Excuseer mij, hij heeft wel gelijk. Get a jobquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:11 schreef stoppelbaard het volgende:
[..]
Ben je speciaal naar het DGK-forum gekomen om je politiek correcte praatjes aan ons te slijten, knul?
Ik dacht de uploader van die youtube filmpjesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie is Reinus eigenlijk, daar had Huub het net over...
En Bart denkt dat degene die ze vindt de winnaar van DGK gaat worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft de punten van Bart gevonden
nickname op youtube die die gouden vlooi filmpjes maaktquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie is Reinus eigenlijk, daar had Huub het net over...
Poliepjes en grote neusamandelen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:59 schreef mootie het volgende:
Ik kan Amanda zooo slecht verstaan soms.
Nou vooruit, maarre is er nog wat gebeurd ik heb geen zin om al die huisvrouwen cossen door te lezenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ruzie is toch leuk?![]()
Als er ruzie in DGK is knallen de COS-en er ook doorheen.
Huub had een fles drank verstopt, voor het geval dat. Daar heeft Bart de CP's bij gedaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe komt Huub nou aan die CP van Bart, hij zei nog vlak voor z'n vertrek; 'wie ze vindt gaat winnen'
Hij wist dus al dat ze Huub ze zou vinden...
waar lagen ze?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Moet jij zeggen, kraker....................quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
Excuseer mij, hij heeft wel gelijk. Get a job
Lief van Bart.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe komt Huub nou aan die CP van Bart, hij zei nog vlak voor z'n vertrek; 'wie ze vindt gaat winnen'
waar lagen ze en hoeveel zijn het er?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bij de fles vodka. Die hadden Huub en Bart samen verstopt in de kast in de gameroom.quote:
Ok, ik dacht dat het een fotosopper wasquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
nickname op youtube die die gouden vlooi filmpjes maakt
Daar ben ik een beetje blij van ... hun hadden veel eerder met elkaar moeten keten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Toch leuk dat Bart de punten dus echt aan Huub heeft gegeven. Zijn 'vriendschap' met Huub was dus niet gespeeld de laatste week.
Is er wat mis met huisvrouwen? Of heb jij liever een zdngmw en lekker in de villa loopt te rellen? Mag hoor, be my guest.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou vooruit, maarre is er nog wat gebeurd ik heb geen zin om al die huisvrouwen cossen door te lezen![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik weet niet hoeveel punten Bart had. Wel weet ik dat hij een 'noodvoorraad' aanhield om Lesley te kunnen bellen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:02 schreef avonne het volgende:
[..]
waar lagen ze en hoeveel zijn het er?
En hij had er ook net nog 75 gekregen van Eric.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel punten Bart had. Wel weet ik dat hij een 'noodvoorraad' aanhield om Lesley te kunnen bellen.
Ik geloofde Bart zijn oprechtheid wel in dat contact.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Toch leuk dat Bart de punten dus echt aan Huub heeft gegeven. Zijn 'vriendschap' met Huub was dus niet gespeeld de laatste week.
Jammer voor Brian ..... Hij heeft nog wel 1 uur bij de siegoloog gezeten om zich voor te bereiden op zijn actie tegen Huubquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
En Brian wilde eerst nog het leuke verhaal vertellen dat Bart hem een briefje had geschreven dat hij de drank moest verstoppen maar snapt nu dat hij genaaid is door Bart en dat hij Huub de overwinning gunt.
Go Bart!!
Rhijnnisquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat het een fotosopper was
Straks ff youtuben op Reinus...
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo flamboyant is Eric niet hoor...
Yep!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:05 schreef HocBar1990 het volgende:
19:03? Dan mag huub toch weer zuipen?
En 50 cpt gebruikt om Patrick te bellen, hij kreeg toen het advies om er toch maar uit te stappen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
En hij had er ook net nog 75 gekregen van Eric.
Fles Champagne besteld!quote:
Hij wacht op de champagne.quote:
Nope ben ook huisvrouw, maarre apk had het over huisvrouwencossen dus vandaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is er wat mis met huisvrouwen? Of heb jij liever een zdngmw en lekker in de villa loopt te rellen? Mag hoor, be my guest.
Btw, huisvrouw zijn is een onderdeel van multitasken.![]()
en 50 voor de voicemail van Lesley in te spreken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En 50 cpt gebruikt om Patrick te bellen, hij kreeg toen het advies om er toch maar uit te stappen.
Jep, pontificaal aan tafel verteld en Brian was 'not amused'.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:12 schreef Suikeroom het volgende:
ik schakel net in.. weten de andere dat Huub de punten heeft?
Ja, natasia niet, die was voorlezen en Sylvia ook niet die is maar de tandarts.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:12 schreef Suikeroom het volgende:
ik schakel net in.. weten de andere dat Huub de punten heeft?
Proost je mee straks?quote:
Bart had via brieven, Lesley en Huub gehoord hoe Natas en Brian echt waren. Vooral Lesley was daar heel duidelijk in.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Toch blijft het raar dat Bart de laatste 2 weken zo naar Huub en Sylvia trok
Eerst wilde hij er nooit mee omgaan, nu wilde hij niets met Brian en Natas te maken hebben.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:02 schreef stoppelbaard het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, kraker....................
Hij was al een tijdje op enige afstand van Brian. Lange tijd trok hij op met Nathanael. Nadat die was vertrokken begon Bart zich steeds meer te ergeren aan Brian. Niet voor niets zei hij op het laatst tegen Huub dat Brian veel woorden gebruikt maar nooit iets zegt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:12 schreef avonne het volgende:
[..]
en 50 voor de voicemail van Lesley in te spreken.
Toch blijft het raar dat Bart de laatste 2 weken zo naar Huub en Sylvia trok
Eerst wilde hij er nooit mee omgaan, nu wilde hij niets met Brian en Natas te maken hebben.
Heb ik het voorlezen net gemistquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, natasia niet, die was voorlezen en Sylvia ook niet die is maar de tandarts.
Lekker nummerquote:
wie rogier ? brain ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:19 schreef Myriam1978 het volgende:
Oeps Amanda...
Het vriendje is idd een louche figuur..![]()
Ik had graag weer een verhaaltje gehoord over meester Max, ik begin er net een beetje in te komenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:18 schreef logout het volgende:
[..]
dat MEEN je niet???? Ohhhh, echt erg [afbeelding]
Sex, drug en Rock & Roll.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:19 schreef Myriam1978 het volgende:
Oeps Amanda...
Het vriendje is idd een louche figuur..![]()
Dan had Bart er meer over dan ik had verwacht, mooi, kan Huub wel gebruiken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft 75 cpt's gekregen van Bart
Nou daar gaat ie dan! De streams stonden per ongeluk open, aiquote:
en volgens mij is Bart heel erg geschrokken van Natasia toen ze dat filmpje van Nena kregen te zien dat Natas te keer ging tegen Nena (achter het CS , vuilniszakken )quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij was al een tijdje op enige afstand van Brian. Lange tijd trok hij op met Nathanael. Nadat die was vertrokken begon Bart zich steeds meer te ergeren aan Brian. Niet voor niets zei hij op het laatst tegen Huub dat Brian veel woorden gebruikt maar nooit iets zegt.
Subtielquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:21 schreef kleinzusje het volgende:
De kut van het eerste uur is weer jaloers ( maar ja, niet kunnen zingen is ook best zwaar, voorlezen vermoeiend)
zo snel al ??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou daar gaat ie dan! De streams stonden per ongeluk open, ai![]()
Hallo kindjes van me. Mama was vandaag in Almere en toen dat ik, zal ik naar huis gaan, even m'n kindjes zien?
Maar neeeeeeeee, dat kan echt niet hoor en jullie waren toch niet thuis.
Zondag is mama jarig en dan ziet ze jullie weer een uurtje, kunnen we weer lekker knuffelen.
Geluid uit gezet.
Jammer, niks nieuws over meester Maxquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou daar gaat ie dan! De streams stonden per ongeluk open, ai![]()
Hallo kindjes van me. Mama was vandaag in Almere en toen dat ik, zal ik naar huis gaan, even m'n kindjes zien?
Maar neeeeeeeee, dat kan echt niet hoor en jullie waren toch niet thuis.
Zondag is mama jarig en dan ziet ze jullie weer een uurtje, kunnen we weer lekker knuffelen.
Geluid uit gezet.
Ik hoorde hem zeggen dat de punten meteen naar Sylvia gaan en dat hij dan het grootste deel van zijn schuld heeft afbetaald.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan had Bart er meer over dan ik had verwacht, mooi, kan Huub wel gebruiken.
Viel me ook al op toen wat dames zichzelf uitnodigden om te komen koken, die vriendinnen van zijn broers vriendin, dat ze meteen jaloers was.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda kijkt niet blij nu Brian het over die andere dames heeft
En terecht.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik hoorde hem zeggen dat de punten meteen naar Sylvia gaan en dat hij dan het grootste deel van zijn schuld heeft afbetaald.
Het ging nu over dezelfde 3 damesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Viel me ook al op toen wat dames zichzelf uitnodigden om te komen koken, die vriendinnen van zijn broers vriendin, dat ze meteen jaloers was.
Ach, laten we het er maar op houden dat ze elkaar verdienen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda kijkt niet blij nu Brian het over die andere dames heeft
Nee saai hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Wat een harmonie in de groep, gaat het wel goed daar?![]()
Wat denk je van Natasia zelfquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:33 schreef Myriam1978 het volgende:
De rok van Natasia is te psychedelic voor tv.
Tijd geleden dat ik dat woord hoordequote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:33 schreef Myriam1978 het volgende:
De rok van Natasia is te psychedelic voor tv.
Script is er nog niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Wat een harmonie in de groep, gaat het wel goed daar?![]()
Ja, een stemming voor iets wat voor Natasia, is, die natuurlijk een geweldige huisvrouw is. Zie haar poetsen!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:35 schreef farceman het volgende:
Kan het aub afgelopen zijn met dat geslijm!
Is toch niet meer geloofwaardig ? Ene moment elkaar verrot schelden en dan lekker slijmen..?
Tijd voor een bommetje !!!! Een grote...
Maar what about zijn andere plannen met de cp'en? Ach, je hebt gelijk, daar gaat het niet om, als Amanda maar jaloers wordt, zo te horen helpt dreigen alleen ook welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het ging nu over dezelfde 3 dames![]()
Brian is zo doorzichtig die komt er nu opeens weer mee aan, die wil ze gewoon alsnog laten komen om Amanda te laten merken dat wat zij doet met Hupert hij ook kan met anderen![]()
Beste Miljonairs,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:35 schreef farceman het volgende:
Tijd voor een bommetje !!!! Een grote...
Je kunt veel van haar zeggen , maar poetsen doet ze wel, en dat ook dagelijks.Jammer dat ze het niet thuis doet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, een stemming voor iets wat voor Natasia, is, wie natuurlijk een geweldige huisvrouw is. Zie haar poetsen!
Ik houd van huisvrouwen. Voor alle huisvrouwen..![]()
Hij wil ze zonder cp's laten komen en omdat het geen bekenden van hem zijn zou dat ook zo moeten mogenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar what about zijn andere plannen met de cp'en? Ach, je hebt gelijk, daar gaat het niet om, als Amanda maar jaloers wordt, zo te horen helpt dreigen alleen ook wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |