Dat werkt beter dan de slowchatters 3 topics tegelijk laten openen als de vorige vol isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:33 schreef Elounda het volgende:
Cos 531 nog niet klaar?
Jij werkt vooruit of zo?
Je vergeet nog de # en [ en ] in je TT.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:32 schreef jakees het volgende:
ja hoor!
maar je moet wel gewoon het juiste format aanhouden voor de TT'squote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat werkt beter dan de slowchatters 3 topics tegelijk laten openen als de vorige vol is
Flikker op vrouw danquote:
yeah riiiiight, want je kent me zo goed toch?quote:Natasia doet tenminste iets voor haar geld, jij zit de hele dag als een zombie streams te kijken en anderen iets te misgunnen.![]()
Ja, je bent gestoord.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:44 schreef BwennieBren het volgende:
yeah riiiiight, want je kent me zo goed toch?
Maar voor jouw informatie lieve APK ik ben een moeder van een beeldige 18 jarige dochter, die ik liefde geef en aandacht, doe mijn huishoudelijke dingen, zorg voor ontbijt en zorg voor het avondeten, dat is meer dan je kunt zeggen van die trol. Ik misgun de "anderen" niets, ik misgun het Natasja
Duidelijk zo?![]()
... en laten we elkaar nou dáár tegenkomen ... betrapt! .... net als ik zit jij dus ook hier. Beetje zielige streamers zonder leven zijn wij toch he? Persoonlijk gun ik Natasja hardstikke veel, vooral vlekken en pukkels. Oh .. en haaruitval!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
jij zit de hele dag als een zombie streams te kijken en anderen iets te misgunnen.![]()
dat slijm heeft ze net allemaal in het eten geniest dus dr is niks meer over nuquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:48 schreef jakees het volgende:
Ik kan er gewoon niet tegen dat Nasty zo slijmerig doet........
Ze drinkt veel thee dus vandaar ook dat nephaarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... en laten we elkaar nou dáár tegenkomen ... betrapt! .... net als ik zit jij dus ook hier. Beetje zielige streamers zonder leven zijn wij toch he? Persoonlijk gun ik Natasja hardstikke veel, vooral vlekken en pukkels. Oh .. en haaruitval!
Volgens mij is het niet nodig om iemand persoonlijk aan te vallen. Misschien iets om via de PM op te lossenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, je bent gestoord.
Je gaat veel te ver op in een fantasiewereld die DGK heet.
Let op je karma, die Touareg zou wel eens op jouw weg kunnen komen.![]()
he... gedver Annie .... maar 't is wel zo natuurlijk. Ze nieste een keer of vier keer keihard over de boontjes.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:51 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat slijm heeft ze net allemaal in het eten geniest dus dr is niks meer over nu
Voor zover ik weet draaien de meeste streamers de stream in de achtergrond terwijl ze bezig zijn met "iets". En alleen als het interessant wordt switchen ze effe om te kijken...quote:jij zit de hele dag als een zombie streams
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, je bent gestoord.
Je gaat veel te ver op in een fantasiewereld die DGK heet.
Let op je karma, die Touareg zou wel eens op jouw weg kunnen komen.![]()
Volgens mij heeft Sylvia nog steeds een beetje een kater.quote:
-Ik heb mijn streams niet aanstaan en probeer af en toe, tussen het oeverloze huisvrouwengewauwel door, een beetje bij te lezen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... en laten we elkaar nou dáár tegenkomen ... betrapt! .... net als ik zit jij dus ook hier. Beetje zielige streamers zonder leven zijn wij toch he? Persoonlijk gun ik Natasja hardstikke veel, vooral vlekken en pukkels. Oh .. en haaruitval!
'Flikker op' (2x) vind jij wel normaalquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:53 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij is het niet nodig om iemand persoonlijk aan te vallen. Misschien iets om via de PM op te lossen![]()
![]()
Wat doe jij nu ??? je gaat je ruzie via de cos uitvechten, daar hebben we pm voor toch ???quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
-Ik heb mijn streams niet aanstaan en probeer af en toe, tussen het oeverloze huisvrouwengewauwel door, een beetje bij te lezen.
Ruzie is toch leuk?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:01 schreef petraa het volgende:
Wat doe jij nu ??? je gaat je ruzie via de cos uitvechten, daar hebben we pm voor toch ???![]()
Ik snap je niet ??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:00 schreef APK het volgende:
[..]
'Flikker op' (2x) vind jij wel normaal
Iets over minder alcohol drinken, voor de rest is het onbekend...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:58 schreef petraa het volgende:
Wat stond er in de brief van Huub's papa
... niet langzaam hoor lieverd ... kreeg bij de eerste krijspartij al een pesthekel aan Natasja. Ik kan daar helaas niet eens de redaktie de schuld van geven.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ga iets positiefs doen en zie eens in dat de redactie een aantal streamers langzaam onderdeel van het spel maakt, waardoor ze net zo 'slecht' worden als de personen die ze zo verafschuwen in dit vermakelijke programma-concept.
Jij loopt er dus nog eentje achter eigenlijk. OK, dan mag jij bwenniebrain nog 6 keer uitschelden, en zij jou nog 5 keer. Dan staat het daarna precies gelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:00 schreef APK het volgende:
[..]
'Flikker op' (2x) vind jij wel normaal
En ondertussen vergeten we met z'n allen te cossen terwijl Sylvia en Huub heerlijk Brian aan het dissen zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij loopt er dus nog eentje achter eigenlijk. OK, dan mag jij bwenniebrain nog 6 keer uitschelden, en zij jou nog 5 keer. Dan staat het daarna precies gelijk.
heeft ze dat haar al een keer gewassen trouwens??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:05 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
Wow, ze gaat toch maar het zweet wegwassen...
Ik doel op het feit dat de redactie af en toe fokkers hun zin geeft:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
... niet langzaam hoor lieverd ... kreeg bij de eerste krijspartij al een pesthekel aan Natasja. Ik kan daar helaas niet eens de redaktie de schuld van geven.
Vertel!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ondertussen vergeten we met z'n allen te cossen terwijl Sylvia en Huub heerlijk Brian aan het dissen zijn![]()
Jazeker, 3 dagen geleden ofzoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:07 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
heeft ze dat haar al een keer gewassen trouwens??
Ik zal eens kijken op welke positie zij staat in het stats topic.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij loopt er dus nog eentje achter eigenlijk. OK, dan mag jij bwenniebrain nog 6 keer uitschelden, en zij jou nog 5 keer. Dan staat het daarna precies gelijk.
Nee joh, gisteren rond 16.15 uur..... Bart was net weg en Amanda dacht "dan was het toch iets anders wat die jeuk veroorzaakte, laat ik eens doen alsof ik m'n haar was"quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Jazeker, 3 dagen geleden ofzo
Ben je speciaal naar het DGK-forum gekomen om je politiek correcte praatjes aan ons te slijten, knul?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
Pardon
Natasia doet tenminste iets voor haar geld, jij zit de hele dag als een zombie streams te kijken en anderen iets te misgunnen.![]()
Ik begrijp wat je bedoelt APK .... en je hebt niet helemaal ongelijk. Nou niet meer zo lelijk doen ok? Begin de dag met een dansje ofzo ..... schijnt te helpenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik doel op het feit dat de redactie af en toe fokkers hun zin geeft:
Toch maar niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken op welke positie zij staat in het stats topic.![]()
Oeps.quote:
Mijn posthistorie is gelukkig iets gevarieerder.quote:
Ik snap het niet. Heeft ze een pruik op dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, gisteren rond 16.15 uur..... Bart was net weg en Amanda dacht "dan was het toch iets anders wat die jeuk veroorzaakte, laat ik eens doen alsof ik m'n haar was"
Vragen, vragen, vragen....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:18 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Heeft ze een pruik op dan?
En krimpt die in de was?
Ook op de handwas?
Zou Herma hier een oplossing voor weten?
Die is immers van de huishouding.
Kon er weer gestemd worden dan??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Vragen, vragen, vragen....
Herma weet alles dus die weet het wel
Ze bellen over de PPoll. Ja die wil ik ook wel weten!
Vandaar dat het lijkt alsof ze de laatste dagen zo is aangekomen!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:22 schreef Mika25 het volgende:
Amanda moet inmiddels een olifanten huid hebben na al die lagen make-up
Welnee, niet de pm gebruiken!!!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat doe jij nu ??? je gaat je ruzie via de cos uitvechten, daar hebben we pm voor toch ???![]()
Ik heb werkelijk waar geen enkel idee, weet alleen dat Huub ervoor belde en dat Sylvia er ook over had gebeld.quote:
serieus??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:27 schreef mootie het volgende:
Is best zielig, als iemand iets van Amanda's kleding zegt gaat ze zich verkleden.......
Neeeee, niet weer Erik Dikeb......quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:21 schreef snetje het volgende:
tien
Begin van de aankomende week zal er een spraakmakend karakter De Gouden Kooi betreden. Dit beloven we je! Bij welk kamp zal APK zich aansluiten? Misschien is het wel een echte pisnicht. Je gaat het meemaken. Hou de streams goed in de gaten, de nieuwe Miljonair zal het wachten meer dan waard zijn…
Voor de zittende Miljonairs hebben we één boodschap: Maak plaats!
![]()
Dus maandag of dinsdag pasquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:21 schreef snetje het volgende:
tien
Begin van de aankomende week zal er een spraakmakend karakter De Gouden Kooi betreden. Dit beloven we je! Bij welk kamp zal APK zich aansluiten? Misschien is het wel een echte pisnicht. Je gaat het meemaken. Hou de streams goed in de gaten, de nieuwe Miljonair zal het wachten meer dan waard zijn…
Voor de zittende Miljonairs hebben we één boodschap: Maak plaats!
![]()
Dat zijn ze een groot deel van de dag.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:39 schreef LiisaB het volgende:
Wat zijn ze aardig voor elkaar.
Ze heeft al gegetenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef blomst het volgende:
Waarom eet Sylvia niet mee?heeft ze last van haar gebit?
Ze had het vanmiddag over de tandarts.
Ze moet dalijk weg naar de tandards geloof ik, daarom at ze wat vroeger...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef blomst het volgende:
Waarom eet Sylvia niet mee?heeft ze last van haar gebit?
Ze had het vanmiddag over de tandarts.
Wel een paardekop en de daarbijbehorende verwensing voor een miljonair naar keuzequote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:47 schreef U96 het volgende:
Huub: FOK.nl kunt u mij een dode slang opsturen
Ik heb nog wel een stukje tuinslang waar geen leven in zit!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:48 schreef Kinga het volgende:
Wie stuurt huub een dode slang?
Hij moet eerst maar eens meer gaan ruzie trappen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:48 schreef Kinga het volgende:
Wie stuurt huub een dode slang?
Huub overdrijft altijd een beetjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt dat hij dat filmpje met Bart wel 8 of 9 keer gekeken heeft.
Ik heb dat toevallig gezien, die nacht: en het waren toch echt maar 3 of hooguit 4 keer.
Tijdens zijn weekje vakantie had hij het filmpje al vaak bekeken .......quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt dat hij dat filmpje met Bart wel 8 of 9 keer gekeken heeft.
Ik heb dat toevallig gezien, die nacht: en het waren toch echt maar 3 of hooguit 4 keer.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, niet de pm gebruiken!!!!
Dit is uiteraard leuker
Er is zelfs een speciaal topic voor de brieven gecreëerd, zodat de COS de COS blijft.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij gekomen is, als dat zo is sorry voor de dubbel![]()
Geachte........Beequeen
OK, sorry dat ik bestaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er is zelfs een speciaal topic voor de brieven gecreëerd, zodat de COS de COS blijft.
Natasja belde garage keizer, en ik mailde Keizer
Mijn post was verkeerd geformuleerd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tijdens zijn weekje vakantie had hij het filmpje al vaak bekeken .......
Excuseer mij, hij heeft wel gelijk. Get a jobquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:11 schreef stoppelbaard het volgende:
[..]
Ben je speciaal naar het DGK-forum gekomen om je politiek correcte praatjes aan ons te slijten, knul?
Ik dacht de uploader van die youtube filmpjesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie is Reinus eigenlijk, daar had Huub het net over...
En Bart denkt dat degene die ze vindt de winnaar van DGK gaat worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft de punten van Bart gevonden
nickname op youtube die die gouden vlooi filmpjes maaktquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie is Reinus eigenlijk, daar had Huub het net over...
Poliepjes en grote neusamandelen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:59 schreef mootie het volgende:
Ik kan Amanda zooo slecht verstaan soms.
Nou vooruit, maarre is er nog wat gebeurd ik heb geen zin om al die huisvrouwen cossen door te lezenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ruzie is toch leuk?![]()
Als er ruzie in DGK is knallen de COS-en er ook doorheen.
Huub had een fles drank verstopt, voor het geval dat. Daar heeft Bart de CP's bij gedaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe komt Huub nou aan die CP van Bart, hij zei nog vlak voor z'n vertrek; 'wie ze vindt gaat winnen'
Hij wist dus al dat ze Huub ze zou vinden...
waar lagen ze?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Moet jij zeggen, kraker....................quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
Excuseer mij, hij heeft wel gelijk. Get a job
Lief van Bart.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe komt Huub nou aan die CP van Bart, hij zei nog vlak voor z'n vertrek; 'wie ze vindt gaat winnen'
waar lagen ze en hoeveel zijn het er?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bij de fles vodka. Die hadden Huub en Bart samen verstopt in de kast in de gameroom.quote:
Ok, ik dacht dat het een fotosopper wasquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
nickname op youtube die die gouden vlooi filmpjes maakt
Daar ben ik een beetje blij van ... hun hadden veel eerder met elkaar moeten keten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Toch leuk dat Bart de punten dus echt aan Huub heeft gegeven. Zijn 'vriendschap' met Huub was dus niet gespeeld de laatste week.
Is er wat mis met huisvrouwen? Of heb jij liever een zdngmw en lekker in de villa loopt te rellen? Mag hoor, be my guest.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou vooruit, maarre is er nog wat gebeurd ik heb geen zin om al die huisvrouwen cossen door te lezen![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik weet niet hoeveel punten Bart had. Wel weet ik dat hij een 'noodvoorraad' aanhield om Lesley te kunnen bellen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:02 schreef avonne het volgende:
[..]
waar lagen ze en hoeveel zijn het er?
En hij had er ook net nog 75 gekregen van Eric.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel punten Bart had. Wel weet ik dat hij een 'noodvoorraad' aanhield om Lesley te kunnen bellen.
Ik geloofde Bart zijn oprechtheid wel in dat contact.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Toch leuk dat Bart de punten dus echt aan Huub heeft gegeven. Zijn 'vriendschap' met Huub was dus niet gespeeld de laatste week.
Jammer voor Brian ..... Hij heeft nog wel 1 uur bij de siegoloog gezeten om zich voor te bereiden op zijn actie tegen Huubquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
En Brian wilde eerst nog het leuke verhaal vertellen dat Bart hem een briefje had geschreven dat hij de drank moest verstoppen maar snapt nu dat hij genaaid is door Bart en dat hij Huub de overwinning gunt.
Go Bart!!
Rhijnnisquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat het een fotosopper was
Straks ff youtuben op Reinus...
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo flamboyant is Eric niet hoor...
Yep!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:05 schreef HocBar1990 het volgende:
19:03? Dan mag huub toch weer zuipen?
En 50 cpt gebruikt om Patrick te bellen, hij kreeg toen het advies om er toch maar uit te stappen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
En hij had er ook net nog 75 gekregen van Eric.
Fles Champagne besteld!quote:
Hij wacht op de champagne.quote:
Nope ben ook huisvrouw, maarre apk had het over huisvrouwencossen dus vandaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is er wat mis met huisvrouwen? Of heb jij liever een zdngmw en lekker in de villa loopt te rellen? Mag hoor, be my guest.
Btw, huisvrouw zijn is een onderdeel van multitasken.![]()
en 50 voor de voicemail van Lesley in te spreken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En 50 cpt gebruikt om Patrick te bellen, hij kreeg toen het advies om er toch maar uit te stappen.
Jep, pontificaal aan tafel verteld en Brian was 'not amused'.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:12 schreef Suikeroom het volgende:
ik schakel net in.. weten de andere dat Huub de punten heeft?
Ja, natasia niet, die was voorlezen en Sylvia ook niet die is maar de tandarts.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:12 schreef Suikeroom het volgende:
ik schakel net in.. weten de andere dat Huub de punten heeft?
Proost je mee straks?quote:
Bart had via brieven, Lesley en Huub gehoord hoe Natas en Brian echt waren. Vooral Lesley was daar heel duidelijk in.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Toch blijft het raar dat Bart de laatste 2 weken zo naar Huub en Sylvia trok
Eerst wilde hij er nooit mee omgaan, nu wilde hij niets met Brian en Natas te maken hebben.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:02 schreef stoppelbaard het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, kraker....................
Hij was al een tijdje op enige afstand van Brian. Lange tijd trok hij op met Nathanael. Nadat die was vertrokken begon Bart zich steeds meer te ergeren aan Brian. Niet voor niets zei hij op het laatst tegen Huub dat Brian veel woorden gebruikt maar nooit iets zegt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:12 schreef avonne het volgende:
[..]
en 50 voor de voicemail van Lesley in te spreken.
Toch blijft het raar dat Bart de laatste 2 weken zo naar Huub en Sylvia trok
Eerst wilde hij er nooit mee omgaan, nu wilde hij niets met Brian en Natas te maken hebben.
Heb ik het voorlezen net gemistquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, natasia niet, die was voorlezen en Sylvia ook niet die is maar de tandarts.
Lekker nummerquote:
wie rogier ? brain ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:19 schreef Myriam1978 het volgende:
Oeps Amanda...
Het vriendje is idd een louche figuur..![]()
Ik had graag weer een verhaaltje gehoord over meester Max, ik begin er net een beetje in te komenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:18 schreef logout het volgende:
[..]
dat MEEN je niet???? Ohhhh, echt erg [afbeelding]
Sex, drug en Rock & Roll.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:19 schreef Myriam1978 het volgende:
Oeps Amanda...
Het vriendje is idd een louche figuur..![]()
Dan had Bart er meer over dan ik had verwacht, mooi, kan Huub wel gebruiken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft 75 cpt's gekregen van Bart
Nou daar gaat ie dan! De streams stonden per ongeluk open, aiquote:
en volgens mij is Bart heel erg geschrokken van Natasia toen ze dat filmpje van Nena kregen te zien dat Natas te keer ging tegen Nena (achter het CS , vuilniszakken )quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij was al een tijdje op enige afstand van Brian. Lange tijd trok hij op met Nathanael. Nadat die was vertrokken begon Bart zich steeds meer te ergeren aan Brian. Niet voor niets zei hij op het laatst tegen Huub dat Brian veel woorden gebruikt maar nooit iets zegt.
Subtielquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:21 schreef kleinzusje het volgende:
De kut van het eerste uur is weer jaloers ( maar ja, niet kunnen zingen is ook best zwaar, voorlezen vermoeiend)
zo snel al ??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou daar gaat ie dan! De streams stonden per ongeluk open, ai![]()
Hallo kindjes van me. Mama was vandaag in Almere en toen dat ik, zal ik naar huis gaan, even m'n kindjes zien?
Maar neeeeeeeee, dat kan echt niet hoor en jullie waren toch niet thuis.
Zondag is mama jarig en dan ziet ze jullie weer een uurtje, kunnen we weer lekker knuffelen.
Geluid uit gezet.
Jammer, niks nieuws over meester Maxquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou daar gaat ie dan! De streams stonden per ongeluk open, ai![]()
Hallo kindjes van me. Mama was vandaag in Almere en toen dat ik, zal ik naar huis gaan, even m'n kindjes zien?
Maar neeeeeeeee, dat kan echt niet hoor en jullie waren toch niet thuis.
Zondag is mama jarig en dan ziet ze jullie weer een uurtje, kunnen we weer lekker knuffelen.
Geluid uit gezet.
Ik hoorde hem zeggen dat de punten meteen naar Sylvia gaan en dat hij dan het grootste deel van zijn schuld heeft afbetaald.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan had Bart er meer over dan ik had verwacht, mooi, kan Huub wel gebruiken.
Viel me ook al op toen wat dames zichzelf uitnodigden om te komen koken, die vriendinnen van zijn broers vriendin, dat ze meteen jaloers was.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda kijkt niet blij nu Brian het over die andere dames heeft
En terecht.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik hoorde hem zeggen dat de punten meteen naar Sylvia gaan en dat hij dan het grootste deel van zijn schuld heeft afbetaald.
Het ging nu over dezelfde 3 damesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Viel me ook al op toen wat dames zichzelf uitnodigden om te komen koken, die vriendinnen van zijn broers vriendin, dat ze meteen jaloers was.
Ach, laten we het er maar op houden dat ze elkaar verdienen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda kijkt niet blij nu Brian het over die andere dames heeft
Nee saai hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Wat een harmonie in de groep, gaat het wel goed daar?![]()
Wat denk je van Natasia zelfquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:33 schreef Myriam1978 het volgende:
De rok van Natasia is te psychedelic voor tv.
Tijd geleden dat ik dat woord hoordequote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:33 schreef Myriam1978 het volgende:
De rok van Natasia is te psychedelic voor tv.
Script is er nog niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Wat een harmonie in de groep, gaat het wel goed daar?![]()
Ja, een stemming voor iets wat voor Natasia, is, die natuurlijk een geweldige huisvrouw is. Zie haar poetsen!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:35 schreef farceman het volgende:
Kan het aub afgelopen zijn met dat geslijm!
Is toch niet meer geloofwaardig ? Ene moment elkaar verrot schelden en dan lekker slijmen..?
Tijd voor een bommetje !!!! Een grote...
Maar what about zijn andere plannen met de cp'en? Ach, je hebt gelijk, daar gaat het niet om, als Amanda maar jaloers wordt, zo te horen helpt dreigen alleen ook welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het ging nu over dezelfde 3 dames![]()
Brian is zo doorzichtig die komt er nu opeens weer mee aan, die wil ze gewoon alsnog laten komen om Amanda te laten merken dat wat zij doet met Hupert hij ook kan met anderen![]()
Beste Miljonairs,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:35 schreef farceman het volgende:
Tijd voor een bommetje !!!! Een grote...
Je kunt veel van haar zeggen , maar poetsen doet ze wel, en dat ook dagelijks.Jammer dat ze het niet thuis doet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, een stemming voor iets wat voor Natasia, is, wie natuurlijk een geweldige huisvrouw is. Zie haar poetsen!
Ik houd van huisvrouwen. Voor alle huisvrouwen..![]()
Hij wil ze zonder cp's laten komen en omdat het geen bekenden van hem zijn zou dat ook zo moeten mogenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar what about zijn andere plannen met de cp'en? Ach, je hebt gelijk, daar gaat het niet om, als Amanda maar jaloers wordt, zo te horen helpt dreigen alleen ook wel![]()
Inhalig mens is het gewoonquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:44 schreef rooie3 het volgende:
Wat moet je nou met 4 horloges.
Is dat nieuwe mode ofzo.
Met of zonder cp's ...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij wil ze zonder cp's laten komen en omdat het geen bekenden van hem zijn zou dat ook zo moeten mogen
In het kader van 'Huub mag zijn hoeren ook zonder cp'en bestellen'quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij wil ze zonder cp's laten komen en omdat het geen bekenden van hem zijn zou dat ook zo moeten mogen
Syl gunt Brian en Natasja niets meer. Op een taxi naar huis na dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Met of zonder cp's ...
Het moet wel goedgekeurd worden door de andere bewoners en wel unaniem !!!!
Eens kijken of de rest het hem nog gunt ....
Drie? Twee toch voor Ilona en Bart?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:43 schreef rooie3 het volgende:
Snap niet waarom ze die nieuwe er niet meteen in knallen.
Drie tegelijk gaat veel meer werken.
ze zit er echt bij of ze haar laatste oortje heeft versnoept. Hoe lang zou ze het daar nog volhouden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
Moet je hier ook helpen dan?
[afbeelding]
Ze zijn de piano aan het verplaatsen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:46 schreef petraa het volgende:
en toen waren er nog maar 2 streams
Op de één of andere manier denk ik niet meer dat Ilona nog vervangen gaat worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:47 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Drie? Twee toch voor Ilona en Bart?
Ik dacht voor angelique ook .quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:47 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Drie? Twee toch voor Ilona en Bart?
Als ik een van de andere bewoners was zou ik mijn best doen om een VW voor Liegebeest te regelen en dat te koppelen aan de ontslagronde die door Huub voor haar is aangevraagd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Syl gunt Brian en Natasja niets meer. Op een taxi naar huis na dan.
Ze kunnen gewoon niemand meer krijgen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op de één of andere manier denk ik niet meer dat Ilona nog vervangen gaat worden.
Het geld voor de cadeautjes van Natasja moet toch ergens in het budget weggehaald worden.
Je denkt toch niet serieus dat welk bedrijf dan ook zijn naam gekloppeld wil zien met DGK of zdngmw.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:49 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als ik een van de andere bewoners was zou ik mijn best doen om een VW voor Liegebeest te regelen en dat te koppelen aan de ontslagronde die door Huub voor haar is aangevraagd.
We hebben een VW voor je, maar dan moet je wel de villa verlaten.
Ik denk dat dan veel mensen een groot feest gaan vieren.
Nee ... die VW zou ik haar absoluut niet gunnen .... laat haar maar weggepest worden zodat ze het huis verlaat met 10K schuldquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:49 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als ik een van de andere bewoners was zou ik mijn best doen om een VW voor Liegebeest te regelen en dat te koppelen aan de ontslagronde die door Huub voor haar is aangevraagd.
Ik zou zeggen stuur ze een brief, ik vind het een puik planquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:49 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Denken jullie werkelijk dat ze weggaat voor een auto?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat welk bedrijf dan ook zijn naam gekloppeld wil zien met DGK of zdngmw.
Ik zoen ook graagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:51 schreef Wireless het volgende:
Waaaaarrrroooooommmmm zoen we alleen dit?
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Denken jullie werkelijk dat ze weggaat voor een auto?![]()
Ik denk niet dat dat het probleem is. Ze kunnen vast nog wel mensen krijgen, alleen dan in de categorie Amoebe & Brian. Niet in de categorie Stefan & Nicolaas.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon niemand meer krijgen.
Toch raar na die 14000 mensen die op de sreeningdagen zijn geweest.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
en weer weg, wie waren dat ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Petraa, beeld op 3 en 4.
Nee, dat niet, maar je zou er wel iets mee kunnen doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat welk bedrijf dan ook zijn naam gekloppeld wil zien met DGK of zdngmw.
Ik bedoelde ookquote:
Nee welk normaal mens wil daar nog in.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het probleem is. Ze kunnen vast nog wel mensen krijgen, alleen dan in de categorie Amoebe & Brian. Niet in de categorie Stefan & Nicolaas.
guy's van de redactie.quote:
Mensen van achterquote:
Douchen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:55 schreef petraa het volgende:
wat staat erik te doen in de douche ????
Nee, ik gun haar die 10k ook niet, want ze is al genoeg geholpen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Nee ... die VW zou ik haar absoluut niet gunnen .... laat haar maar weggepest worden zodat ze het huis verlaat met 10K schuld
Ach, het is het proberen waard.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:58 schreef rooie3 het volgende:
We krijgen een zangeres en daarna tv kijken.
Toch jammer want ik vond het een stuk leuker met die normale mensen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee welk normaal mens wil daar nog in.
De normale mensen rennen daar gillend weg.
Band of Brothers is wel ontzettend goed.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja helaas wel.
En wat op tv komt duurt aardig lang.
iets van band of Brothers.
Ja daar dacht ik ook gelijk aan...en deze koken nog voor de hele groep ook dus het zal wel doorgaanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
In het kader van 'Huub mag zijn hoeren ook zonder cp'en bestellen'![]()
Spiritus zoals wij dat kennen is methanol (giftig)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:00 schreef Myriam1978 het volgende:
Ethanol is toch puur alcool ?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:02 schreef logout het volgende:
hebben ze Natasia's volgenieste maaltijd eigenlijk al op?
Yep Het is de chemische naamquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:00 schreef Myriam1978 het volgende:
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toch jammer want ik vond het een stuk leuker met die normale mensen.
Bijna puur ...96%quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:00 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar het kan wel veroorzaken dat ze er Amanda mee in hun kamp krijgen als Brian gaat lopen klooien met anderenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Syl gunt Brian en Natasja niets meer. Op een taxi naar huis na dan.
Bij bedrijven die ethanol in bulk gebruiken, zoals (klinkt raar) de tabaksindustrie, voegen ze er een giftige stof aan toe zodat er geen alcoholaccijns over te hoeven worden betaald.quote:
Snetje?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:05 schreef niksnutje het volgende:
goede avond iedereen![]()
en in het bijzonder sharam![]()
Z'n linker of rechter broekspijp is momenteel gewoon wat korterquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:07 schreef noekje het volgende:
Brian tegen Aman: je ziet er beeldig uit.
Ja, da's best aardig zo'n blom op d'r kop.![]()
Ja, dat vind ik ook. Gitaar vind ik moeilijker dan piano. Voor de rest blijft Brian natuurlijk een eersteklas lul maar ik ben het hier wel mee eens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub speelt piano.
Brian: Gitaar spelen in moeilijker dan piano, zegt men
Maakt niet uit wat iemand wat, maar Brainless gebruikt altijd de overtreffende trap.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub speelt piano.
Brian: Gitaar spelen in moeilijker dan piano, zegt men
nou doe maar geen screenshots...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
Ja, erg he.
Misschien moeten we daar maar screenshots van sturen.
Ze niest alles onder en wast ook nog geeneens haar handen, dus tel uit je winst.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:10 schreef logout het volgende:
[..]
nou doe maar geen screenshots...
Straks rent iedereen gillend het hek uit en zit ze daar nog als laatste.
lees ff de cossen terug.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:11 schreef Frosting het volgende:
hoi allemaal!is huub al aan de drank?
Een guitig wit wijntje is zijn eerste gangquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:11 schreef Frosting het volgende:
Ja en ze gaan zometeen tv kijken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:11 schreef Frosting het volgende:
mij ook nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja en ze gaan zometeen tv kijken.
23.00 gaat het misschien wel los, pffff dat gaat mij nooit lukken![]()
triestttttttttttt !!!! gewoon saaiquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:14 schreef Sporti het volgende:
wat een triest gesprek weer...............zucht
Gaat niet lukken, Amanda is het punt voorbij waar er nog enige hoop voor haar is...Die gaat nog naar hem terug, zelfs nadat hij haar het ziekenhuis inslaat...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maar het kan wel veroorzaken dat ze er Amanda mee in hun kamp krijgen als Brian gaat lopen klooien met anderen
Band of Brothers geloof ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:16 schreef Frosting het volgende:
Gaan ze die film kijken op rtl5 want die is al klaar om 10 uur?![]()
Wat die 2 hebben is een seks-relatie. Niks meer niks minder.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:16 schreef noekje het volgende:
Vlak voordat ik hier in ging zei ik tegen mijn vriend, zegt Amanda.
Schat, je vriend zit naast je, die toekomstige stalker.
(Er is geen ja-knikkend icoontje met het mondje naar beneden)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, Amanda is het punt voorbij waar er nog enige hoop voor haar is...Die gaat nog naar hem terug, zelfs nadat hij haar het ziekenhuis inslaat...
Nee hoor, gisteren noemde ze Brian nog haar vriendje én Brian is stikjaloers. Als het dan "alleen maar" een seksrelatie is dan mag ze ook vast wel leuk met Huub flirten toch? Brianquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat die 2 hebben is een seks-relatie. Niks meer niks minder.
En toch gaan ze beiden bezitterig worden let maar opquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat die 2 hebben is een seks-relatie. Niks meer niks minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |