quote:
Dat je er zelf gruwelijk aan mag overlijden.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:04 schreef eRrrrJeee het volgende:
huhu kk spammer
lijkt me heerlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 22:06 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat je er zelf gruwelijk aan mag overlijden..
Suck my balls bitch!quote:
Mijn zoon is alleenquote:
Ik heb een combinatie van The Terminal, Band of Brothers & peking express gehad. Krijg je rare combi's vanquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Laten we het gezellig houden![]()
Debiel.quote:
Hehe, truequote:
ik ken er 1.. en die doet de laatste dagen steeds wazigerquote:
Ken je maar 1 van je exen...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik ken er 1.. en die doet de laatste dagen steeds waziger
haha nah ik wil er nog maar 1 kennenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ken je maar 1 van je exen...
of heb je dr maar 1 gehad![]()
Meestal wil ik dr zo min mogelijk meer mee te maken hebbenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha nah ik wil er nog maar 1 kennen
2,5 ?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:18 schreef nijnja het volgende:
al mijn exen (op 2,5 na) hebben geen contact meer met mij (of ik niet met hun)
Ga slapen.quote:
De andere helft hangt nog in z'n kastquote:
2 heb'k nog contact mee, die ander heeft me op MSN geblokt, maar zit bij me op dansen en dan doet ze wel gewoon normaal, gister nog een heel gesprek met dr gehadquote:
Tyfus wat een kutgrapquote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De andere helft hangt nog in z'n kast![]()
Hij komt niet voor niets van jouw kantquote:
Kutgrappen zijn leukquote:Op zondag 25 februari 2007 22:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij komt niet voor niets van jouw kant
Get used to it.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij komt niet voor niets van jouw kant
Neequote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Damn, je gaat me niet vertellen dat jij nog nooit een ex verlamd heb getrapt aan 1 kant![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De andere helft hangt nog in z'n kast![]()
Ow op die manierquote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
2 heb'k nog contact mee, die ander heeft me op MSN geblokt, maar zit bij me op dansen en dan doet ze wel gewoon normaal, gister nog een heel gesprek met dr gehad
ligt eraan welke kut(grappen)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |