Matig, ik gooi gewoon van alles in het bierflesjequote:Op zondag 25 februari 2007 22:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Maggi Hot in een lege bierfles doen en voor een kameraad neerzetten...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat benne geen grappen dat benne streeknquote:Op zondag 25 februari 2007 22:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Maggi Hot in een lege bierfles doen en voor een kameraad neerzetten...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maggi hot is echt leuker,,quote:Op zondag 25 februari 2007 22:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Matig, ik gooi gewoon van alles in het bierflesje
Laatst ene keer gras gegooid in't bierflesje van een vriend, dat bier spoot daarna ook alle kanten uit![]()
tis maar net hoe je het afsluit hequote:Op zondag 25 februari 2007 22:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Meestal wil ik dr zo min mogelijk meer mee te maken hebben![]()
Vreemdgenoeg houdt hij nu meestal zn bier vast, en bij het urineren neemt hij de fles zelfs meequote:Op zondag 25 februari 2007 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat benne geen grappen dat benne streekn![]()
Lijkt me ook zeer verstandigquote:Op zondag 25 februari 2007 22:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vreemdgenoeg houdt hij nu meestal zn bier vast, en bij het urineren neemt hij de fles zelfs mee![]()
Safety Firstquote:Op zondag 25 februari 2007 22:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vreemdgenoeg houdt hij nu meestal zn bier vast, en bij het urineren neemt hij de fles zelfs mee![]()
Nja, het blijft je Ex...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
tis maar net hoe je het afsluit he
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:28 schreef liiszle het volgende:
HOOI
Hoooiquote:Op zondag 25 februari 2007 22:28 schreef liiszle het volgende:
HOOI
Waar ik wel respect voor blijf hebben, vaak is hetalleen niet wederzijdsquote:
true..quote:
hoi , paardrijden?quote:
Dan nog, een ex...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waar ik wel respect voor blijf hebben, vaak is hetalleen niet wederzijds
Oke, en dan zoeken we daarna een schuur op omdat het zo regent, en dan moeten je natte kleertjes aan de waslijnert drogenquote:
Ik ben wel een mensquote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan nog, een ex...
Die boeit je toch geen zak enzo?
zoals ik al eerder zei..quote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan nog, een ex...
Die boeit je toch geen zak enzo?
nee, neit jijquote:
daarom reken ik het ook fout, als meester, jouw naam met een paar e's ertussenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Nouja zeg!
Ik heb testraks nog een serieus gesprek met je gevoerd!
Nja, ik ben sinds vanmiddag ook weer vrijgezel (op een gewone manier uit elkaar) ,quote:Op zondag 25 februari 2007 22:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei..
het is de manier waarop je uit elkaar gaat
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
daarom reken ik het ook fout, als meester, jouw naam met een paar e's ertussen
agjah.. maar jij hebt ook wel andere dingen aan je hoofd hangen op het momentquote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja, ik ben sinds vanmiddag ook weer vrijgezel (op een gewone manier uit elkaar) ,
en zij gaat vanavond stappen...
En het boeit me werkeljik waar echt geen zak wat ze gaat doen
Gek genoeg blijven mijn exen ook gewoon mensen waar ik respect voor heb, maar goed meningen verschillenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik ook,
Maar mijn beleving is dat een ex niet voor niets je ex is
quote:
geloof me, 't is echt niet 't eerste vrouwtje wat ik gesleten heb en waarmee ik fatsoenlijk ben gebroken...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
agjah.. maar jij hebt ook wel andere dingen aan je hoofd hangen op het moment
Dan is het ook maar beter dat het uit is als je er nu zo over denktquote:Op zondag 25 februari 2007 22:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
geloof me, 't is echt niet 't eerste vrouwtje wat ik gesleten heb en waarmee ik fatsoenlijk ben gebroken...
Het doet me gwoon heel weinig,
het is nu haar leven en het mijne apart...
Mooi mooi wel oke, mude maar toch ook niet en geen zin om te slapen maar ook geen zin om morgen gebroken op stage te zitten enzoquote:
Whehequote:Op zondag 25 februari 2007 22:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mooi mooi wel oke, mude maar toch ook niet en geen zin om te slapen maar ook geen zin om morgen gebroken op stage te zitten enzo
wat gaat jij morgen doen om je nuttig te makenquote:
School.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
wat gaat jij morgen doen om je nuttig te maken?
ik denk er altijd al zo over,quote:Op zondag 25 februari 2007 22:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan is het ook maar beter dat het uit is als je er nu zo over denkt![]()
![]()
Ik weet het niet zeker, corrigeer me als ik het fout heb, maar ik meen dat ik 'nuttig' zeiquote:
Daar ben je heel zeker van.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, corrigeer me als ik het fout heb, maar ik meen dat ik 'nuttig' zei
Ah oke HATSJIEE enzoquote:Op zondag 25 februari 2007 22:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar ben je heel zeker van.
Maar iets nuttigers kan ik even niet bedenken.
Njah ooit zal je toch moeten toegeven op sommige vlakkenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik denk er altijd al zo over,
't is zonde dat het soms zo moet gaan in een relatie...
maar laten we eerlijk zijn...
vrouwen zijn er zat.... en ook echt wel een die gelijk staat aan die ex met net een paar pluspunten meer![]()
ik ben dan ook een redelijk zeer nuchter persoon, die meer voelt voor kameraden dan voor vriendinnen
Tenzeiquote:Op zondag 25 februari 2007 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Njah ooit zal je toch moeten toegeven op sommige vlakkenTenzei je je perfecte vrouw vind natuurlijk
![]()
Ken jij Ten niet? Ten zei:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |