Dat jullie zoeen relatie hebben wisten wij hier allangquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:07 schreef no1uknow het volgende:
fipo
SPOILER: Geheime liefde van HuHuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach.. op "een oude" fiets moet je het lerenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb geen xbox360.. wel een fiets![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef fvivif het volgende:*toen was ik op vakantie, maar ochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef fvivif het volgende:waarom 23dec? en niet 21?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.House muziek maakt jongeren kapot!!!
Potjandoriquote:Op zondag 25 februari 2007 21:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
*toen was ik op vakantie, maar och
omdat ik toen nog in t land wasquote:
maar goed, verder waren de dates heul leukquote:
Saints Rowquote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Perfect Dark Zero
Halo 2
Burnout
Saints Row
Kameo
Dead or Alive
De dates waren superquote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
maar goed, verder waren de dates heul leuk![]()
van wat?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
zooooooooooo foto's!
Oké.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef X-fi het volgende:
[..]
Saints Row
Pro Evolution 6
Need For Speed Carbon
volgende keer zullen we foto makenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
zooooooooooo foto's!
Burnout Revenge, helemaal vergetenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Oké.
Ik hou zelf niet van voetbal, dus dat komt niet in huis. En verder heb ik Burnout dus om te racen, vind ik wat leuker dan NFS.
2 januari ofzo toch?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef fvivif het volgende:
[..]
De dates waren supermaar wanneer was die eerste eigenlijk ?
![]()
Ja was in die vakantie maar had geen idee meer wanneerquote:
helemaal mee eensquote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef HuHu het volgende:
[..]
Die heb je ook?
Vet geil, cool, stoer ende gaaf is dat spel.
primaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:19 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ja was in die vakantie maar had geen idee meer wanneer, volgende keer even leuke foto's maken
Ja ik ga dan dus misschien uit eten voor me pa's verjaardag ik bel je nog welquote:Op zondag 25 februari 2007 21:21 schreef liiszle het volgende:
[..]
prima![]()
gaan we nog uit volgende week?
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef VlaDje het volgende:
Bah, 100% kankerweekend,
Zaterdag een kameraad verloren in een auto ongeluk,
Vandaag mn relatie op de klippen verdomme...
wtfquote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef VlaDje het volgende:
Bah, 100% kankerweekend,
Dank jequote:Op zondag 25 februari 2007 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kut man ! Gecondoleert![]()
hmms.. njha is goed.. anders kunnen we vrijdag wel iets gaan doen ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 21:23 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ja ik ga dan dus misschien uit eten voor me pa's verjaardag ik bel je nog wel
iddquote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef HuHu het volgende:
[..]
En elke keer weer schreeuwen uit frustratie, omdat JIJ crashed terwijl je HEM beukte !!!
Pfff.. Gecondoleerd !!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef VlaDje het volgende:
Bah, 100% kankerweekend,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |