Inhalig mens is het gewoonquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:44 schreef rooie3 het volgende:
Wat moet je nou met 4 horloges.
Is dat nieuwe mode ofzo.
Met of zonder cp's ...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij wil ze zonder cp's laten komen en omdat het geen bekenden van hem zijn zou dat ook zo moeten mogen
In het kader van 'Huub mag zijn hoeren ook zonder cp'en bestellen'quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij wil ze zonder cp's laten komen en omdat het geen bekenden van hem zijn zou dat ook zo moeten mogen
Syl gunt Brian en Natasja niets meer. Op een taxi naar huis na dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Met of zonder cp's ...
Het moet wel goedgekeurd worden door de andere bewoners en wel unaniem !!!!
Eens kijken of de rest het hem nog gunt ....
Drie? Twee toch voor Ilona en Bart?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:43 schreef rooie3 het volgende:
Snap niet waarom ze die nieuwe er niet meteen in knallen.
Drie tegelijk gaat veel meer werken.
ze zit er echt bij of ze haar laatste oortje heeft versnoept. Hoe lang zou ze het daar nog volhouden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
Moet je hier ook helpen dan?
[afbeelding]
Ze zijn de piano aan het verplaatsen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:46 schreef petraa het volgende:
en toen waren er nog maar 2 streams
Op de één of andere manier denk ik niet meer dat Ilona nog vervangen gaat worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:47 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Drie? Twee toch voor Ilona en Bart?
Ik dacht voor angelique ook .quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:47 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Drie? Twee toch voor Ilona en Bart?
Als ik een van de andere bewoners was zou ik mijn best doen om een VW voor Liegebeest te regelen en dat te koppelen aan de ontslagronde die door Huub voor haar is aangevraagd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Syl gunt Brian en Natasja niets meer. Op een taxi naar huis na dan.
Ze kunnen gewoon niemand meer krijgen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op de één of andere manier denk ik niet meer dat Ilona nog vervangen gaat worden.
Het geld voor de cadeautjes van Natasja moet toch ergens in het budget weggehaald worden.
Je denkt toch niet serieus dat welk bedrijf dan ook zijn naam gekloppeld wil zien met DGK of zdngmw.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:49 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als ik een van de andere bewoners was zou ik mijn best doen om een VW voor Liegebeest te regelen en dat te koppelen aan de ontslagronde die door Huub voor haar is aangevraagd.
We hebben een VW voor je, maar dan moet je wel de villa verlaten.
Ik denk dat dan veel mensen een groot feest gaan vieren.
Nee ... die VW zou ik haar absoluut niet gunnen .... laat haar maar weggepest worden zodat ze het huis verlaat met 10K schuldquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:49 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als ik een van de andere bewoners was zou ik mijn best doen om een VW voor Liegebeest te regelen en dat te koppelen aan de ontslagronde die door Huub voor haar is aangevraagd.
Ik zou zeggen stuur ze een brief, ik vind het een puik planquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:49 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Denken jullie werkelijk dat ze weggaat voor een auto?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat welk bedrijf dan ook zijn naam gekloppeld wil zien met DGK of zdngmw.
Ik zoen ook graagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:51 schreef Wireless het volgende:
Waaaaarrrroooooommmmm zoen we alleen dit?
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Denken jullie werkelijk dat ze weggaat voor een auto?![]()
Ik denk niet dat dat het probleem is. Ze kunnen vast nog wel mensen krijgen, alleen dan in de categorie Amoebe & Brian. Niet in de categorie Stefan & Nicolaas.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon niemand meer krijgen.
Toch raar na die 14000 mensen die op de sreeningdagen zijn geweest.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
en weer weg, wie waren dat ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Petraa, beeld op 3 en 4.
Nee, dat niet, maar je zou er wel iets mee kunnen doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat welk bedrijf dan ook zijn naam gekloppeld wil zien met DGK of zdngmw.
Ik bedoelde ookquote:
Nee welk normaal mens wil daar nog in.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het probleem is. Ze kunnen vast nog wel mensen krijgen, alleen dan in de categorie Amoebe & Brian. Niet in de categorie Stefan & Nicolaas.
guy's van de redactie.quote:
Mensen van achterquote:
Douchen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:55 schreef petraa het volgende:
wat staat erik te doen in de douche ????
Nee, ik gun haar die 10k ook niet, want ze is al genoeg geholpen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Nee ... die VW zou ik haar absoluut niet gunnen .... laat haar maar weggepest worden zodat ze het huis verlaat met 10K schuld
Ach, het is het proberen waard.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:58 schreef rooie3 het volgende:
We krijgen een zangeres en daarna tv kijken.
Toch jammer want ik vond het een stuk leuker met die normale mensen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee welk normaal mens wil daar nog in.
De normale mensen rennen daar gillend weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |