Alleen als ze ijs- en ijskoud isquote:Op zondag 25 februari 2007 21:46 schreef fvivif het volgende:
Ik kom net van me omawie wilt er een foto van mijn oma ?
Nee eignelijk nietquote:
Het hangt overal vanaf, als het rustig is op de weg wil je ookal het tempo wat omhoog gooien, en je weet vanjezelf ook wel wat je kan denkik, aquaplanning is niet veel aan te doen, maar met slecht weer zou ik alwel rustiger aan doen...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:48 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
nou.. ik rijd vanwaar ik zelf denk dat het kan.. wel harder dan gemiddeld..
maar zodra er anderen in de auto zitten.. rijd ik volgens de regels..
WEL MANquote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef mash_ het volgende:
ik ga helemaal niks onthullen
Maar ik heb geen foto van me omaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee eignelijk niet![]()
Doe eens sturen![]()
![]()
true.. slechtweer ben ik niet zon hardrijder..quote:Op zondag 25 februari 2007 21:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het hangt overal vanaf, als het rustig is op de weg wil je ookal het tempo wat omhoog gooien, en je weet vanjezelf ook wel wat je kan denkik, aquaplanning is niet veel aan te doen, maar met slecht weer zou ik alwel rustiger aan doen...
't Blijft kut
quote:
Doe je het niet, ben ik hier echt de enige die geen probleem maakt van (niet) scheren?quote:
hooooiquote:
Dan zul jij ook wel niet zo'n wildebras zijn als de meeste jongens hierquote:Op zondag 25 februari 2007 21:42 schreef X-fi het volgende:
[..]
Sorry, maar vindt het zelf wel dom.. Toen ik op 20 jarige leeftijd mijn rijbewijs heb behaald, reedt ik alleen maar voorzichtig/
Ja idd, die foto's zijn er wel...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja oke de achterliggende gedachte is dat dit kan gebeuren![]()
Ik doelde meer op bloed en dergelijke
Om eerlijk te zijn; neequote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan zul jij ook wel niet zo'n wildebras zijn als de meeste jongens hier![]()
oooh? is dat zoquote:
Die moet je ook nooit gaan bekijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef VlaDje het volgende:
Ja idd, die foto's zijn er wel...
maar wil ik niet eens zien...
Ik wil Tom graag herinneren zoals hij was, en niet als een hoopje vleesch en bloed
ziekjes, maar wel geile gesprekke met fviv, en aant dammen met oshiroquote:
Die heb je vast ook nietquote:
Ik stem neequote:
en niet met mijquote:Op zondag 25 februari 2007 21:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
ziekjes, maar wel geile gesprekke met fviv, en aant dammen met oshiro
Deceptie bedoel je?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die heb je vast ook niet![]()
Wat een diceptie![]()
wel winnenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
ziekjes, maar wel geile gesprekke met fviv, en aant dammen met oshiro
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Deceptie bedoel je?
En dat is Mod.
Sorryquote:Op zondag 25 februari 2007 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die heb je vast ook niet![]()
Wat een diceptie![]()
verlorenquote:
Oorzaak - Gevolgquote:Op zondag 25 februari 2007 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Boeiend, op KLB gebruiken we dat soort woorden toch niet, komen we niet verder dan kanker en dergelijke![]()
![]()
quote:
Geeft het niveau van KLB wel goed aanquote:Op zondag 25 februari 2007 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Boeiend, op KLB gebruiken we dat soort woorden toch niet, komen we niet verder dan kanker en dergelijke![]()
![]()
Dat kan je twee kanten uit redeneren:quote:
ehh, nee ik ben al verliefd op fvivquote:
Houden van hoeft ook niet relationetief te zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
ehh, nee ik ben al verliefd op fviv
Jouw niveau was te hoog voor VBL? Of nog lager dan die hooligans?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geeft het niveau van KLB wel goed aan
Dat heet: relationeel.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Houden van hoeft ook niet relationetief te zijn.
te hoog voor VBLquote:Op zondag 25 februari 2007 22:02 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jouw niveau was te hoog voor VBL? Of nog lager dan die hooligans?
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:00 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat kan je twee kanten uit redeneren:Omdat er domme mensen komen, hebben ze domme mods gezocht. Omdat de mods dom zijn, trekken zij domme mensen aan.
Beide gevallen zijn niet positief voor jou hč.
Ik hoop dat 'ie 't begrijpt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |