vervelend hee...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef VlaDje het volgende:
Bah, 100% kankerweekend,
Zaterdag een kameraad verloren in een auto ongeluk,
Vandaag mn relatie op de klippen verdomme...
Jah !quote:Op zondag 25 februari 2007 21:27 schreef liiszle het volgende:
[..]
hmms.. njha is goed.. anders kunnen we vrijdag wel iets gaan doen ofzo
Getver... Niets meer van over zeg..quote:Op zondag 25 februari 2007 21:29 schreef VlaDje het volgende:
http://www.kilroynews.net/special/2007-02/20070224.htm
Voor iedereen die geintresseerd is naar de ernst van het ongeval...
De rode Civic was mijn kameraad's auto
Nee idd, dats echt kutquote:Op zondag 25 februari 2007 21:30 schreef X-fi het volgende:
[..]
Getver... Niets meer van over zeg..Wat een eng ongeluk.
De plek ligt nu vol met bloemen,quote:Op zondag 25 februari 2007 21:30 schreef X-fi het volgende:
[..]
Getver... Niets meer van over zeg..Wat een eng ongeluk.
}quote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef eRrrrJeee het volgende:
waar kan ik autonavigatie voor de k800i downen?
jeutjequote:Op zondag 25 februari 2007 21:29 schreef VlaDje het volgende:
Nee, vind ik niet. Als vriend ( of wat het ook van je is ) vind ik dit zeker een mooi gebaar tegenover hem!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
De plek ligt nu vol met bloemen,
en het doet me gigantisch goed als ik dr sta, dan hebi k het gevoel dat hij dichtbij me is...
is dit eigenlijk niet heel vreemd? aangezien hij daar zn leven verloren heeft?
holy f...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:29 schreef VlaDje het volgende:
19 jaar...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef X-fi het volgende:
Mag ik vragen hoe oud hij is geworden?
Nope, het is de plek die je het meest aan hem doet denken, ongetwijfeld kut, maar dr is niets geks aanquote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
De plek ligt nu vol met bloemen,
en het doet me gigantisch goed als ik dr sta, dan hebi k het gevoel dat hij dichtbij me is...
is dit eigenlijk niet heel vreemd? aangezien hij daar zn leven verloren heeft?
Damnit. Weet jij wat er gebeurd is ofzo?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
19 jaar...
Kende hem al vanaf mn kleuterschool![]()
Het is dat hij zegt dat dit een Civic is. Ik zie het niet...quote:
Nja, al zn doen en laten is dr nog,quote:Op zondag 25 februari 2007 21:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nope, het is de plek die je het meest aan hem doet denken, ongetwijfeld kut, maar dr is niets geks aan
Heel veel sterkte iig toegewenst!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja, al zn doen en laten is dr nog,
gelukkig alleen maar goede herrinneringen aan die man...
opmerkingen die veelal gemaakt worden in onze vriendengroep en hij bedacht heeft als: Batsie batsie, tampeloeedeeeuh en kwartettooo leven gelukkig wel voort...
Tom![]()
het is gisteren nog op HvNL geweest
Beter goede herinneringen aan overhouden. Ik heb een goede kennis verloren met een ruzie, das een kut-gevoel kan ik je zeggen..quote:Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja, al zn doen en laten is dr nog,
gelukkig alleen maar goede herrinneringen aan die man...
opmerkingen die veelal gemaakt worden in onze vriendengroep en hij bedacht heeft als: Batsie batsie, tampeloeedeeeuh en kwartettooo leven gelukkig wel voort...
Tom![]()
het is gisteren nog op HvNL geweest
Aqua planning..quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef X-fi het volgende:
[..]
Damnit. Weet jij wat er gebeurd is ofzo?
Neuj, vladje kwam zelf met de linkquote:Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
misschien is een edit op zijn plaats?
Iets in het spel geweest zeker?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Aqua planning..
op de verkeerde weghelft gekomen, en daar is hij tegen een auto aangeknalt,
hij kwam net bij zn vriendin weg....
Btw, ik klaag nu wel over mn maatje,,
heb ik het nog niet over de vrouw van de tegenligger![]()
vreemdgenoeg(klinkt hard) doet me die ook niet zo veel
Valt te begrijpen, die ken je ook niet jaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Aqua planning..
op de verkeerde weghelft gekomen, en daar is hij tegen een auto aangeknalt,
hij kwam net bij zn vriendin weg....
Btw, ik klaag nu wel over mn maatje,,
heb ik het nog niet over de vrouw van de tegenligger![]()
vreemdgenoeg(klinkt hard) doet me die ook niet zo veel
Nja, ik wilde ook vooral de foto's laten zien om jullie te laten zien hoe gevaarlijk autorijden kan zijn...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj, vladje kwam zelf met de linkEn op een totaal vernielde auto na is er niets te zien
![]()
Het enige dat dr in het spel was was een te hoge snelheid (maar iedereen rijdt daar veel te hard, tegenligger ook dus)quote:
ik heb geleerd om nooit hard te rijden als er slecht weer is, vooral met dit soort wegen...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Het enige dat dr in het spel was was een te hoge snelheid (maar iedereen rijdt daar veel te hard, tegenligger ook dus)
en de harde regen
Je bent jong en je wilt wat, geloof me, als jij de weg had gekent had jij dr ook geen 80 gereden...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:40 schreef X-fi het volgende:
[..]
ik heb geleerd om nooit hard te rijden als er slecht weer is, vooral met dit soort wegen...
Ja oke de achterliggende gedachte is dat dit kan gebeurenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja, ik wilde ook vooral de foto's laten zien om jullie te laten zien hoe gevaarlijk autorijden kan zijn...
en de foto's mogen best gezien worden vind ik...
T is niet alleen een kapotte auto die dr te zien is in mijn ogen...
T' is een waarschuwing voor hardrijders met nat weer![]()
okequote:Op zondag 25 februari 2007 21:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj, vladje kwam zelf met de linkEn op een totaal vernielde auto na is er niets te zien
![]()
Sorry, maar vindt het zelf wel dom.. Toen ik op 20 jarige leeftijd mijn rijbewijs heb behaald, reedt ik alleen maar voorzichtig/quote:Op zondag 25 februari 2007 21:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je bent jong en je wilt wat, geloof me, als jij de weg had gekent had jij dr ook geen 80 gereden...
Hoiquote:
Veel praten helptquote:Op zondag 25 februari 2007 21:40 schreef VlaDje het volgende:
Nja, dank jullie voor het medeleven....
ik ben blij dat ik toch nog even weer (praat al 2 dagen nergens anders over) m'n ei kwijt kan...
Is ze een beetje sexy ?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:46 schreef fvivif het volgende:
Ik kom net van me omawie wilt er een foto van mijn oma ?
GILFquote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is ze een beetje sexy ?![]()
nou.. ik rijd vanwaar ik zelf denk dat het kan.. wel harder dan gemiddeld..quote:Op zondag 25 februari 2007 21:42 schreef X-fi het volgende:
[..]
Sorry, maar vindt het zelf wel dom.. Toen ik op 20 jarige leeftijd mijn rijbewijs heb behaald, reedt ik alleen maar voorzichtig/
Moet je dat nog vragen ?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is ze een beetje sexy ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |