Ik let weer niet op hahaquote:
HOI KEVINquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik let weer niet op haha![]()
Toegeven op vlakken doe ik wel...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Njah ooit zal je toch moeten toegeven op sommige vlakkenTenzei je je perfecte vrouw vind natuurlijk
![]()
Je zou je tas gaan inpakken en naar bed gaanquote:Op zondag 25 februari 2007 22:47 schreef lauwert het volgende:
Hoi iedereeeen !
quote:
quote:
Heb ik ook _gedaan_.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:48 schreef nijnja het volgende:
mstrik heb zojuist nog een reden gevonden waarom ik mn nagels altijd lak.. Nagelbijten
![]()
Nah goed kep nu net nagellak draf gehaald en mn pink heeft nu alweer geen nagel. Overdrijving, dr zit nu een korte nagel aan, nagel was lang....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb ik ook _gedaan_.
Tegenwoordig niet meer.
als ik het goed begrijp ben je een mannetje?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nah goed kep nu net nagellak draf gehaald en mn pink heeft nu alweer geen nagel. Overdrijving, dr zit nu een korte nagel aan, nagel was lang....
Ik heb gewoon gezegd: Ik doe het niet meer.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nah goed kep nu net nagellak draf gehaald en mn pink heeft nu alweer geen nagel. Overdrijving, dr zit nu een korte nagel aan, nagel was lang....
Als ik het goed gevoelt heb in mijn broek jaquote:Op zondag 25 februari 2007 22:50 schreef VlaDje het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp ben je een mannetje?![]()
En dan lak je je nagels alleen voor het bijten, of omdat je het mooi vind?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als ik het goed gevoelt heb in mijn broek ja
Beidequote:Op zondag 25 februari 2007 22:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En dan lak je je nagels alleen voor het bijten, of omdat je het mooi vind?![]()
Zeg die van ons maar.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:52 schreef Afzuigkap het volgende:Ben ik weer, leuke TT.. nou kom maar op met die onthullingen
oee tantoe spangquote:Op zondag 25 februari 2007 22:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Doei lekker chickie jeweets![]()
op je bil en een
![]()
Zouden we dat wel doen?quote:
Als jij het bent zal ik nadenken over een uitzondering, maar ik ga achter de dames aanquote:Op zondag 25 februari 2007 22:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
No offence, maar ben je homosexueel?
Nja, oke, beetje vreemd dan...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als jij het bent zal ik nadenken over een uitzondering, maar ik ga achter de dames aan
Niet ?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja, oke, beetje vreemd dan...
Wij boeren (lees: drenthen) doen niet aan make up![]()
OEEEEHquote:
Ik kom dan ook niet uit Drenthe, ik heb eerder deze dag al verteld waarom ik het (oa) doe enzoquote:Op zondag 25 februari 2007 22:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja, oke, beetje vreemd dan...
Wij boeren (lees: drenthen) doen niet aan make up![]()
Nja... ik ga er iig vanuit dat de meeste Drentse jongeren het niet doen...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niet ?
* Surveillance-Fiets mascara weg gooit![]()
Heb jij die ook ?quote:
Je vergeet de emo's / alto'squote:Op zondag 25 februari 2007 22:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja... ik ga er iig vanuit dat de meeste Drentse jongeren het niet doen...
Gothquote:Op zondag 25 februari 2007 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je vergeet de emo's / alto'sMaar dat zijn er niet zoveel
![]()
AK is met handboeien inbegrepenquote:
Ah mooi, kom je richting hier?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:01 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
AK is met handboeien inbegrepen
Vrijdag anders niet ?quote:
preciesquote:
Dan moet je diekant opgaan knulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |