Dat zijn ze een groot deel van de dag.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:39 schreef LiisaB het volgende:
Wat zijn ze aardig voor elkaar.
Ze heeft al gegetenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef blomst het volgende:
Waarom eet Sylvia niet mee?heeft ze last van haar gebit?
Ze had het vanmiddag over de tandarts.
Ze moet dalijk weg naar de tandards geloof ik, daarom at ze wat vroeger...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef blomst het volgende:
Waarom eet Sylvia niet mee?heeft ze last van haar gebit?
Ze had het vanmiddag over de tandarts.
Wel een paardekop en de daarbijbehorende verwensing voor een miljonair naar keuzequote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:47 schreef U96 het volgende:
Huub: FOK.nl kunt u mij een dode slang opsturen
Ik heb nog wel een stukje tuinslang waar geen leven in zit!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:48 schreef Kinga het volgende:
Wie stuurt huub een dode slang?
Hij moet eerst maar eens meer gaan ruzie trappen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:48 schreef Kinga het volgende:
Wie stuurt huub een dode slang?
Huub overdrijft altijd een beetjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt dat hij dat filmpje met Bart wel 8 of 9 keer gekeken heeft.
Ik heb dat toevallig gezien, die nacht: en het waren toch echt maar 3 of hooguit 4 keer.
Tijdens zijn weekje vakantie had hij het filmpje al vaak bekeken .......quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt dat hij dat filmpje met Bart wel 8 of 9 keer gekeken heeft.
Ik heb dat toevallig gezien, die nacht: en het waren toch echt maar 3 of hooguit 4 keer.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, niet de pm gebruiken!!!!
Dit is uiteraard leuker
Er is zelfs een speciaal topic voor de brieven gecreëerd, zodat de COS de COS blijft.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij gekomen is, als dat zo is sorry voor de dubbel![]()
Geachte........Beequeen
OK, sorry dat ik bestaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er is zelfs een speciaal topic voor de brieven gecreëerd, zodat de COS de COS blijft.
Natasja belde garage keizer, en ik mailde Keizer
Mijn post was verkeerd geformuleerd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tijdens zijn weekje vakantie had hij het filmpje al vaak bekeken .......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |