fout heb, maar ik meen dat ik 'nuttig' zei
Ah oke HATSJIEE enzoquote:Op zondag 25 februari 2007 22:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar ben je heel zeker van.
Maar iets nuttigers kan ik even niet bedenken.
Njah ooit zal je toch moeten toegeven op sommige vlakkenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik denk er altijd al zo over,
't is zonde dat het soms zo moet gaan in een relatie...
maar laten we eerlijk zijn...
vrouwen zijn er zat.... en ook echt wel een die gelijk staat aan die ex met net een paar pluspunten meer![]()
ik ben dan ook een redelijk zeer nuchter persoon, die meer voelt voor kameraden dan voor vriendinnen
Tenzeiquote:Op zondag 25 februari 2007 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Njah ooit zal je toch moeten toegeven op sommige vlakkenTenzei je je perfecte vrouw vind natuurlijk
![]()
Ken jij Ten niet? Ten zei:quote:
Ik let weer niet op hahaquote:
HOI KEVINquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik let weer niet op haha![]()
Toegeven op vlakken doe ik wel...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Njah ooit zal je toch moeten toegeven op sommige vlakkenTenzei je je perfecte vrouw vind natuurlijk
![]()
Je zou je tas gaan inpakken en naar bed gaanquote:Op zondag 25 februari 2007 22:47 schreef lauwert het volgende:
Hoi iedereeeen !
quote:
quote:
Heb ik ook _gedaan_.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:48 schreef nijnja het volgende:
mstrik heb zojuist nog een reden gevonden waarom ik mn nagels altijd lak.. Nagelbijten
![]()
Nah goed kep nu net nagellak draf gehaald en mn pink heeft nu alweer geen nagel. Overdrijving, dr zit nu een korte nagel aan, nagel was lang....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb ik ook _gedaan_.
Tegenwoordig niet meer.
als ik het goed begrijp ben je een mannetje?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nah goed kep nu net nagellak draf gehaald en mn pink heeft nu alweer geen nagel. Overdrijving, dr zit nu een korte nagel aan, nagel was lang....
Ik heb gewoon gezegd: Ik doe het niet meer.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nah goed kep nu net nagellak draf gehaald en mn pink heeft nu alweer geen nagel. Overdrijving, dr zit nu een korte nagel aan, nagel was lang....
Als ik het goed gevoelt heb in mijn broek jaquote:Op zondag 25 februari 2007 22:50 schreef VlaDje het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp ben je een mannetje?![]()
En dan lak je je nagels alleen voor het bijten, of omdat je het mooi vind?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als ik het goed gevoelt heb in mijn broek ja
Beidequote:Op zondag 25 februari 2007 22:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En dan lak je je nagels alleen voor het bijten, of omdat je het mooi vind?![]()
Zeg die van ons maar.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:52 schreef Afzuigkap het volgende:Ben ik weer, leuke TT.. nou kom maar op met die onthullingen
oee tantoe spangquote:Op zondag 25 februari 2007 22:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Doei lekker chickie jeweets![]()
op je bil en een
![]()
Zouden we dat wel doen?quote:
Als jij het bent zal ik nadenken over een uitzondering, maar ik ga achter de dames aanquote:Op zondag 25 februari 2007 22:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
No offence, maar ben je homosexueel?
Nja, oke, beetje vreemd dan...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als jij het bent zal ik nadenken over een uitzondering, maar ik ga achter de dames aan
Niet ?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja, oke, beetje vreemd dan...
Wij boeren (lees: drenthen) doen niet aan make up![]()
OEEEEHquote:
Ik kom dan ook niet uit Drenthe, ik heb eerder deze dag al verteld waarom ik het (oa) doe enzoquote:Op zondag 25 februari 2007 22:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja, oke, beetje vreemd dan...
Wij boeren (lees: drenthen) doen niet aan make up![]()
Nja... ik ga er iig vanuit dat de meeste Drentse jongeren het niet doen...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niet ?
* Surveillance-Fiets mascara weg gooit![]()
Heb jij die ook ?quote:
Je vergeet de emo's / alto'squote:Op zondag 25 februari 2007 22:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja... ik ga er iig vanuit dat de meeste Drentse jongeren het niet doen...
Gothquote:Op zondag 25 februari 2007 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je vergeet de emo's / alto'sMaar dat zijn er niet zoveel
![]()
AK is met handboeien inbegrepenquote:
Ah mooi, kom je richting hier?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:01 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
AK is met handboeien inbegrepen
Vrijdag anders niet ?quote:
preciesquote:
Dan moet je diekant opgaan knulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |