Dat werkt beter dan de slowchatters 3 topics tegelijk laten openen als de vorige vol isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:33 schreef Elounda het volgende:
Cos 531 nog niet klaar?
Jij werkt vooruit of zo?
Je vergeet nog de # en [ en ] in je TT.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:32 schreef jakees het volgende:
ja hoor!
maar je moet wel gewoon het juiste format aanhouden voor de TT'squote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat werkt beter dan de slowchatters 3 topics tegelijk laten openen als de vorige vol is
Flikker op vrouw danquote:
yeah riiiiight, want je kent me zo goed toch?quote:Natasia doet tenminste iets voor haar geld, jij zit de hele dag als een zombie streams te kijken en anderen iets te misgunnen.![]()
Ja, je bent gestoord.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:44 schreef BwennieBren het volgende:
yeah riiiiight, want je kent me zo goed toch?
Maar voor jouw informatie lieve APK ik ben een moeder van een beeldige 18 jarige dochter, die ik liefde geef en aandacht, doe mijn huishoudelijke dingen, zorg voor ontbijt en zorg voor het avondeten, dat is meer dan je kunt zeggen van die trol. Ik misgun de "anderen" niets, ik misgun het Natasja
Duidelijk zo?![]()
... en laten we elkaar nou dáár tegenkomen ... betrapt! .... net als ik zit jij dus ook hier. Beetje zielige streamers zonder leven zijn wij toch he? Persoonlijk gun ik Natasja hardstikke veel, vooral vlekken en pukkels. Oh .. en haaruitval!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
jij zit de hele dag als een zombie streams te kijken en anderen iets te misgunnen.![]()
dat slijm heeft ze net allemaal in het eten geniest dus dr is niks meer over nuquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:48 schreef jakees het volgende:
Ik kan er gewoon niet tegen dat Nasty zo slijmerig doet........
Ze drinkt veel thee dus vandaar ook dat nephaarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... en laten we elkaar nou dáár tegenkomen ... betrapt! .... net als ik zit jij dus ook hier. Beetje zielige streamers zonder leven zijn wij toch he? Persoonlijk gun ik Natasja hardstikke veel, vooral vlekken en pukkels. Oh .. en haaruitval!
Volgens mij is het niet nodig om iemand persoonlijk aan te vallen. Misschien iets om via de PM op te lossenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, je bent gestoord.
Je gaat veel te ver op in een fantasiewereld die DGK heet.
Let op je karma, die Touareg zou wel eens op jouw weg kunnen komen.![]()
he... gedver Annie .... maar 't is wel zo natuurlijk. Ze nieste een keer of vier keer keihard over de boontjes.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:51 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat slijm heeft ze net allemaal in het eten geniest dus dr is niks meer over nu
Voor zover ik weet draaien de meeste streamers de stream in de achtergrond terwijl ze bezig zijn met "iets". En alleen als het interessant wordt switchen ze effe om te kijken...quote:jij zit de hele dag als een zombie streams
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, je bent gestoord.
Je gaat veel te ver op in een fantasiewereld die DGK heet.
Let op je karma, die Touareg zou wel eens op jouw weg kunnen komen.![]()
Volgens mij heeft Sylvia nog steeds een beetje een kater.quote:
-Ik heb mijn streams niet aanstaan en probeer af en toe, tussen het oeverloze huisvrouwengewauwel door, een beetje bij te lezen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... en laten we elkaar nou dáár tegenkomen ... betrapt! .... net als ik zit jij dus ook hier. Beetje zielige streamers zonder leven zijn wij toch he? Persoonlijk gun ik Natasja hardstikke veel, vooral vlekken en pukkels. Oh .. en haaruitval!
'Flikker op' (2x) vind jij wel normaalquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:53 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij is het niet nodig om iemand persoonlijk aan te vallen. Misschien iets om via de PM op te lossen![]()
![]()
Wat doe jij nu ??? je gaat je ruzie via de cos uitvechten, daar hebben we pm voor toch ???quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
-Ik heb mijn streams niet aanstaan en probeer af en toe, tussen het oeverloze huisvrouwengewauwel door, een beetje bij te lezen.
Ruzie is toch leuk?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:01 schreef petraa het volgende:
Wat doe jij nu ??? je gaat je ruzie via de cos uitvechten, daar hebben we pm voor toch ???![]()
Ik snap je niet ??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:00 schreef APK het volgende:
[..]
'Flikker op' (2x) vind jij wel normaal
Iets over minder alcohol drinken, voor de rest is het onbekend...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:58 schreef petraa het volgende:
Wat stond er in de brief van Huub's papa
... niet langzaam hoor lieverd ... kreeg bij de eerste krijspartij al een pesthekel aan Natasja. Ik kan daar helaas niet eens de redaktie de schuld van geven.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ga iets positiefs doen en zie eens in dat de redactie een aantal streamers langzaam onderdeel van het spel maakt, waardoor ze net zo 'slecht' worden als de personen die ze zo verafschuwen in dit vermakelijke programma-concept.
Jij loopt er dus nog eentje achter eigenlijk. OK, dan mag jij bwenniebrain nog 6 keer uitschelden, en zij jou nog 5 keer. Dan staat het daarna precies gelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:00 schreef APK het volgende:
[..]
'Flikker op' (2x) vind jij wel normaal
En ondertussen vergeten we met z'n allen te cossen terwijl Sylvia en Huub heerlijk Brian aan het dissen zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij loopt er dus nog eentje achter eigenlijk. OK, dan mag jij bwenniebrain nog 6 keer uitschelden, en zij jou nog 5 keer. Dan staat het daarna precies gelijk.
heeft ze dat haar al een keer gewassen trouwens??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:05 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
Wow, ze gaat toch maar het zweet wegwassen...
Ik doel op het feit dat de redactie af en toe fokkers hun zin geeft:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
... niet langzaam hoor lieverd ... kreeg bij de eerste krijspartij al een pesthekel aan Natasja. Ik kan daar helaas niet eens de redaktie de schuld van geven.
Vertel!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ondertussen vergeten we met z'n allen te cossen terwijl Sylvia en Huub heerlijk Brian aan het dissen zijn![]()
Jazeker, 3 dagen geleden ofzoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:07 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
heeft ze dat haar al een keer gewassen trouwens??
Ik zal eens kijken op welke positie zij staat in het stats topic.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij loopt er dus nog eentje achter eigenlijk. OK, dan mag jij bwenniebrain nog 6 keer uitschelden, en zij jou nog 5 keer. Dan staat het daarna precies gelijk.
Nee joh, gisteren rond 16.15 uur..... Bart was net weg en Amanda dacht "dan was het toch iets anders wat die jeuk veroorzaakte, laat ik eens doen alsof ik m'n haar was"quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Jazeker, 3 dagen geleden ofzo
Ben je speciaal naar het DGK-forum gekomen om je politiek correcte praatjes aan ons te slijten, knul?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
Pardon
Natasia doet tenminste iets voor haar geld, jij zit de hele dag als een zombie streams te kijken en anderen iets te misgunnen.![]()
Ik begrijp wat je bedoelt APK .... en je hebt niet helemaal ongelijk. Nou niet meer zo lelijk doen ok? Begin de dag met een dansje ofzo ..... schijnt te helpenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik doel op het feit dat de redactie af en toe fokkers hun zin geeft:
Toch maar niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken op welke positie zij staat in het stats topic.![]()
Oeps.quote:
Mijn posthistorie is gelukkig iets gevarieerder.quote:
Ik snap het niet. Heeft ze een pruik op dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, gisteren rond 16.15 uur..... Bart was net weg en Amanda dacht "dan was het toch iets anders wat die jeuk veroorzaakte, laat ik eens doen alsof ik m'n haar was"
Vragen, vragen, vragen....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:18 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Heeft ze een pruik op dan?
En krimpt die in de was?
Ook op de handwas?
Zou Herma hier een oplossing voor weten?
Die is immers van de huishouding.
Kon er weer gestemd worden dan??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Vragen, vragen, vragen....
Herma weet alles dus die weet het wel
Ze bellen over de PPoll. Ja die wil ik ook wel weten!
Vandaar dat het lijkt alsof ze de laatste dagen zo is aangekomen!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:22 schreef Mika25 het volgende:
Amanda moet inmiddels een olifanten huid hebben na al die lagen make-up
Welnee, niet de pm gebruiken!!!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat doe jij nu ??? je gaat je ruzie via de cos uitvechten, daar hebben we pm voor toch ???![]()
Ik heb werkelijk waar geen enkel idee, weet alleen dat Huub ervoor belde en dat Sylvia er ook over had gebeld.quote:
serieus??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:27 schreef mootie het volgende:
Is best zielig, als iemand iets van Amanda's kleding zegt gaat ze zich verkleden.......
Neeeee, niet weer Erik Dikeb......quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:21 schreef snetje het volgende:
tien
Begin van de aankomende week zal er een spraakmakend karakter De Gouden Kooi betreden. Dit beloven we je! Bij welk kamp zal APK zich aansluiten? Misschien is het wel een echte pisnicht. Je gaat het meemaken. Hou de streams goed in de gaten, de nieuwe Miljonair zal het wachten meer dan waard zijn…
Voor de zittende Miljonairs hebben we één boodschap: Maak plaats!
![]()
Dus maandag of dinsdag pasquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:21 schreef snetje het volgende:
tien
Begin van de aankomende week zal er een spraakmakend karakter De Gouden Kooi betreden. Dit beloven we je! Bij welk kamp zal APK zich aansluiten? Misschien is het wel een echte pisnicht. Je gaat het meemaken. Hou de streams goed in de gaten, de nieuwe Miljonair zal het wachten meer dan waard zijn…
Voor de zittende Miljonairs hebben we één boodschap: Maak plaats!
![]()
Dat zijn ze een groot deel van de dag.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:39 schreef LiisaB het volgende:
Wat zijn ze aardig voor elkaar.
Ze heeft al gegetenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef blomst het volgende:
Waarom eet Sylvia niet mee?heeft ze last van haar gebit?
Ze had het vanmiddag over de tandarts.
Ze moet dalijk weg naar de tandards geloof ik, daarom at ze wat vroeger...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef blomst het volgende:
Waarom eet Sylvia niet mee?heeft ze last van haar gebit?
Ze had het vanmiddag over de tandarts.
Wel een paardekop en de daarbijbehorende verwensing voor een miljonair naar keuzequote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:47 schreef U96 het volgende:
Huub: FOK.nl kunt u mij een dode slang opsturen
Ik heb nog wel een stukje tuinslang waar geen leven in zit!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:48 schreef Kinga het volgende:
Wie stuurt huub een dode slang?
Hij moet eerst maar eens meer gaan ruzie trappen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:48 schreef Kinga het volgende:
Wie stuurt huub een dode slang?
Huub overdrijft altijd een beetjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt dat hij dat filmpje met Bart wel 8 of 9 keer gekeken heeft.
Ik heb dat toevallig gezien, die nacht: en het waren toch echt maar 3 of hooguit 4 keer.
Tijdens zijn weekje vakantie had hij het filmpje al vaak bekeken .......quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt dat hij dat filmpje met Bart wel 8 of 9 keer gekeken heeft.
Ik heb dat toevallig gezien, die nacht: en het waren toch echt maar 3 of hooguit 4 keer.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, niet de pm gebruiken!!!!
Dit is uiteraard leuker
Er is zelfs een speciaal topic voor de brieven gecreëerd, zodat de COS de COS blijft.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij gekomen is, als dat zo is sorry voor de dubbel![]()
Geachte........Beequeen
OK, sorry dat ik bestaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er is zelfs een speciaal topic voor de brieven gecreëerd, zodat de COS de COS blijft.
Natasja belde garage keizer, en ik mailde Keizer
Mijn post was verkeerd geformuleerd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tijdens zijn weekje vakantie had hij het filmpje al vaak bekeken .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |