Netjes van Tien dat ze het even melden!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
17:11 - Trouwe streamkijkers! Let op!
Wij proberen jullie van het beste beeld te voorzien, maar in verband met wat problemen bij Versatel, Surfnet en Planet kunnen er wat haperingen zijn op de livestreams. Dit probleem wordt zo spoedig mogelijk verholpen, maar tot die tijd vragen we om je begrip. Volg gewoon alles op de site en dan zorgen wij ervoor dat je niks mist!
Bron Tien.tv
Graag of helemaal niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Netjes van Tien dat ze het even melden!![]()
( Tekend wel dat even duidelijk af dat ze hier niet meer zo graag posten )![]()
2 personen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Graag of helemaal niet.
Als ze ons afrekenen op een persoon vind ik dat knap flauw.
Is nog niet geweest. Zometeen om 20.00 uur pas.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
heeft iemand een flimpje van de stemronde?
als je nog ff wacht kan je het live meemakenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
heeft iemand een flimpje van de stemronde?
Eens. Alleen één persoon had een echt nasty opmerking gemaakt (die volgens mij door Gert ook werd afgekeurd) en woeps ze waren verdwenen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Graag of helemaal niet.
Dan nog, ze kunnen toch niet verwachten dat iedereen hun adoreerdquote:
Ik kan het best begrijpen als je ziet hoe sommige mensen tegen de redactie tekeer ging. Dat ging op een geven moment echt nergens meer over. Vergeet niet dat 't nog altijd maar een spel is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Graag of helemaal niet.
Maar kan me ook voorstellen dat die arme DGK weblogger het niet meer aan kon om de voortrekkerij van Natas en Brian te verdedigen tegen beter weten in.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eens. Alleen één persoon had een echt nasty opmerking gemaakt (die volgens mij door Gert ook werd afgekeurd) en woeps ze waren verdwenen.
En dat geeft reden om iemand allerlei ernstige ziektes toe te wensen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dan nog, ze kunnen toch niet verwachten dat iedereen hun adoreerdHet is en blijft tenslotte Fok!
Dat is het ultieme t.v. maken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:50 schreef Fikkert het volgende:
oke, natasia er niet uit vanavond maar ze gaat iig goed gebashed worden waardoor ze flink gaat flippen, ook leuk![]()
Ach word verkouden!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
En dat geeft reden om iemand allerlei ernstige ziektes toe te wensen?
Ik heb net zo iets: ik krijg zin in drank als ik al die aan een glas lurkende miljonairs zie!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:52 schreef Charmian het volgende:
Trouwens hoe langer ik naar DGK kijk, hoe meer ik trek krijg in een peuk en ik ben al 6 jaar gestopt![]()
Nee, maar het gebeurd vaker toch? De mod heeft toch ook ingegrepen, net zoals vele medefokkers.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
En dat geeft reden om iemand allerlei ernstige ziektes toe te wensen?
Ik zei het toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
Amanda wil ergens een punt gaan tegenover Brian. Geen flauw idee waarover maar ze doet een poging.
Nena deed dat ook altijd out of the blue.
Maar...ze komt net van achter dus ja.
Volgens mij zaterdag.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:52 schreef yvonne het volgende:
Wanneer mag Huub weer drinken?
ik ben ook bijna 6 jaar gestopt en nu ik ze zo zie roken ben ik dr alleen maar blij omquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:52 schreef Charmian het volgende:
Trouwens hoe langer ik naar DGK kijk, hoe meer ik trek krijg in een peuk en ik ben al 6 jaar gestopt![]()
ja die glazen baileys die voorbij komen, en die appelsap.amaretto moet ik toch ook maar eens uitproberenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb net zo iets: ik krijg zin in drank als ik al die aan een glas lurkende miljonairs zie!
Yup, dan mag ie weer los.quote:
sommige mensen zijn dat al lang vergeten, het is hun leven geworden, vraag me af of er serieus mensen zijn die al die dreigementen die geuit zijn tot bepaalde bewoners ook waar maken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik kan het best begrijpen als je ziet hoe sommige mensen tegen de redactie tekeer ging. Dat ging op een geven moment echt nergens meer over. Vergeet niet dat 't nog altijd maar een spel is.
Bij mij ook..quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:54 schreef agter het volgende:
Rot hoor, die haperende streams.
Heel vervelend
Ik heb het vooral bij die Baileysquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja die glazen baileys die voorbij komen, en die appelsap.amaretto moet ik toch ook maar eens uitproberen
ik denk dat de DGK redactie dat als een mooie gelegenheid heeft aangenomen om hier te vertrekken. De kritiek werd waarschijnlijk iets te veel en als je dan geen zin meer hebt om je te verantwoorden...quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, maar het gebeurd vaker toch? De mod heeft toch ook ingegrepen, net zoals vele medefokkers.
Niet iedereen hier is even lekker bij z'n verstand.
dat heb ik ook gemist ja...quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Bij mij ook..
Wat heeft Braaajen nou gezegd wat Amanda niet leuk vindt?
ff ballequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:58 schreef Lo_La het volgende:
Natasia mee naar Brian's kantoor....
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Snollie is achter geweest en zegt tegen Braaaaaaajen.....Tas gaat niet weg hoor![]()
Toen bufferde mijn streamsquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
Maar wat heeft hij dan gezegd tegen Amanda? Want ze vond iets niet leuk wat hij gezegd had hoorde ik?
Morgenavond vanaf 22.00 uur.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:52 schreef yvonne het volgende:
Wanneer mag Huub weer drinken?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natas wist het uiteraard al van de ontslagronde. Welke souffleur nu weer?
* alle afspraken van morgenavond afzegtquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef kleinzusje het volgende:
Huub mag VRIJDAG AVOND weer drinken !!!!
die andere pratende kut.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik had niets anders verwacht van die hondquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef Clank het volgende:
En zoals ik al voorspelde gaat Brian Natasia inlichten over het gesprek van vanmiddag.![]()
Link ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:03 schreef Missy_1974 het volgende:
Huub mag ZATERDAG pas drinken, is nagevraagd bij de redactie, als hij wakker wordt zaterdag mag hij weer drinken
dus niet vrijdag
Huh? last minute ontslagronde?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:02 schreef noekje het volgende:
Ik kan hier helemaal para van worden. Hier gaan dan geruchten dat ze er niet uitgestemd mag worden en plots wordt er een last minute ontslagronde geritseld.
Dat telefoontje gisteren vond ik ook al zo vaag.
Ik word gewoon para brothers..
Ik wil een vliegbrevet. Opeens weet ik het.
Ze zegt dat zij het wist maar het was maar een vermoeden...Ze zei eergisteren dat ze wist dat iemand een onstlag ronde aangevraagd had maar ze wist niet wie...Ze raadde dat Eric het was en dacht ook dat zij de slachtoffer was...Ze vond het erg niet leuk...En hoopte dat zij het niet was want ja ze gaat wel nergens maar gedissed wordt ze wel en dat wist zij.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:03 schreef Missy_1974 het volgende:
Huub mag ZATERDAG pas drinken, is nagevraagd bij de redactie, als hij wakker wordt zaterdag mag hij weer drinken
dus niet vrijdag
Dat heb ik ook begrepenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Hun denken zaterdag maar het mag vrijdag.
Alleen Syl en eric weten het.
geen link huub heeft het zelf gezegd op de streams, hij wist het niet zeker en heeft toen met de redactie gebelt, deze gaf aan dat hij zaterdag pas mocht drinken als hij wakker werd en dus niet vrijdag 24.00quote:
Ik had je gewaarschuwd, hé?quote:
Is het misschien mogelijk je reactie op een quote onder die quote te zetten?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef pronkjewail het volgende:
Patricia, in het surinaams
Hoe weet je dat ? Wil ze dat Nasty blijft ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:04 schreef pluisje78 het volgende:
ze heeft al nee gezegt achter
Als HES nu maar goed gaat begrijpen dat het pact verbroken moet worden. Dat is dus Brian uitlokken tot fysiek geweld (via Amanda ?) of Natasia helemaal gek maken. Pas dan is er weer een opening.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:05 schreef LuNaTiC het volgende:
'Sylvia is zo zwak in sommige gesprekken' volgens Brian.
'Soms zegt ze iets, en dan denk ik 'wat wil je nu zeggen''
Ja, en dat uit de mond van Brian
Anyway, zoals verwacht, stemronde was vergeefse moeite
En ook dat mag van de RED.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
Gitaar spelen zodat wij weer niks kunnen verstaan.
Ja nou, ik vind het last minute. Ik vond ze nl helemaal niet zo druk met Natasia en om haar te ontslaan maar nu opeens moest Amanda nog vanmiddag bewerkt worden en Amanda moest Brian weer bewerken. Ik vind dat redelijk last minute. Zoiets zou je toch beter kunnen spelen lijkt me.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh? last minute ontslagronde?
Ik schakel net weer in.
Zoals verwacht dat walgelijke wijf gaat dus nooit weg.![]()
huub had al een gesprek met dr toen ze van achter kwam en ze liet het zo doorschemerenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ? Wil ze dat Nasty blijft ?
Ach alles is maar spel voor de tv tijd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:05 schreef Scrupules het volgende:
wat zijn ze naief geweest tegenover brian!!
Ja, hij ramde er even stevig op los terwijl Natasia iets te melden had.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
Gitaar spelen zodat wij weer niks kunnen verstaan.
Dat deden ze expres omdat ze bang waren dat de info anders voortijdig zou uitlekken ( en dat is een gegronde reden in de gouden zeef)quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja nou, ik vind het last minute. Ik vond ze nl helemaal niet zo druk met Natasia en om haar te ontslaan maar nu opeens moest Amanda nog vanmiddag bewerkt worden en Amanda moest Brian weer bewerken. Ik vind dat redelijk last minute. Zoiets zou je toch beter kunnen spelen lijkt me.
Amanda vond iets niet leuk van Brian tijdens de valentijnsstemming. Hij probeerde zich daar onderuit te lullen, maar dat lukte niet. Brian heeft toen een paar keer sorry gezegd en ging weer over naar de orde van de dag; het schaap inpalmen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
Maar wat heeft hij dan gezegd tegen Amanda? Want ze vond iets niet leuk wat hij gezegd had hoorde ik?
thx ( gemist)quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:07 schreef pluisje78 het volgende:
[..]
huub had al een gesprek met dr toen ze van achter kwam en ze liet het zo doorschemeren
Ooh dat bedoel jequote:Op donderdag 22 februari 2007 20:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja nou, ik vind het last minute. Ik vond ze nl helemaal niet zo druk met Natasia en om haar te ontslaan maar nu opeens moest Amanda nog vanmiddag bewerkt worden en Amanda moest Brian weer bewerken. Ik vind dat redelijk last minute. Zoiets zou je toch beter kunnen spelen lijkt me.
Goed doorlezen .quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:05 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
geen link huub heeft het zelf gezegd op de streams, hij wist het niet zeker en heeft toen met de redactie gebelt, deze gaf aan dat hij zaterdag pas mocht drinken als hij wakker werd en dus niet vrijdag 24.00
heb even geen zin om terug te bladeren in de cossen
Met mijn streams is echt (nog) nix aan de hand: [url=]www.eengoudenkooi.nl[/url]quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:07 schreef _martijn_ het volgende:
Ik zit meer naar stilstaande plaatjes te kijken dan naar streams............. erg irritant
Okay bedanktquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda vond iets niet leuk van Brian tijdens de valentijnsstemming. Hij probeerde zich daar onderuit te lullen, maar dat lukte niet. Brian heeft toen een paar keer sorry gezegd en ging weer over naar de orde van de dag; het schaap inpalmen.
De 2 stortten zich op bed en Brian zei; aandacht, aandacht, aandacht, oh ik wil aandacht.
Amanda: ik vind de reaktie van jou niet leuk.
En toen ging Brian naar kantoor met Natas. FF alles doorvertellen en zichzelf een paar veren in z'n reet steken.
Ik zet hem nu uit, das wel zeker. Ik ben niet gek.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Ooh dat bedoel je
------------------knip------------------
Of ik er naar blijf kijken met die walgelijke heks er in, dat is minder zeker.![]()
Is blijkbaar veranderd Ik zie 19:16 - “Natasia gaat nergens heen.”quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:10 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan dat: "(insert dgk-bewoner) gaat nergens"? Gaat nergens wat? Gaat nergens stiekum in een hoekje zitten poepen? Gaat nergens een shot zetten? Maak gewoon je zin af!
Truste. Ik denk dat ik ook geen zin heb om dit aan te moeten zien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik zet hem nu uit, das wel zeker. Ik ben niet gek.
Trustuh![]()
Ach ze gaan straks lekker uithalen naar Natasia zonder dat ze hun in de reden kan vallen. Dat opzich is al winst genoeg. Ik hoop alleen wel dat het lekker grof gaat tegen Natasia.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:08 schreef robert2006 het volgende:
huub en consorten waren echt een beetje dom geweest, brian zit hen nu vierkant uit te lachen, deze hele onslagronde heeft natas en brian wel sterker gemaakt
surinaams/nederlandse spreektaal.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:10 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan dat: "(insert dgk-bewoner) gaat nergens"? Gaat nergens wat? Gaat nergens stiekum in een hoekje zitten poepen? Gaat nergens een shot zetten? Maak gewoon je zin af!
Dan schat ik ze toch echt hoger in dan ze werkelijk zijn. Ze hadden veel meer kunnen afdwingen in langere tijd dan op goed geluk proberen of Brian meegaat in de stemming. Natuurlijk gaat die niet mee. Ze hadden dan gewoon iig moeten proberen een wig tussen die 2 te drijven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat deden ze expres omdat ze bang waren dat de info anders voortijdig zou uitlekken ( en dat is een gegronde reden in de gouden zeef)
Als de naam in het telefoonboek ook werkelijk de hare is, dan is haar naam N.E.E. Blank.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Natasia nog meerdere namen?
Meestal staat er dan wel een berichtje over op tien, zo van: hou de streams goed in de gaten....quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef Missy_1974 het volgende:
ach iedereen even wat influisteren achter, dan zal de stemming zo wel komen
ben wel benieuwd of er vanavond nog iemand bijkomt, hoop van wel
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de naam in het telefoonboek ook werkelijk de hare is, dan is haar naam N.E.E. Blank.
Ik vind het wat vroeg voor trusten, maar ok, trustenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik zet hem nu uit, das wel zeker. Ik ben niet gek.
Trustuh![]()
Vergeet niet dat we het over Natasia hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef marky het volgende:
[..]
Ach ze gaan straks lekker uithalen naar Natasia zonder dat ze hun in de reden kan vallen. Dat opzich is al winst genoeg. Ik hoop alleen wel dat het lekker grof gaat tegen Natasia.
Dank je voor de achtergrond informatie. Blijkbaar ga ik met de verkeerde mensen om, dat ik dat nog nooit gehoord hadquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:12 schreef Sense het volgende:
[..]
surinaams/nederlandse spreektaal.
Aap (oh nee baviaan)quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Natasia nog meerdere namen?
Hoeveel wil je wedden dat het niet gaat lukken!, dat Natas er tussen door gaat schreeuwen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef marky het volgende:
[..]
Ach ze gaan straks lekker uithalen naar Natasia zonder dat ze hun in de reden kan vallen. Dat opzich is al winst genoeg. Ik hoop alleen wel dat het lekker grof gaat tegen Natasia.
je wist wat ik aan het doen was:D haha. Misschien een leuk kaartje naar Wilgo met informatie over de klusjesmanquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de naam in het telefoonboek ook werkelijk de hare is, dan is haar naam N.E.E. Blank.
Dit was de manier van de redactie om het "gerucht" Fantasia kan er niet uit gestemd worden te ontkrachten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan schat ik ze toch echt hoger in dan ze werkelijk zijn. Ze hadden veel meer kunnen afdwingen in langere tijd dan op goed geluk proberen of Brian meegaat in de stemming. Natuurlijk gaat die niet mee. Ze hadden dan gewoon iig moeten proberen een wig tussen die 2 te drijven.
Ik vond het zo'n paniekvoetbal terwijl werkelijk iedereen weet dat Brian haar er nooit uit gaat stemmen. Dit maakt dat ik het erg dom vind óf verdacht.
Klopt ook , Nee Blankquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En voor haar gelden andere regels he, niet vergeten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we het over Natasia hebben.
Natasia die heeft haar woordje wel klaar hoor. Die houd haar bek niet.
ik word er heel erg agressief van en ben dat nooitquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef Gert het volgende:
Nou, da's wel duidelijk dus: Brian stemt Natasia er neverniet uit.
En nu snel weer op mute want ik krijg letterlijk, echt waar, fysiek hele nare kriebels van dat vieze zachte stemmetje van die smeerlap.![]()
Ja, daar is ze goed in.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we het over Natasia hebben.
Natasia die heeft haar woordje wel klaar hoor. Die houd haar bek niet.
Truth is stranger than fiction....quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maakte geen grapje..... damn, ben ik een keer serieus, is t weer niet goed![]()
Dat stemmetje vinden vrouwen geil Gert, begrijp dat nou....quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef Gert het volgende:
Nou, da's wel duidelijk dus: Brian stemt Natasia er neverniet uit.
En nu snel weer op mute want ik krijg letterlijk, echt waar, fysiek hele nare kriebels van dat vieze zachte stemmetje van die smeerlap.![]()
Is toch erg dat ze die amper kunnen vinden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef Zus_konijn het volgende:
wordt nou wel weer tijd voor nieuwe....
Wat bedoel je dan? Ga je haar adres opzoeken of zo, ik snappet niet...quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik probeer even een foto van de straat te krijgen dan kunnen we die vergelijken met het 1e filmpje
Nou echtttttttttttttttttttttttt nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat stemmetje vinden vrouwen geil Gert, begrijp dat nou....
Overhoring door Stijn, kijken of ze hun teksten wel goed hebben geleerd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:21 schreef Missy_1974 het volgende:
pffffffffffff waarom moeten ze nou nog ff allemaal naar achter, hadden ze toch de hele dag de tijd voor
Ze moeten hun voorgescripte regeltjes nog effe doornemen met de redactie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:21 schreef Missy_1974 het volgende:
pffffffffffff waarom moeten ze nou nog ff allemaal naar achter, hadden ze toch de hele dag de tijd voor
Volgens de regels zouden er nog drie nieuwe in moeten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef Zus_konijn het volgende:
wordt nou wel weer tijd voor nieuwe....
nou ik nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
Als ik een piemel had kreeg ik accuut een slappe.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
Een ansichtkaart sturen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Ga je haar adres opzoeken of zo, ik snappet niet...En dan wat moet je ermee dan?
Neeeeee, maar dat denkt Brian wél. Hij heeft Notabene toegegeven aan Juf Judith van spraakles dat hij dit stemmetje zichzelf heeft aangeleerd vanwege de Punanies...quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nou echtttttttttttttttttttttttt niet
Nou ik doe mijn streams uit. Misschien helpt het.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:22 schreef Black_king het volgende:
Kan lekker worden straks tijdens de stemronde met de buffering....zal wel een tijdje duren voordat men zal aangeven dat alles goed is....
Ze moeten toch wat gaan verzinnen want op deze manier gaat er niemand meer wegquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:23 schreef itsme het volgende:
IK wil meerderheids stemming, dan vliegt ze er toch nog uit.![]()
Je zit wel helemaal in het spel he?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik probeer even een foto van de straat te krijgen dan kunnen we die vergelijken met het 1e filmpje
Toe ff, dat meen je toch niet??quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Een ansichtkaart sturen.
Op Window Media Player gaat het redelijk goed.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou ik doe mijn streams uit. Misschien helpt het.![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou ik doe mijn streams uit. Misschien helpt het.![]()
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Geef mij maar tien van die mensen
HANNELOES PEN
Victor, Ben en Wilgo waren jarenlang verslaafd. Najaar 2001 werden ze opgenomen in de Bijlmerbajes, waar ze verplicht afkickten en onder begeleiding terugkeren in de maatschappij. Het Parool volgt hen op de voet. Vandaag: Wilgo heeft nieuw werk.
In zijn nieuwe bedrijfsuniform ziet Wilgo er bijna onherkenbaar uit. Met een stropdas voor loopt hij met flair door het bedrijfsrestaurant op het Anthony Fokker Business Park. Zijn haar zit 'cool straight'. Op zijn neus prijkt een roze zonnebril.
*knip*
Zijn werkdag eindigt tegen vieren. Dan kleedt hij zich weer om. Wilgo doet het werk zo graag dat hij soms ook op zijn vrije woensdagmiddag naar het restaurant gaat om zijn collega's bij te springen. Chiel mag die mentaliteit wel: ''Geef mij maar tien van die Wilgo's.''
http://www.parool.nl/artikelen/HOM/1049952274777.html
Ja inderdaad, maar ik heb geen behoefte om dit te zienquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:25 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Op Window Media Player gaat het redelijk goed.
Ik vond het artikel gewoon grappig..wist al dat het niet de Wilgo van Natasia was hoor hahaquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten.
you Sherlock youquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:25 schreef LoveProfusion het volgende:
hmm Wilgo Sabajo is zijn naam.
Is niet dé Wilgo, toevallig ken ik deze Wilgo van het artikel uit het Parool.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:25 schreef LoveProfusion het volgende:
hmm Wilgo Sabajo is zijn naam.
Geen probleem, zal erop letten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het misschien mogelijk je reactie op een quote onder die quote te zetten?
Ik vind dit persoonlijk erg irritant lezen, het lijkt nu net of je datgene wat je zegt nog eens wilt bevestigen met de quote die eronder staat, terwijl je er eigenlijk een antwoord op geeft.
Fok! loopt nou eenmaal van boven naar beneden en niet andersom.
Thnxquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:29 schreef pronkjewail het volgende:
Geen probleem, zal erop letten.
Heb je dr adres alquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee ik zou geen kaart sturen....maar vind het speuren wel leuk..
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:31 schreef marky het volgende:
Even voor de goede orde. Ze wisten toch dat het niet ging lukken de ontslagronde was toch alleen aangevraagd om Natasia te dissen?
Pak eens een willekeurige kaart...quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:25 schreef kleinzusje het volgende:
Mannen met truukjes kots ik uit
Wat een zak van een vent is het zeg moet je hem horen lullen wordt er stront ziek vanquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:27 schreef Dark het volgende:
Brian is bij Natas weer druk over zichzelf aan het praten, er is bijna geen plek meer in z'n eigen ster om veren te plaatsen.
Hij vertrouwt Amanda ook niet, hij regiseert zijn eigen show!
Eerst dissen, vannacht weer lekker neuken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:31 schreef Lieve het volgende:
SO HEE, nu zijn Brainless en Nasty aSS Amanda aan het dissen. Wow wow Amanda, beetje vies ventje waar jij je aan gegeven hebt.
Ik denk dat Brian nooit meer aan een levenspartner komt tenzij hij Natasja neemt. Want er zijn geen vrouwen die voor dit soort viezerikken gaat toch?
Ik HOOP dat dit dissen ook op You Tube komt!
Volgens mij hadden ze toch wel een beetje hoop.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:31 schreef marky het volgende:
Even voor de goede orde. Ze wisten toch dat het niet ging lukken de ontslagronde was toch alleen aangevraagd om Natasia te dissen?
Zeiden we na Nena ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:31 schreef Lieve het volgende:
SO HEE, nu zijn Brainless en Nasty aSS Amanda aan het dissen. Wow wow Amanda, beetje vies ventje waar jij je aan gegeven hebt.
Ik denk dat Brian nooit meer aan een levenspartner komt tenzij hij Natasja neemt. Want er zijn geen vrouwen die voor dit soort viezerikken gaat toch?
Ik HOOP dat dit dissen ook op You Tube komt!
dan ben ik al je zou hem mee nemen naar het muidenslot en in de kelder daar een beetje oprekkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:32 schreef lady1 het volgende:
ik wordt gek gek gek van die kerel mute
Kazan ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:32 schreef demins het volgende:
[..]
Pak eens een willekeurige kaart...
natasia er uit gaan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:34 schreef Sug4r het volgende:
Over 7 maanden staat Brian toch ook zwak als Natasia er dan uit gaat? Hij heeft ook wel door dat Natasia niet vrijwillig het huis gaat verlaten over 7 maanden.
In de tussentijd papt hij zo aan met Amanda of met een ander die in het huis komt, dat zij hem er niet uit stemt.
Mee eens..quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Waarom leest niemand de COS goed, ik zie zo vaak een reactie komen op iets wat allang hiet gepost is![]()
![]()
![]()
Goh wat een verassingquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:34 schreef BwennieBren het volgende:
Oh god hij gaat acteur spelen.... ook dat nog!
Dit is post 522 en ze gaan snel hoor...maar ik snap je frustatiequote:Op donderdag 22 februari 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Waarom leest niemand de COS goed, ik zie zo vaak een reactie komen op iets wat allang hiet gepost is![]()
![]()
![]()
Kan nooit slechter zijn dan dat die zichzelf "speelt"quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:34 schreef BwennieBren het volgende:
Oh god hij gaat acteur spelen.... ook dat nog!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:15 schreef THCees het volgende:
[..]
Aap (oh nee baviaan)
Troll
mongool
psiegopaat
aandachtsgeile snollie
misselijke grap
enz
enz
Betekent dat ze iig de moeite nemen om het te lezen en op te reageren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:34 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mee eens..
Je geeft op pagina 1 een opmerking weg, en op pagina 4 kom je de reacties daarop nog tegen.
En dan te bedenken dat je opmerking een grappie was.
Wat spannend,werkelijk een meesterbreinquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:35 schreef Dark het volgende:
Brian gaat net doen alsof hij Natas eruit gaat stemmen, goed plan.
We kleppen te snel en te hardquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:35 schreef crohntje het volgende:
[..]
Dit is post 522 en ze gaan snel hoor...maar ik snap je frustatie![]()
Fantastisch plan!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:35 schreef Dark het volgende:
als die denkt eerst ja te kunnen zeggen en dan nee dan heeft die het misquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:36 schreef tukkera het volgende:
[..]
Wat spannend,werkelijk een meesterbrein![]()
Ook weer waar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Betekent dat ze iig de moeite nemen om het te lezen en op te reageren.
Niemand verbied mensen om te reageren op een post, ook al zijn ze wat later.
Ik krijg toch een beetje dezelfde emotie die ik kreeg bij Hannibal Lecter in Silence of the Lambs.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
ai ai ai ai...quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:37 schreef yvonne het volgende:
Snap je, snap je, snap je, snap je, snap je.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!
En dat echt nonstop sinds die terug is van vlieglesquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:38 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
wat kan die afschuwlijke gozer ouwehoeren.
Het gaat nergens over maar hij in elk geval lekker opgefokt.
Ja, ze is wel erg rustig. Ze zegt helemaal niets.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef CARLAK het volgende:
Natasia zit te geeuwen. Heeft zij net een pammetje gekregen?![]()
wat zou dat nu zijn?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef BwennieBren het volgende:
Briaaaaaaaajen schijnt zaterdag ook "iets" leuks te hebben voor "iemand" en heeft daarbij Natasja's hulp nodig.
Nee, als je naar brian moet luistern heb je geen pammetje nodig om slaperig te worden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef CARLAK het volgende:
Dan slaapt ze strax ruim voor 23.00 uur en wordt ze in haar slaap het huis uitgedragen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef CARLAK het volgende:
Ja drank verstoppen toch.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef BwennieBren het volgende:
Briaaaaaaaajen schijnt zaterdag ook "iets" leuks te hebben voor "iemand" en heeft daarbij Natasja's hulp nodig.
Laat me raden,hij gaat de drank verstoppen.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef BwennieBren het volgende:
Dat bedoel ik niet. Ze reageren op posts waar al een antwoord op gegeven is, dus nemen ze de moeite niet om de COS te lezen.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Betekent dat ze iig de moeite nemen om het te lezen en op te reageren.
Niemand verbied mensen om te reageren op een post, ook al zijn ze wat later.
Hij is ook van plan om na deze stemming te gaan doen of hij 'zakelijker' is geworden en bij een volgende stemronde misschien wel bereid is om Natasia eruit te stemmen. Dit natuurlijk alleen om de anderen op het verkeerde been te zetten. Natasia vind het een prachtig plan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:35 schreef Dark het volgende:
De drankverstop aktie. Maar volgens mij moet hij dat dan vrijdagavond doen want anders mag Huub namelijk al drinken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef BwennieBren het volgende:
Hij wil het niet zeggen want iedereen kan nog bellen, briefjes sturen... etc etc.... de pot verwijt de ketelquote:
Word wel tijd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:40 schreef Varen het volgende:
drank huub
ohhhhhhhhhh jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:41 schreef marky het volgende:
[..]
De drankverstop aktie. Maar volgens mij moet hij dat dan vrijdagavond doen want anders mag Huub namelijk al drinken.
Schandalig. 100 zweepslagen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ze reageren op posts waar al een antwoord op gegeven is, dus nemen ze de moeite niet om de COS te lezen.
Deze was naar aanleiding van een post van mij daar gaf itsme weer antwoord op.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ze reageren op posts waar al een antwoord op gegeven is, dus nemen ze de moeite niet om de COS te lezen.
Als je de COS aan t bijlezen bent is het soms een beetje lastig om alle posts waar je een reactie op wilt geven alvast gequote neer te zetten vervolgens ook nog eens de COS verder door te lezen voor je die reacties ook werkelijk gaat geven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
Ok , ik ben misschien paraquote:
ach gussie. Jij ook al.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:43 schreef Elounda het volgende:
[..]
Deze was naar aanleiding van een post van mij daar gaf itsme weer antwoord op.
Maar ik snap wat je bedoeld.
Laat me maar even, ik ben kapotvet obstenaat vanavond....![]()
Natasia liegt toch nooit...quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:42 schreef Vakkie_W het volgende:
Natasia gaat liegen over wat hun kinderen vinden![]()
Ja , het is half negen.......Mama heeft het weer gehad, en gooit die scheur elke 10 minuten wagenwijd open vanaf nu........quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef CARLAK het volgende:
jij ook?quote:
Ik vermoed dat u lijdt aan een overdosis DGK, ik adviseer u dan ook enige afstand te nemen zodat u binnen een paar dagen weer gewoon ABN spreekt (dit staat voor "Algemeen Beschaafd Nederlands" en niet voor "Amanda, Brian en Natasia")quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:43 schreef Elounda het volgende:
Deze was naar aanleiding van een post van mij daar gaf itsme weer antwoord op.
Maar ik snap wat je bedoeld.
Laat me maar even, ik ben kapotvet obestenaat vanavond....![]()
Final fantasy spelen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:44 schreef Elounda het volgende:
BufferdebufferBufferdebufferBufferdebufferBufferdebufferBufferdebufferBufferdebufferBufferdebufferBufferdebuffer
Koffie drinken.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:42 schreef T-lex het volgende:
Dat "dissen" van Brian valt ook wel mee zeg, dit is kinderspel bij wat HES over d'r te melden heeft achter haar rug om...snap dat er hier een stel zitten die alles wat Brian doet de grond in willen boren.
Brian is gewoon goed bezig, hij is gewoon op z'n hoede wat Amanda betreft...en dat is z'n goed recht als ik zo is die streams volg. Hij heeft al een keer eene Nena dicht bij zich laten komen, en daar volgde ook 1 of andere backfire op.
En zolang Amanda dik met HES is blijft hij iets gereserveerd lijkt het.![]()
Ik vind Brian echt een rat maar hij speelt het spel geslepen en goed moet ik tegen mijn zin toegeven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:42 schreef T-lex het volgende:
Dat "dissen" van Brian valt ook wel mee zeg, dit is kinderspel bij wat HES over d'r te melden heeft achter haar rug om...snap dat er hier een stel zitten die alles wat Brian doet de grond in willen boren.
Brian is gewoon goed bezig, hij is gewoon op z'n hoede wat Amanda betreft...en dat is z'n goed recht als ik zo is die streams volg. Hij heeft al een keer eene Nena dicht bij zich laten komen, en daar volgde ook 1 of andere backfire op.
ja, ja, ja, nee, ja, ja, ja, ja, ja zo goed?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:42 schreef T-lex het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |