Maakt niet uit wat iemand wat, maar Brainless gebruikt altijd de overtreffende trap.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub speelt piano.
Brian: Gitaar spelen in moeilijker dan piano, zegt men
nou doe maar geen screenshots...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
Ja, erg he.
Misschien moeten we daar maar screenshots van sturen.
Ze niest alles onder en wast ook nog geeneens haar handen, dus tel uit je winst.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:10 schreef logout het volgende:
[..]
nou doe maar geen screenshots...
Straks rent iedereen gillend het hek uit en zit ze daar nog als laatste.
lees ff de cossen terug.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:11 schreef Frosting het volgende:
hoi allemaal!is huub al aan de drank?
Een guitig wit wijntje is zijn eerste gangquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:11 schreef Frosting het volgende:
Ja en ze gaan zometeen tv kijken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:11 schreef Frosting het volgende:
mij ook nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja en ze gaan zometeen tv kijken.
23.00 gaat het misschien wel los, pffff dat gaat mij nooit lukken![]()
triestttttttttttt !!!! gewoon saaiquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:14 schreef Sporti het volgende:
wat een triest gesprek weer...............zucht
Gaat niet lukken, Amanda is het punt voorbij waar er nog enige hoop voor haar is...Die gaat nog naar hem terug, zelfs nadat hij haar het ziekenhuis inslaat...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maar het kan wel veroorzaken dat ze er Amanda mee in hun kamp krijgen als Brian gaat lopen klooien met anderen
Band of Brothers geloof ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:16 schreef Frosting het volgende:
Gaan ze die film kijken op rtl5 want die is al klaar om 10 uur?![]()
Wat die 2 hebben is een seks-relatie. Niks meer niks minder.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:16 schreef noekje het volgende:
Vlak voordat ik hier in ging zei ik tegen mijn vriend, zegt Amanda.
Schat, je vriend zit naast je, die toekomstige stalker.
(Er is geen ja-knikkend icoontje met het mondje naar beneden)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, Amanda is het punt voorbij waar er nog enige hoop voor haar is...Die gaat nog naar hem terug, zelfs nadat hij haar het ziekenhuis inslaat...
Nee hoor, gisteren noemde ze Brian nog haar vriendje én Brian is stikjaloers. Als het dan "alleen maar" een seksrelatie is dan mag ze ook vast wel leuk met Huub flirten toch? Brianquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat die 2 hebben is een seks-relatie. Niks meer niks minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |