quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Denken jullie werkelijk dat ze weggaat voor een auto?![]()
en weer weg, wie waren dat ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Petraa, beeld op 3 en 4.
Nee, dat niet, maar je zou er wel iets mee kunnen doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat welk bedrijf dan ook zijn naam gekloppeld wil zien met DGK of zdngmw.
Ik bedoelde ookquote:
Nee welk normaal mens wil daar nog in.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het probleem is. Ze kunnen vast nog wel mensen krijgen, alleen dan in de categorie Amoebe & Brian. Niet in de categorie Stefan & Nicolaas.
guy's van de redactie.quote:
Mensen van achterquote:
Douchen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:55 schreef petraa het volgende:
wat staat erik te doen in de douche ????
Nee, ik gun haar die 10k ook niet, want ze is al genoeg geholpen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Nee ... die VW zou ik haar absoluut niet gunnen .... laat haar maar weggepest worden zodat ze het huis verlaat met 10K schuld
Ach, het is het proberen waard.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Denken jullie werkelijk dat ze weggaat voor een auto?![]()
Nee?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:58 schreef rooie3 het volgende:
We krijgen een zangeres en daarna tv kijken.
Toch jammer want ik vond het een stuk leuker met die normale mensen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee welk normaal mens wil daar nog in.
De normale mensen rennen daar gillend weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |